Lybra 2.0 156KM - zalewa

Awatar użytkownika
horses
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 1354
Rejestracja: 26 mar 2012, 19:41
Imię: Adam
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Lybra 2.0 156KM - zalewa

Post autor: horses » 14 lut 2018, 13:36

Cześć.

W sumie to odkąd ojciec kupił Lybrę to jest to jakaś pierwsza awaria.

A mianowicie po dogrzaniu, samochód zaczyna zalewać, czuć spaliny.
Wczoraj był na SKP to wykres czerwony.
Odstawiliśmy do zaprzyjaźnionego warsztatu, komp podpięty, zero błędów. Świece okopcone, ale dobre. Przewody WN OK. Reszta wtyczek posprawdzana.

Na Bp to nie bardzo się znam i nie bardzo chcemy w ciemno kupować części i podmieniać. Szukać kogoś z Fiat ECU Scan ?

Adam
- Żeby koń o swej sile wiedział, żaden by na nim nie siedział -
Obrazek

Awatar użytkownika
Bichoń
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 5034
Rejestracja: 09 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Kraków

Re: Lybra 2.0 156KM - zalewa

Post autor: Bichoń » 14 lut 2018, 13:41

Lybra 2.0 PB nie ma przewodów wysokiego napięcia, cewki są bezpośrednio na świecach.
Przydało by się porównać wskazania sondy lambda i urządzenia diagnosty, może lambda daje nieprawdziwe wskazania?

Awatar użytkownika
horses
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 1354
Rejestracja: 26 mar 2012, 19:41
Imię: Adam
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Lybra 2.0 156KM - zalewa

Post autor: horses » 14 lut 2018, 13:47

OK, nie ja sprawdzałem ;) może coś przekręciłem.
Ale elektryka ponoć jest OK

Dobra to chyba do ABPOLu będę się musiał przenieść.
- Żeby koń o swej sile wiedział, żaden by na nim nie siedział -
Obrazek

Awatar użytkownika
jasiugm
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 372
Rejestracja: 03 lut 2015, 19:14
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Lybra 2.0 156KM - zalewa

Post autor: jasiugm » 14 lut 2018, 15:08

Jest klika opcji. Od uwalonego przepływomierza, lejących wtryskiwaczy, lewego powietrza po uszkodzony regulator ciśnienia paliwa - przebita membrana puszcza paliwo w dolot.
Najważniejsze są parametry sondy i wartości korekt LTFT i STFT. Wszystko do odczytania z Multiecuscan.
Kappa SW 2.0 20V VIS
Y 1.2 8V

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”