Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 22 paź 2018, 5:45

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
PostDodany: 15 sty 2007, 15:40 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2007, 0:00
Posty: 31
Lokalizacja: Wąbrzeźno
W mojej Lybrze oświetlenie panelu klimy (przycisków sterowania klimą) nie działa, co naprawdę przeszkadza w czasie porannej/ wieczornej jazdy.

Czy ktoś z użytkowników Lybry orientuje się jak wymienić żarówkę i jaka to powinna być żarówka?? Proszę o fachową poradę. Może dam radę zrobić to sam bez interwencji drogiego elektryka.


Na górę
PostDodany: 15 sty 2007, 17:37 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2005, 0:00
Posty: 1773
Lokalizacja: Rzeszów
zapewne wystarczy odkrecic Panel i wymienic zarowki, napewno jest ich kilka, ktos niedawno widzialem na forum zapodal instrukcje rozkrecania takiego panelu, czy to radia bylo / nie pamietam, musisz poszukac, ale dla mnie jest dziwne bo tam napewno jest kilka zarowek i ze zadna nie swieci ? to musi byc cos z przewodem.

_________________
Juz bez Lancia ale dalej w Klubie :)


Na górę
PostDodany: 15 sty 2007, 18:39 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2007, 0:00
Posty: 31
Lokalizacja: Wąbrzeźno
"Jaqob" pisze:
zapewne wystarczy odkrecic Panel i wymienic zarowki, napewno jest ich kilka, ktos niedawno widzialem na forum zapodal instrukcje rozkrecania takiego panelu, czy to radia bylo / nie pamietam, musisz poszukac, ale dla mnie jest dziwne bo tam napewno jest kilka zarowek i ze zadna nie swieci ? to musi byc cos z przewodem.
Pewnie chodzi Ci o post na temat podłączania odtwarzacza mp3 w Lybrze.
Rzeczywiście może być przydatny.
Jeśli panel podświetlany jest kilkoma żarówkami, to rzeczywiście małe prawdopodobieństwo, by wysiadły wszystkie na raz. Problem może więc tkwić w czym innym...... :(
A może za to oświetlenie odpowiedzialny jest jakiś bezpiecznik, który się przepalił??


Na górę
PostDodany: 16 sty 2007, 8:45 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 08 mar 2005, 0:00
Posty: 611
Imię: Marek
Lokalizacja: Warszawa
Rozkrecic, wyjac, obejrzec jak sprawy wygladaja, sprawdzic czy dochodzi prad. Bezpiecznika chyba nie ma na pojedynczy element podswietlenia jakim jest klimatyzacja. Ja bym obstawial, ze poluzowal sie jakis kabelek. A jest tam ich mnostwo...

_________________
Wejdź na: http://www.mierzymy.pl
Wejdź na: Niwelator laserowy


Na górę
PostDodany: 26 sty 2007, 10:49 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2007, 0:00
Posty: 31
Lokalizacja: Wąbrzeźno
Od dwóch dni - od kiedy nieco przymroziło - zaczęły się w mojej Lybrze dziać cuda. Po pierwsze - gdy odpalam rano auto (nie garażuję) oświetlenie klimy działa (!!), gaśnie zaś gdy auto sie nagrzeje (po ok. 10 min). W tym samym czasie pali się kontrolka CHECK, a wyświetlacz komputera pokazuje mi ikonkę żarówki i - przy hamowaniu - jednoczesnie ikonkę żarówki stopu. Sprawdziłem - wszyskie żarówki działają. Oczywiście po ogrzaniu auta te komunikaty znikają (i gaśnie panel klimy). Co sądzicie o tych zjawiskach????


Na górę
PostDodany: 26 sty 2007, 10:57 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2005, 0:00
Posty: 1773
Lokalizacja: Rzeszów
Przewody przewody, musza byc popekane i nie laczyc i pewnie ejst tam ejszcze wilgoc ktora po zamarznieciu daje jakies zwarcie, a pewnie w przypadku panela zamarznieta wiazka kabli w koncu zaczyna przewodzic, bo innego wyjscie nie widze. Moze tez sprobuj sie pozbyc wilgoci z auta, moze to tez byc ze jakis rpzekaznik zamarza albo cos, a z tymi kablami to wiesz czasem tak jak z linka od recznego, jak jest troche popekana to w zimie moze zamarznac.

_________________
Juz bez Lancia ale dalej w Klubie :)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl