Witam.
Dzis przy czyszczeniu filtra p.pyłkowego, klapka odpowiedzialna za obieg wewnętrzny, lub zewnetrzny nie działa, tz. można ją przesuwać ręką bez oporu.myślę że się cosik wypięło z jakiegoś cięgna. Pytanko czy może już ktoś przerabiał taką usterkę, i jak się dostać do sterowania tej klapki, czy trzeba demontować całą konsolę.
Będę wdzięczny za informacje..
Pozdrawiam
Lybra - klapka obiegu zamkniętego
Lybra - klapka obiegu zamkniętego
Sprawdz wpierw czy pracuje Ci ta klapaka jak wlaczysz lub wylaczysz obieg wewnetrzny.Wyciag filtr p.p i obserwoj co sie dzieje.Jesli pracuje elektrycznie to jest wszystko ok a jesli nie ma zadnej rekacji i slychac ze cos pracuje i przeskakuje to daj sobie lepiej z tym spokoj Za duzo rozbierania itd no chyba ze masz duuuzo czasu wolnego i cierpliwosci:)Ja ustawilem sobie klapke na obieg zewnetrzny i odlaczylem kostke zasilajaca silniczek sterujacy ta klapka.
Lancia Lybra SW 2.4JTD
- norvik01
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 41
- Rejestracja: 09 lip 2006, 0:00
- Lokalizacja: Poznań
Lybra - klapka obiegu zamkniętego
Nareszcie, chociaż ktoś próbuje mi pomóc, już myślałem że jestem pechowcem i psuje się mi się coś co innym działa bezproblemowo.
Ale do rzeczy, przy włączonym zapłonie klapka stoi w miejscu ,choć przełączam na obieg zewnętrzny, lub wewnetrzny, diody ładnie zmieniają kolorki, ale klapa stoi ,i nic nie słychać żadnej reakcji.
Pytałem jak się do tego dobrć , może wystarczy odkręcenie schowka z prawej strony, czy też trzeba rozwalać całą konsolę .
Proponuje , od czasu do czasu sprawdzać, ten element ,bo ja żyłem chyba długo w nieswiadomości, że wszystko mi działa....
pozdrawiam
Ale do rzeczy, przy włączonym zapłonie klapka stoi w miejscu ,choć przełączam na obieg zewnętrzny, lub wewnetrzny, diody ładnie zmieniają kolorki, ale klapa stoi ,i nic nie słychać żadnej reakcji.
Pytałem jak się do tego dobrć , może wystarczy odkręcenie schowka z prawej strony, czy też trzeba rozwalać całą konsolę .
Proponuje , od czasu do czasu sprawdzać, ten element ,bo ja żyłem chyba długo w nieswiadomości, że wszystko mi działa....
pozdrawiam
Lybra - klapka obiegu zamkniętego
W takim razie proponuje zrobic tak.Wymontowac schowek i na samej gorze w prawym gornym rogu jest wtyczka podlaczona wlasnie do tego silniczka.Trzeba sie troche nagimnastykowac zeby sie do niej dostac.Wypnij ja i podlacz miernik.Jesli dochodzi prad to padl silniczek jesli nie-czeka Cie dalsze szukanie przyczyny
Lancia Lybra SW 2.4JTD
- norvik01
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 41
- Rejestracja: 09 lip 2006, 0:00
- Lokalizacja: Poznań
Lybra - klapka obiegu zamkniętego
Dzięki za informacje, tak właśnie zrobie, sprawdze w pierwszej kolejności czy dochodzi prąd do tej wtyczki...
Pozdrawiam
Pozdrawiam