Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 15 lis 2019, 11:09

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
PostDodany: 30 sie 2016, 15:15 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 19 lip 2014, 22:57
Posty: 73
Imię: Łukasz
Lokalizacja: prawie STOLYCA
Uprzedzam, że szukałem w wątkach nie widziałem.

Problem tego typu, na przeglądzie zła zbieżność a dokładnie rozbieżność przodu. Według magika wina w mocowaniu jednego z amorków. I tu moje pytanie. Ja wynika z katalogu jest tam właśnie mocowanie, w którym tkwi łożysko. W sklepie mówią, że można to osobno kupić a nawet trzeba, ze względy na cenę. Ale jak sprawdzić czy poszło mocowanie czy łożysko, jakie są objawy poszczególnych tych elementów.
Z góry dzięki za info.


Ostatnio zmieniony 30 sie 2016, 16:04 przez Dudi, łącznie zmieniany 1 raz.
Prosimy tytułować posty zgodnie z zasadami! Regulamin działu technicznego!


Na górę
PostDodany: 30 sie 2016, 19:02 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lip 2009, 15:04
Posty: 1390
Imię: Paweł
Lokalizacja: Nowy Sącz
Jeśli wysiadła poduszka amortyzatora - górnym mocowaniem zwana to zwykle słychać stuki na nierównościach. Jeśli do wymiany jest łożysko to oprócz możliwych stuków wyraźnie słychać trzaski przy skręcaniu kołami. Na postoju jeśli złapiesz ręką sprężynę a ktoś będzie kręcił kierownicą to wyczujesz że spręzyna nie obraca się płynnie lecz przeskakuje. Czy oba te elementy mogą mieć wpływ na zbieżność? Nie jestem przekonany.

_________________
była: Tempra 1.6 86KM
jest: Lybra 1.8 131KM 2000r. , Y 1.2 60KM 2001r. , Delta 4WD HF turbo 2.0 8V 165KM 1987r.


Na górę
PostDodany: 08 lis 2019, 17:22 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2012, 9:29
Posty: 529
Imię: Bartek
Lokalizacja: Stargard
Pawcio78 pisze:
30 sie 2016, 19:02
Jeśli wysiadła poduszka amortyzatora - górnym mocowaniem zwana to zwykle słychać stuki na nierównościach. Jeśli do wymiany jest łożysko to oprócz możliwych stuków wyraźnie słychać trzaski przy skręcaniu kołami. Na postoju jeśli złapiesz ręką sprężynę a ktoś będzie kręcił kierownicą to wyczujesz że spręzyna nie obraca się płynnie lecz przeskakuje. Czy oba te elementy mogą mieć wpływ na zbieżność? Nie jestem przekonany.
Kolego , koledzy czy wymiana tego łożyska to jakaś skomplikowana operacja ?
Ma ktoś jakieś foto poglądowe co i jak ?

_________________
Lybra 1,9 JTD Power
OBDII pisać na priv lub maila oczywiście okolice ZST :-)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl