Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 13 lis 2018, 8:42

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
PostDodany: 20 mar 2018, 21:29 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2008, 0:00
Posty: 948
Lokalizacja: wlkp. Śrem
co sądzicie o tym, żeby zrobić listę rzeczy, która zmieniła się w lifcie? już któryś raz spotkałem się z problemem zakupu części.. (przeważnie to pierdoły), bo nie pasują od przedlifta...

- gałka od biegów (wcześniej wciskana, później pierścionek)
- lampki w podsufitce
- mocowanie siatki bagażnika w podsufitce
- silniki (ilość KM) tu nie znam szczegółów
- silniczek klimatyzacji (mieszający ciepłe zimne)
- przyciski od multifunkcji na kierownicy
- tempomat chyba inna kostka?
- panel środkowy
- przycisk do ASR, i inna gumka na monety

_________________
| obecnie: | Lybra Intensa 2.4 JTD | Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde 1.8 TBI | zaliczone: | Lybra 2.0 V.I.S. | Dedra 1.9TD | Delta II 1.9TD | Lybra 2.4 JTD | Zeta 2.0 | Phedra 2.0 JTD |

Obrazek

|Wizualizacje Architektoniczne | Animacje | Grafika komputerowa | Wizytówki | Logotypy | Strony www |


Na górę
PostDodany: 20 mar 2018, 21:44 
Offline
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający

Rejestracja: 03 maja 2009, 15:58
Posty: 999
Imię: Zygmunt
Lokalizacja: Kraków
Hej,
gałkę mam wciskaną.
W podsufitce do lusterka foto jest inna kostka - mała czarna.
Silnik 2,0 ma 154 przed i 150 KM po.
Przycisków występują trzy rodzaje, trzecie są podświetlane.
Tempomat w Lybrze raczej tylko jeden rodzaj, w Alfie były różne.
Moje auto jest z 2004 i nie mam np. zamka w schowku, gniazda zasilania w tunelu i w bagażniku
ani też instalacji do tego.
Przy 2.0 jest też różny wydech, wcześniej był kat pod autem a potem jest zaraz pod kolektorem
wydechowym. Przy 1.8 wcześniej była jedna sonda L, potem były dwie.
Pozdrawiam.

_________________
Były: Motorower Komar, WSK 125, Gazela 175,Zastava 1100p, Skoda 105, Fiat Ritmo 1,1, Fiat Tempra 1,6, Lancia Dedra 1,8 16V, Fiat Punto II, Lancia Lybra 1.8
Jest : Lancia Lybra 2.0
, Lancia Beta Coupe 2.0 oraz firmowy Fiat Fiorino i Peugeot Partner był -jest Dacia
Tel.: 794 610 042

Beta Coupe 2,0 -(klik)

Członek Zwyczajny Stowarzyszenia :roll:


Ostatnio zmieniony 21 mar 2018, 11:27 przez zygmunt1, łącznie zmieniany 2 razy.

Na górę
PostDodany: 20 mar 2018, 21:58 
Offline
Wiceprezes Lancia Klub Polska
Wiceprezes Lancia Klub Polska
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2012, 22:01
Posty: 4249
Imię: Paweł
Lokalizacja: Starachowice
Inne maskowanie poduszki pasażera.
Zygmuncie, ty masz chyba z końcówki produkcji, gdzie już zdaje się skąpili na takie bajery jak zamek w schowku i gniazdo zasilania w tunelu i bagażniku.

_________________
Moja Lancia się nie psuje. Ona jest po prostu notorycznie udoskonalana...


Na górę
PostDodany: 20 mar 2018, 22:05 
Offline
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający

Rejestracja: 03 maja 2009, 15:58
Posty: 999
Imię: Zygmunt
Lokalizacja: Kraków
O poduszce zapomniałem :(
Napiszę idąc za ciosem, nieraz piszą tu, że wszystko w Lybrach jest plug&play.
Otóż niestety nie jest i lepiej sprawdzić :(
A u mnie wersja jest dość dobrze wyposażona a niektórych dodatków podstawowych nie ma.
Pozdrawiam.

_________________
Były: Motorower Komar, WSK 125, Gazela 175,Zastava 1100p, Skoda 105, Fiat Ritmo 1,1, Fiat Tempra 1,6, Lancia Dedra 1,8 16V, Fiat Punto II, Lancia Lybra 1.8
Jest : Lancia Lybra 2.0
, Lancia Beta Coupe 2.0 oraz firmowy Fiat Fiorino i Peugeot Partner był -jest Dacia
Tel.: 794 610 042

Beta Coupe 2,0 -(klik)

Członek Zwyczajny Stowarzyszenia :roll:


Na górę
PostDodany: 20 mar 2018, 22:35 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2008, 0:00
Posty: 2612
Imię: Marcin
Lokalizacja: Pruszków
vincenzo pisze:
20 mar 2018, 21:29
- przyciski od multifunkcji na kierownicy
- tempomat chyba inna kostka?
Przyciski różnią się w zależności czy jest nawigacja czy nie. Tempomat zakładałem do przed i po liftowej od AR 156 i w obu przypadkach wtyczka była taka sama.

Różniła się za to wtyczka od lusterka fotochromatycznego które kupiłem od wersji przedliftowej i musiałem spinać kabelki na krótko.
Różne są tez kluczyki trójkątny lub scyzoryk, a co za tym idzie w polifcie mamy możliwość otwierania lub zamykania szyb pilotem, czego w starszych nie było.

Były również różne moce silników 2,4 JTD - 136/140/150 KM

_________________
WR7- fotografia motoryzacyjna
Lanciastory - czyli wszystko o Lancii
Jest:Lancia Delta 1.6 HF Turbo 1991 r. &
Lancia Lybra 2,4 JTD Intensa 2002 r.
Była:Lancia Lybra 2,4 JTD 2000 r.


Na górę
PostDodany: 20 mar 2018, 22:38 
Offline
Wiceprezes Lancia Klub Polska
Wiceprezes Lancia Klub Polska
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2012, 22:01
Posty: 4249
Imię: Paweł
Lokalizacja: Starachowice
solarzmr pisze:
20 mar 2018, 22:35
Różne są tez kluczyki trójkątny lub scyzoryk, a co za tym idzie w polifcie mamy możliwość otwierania lub zamykania szyb pilotem, czego w starszych nie było.
Ja mam polift a kluczyk jest trójkątny.

_________________
Moja Lancia się nie psuje. Ona jest po prostu notorycznie udoskonalana...


Na górę
PostDodany: 20 mar 2018, 22:39 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2008, 0:00
Posty: 2612
Imię: Marcin
Lokalizacja: Pruszków
Snail pisze:
20 mar 2018, 22:38
solarzmr pisze:
20 mar 2018, 22:35
Różne są tez kluczyki trójkątny lub scyzoryk, a co za tym idzie w polifcie mamy możliwość otwierania lub zamykania szyb pilotem, czego w starszych nie było.
Ja mam polift a kluczyk jest trójkątny.
A to ciekawe, byłem przekonany że wtedy zmienili na scyzoryki

_________________
WR7- fotografia motoryzacyjna
Lanciastory - czyli wszystko o Lancii
Jest:Lancia Delta 1.6 HF Turbo 1991 r. &
Lancia Lybra 2,4 JTD Intensa 2002 r.
Była:Lancia Lybra 2,4 JTD 2000 r.


Na górę
PostDodany: 20 mar 2018, 22:42 
Offline
Wiceprezes Lancia Klub Polska
Wiceprezes Lancia Klub Polska
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2012, 22:01
Posty: 4249
Imię: Paweł
Lokalizacja: Starachowice
solarzmr pisze:
20 mar 2018, 22:39
Snail pisze:
20 mar 2018, 22:38
solarzmr pisze:
20 mar 2018, 22:35
Różne są tez kluczyki trójkątny lub scyzoryk, a co za tym idzie w polifcie mamy możliwość otwierania lub zamykania szyb pilotem, czego w starszych nie było.
Ja mam polift a kluczyk jest trójkątny.
A to ciekawe, byłem przekonany że wtedy zmienili na scyzoryki
Może przez chwilę były jeszcze po lifcie, ale jeszcze ze starymi kluczykami.
Jakieś zapasy wypychali czy coś...

_________________
Moja Lancia się nie psuje. Ona jest po prostu notorycznie udoskonalana...


Na górę
PostDodany: 21 mar 2018, 0:09 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2008, 0:00
Posty: 948
Lokalizacja: wlkp. Śrem
zygmunt1 pisze:
20 mar 2018, 21:44
Hej,
gałkę mam wciskaną.
a masz polifta? to od czego zależy w takim razie jaka jest gałka? (albo czy można je zamieniać, bo ta zpierścionkiem (krótka) jest niesamowicie trudno osiągalna w dobrym stanie...

_________________
| obecnie: | Lybra Intensa 2.4 JTD | Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde 1.8 TBI | zaliczone: | Lybra 2.0 V.I.S. | Dedra 1.9TD | Delta II 1.9TD | Lybra 2.4 JTD | Zeta 2.0 | Phedra 2.0 JTD |

Obrazek

|Wizualizacje Architektoniczne | Animacje | Grafika komputerowa | Wizytówki | Logotypy | Strony www |


Na górę
PostDodany: 21 mar 2018, 5:28 
Online
Przedstawiciel Regionalny
Przedstawiciel Regionalny
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 maja 2008, 0:00
Posty: 1666
Lokalizacja: Poznań
Snail pisze:
20 mar 2018, 22:38
solarzmr pisze:
20 mar 2018, 22:35
Różne są tez kluczyki trójkątny lub scyzoryk, a co za tym idzie w polifcie mamy możliwość otwierania lub zamykania szyb pilotem, czego w starszych nie było.
Ja mam polift a kluczyk jest trójkątny.
Może masz pół-polifta? :lol:
To włosi,w sumie nie byłoby to takie znowu dziwne.
Co mieli aktualnie na półce,to montowali.

Co do zmian,różne moce były też oczywiście w dieslach i na pewno była inna turbina w 2.4 tylko teraz nie pamiętam dokładnie ale Garrett od wersji 150KM na pewno był inny niż w wersji 136KM ale nie wiem czy taki sam jak w wersji 140KM.

_________________
Dwie miłości,jedna pasja - to Kotuś,Marysia i Lancia,rzecz jasna ;)

Fiat 126p przebieg 7tys 89r.
2x Alfa 164 3.0v6 24v/12v 93r./95r.
Alfa 166 3.0v6 24v 99r.
Alfa 159 SW 1.9JTDm 16v 07r.
Wszystkie części do Lybry SW/Berlina 1.6,1.9,2.0,2.4


Na górę
PostDodany: 21 mar 2018, 11:29 
Offline
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający

Rejestracja: 03 maja 2009, 15:58
Posty: 999
Imię: Zygmunt
Lokalizacja: Kraków
vincenzo pisze:
21 mar 2018, 0:09
zygmunt1 pisze:
20 mar 2018, 21:44
Hej,
gałkę mam wciskaną.
a masz polifta? to od czego zależy w takim razie jaka jest gałka? (albo czy można je zamieniać, bo ta zpierścionkiem (krótka) jest niesamowicie trudno osiągalna w dobrym stanie...
Ja mam z 2004 maj, więc przyjmuję, że po tak zwanym lifcie. Od czego zależą gałki to nie wiem.
Za Włochem nie nadążysz :)

_________________
Były: Motorower Komar, WSK 125, Gazela 175,Zastava 1100p, Skoda 105, Fiat Ritmo 1,1, Fiat Tempra 1,6, Lancia Dedra 1,8 16V, Fiat Punto II, Lancia Lybra 1.8
Jest : Lancia Lybra 2.0
, Lancia Beta Coupe 2.0 oraz firmowy Fiat Fiorino i Peugeot Partner był -jest Dacia
Tel.: 794 610 042

Beta Coupe 2,0 -(klik)

Członek Zwyczajny Stowarzyszenia :roll:


Na górę
PostDodany: 21 mar 2018, 20:56 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 mar 2009, 16:14
Posty: 9727
Imię: Kamil
Lokalizacja: Wieluń/Gdynia
boruch pisze:
21 mar 2018, 5:28
Co do zmian,różne moce były też oczywiście w dieslach i na pewno była inna turbina w 2.4 tylko teraz nie pamiętam dokładnie ale Garrett od wersji 150KM na pewno był inny niż w wersji 136KM ale nie wiem czy taki sam jak w wersji 140KM.
Wersja 136KM miała turbinę bodajże IHI ze stałą geometrią, a wersje 140 i 150 Garetta.
Do tego różniły się wtryskami i EGRem - w CF2 był sterowany podciśnieniem, w CF3 elektronicznie.

_________________
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V


Obrazek


Na górę
PostDodany: 22 mar 2018, 9:20 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2006, 0:00
Posty: 5244
Imię: Bartosz
Lokalizacja: Tarnów
zygmunt1 pisze:
20 mar 2018, 21:44
Moje auto jest z 2004 i nie mam np. zamka w schowku, gniazda zasilania w tunelu i w bagażniku
ani też instalacji do tego.
Moja z 12.2014 ma gniazdko w tunelu, w bagażniku nie wiem, musiałbym sprawdzić- gdzie powinno być? ;)

_________________
Były:
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v, Delta 2.0 16v Turbo na części
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu
Jest:
Fiat Doblo + Lancia Lybra Emblema


Na górę
PostDodany: 22 mar 2018, 12:40 
Offline
Wiceprezes Lancia Klub Polska
Wiceprezes Lancia Klub Polska
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2012, 22:01
Posty: 4249
Imię: Paweł
Lokalizacja: Starachowice
vanisch pisze:
22 mar 2018, 9:20
zygmunt1 pisze:
20 mar 2018, 21:44
Moje auto jest z 2004 i nie mam np. zamka w schowku, gniazda zasilania w tunelu i w bagażniku
ani też instalacji do tego.
Moja z 12.2014 ma gniazdko w tunelu, w bagażniku nie wiem, musiałbym sprawdzić- gdzie powinno być? ;)
Masz Lybrę z roku 2014??? Ja też chcę.
gniazdko w bagażniku jest po lewej stronie na ściance we wnęce (kieszeń z siatką).

_________________
Moja Lancia się nie psuje. Ona jest po prostu notorycznie udoskonalana...


Na górę
PostDodany: 22 mar 2018, 12:46 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2006, 0:00
Posty: 5244
Imię: Bartosz
Lokalizacja: Tarnów
Snail pisze:
22 mar 2018, 12:40
vanisch pisze:
22 mar 2018, 9:20
zygmunt1 pisze:
20 mar 2018, 21:44
Moje auto jest z 2004 i nie mam np. zamka w schowku, gniazda zasilania w tunelu i w bagażniku
ani też instalacji do tego.
Moja z 12.2014 ma gniazdko w tunelu, w bagażniku nie wiem, musiałbym sprawdzić- gdzie powinno być? ;)
Masz Lybrę z roku 2014??? Ja też chcę.
gniazdko w bagażniku jest po lewej stronie na ściance we wnęce (kieszeń z siatką).
:lol:
Oczywiście 2004, to muszę sprawdzić, ale nie kojarzę żeby było.

_________________
Były:
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v, Delta 2.0 16v Turbo na części
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu
Jest:
Fiat Doblo + Lancia Lybra Emblema


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl