Lybra - sportowe tarcze hamulcowe
- LybraSW
- Klubowicz
- Posty: 647
- Rejestracja: 24 lut 2008, 0:00
- Imię: Michal
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Lybra - sportowe tarcze hamulcowe
Witam
Mam zamiar wymienić przednie tarcze hamulcowe na coś lepszego.
Myślałem o TAROX G88, Zimmermanach nacinanych i nawiercanych albo jakichś Brembo MAX. Czy ktoś już zakładał takowe ??
Mam zamiar wymienić przednie tarcze hamulcowe na coś lepszego.
Myślałem o TAROX G88, Zimmermanach nacinanych i nawiercanych albo jakichś Brembo MAX. Czy ktoś już zakładał takowe ??
Była - Lancia Lybra SW 2.4 JTD Bicolore - lll miejsce w konkursie piękności na zlocie LKP w Sielpii
Ford Focus II FL 1.6 TDCI 2010r
Cannondale F800 Lefty
Cięższa połówka MonikiSW
Ford Focus II FL 1.6 TDCI 2010r
Cannondale F800 Lefty
Cięższa połówka MonikiSW
- aro
- Klubowicz
- Posty: 1998
- Rejestracja: 29 mar 2006, 0:00
- Imię: Arek
- Lokalizacja: Gorzyczki woj. śląskie
Lybra - sportowe tarcze hamulcowe
Będziesz brał udział w wyscigach?
Lybra - sportowe tarcze hamulcowe
Ja musiałem z 500km przejechać aby się dostosować do brzytew jakie ma Lybra w oryginale.
Co Ty będziesz nią robił ?
Co Ty będziesz nią robił ?
Lybra - sportowe tarcze hamulcowe
Napisz proszę do czego Ci są one potrzebne, na ulicę? Czy może zamierzasz coś bardziej wyczynowego robić?
Jeśli chodzi o Brembo to uważaj bo możesz trafić na jakieś podróby.
Jeśli chodzi o Brembo to uważaj bo możesz trafić na jakieś podróby.
Zachorowałem na Lybrę i tylko jej kupno może mnie uleczyć!
P.S. Już ją mam 2,4 SW jtd czarna perła
P.S. Już ją mam 2,4 SW jtd czarna perła
Lybra - sportowe tarcze hamulcowe
Tak się zastanawiam,czy podczas normalnej codziennej jazdy odczujesz jakąś radykalną różnice jak założysz tarcze sportowe
Wywalisz forse,a efekty znikome...
Wywalisz forse,a efekty znikome...
Była Lancia Delta Hpe 1.8 16v vvt
Była Kappa 2.0 16v T.
Jest Alfa Romeo 166 3.0 V6
Była Kappa 2.0 16v T.
Jest Alfa Romeo 166 3.0 V6
- LybraSW
- Klubowicz
- Posty: 647
- Rejestracja: 24 lut 2008, 0:00
- Imię: Michal
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Lybra - sportowe tarcze hamulcowe
Powiedzmy że nie daję się wyprzedzać niczemu co ma mniej niż 200 KM a w szczególności niczemu ze śmigłem bądź gwiazdą na masce Tak serio to mam 170 KM i po dłuższej jeździe w górach skuteczność seryjnego układu znacznie się pogarsza. Po za tym i tak musze wymienić już tarcze.
Była - Lancia Lybra SW 2.4 JTD Bicolore - lll miejsce w konkursie piękności na zlocie LKP w Sielpii
Ford Focus II FL 1.6 TDCI 2010r
Cannondale F800 Lefty
Cięższa połówka MonikiSW
Ford Focus II FL 1.6 TDCI 2010r
Cannondale F800 Lefty
Cięższa połówka MonikiSW
- LybraSW
- Klubowicz
- Posty: 647
- Rejestracja: 24 lut 2008, 0:00
- Imię: Michal
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Lybra - sportowe tarcze hamulcowe
Moja księżniczka będzie troszkę modyfikowana wizualnie i mechanicznie tak że porządne tarcze z ładnymi zaciskami mają dopełnić całości.
Była - Lancia Lybra SW 2.4 JTD Bicolore - lll miejsce w konkursie piękności na zlocie LKP w Sielpii
Ford Focus II FL 1.6 TDCI 2010r
Cannondale F800 Lefty
Cięższa połówka MonikiSW
Ford Focus II FL 1.6 TDCI 2010r
Cannondale F800 Lefty
Cięższa połówka MonikiSW
Lybra - sportowe tarcze hamulcowe
Moim zdaniem najlepszy komplet to klocki Ferodo + tarcze Brembo. Kup w tym sklepie http://www.ferodo.pl/ lepszej ceny nie znajdziesz i masz pewność że to oryginały
Ford Fusion 1.4 TDCI
Audi A6 S-line 2.7 T Quattro 265 KM
Alfa Romeo 145 1.6 TS
Audi A6 S-line 2.7 T Quattro 265 KM
Alfa Romeo 145 1.6 TS
Lybra - sportowe tarcze hamulcowe
Nie bardzo jest sens wdawać się w sportowe tarcze - chyba że chodzi o "sportowość" wyglądu.
Sportowa tarcza w normalnych warunkach hamowania nigdy w życiu nie da lepszego efektu niż porządna markowa tarcza normalna.
A już komplet sportowy (klocki i tarcza) to dla kogoś kto jeździł na serii oznaczają przy pierwszym hamowaniu "wjazd komuś w tyłek".
Te tarcze i klocki aby dobrze pracowały muszą być rozgrzane - inazej hamują gorzej niż seria.
Ostatnio na necie czytałem właśnie wypowiedź jakiegoś specjalisty z teamu chyba Forda n aten temat.
Ludzie zakładaja często sportowe tarcze, a potem się dziwią, że zatrzymali się komuś na dupie.
Jeśli już chcesz to nie sportowe tarcze - tylko nacinane i ostatecznie nawiercane. Mają jedną wadę - zżeraja klocki w zastraszającym tempie - jeśli mają być dłużej klocki to musżbyś specjalnie przystosowane.
Mój znajomy kiedyś takie tarcze założył do Meganki Coupe - po poradach kolegów z podwórka i zasięgnięciu rady u "ekspertów" z forum. Na drugio dzień po założeniu zatrzymał sie na dupie chyba Mietka i był podwójnie w plecy.
Sportowa tarcza w normalnych warunkach hamowania nigdy w życiu nie da lepszego efektu niż porządna markowa tarcza normalna.
A już komplet sportowy (klocki i tarcza) to dla kogoś kto jeździł na serii oznaczają przy pierwszym hamowaniu "wjazd komuś w tyłek".
Te tarcze i klocki aby dobrze pracowały muszą być rozgrzane - inazej hamują gorzej niż seria.
Ostatnio na necie czytałem właśnie wypowiedź jakiegoś specjalisty z teamu chyba Forda n aten temat.
Ludzie zakładaja często sportowe tarcze, a potem się dziwią, że zatrzymali się komuś na dupie.
Jeśli już chcesz to nie sportowe tarcze - tylko nacinane i ostatecznie nawiercane. Mają jedną wadę - zżeraja klocki w zastraszającym tempie - jeśli mają być dłużej klocki to musżbyś specjalnie przystosowane.
Mój znajomy kiedyś takie tarcze założył do Meganki Coupe - po poradach kolegów z podwórka i zasięgnięciu rady u "ekspertów" z forum. Na drugio dzień po założeniu zatrzymał sie na dupie chyba Mietka i był podwójnie w plecy.
Lancia i jeszcze raz Lancia
Lancia Kappa 2,4 20V LX Bi-Power
Lancia Kappa 2,4 20V LX Bi-Power
Lybra - sportowe tarcze hamulcowe
No tak jak góry męczysz to jak siętarcze rozgrzeją to może być kiepsko. Jabym wybrał brembo, tylko uważałbym na podróby, ponieważ czytałem, że jak źle trafisz to mogą się tarczę wygiąć. Osoby które były pewne, że to oryginał mówiły że są świetne.
Zachorowałem na Lybrę i tylko jej kupno może mnie uleczyć!
P.S. Już ją mam 2,4 SW jtd czarna perła
P.S. Już ją mam 2,4 SW jtd czarna perła
Lybra - sportowe tarcze hamulcowe
to kilka przemyśleń w tej kwestii
1) wymiana samych tarcz na nawiercane i ewentualnie klocków niewiele da - jeżeli średnica tarczy dalej będzie taka sama to ona i tak nie będzie skutecznie odprowadzała ciepła przy hamowaniu i efekt końcowy będzie taki jak teraz, z tym zastrzeżeniem że być może później pojawi się fading. Poza tym słyszalem wiele negatywnych opinii odnośnie pękania takich tarcz. Ja zakupiłem Brembo max.
2) wymiana tarcz na większe zrobi róznicę z dwóch powodów
a) większa powierzchnia czyli lepsze odprowadzanie ciepła i mniejszy fading
b) czuć różnicę przy hamowaniu z większych prędkości, a skoro piszesz, że lubisz oglądać niemiecką myśl techniczną we wstecznym lusterku, to jest to mocno wskazane
3) większe tarcze niesetyty będą wiązały się z wymianą zacisków - najlepiej wybrać zaciski 4-tłoczkowe. Pozostaje w tym miejscu kwestia ekonomiczna - zaciski są cholernie drogie, pytanie czy pod felgi, które masz zmieszczą się większe zaciski, jeżeli nie to wymiana felg i opon (znowu koszt) oraz pozostaje jeszcze kwestia zwrotnicy (w 156 i 147, a na tych modelach bazuje płyta podłogowa Lybry, w słabszych wersjach silnikowych niż GTA trzeba było wymienić zwrotnicę)
4) klocki hamulcowe - generalnie polecam ferrodo, www.hamulce.net - tam jest gość który zna się na temacie jak mało kto
1) wymiana samych tarcz na nawiercane i ewentualnie klocków niewiele da - jeżeli średnica tarczy dalej będzie taka sama to ona i tak nie będzie skutecznie odprowadzała ciepła przy hamowaniu i efekt końcowy będzie taki jak teraz, z tym zastrzeżeniem że być może później pojawi się fading. Poza tym słyszalem wiele negatywnych opinii odnośnie pękania takich tarcz. Ja zakupiłem Brembo max.
2) wymiana tarcz na większe zrobi róznicę z dwóch powodów
a) większa powierzchnia czyli lepsze odprowadzanie ciepła i mniejszy fading
b) czuć różnicę przy hamowaniu z większych prędkości, a skoro piszesz, że lubisz oglądać niemiecką myśl techniczną we wstecznym lusterku, to jest to mocno wskazane
3) większe tarcze niesetyty będą wiązały się z wymianą zacisków - najlepiej wybrać zaciski 4-tłoczkowe. Pozostaje w tym miejscu kwestia ekonomiczna - zaciski są cholernie drogie, pytanie czy pod felgi, które masz zmieszczą się większe zaciski, jeżeli nie to wymiana felg i opon (znowu koszt) oraz pozostaje jeszcze kwestia zwrotnicy (w 156 i 147, a na tych modelach bazuje płyta podłogowa Lybry, w słabszych wersjach silnikowych niż GTA trzeba było wymienić zwrotnicę)
4) klocki hamulcowe - generalnie polecam ferrodo, www.hamulce.net - tam jest gość który zna się na temacie jak mało kto
była LANCIA MUSA:((
nowe cavallino rampante:)))) tylko w innym opakowaniu:)))
tel. 504 279 488
nowe cavallino rampante:)))) tylko w innym opakowaniu:)))
tel. 504 279 488
- LybraSW
- Klubowicz
- Posty: 647
- Rejestracja: 24 lut 2008, 0:00
- Imię: Michal
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Lybra - sportowe tarcze hamulcowe
dzięki za pomoc i konstruktywną krytykę... Może skusze się na kompket Brembo Maxx i Ferrodo. Na pewno wymienię też płyn na lepszy.
Jak na razie to księżniczka ma ciemne szybki ale już niedługo pojawią się ładne 16 stki wraz z Dunlopami i właśnie omawiane tarcze. Z zewnątrz nie będzie zmian po za widocznymi xenonami
Jak na razie to księżniczka ma ciemne szybki ale już niedługo pojawią się ładne 16 stki wraz z Dunlopami i właśnie omawiane tarcze. Z zewnątrz nie będzie zmian po za widocznymi xenonami
Była - Lancia Lybra SW 2.4 JTD Bicolore - lll miejsce w konkursie piękności na zlocie LKP w Sielpii
Ford Focus II FL 1.6 TDCI 2010r
Cannondale F800 Lefty
Cięższa połówka MonikiSW
Ford Focus II FL 1.6 TDCI 2010r
Cannondale F800 Lefty
Cięższa połówka MonikiSW
Lybra - sportowe tarcze hamulcowe
aha, byłbym zapomniał - wymień przewody na takie w oplocie
i oczywiście dobry płyn hamulcowy to też ważny element
i oczywiście dobry płyn hamulcowy to też ważny element
była LANCIA MUSA:((
nowe cavallino rampante:)))) tylko w innym opakowaniu:)))
tel. 504 279 488
nowe cavallino rampante:)))) tylko w innym opakowaniu:)))
tel. 504 279 488
Re: Lybra - sportowe tarcze hamulcowe
zacznij od wymiany na świeży płynu hamulcowego i dobrego odpowietrzenia układu i wtedy sprawdź jak Ci sie jeździ"LybraSW" pisze:Witam
Mam zamiar wymienić przednie tarcze hamulcowe na coś lepszego.
Myślałem o TAROX G88, Zimmermanach nacinanych i nawiercanych albo jakichś Brembo MAX. Czy ktoś już zakładał takowe ??