Dudi pisze:FXX pisze:Panie i Panowie... Ladies and Gentlemen... oficjalnie się przyznaję, że się myliłem... to ustrojstwo rzeczywiście reaguje na zaparowaną szybę i przestawia klimę. Zatem - to jest czujnik zaparowania szyby.
Jak to sprawdziłeś??? Jakie ustawienia nawiewu???
W najprostszy z możliwych sposobów. Akurat rano jechałem z bratem zawieźć jego moto do mechanika, więc gdy miałem już samochód rozgrzany i nie było grama pary na szybach, kazałem bratu najzwyczajniej w świecie chuchać w to miejsce gdzie jest czujnik. Klima najpierw skierowała nawiew na szybę, a po chwili gdy już ten obszar mocniej zaparował - włączył się MAX DEF, czyli ta opcja maksymalnego nawiewu na szybę, ogrzewanie szyb i lusterek. Klima ustawiona na Auto.
Pawcio78 pisze:Może teraz jak już ustaliliśmy co to naprawdę jest znalazłby się ktoś komu chciałoby się dostać do wtyczki tego czujnika i wtyczek klimatronika i poszukałby do której wtyczki i pinu jest podłączony przewód sygnałowy tego czujnika? Myślę że prosty multimetr za 20zł z brzęczykiem łatwo pomoże to sprawdzić. W AR156 na schematach ten czujnik figuruje jako K6 i jest podłączony bezpośrednio do sterownika klimatronika, wnioskuję ze w lybrze jest tak samo, tylko że układ wtyczek jest zupełnie inny a żadne schematy posiadane przez mnie nie uwzględniają tego urządzenia. Aha czujnik posiada trzy przewody, dwa to zasilanie a trzeci sygnał. Dziękuję z góry!
Wybacz, ale wystarczy mi już rozbierania deski w Alfie, żeby znaleźć jakieś elektroniczne ustrojstwo.