Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 23 paź 2018, 9:34

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
PostDodany: 19 lut 2018, 18:51 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 08 gru 2011, 22:54
Posty: 14
Lokalizacja: Wypełnij to pole
Witam,
Od pewnego czasu moja Lamborghini zachorowała i to nie grypa :-( gaśnie zaraz po odpaleniu za zimnym silniku :!:
Jeśli nie dodam gazu tzn. nie utrzymam przez chwilę sztucznie obrotów pedałem to zgaśnie.
Ale to nie wszystko.
Jeśli już wejdzie na swoje obroty (końcówka filmiku) to nie pracuje jak na ssaniu :!: , tylko ma 900 obr/min.
Jak już się zagrzeje, to odpala bez problemu.
Natomiast jak się zagrzeje to obroty schodzą na biegu jałowym tylko do 1100 obr/min :!: , a nie jak powinno być do 900 obr/min.
Dodatkowo strasznie szarpie przy puszczaniu pedału gazu podczas jazdy :!: , na zagrzanym silniku.
Poniżej linki do filmików.
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]

Autko posiada również instalacje gazową, TECHa, jednak po przełączeniu się na gaz zachowuje się tak samo :-(
Proszę o poradę oraz dziękuję za wszelką pomoc.


Na górę
PostDodany: 28 lut 2018, 9:10 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 08 gru 2011, 22:54
Posty: 14
Lokalizacja: Wypełnij to pole
Witam,
Byłem u mechanika, kory zrobił diagnostykę komputerową, zostały wymienione świece, wyczyszczona przepustnica i wyczyszczony silniczek krokowy.
Diagnostyka nie pokazała żadnych błędów i dotychczas wykonane zabiegi nie poprawiły sytuacji :-?
Można powiedzieć, że jest jeszcze gorzej z szarpaniem podczas puszczania pedału gazu. Stawiam na poduszki skrzyni, ale nie mam innych objawów typu drżący drążek do zmiany biegów.
Najpierw chciałem się uporać z szalejącymi obrotami na rozgrzanym silniku oscylują około 1100-1300obr/min i normalnym odpalaniem na zimnym silniku.
Mechanik podpowiedział, że powodem może być czujnik temperatury. Dzisiaj wymieniam i dam znać czy coś pomogło :|


Na górę
PostDodany: 28 lut 2018, 10:02 
Online
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 27 wrz 2015, 23:36
Posty: 90
Imię: Maciej
Lokalizacja: Przeworsk
czujnik temperatury czego ? cieczy?, chyba trafna diagnoza :)


Na górę
PostDodany: 01 mar 2018, 21:59 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 08 gru 2011, 22:54
Posty: 14
Lokalizacja: Wypełnij to pole
Tak, czujnik temperatury płynu.
Dziś wymianiełem na nowy, niestety bez poprawy :-(
Macie jakies pomysły?


Na górę
PostDodany: 02 mar 2018, 14:13 
Online
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lip 2009, 15:04
Posty: 1282
Imię: Paweł
Lokalizacja: Nowy Sącz
Zainwestuj w niebieski kabel vag kkl z przełącznikiem taki za 35zł i podłącz pod multiecuscana. Program nawet w wersji demo kody błędów powinien wyświetlić. Inaczej będziesz szukał po omacku.

Wysłane z mojego SM-T805 przy użyciu Tapatalka


_________________
była: Tempra 1.6 86KM
jest: Lybra 1.8 131KM , Y 1.2 60KM


Na górę
PostDodany: 07 mar 2018, 23:42 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 08 gru 2011, 22:54
Posty: 14
Lokalizacja: Wypełnij to pole
Pawcio, dziękuję za podpowiedź.

Poniżej przesyłam kody błędów.


Parametry udostępniłem na dysku google pod lnkiem:
https://drive.google.com/open?id=1eFQy6 ... XEnuh7rGxK

lub w postaci filmu:
https://drive.google.com/open?id=18bXPF ... 6Ok_eF0rEc

Obroty silnika na biegu jałowym wraz ze wzrostem temperatury silnika niestety wzrastają.

Czy faktycznie winowajcą tych dolegliwości jest sonda lambda?

Będę bardzo wdzięczny za pomoc w odpowiedniej diagnozie.


Załączniki:
kody błędów.jpg
kody błędów.jpg [ 64.56 KiB | Przejrzano 1640 razy ]
Na górę
PostDodany: 08 mar 2018, 7:50 
Online
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lip 2009, 15:04
Posty: 1282
Imię: Paweł
Lokalizacja: Nowy Sącz
Sonda stoi. Zamienniki nie wchodzą w grę tylko oryginał ngk-ntk. Katalog ngk wyraźnie podpowiada który model.


_________________
była: Tempra 1.6 86KM
jest: Lybra 1.8 131KM , Y 1.2 60KM


Na górę
PostDodany: 12 mar 2018, 21:23 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 08 gru 2011, 22:54
Posty: 14
Lokalizacja: Wypełnij to pole
Pawcio, jeszcze raz wielkie dzięki za pomoc :)

Czekam za dostawą, po wymianie dam znać czy powyżej opisane bolączki minęły.


Na górę
PostDodany: 24 mar 2018, 23:06 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 08 gru 2011, 22:54
Posty: 14
Lokalizacja: Wypełnij to pole
Dziś wymieniłem sondę dokładnie wg wskazówek.
Niestety nie przyniosło to jakiekolwiek poprawy:-(
Dalej ma problem z obrotami, po odpaleniu bardzo niskie, podnoszące się stopniowo wraz z rozgrzewający silnikiem.

Po podłączeniu komputerera, ku mojemu zdziwieniu napięcie na sondzie nie zmieniło się w porównaniu do poprzedniej sondy i cały czas wskazuję stałe 0,310V

Będę wdzięczny za o pomoc w powyższym temacie. Dziękuję


Na górę
PostDodany: 24 mar 2018, 23:14 
Offline
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający

Rejestracja: 03 maja 2009, 15:58
Posty: 988
Imię: Zygmunt
Lokalizacja: Kraków
Ja bym proponował wyciągnąć i dokładnie wymyć etanolem
przepływomierz.

_________________
Były: Motorower Komar, WSK 125, Gazela 175,Zastava 1100p, Skoda 105, Fiat Ritmo 1,1, Fiat Tempra 1,6, Lancia Dedra 1,8 16V, Fiat Punto II, Lancia Lybra 1.8
Jest : Lancia Lybra 2.0
, Lancia Beta Coupe 2.0 oraz firmowy Fiat Fiorino i Peugeot Partner był -jest Dacia
Tel.: 794 610 042

Beta Coupe 2,0 -(klik)

Członek Zwyczajny Stowarzyszenia :roll:


Na górę
PostDodany: 25 mar 2018, 14:16 
Online
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lip 2009, 15:04
Posty: 1282
Imię: Paweł
Lokalizacja: Nowy Sącz
A jest napięcie na grzałce sondy?

Wysłane z mojego SM-T805 przy użyciu Tapatalka


_________________
była: Tempra 1.6 86KM
jest: Lybra 1.8 131KM , Y 1.2 60KM


Na górę
PostDodany: 25 mar 2018, 21:24 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 08 gru 2011, 22:54
Posty: 14
Lokalizacja: Wypełnij to pole
Pawcio,
oporność na grzałce sondy, pomiędzy dwoma białymi - 5,6om.
Natomiast napięcie - 0.0V, także zasilanie nie jest podawane.

Czy zasilanie grzałką jest sterowane przez komputer, czy jest podłączone na stałe (nie kojarzę odpowiedzialnego za tą funkcję bezpiecznika)?


Na górę
PostDodany: 26 mar 2018, 11:45 
Online
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lip 2009, 15:04
Posty: 1282
Imię: Paweł
Lokalizacja: Nowy Sącz
Jest bezpiecznik grzałki B36. Popatrz w podszybiu czy go tam nie ma albo za akumulatorem.




Schemat wtysku 1.8 i rozmieszczenie elementów. Sonda to K40. ObrazekObrazek

_________________
była: Tempra 1.6 86KM
jest: Lybra 1.8 131KM , Y 1.2 60KM


Na górę
PostDodany: 03 kwie 2018, 12:28 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 08 gru 2011, 22:54
Posty: 14
Lokalizacja: Wypełnij to pole
Serdeczne dzięki za przesłane rysunki i podpowiedź, szczególne podziękowania dla Pawcio78 :)

Udało się, znalazłem bezpiecznik, który był przepalony. Także temat rozwiązany.
Najprawdopodobniej zwarcie zostało spowodowane przetarciem przewodu przez drążek stabilizatora.
Jutro postaram się wrzucić zdjęcie, gdzie dokładnie znajduje się bezpiecznik, żeby ułatwić innych jego odnalezienie.

Jeszcze raz dziękuję za pomoc.


Na górę
PostDodany: 03 kwie 2018, 13:22 
Online
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lip 2009, 15:04
Posty: 1282
Imię: Paweł
Lokalizacja: Nowy Sącz
:-) pięknie:-)

Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka


_________________
była: Tempra 1.6 86KM
jest: Lybra 1.8 131KM , Y 1.2 60KM


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl