Lybra - centralny zamek, wymiana żarówek, problem z nawiewem
- NajMlodszyM
- Forumowicz/ka
- Posty: 408
- Rejestracja: 18 paź 2006, 0:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Poręba Wielka/Gdańsk
Lybra - centralny zamek, wymiana żarówek, problem z nawiewem
Od razu przejdę do rzeczy
A więc, nie da rady zamknąć Lyberki, niezależnie czy to z pilota, czy to z kluczyka... NIE DA SIĘ, a kiedy już się zamknie, po chwili się otwiera
Planuje zrobić reset kompa, ale nie wiem czy radyjko jest zakodowane... jak to mogę "obczaić" ??
Mam jeszcze problem z klimą... wszystko działało OK aż tu nagle...klima nic nie chłodzi...a jak już chłodzi to np. ustawiam sobie manualnie na twarz i na nogi. Na twarz leci fajniutkie, chłodniutkie powietrze, a na nogi ciepłe powietrze czy jest to jakiś błąd w ustawieniu klimy czy coś jest nie ten tego ??
Przy okazji, zapraszam do TEGO Topicu bo jest w nim kilka pytań, bez odpowiedzi
Pozdrawiam
A więc, nie da rady zamknąć Lyberki, niezależnie czy to z pilota, czy to z kluczyka... NIE DA SIĘ, a kiedy już się zamknie, po chwili się otwiera
Planuje zrobić reset kompa, ale nie wiem czy radyjko jest zakodowane... jak to mogę "obczaić" ??
Mam jeszcze problem z klimą... wszystko działało OK aż tu nagle...klima nic nie chłodzi...a jak już chłodzi to np. ustawiam sobie manualnie na twarz i na nogi. Na twarz leci fajniutkie, chłodniutkie powietrze, a na nogi ciepłe powietrze czy jest to jakiś błąd w ustawieniu klimy czy coś jest nie ten tego ??
Przy okazji, zapraszam do TEGO Topicu bo jest w nim kilka pytań, bez odpowiedzi
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 04 kwie 2007, 13:51 przez NajMlodszyM, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Klubowicz
- Posty: 611
- Rejestracja: 08 mar 2005, 0:00
- Imię: Marek
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Lybra - Ciekawa sprawa...
Czy to aby nie Ty w ktoryms z niedawnych postow wypowiadales swoje bezgraniczne zadowolenie z Lybry? Poczekaj, to dopiero poczatek...
- NajMlodszyM
- Forumowicz/ka
- Posty: 408
- Rejestracja: 18 paź 2006, 0:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Poręba Wielka/Gdańsk
Lybra - Ciekawa sprawa...
hmm... jak na 1kkm nic się nie dzieje oprócz tego zamykania, to ja jestem zadowolony a i tak już od dawna planuję reset tego kompa także...jak reset nie pomoże, to w tedy mogę być niezadowolony"kartonik" pisze:Czy to aby nie Ty w ktoryms z niedawnych postow wypowiadales swoje bezgraniczne zadowolenie z Lybry? Poczekaj, to dopiero poczatek...
Kolego kartonik, a z czego ty nie jesteś zadowolony w Lybrze... ??
-
- Klubowicz
- Posty: 611
- Rejestracja: 08 mar 2005, 0:00
- Imię: Marek
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Lybra - Ciekawa sprawa...
O Jezu!!! Nawet nie pytaj Chyba z calej makaroniarskiej mysli technicznej. No na przyklad, wczoraj zmienialem przepalona zarowke w tylnej lampie (chyba na palcach obu dloni by sie nie zmiescilo ile razy przez 2 lata zmienialem przerozne zarowki). Powiedz mi, co za *** wymyslil patent, w ktorym do zmiany zaroweczki trzeba odkrecic polowe plastikow w bagazniku i wyjac cala lampe!!! Co za italiancki inzynier wymyslil, zeby zmienic filtr powietrza trzeba zdjac chyba ze trzy gumowe rury i tylez samo odkrecic opasek!!! A o wyjeciu filtra paliwa bez zalania polowy silnika ropa to nie ma nawet mowy!!! W peugeocie 406 hdi te czynnosci wykonuje sie w bialych rekawiczkach: filtr powietrza wyjmuje sie w 10 sekund, tylez samo zamienia sie filtr paliwa, oslone pod silnikiem demontuje sie czterema ruchami (w lybrze trzeba uzyc chyba dwoch kluczy, srubokretu, a wszystkich srubek jest chyba z 10!!!) etc. Szkoda pisac... Nie bierz mnie pod wlos
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Lybra - Ciekawa sprawa...
W sprawie rygla, to stawiam na to, że cos mechanicznie nie styka. Poruszaj wszystkie zamki, może coś się zacięło. Bo o to, ze po prostu nie domknąłes drzwi cie nie podejrzewam
Po co reset kompa? Czy masz jakieś konkretne przyczyny, czy tak "profilaktycznie"?
Co do zablokowania radia to chyba w tym ukrytym menu jest informacja nt włączenia/niewłączenia blokady.
Choc nie jestem pewien, czy reset kompa blokuje radio... chyba co najwyżej jego odłączenie od źródła zasilania...
Po co reset kompa? Czy masz jakieś konkretne przyczyny, czy tak "profilaktycznie"?
Co do zablokowania radia to chyba w tym ukrytym menu jest informacja nt włączenia/niewłączenia blokady.
Choc nie jestem pewien, czy reset kompa blokuje radio... chyba co najwyżej jego odłączenie od źródła zasilania...
A i tak znajduja się artysci, co potrafia zgubic osłone pod silnik w Lybrze"kartonik" pisze:W peugeocie 406 hdi (ciah) oslone pod silnikiem demontuje sie czterema ruchami (w lybrze trzeba uzyc chyba dwoch kluczy, srubokretu, a wszystkich srubek jest chyba z 10!!!) etc.
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
- NajMlodszyM
- Forumowicz/ka
- Posty: 408
- Rejestracja: 18 paź 2006, 0:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Poręba Wielka/Gdańsk
Lybra - Ciekawa sprawa...
Na reset kompa przymierzam się od dawna, coś z tą klimą mi nie gra, i np. kiedy jest silnik wyłączony wszystkie podświetlenia klamek świecą, poza jedną a mianowicie prawą przednią. Podczas jazdy, wszystko ok. Drugą rzeczą jest niemożliwośc zaświecenia lampki pasażera tylnego podczas jazzdy...nie wiem czy tak ma być, ale IMHO powinny działać no i błąd poduszek może się usunie po resecie
A co do ukrytego menu, to mam coś napisane jakieś tam cyfry, zapamiętam je i jeśli radio było kodowane to wystukam i zobaczymy czy działa, a jeśli nie zadziała to zostaje tylko giełda
Pozdrawiam
A co do ukrytego menu, to mam coś napisane jakieś tam cyfry, zapamiętam je i jeśli radio było kodowane to wystukam i zobaczymy czy działa, a jeśli nie zadziała to zostaje tylko giełda
Pozdrawiam
- NajMlodszyM
- Forumowicz/ka
- Posty: 408
- Rejestracja: 18 paź 2006, 0:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Poręba Wielka/Gdańsk
Lybra - Ciekawa sprawa...
Masz lybę sedan ?? jeśli chodzi o żarówki, to w SW nie ma najmniejszego problemu i lampy nie trzeba wyciągać...wyciągam tylko taki jakiś plastik, na którym są wszystkie żaróweczki problem był tylko za pierwszym razem"kartonik" pisze:O Jezu!!! Nawet nie pytaj Chyba z calej makaroniarskiej mysli technicznej. No na przyklad, wczoraj zmienialem przepalona zarowke w tylnej lampie (chyba na palcach obu dloni by sie nie zmiescilo ile razy przez 2 lata zmienialem przerozne zarowki). Powiedz mi, co za wymyslil patent, w ktorym do zmiany zaroweczki trzeba odkrecic polowe plastikow w bagazniku i wyjac cala lampe!!! Co za italiancki inzynier wymyslil, zeby zmienic filtr powietrza trzeba zdjac chyba ze trzy gumowe rury i tylez samo odkrecic opasek!!! A o wyjeciu filtra paliwa bez zalania polowy silnika ropa to nie ma nawet mowy!!! W peugeocie 406 hdi te czynnosci wykonuje sie w bialych rekawiczkach: filtr powietrza wyjmuje sie w 10 sekund, tylez samo zamienia sie filtr paliwa, oslone pod silnikiem demontuje sie czterema ruchami (w lybrze trzeba uzyc chyba dwoch kluczy, srubokretu, a wszystkich srubek jest chyba z 10!!!) etc. Szkoda pisac... Nie bierz mnie pod wlos
-
- Klubowicz
- Posty: 611
- Rejestracja: 08 mar 2005, 0:00
- Imię: Marek
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Lybra - Ciekawa sprawa...
No tak. Do plastiku wczepia sie wtyczke z wiazka kabelkow. Wypinamy. Ale w jaki sposob odkreciles srubke, ktora mocuje plastik z zarowkami do lampy? Musze ten "cud" zobaczyc na wlasne oczy"NajMlodszyM" pisze:
Masz lybę sedan ?? jeśli chodzi o żarówki, to w SW nie ma najmniejszego problemu i lampy nie trzeba wyciągać...wyciągam tylko taki jakiś plastik, na którym są wszystkie żaróweczki problem był tylko za pierwszym razem
- NajMlodszyM
- Forumowicz/ka
- Posty: 408
- Rejestracja: 18 paź 2006, 0:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Poręba Wielka/Gdańsk
Lybra - Ciekawa sprawa...
W takim razie zapraszam do Poręby Wielkiej a tak na prawdę, to ja na to pytanie Ci nie odpowiem, gdyż to mój tata zrobił, także... oczywiście czynnośc tę podpatrzyliśmy u mechaniora Mechanik pierwszy raz na oczy Lybrę widział, i od razu wymienił wszystkie żaróweczki przepalone, robił również rozrząd, wymienił wszystkie filtry (włącznie z filtrem paliwa) i nic nie narozlewał mechanik zdolny, i trzeba mu to przyznać
Pozdrawiam
Pozdrawiam
-
- Klubowicz
- Posty: 611
- Rejestracja: 08 mar 2005, 0:00
- Imię: Marek
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Lybra - Ciekawa sprawa...
Ale ja pisalem o mozliwosciach dzialania "podworkowego" mechanika-samouika-uzytkownika, ktore w przypadku wspomnianego francuskiego auta sa o niebo wieksze niz w przypadku Lybry. A ja na obejrzenie wyjmowania zarowki w tylnej lampie sie pisze. Czlowiek uczy sie cale zycie..."NajMlodszyM" pisze:... mechanik zdolny, i trzeba mu to przyznać
pozdro,
m
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Lybra - Ciekawa sprawa...
Niestety, przez półtora roku eksploatacji Lybry nie bylem doswiadczony problemem zmiany tylnich żarówek, gdyz żadna nie chce sie przepalić. Patrzylem kiedyś za to, jak mechanicy wymieniali lampy tylnie (własnie w Lybrze kombi) i dostęp jest naprawde niezły. Natomiast, u siebie w silniku 2,0 20V (czyli wielkim gabarytowo) duże klopoty sprawiła wymiana żarówki lewej przedniej. Trzeba miec zgrabne paluszki
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Lybra - Ciekawa sprawa...
temp na zewnatrz jest niewysoka wiec miało prawo działac jak nawiew czyli chłodne góra a ciepłe dołem tyle tylko ze powietrze było osuszone
- NajMlodszyM
- Forumowicz/ka
- Posty: 408
- Rejestracja: 18 paź 2006, 0:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Poręba Wielka/Gdańsk
Lybra - Ciekawa sprawa...
a da się to jakoś przestawić ??"Blash" pisze:temp na zewnatrz jest niewysoka wiec miało prawo działac jak nawiew czyli chłodne góra a ciepłe dołem tyle tylko ze powietrze było osuszone
-
- Klubowicz
- Posty: 611
- Rejestracja: 08 mar 2005, 0:00
- Imię: Marek
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Lybra - Ciekawa sprawa...
No nie przesadzajmy, dostep jest do zaakceptowania, bo i tak trzeba miec zgrabne cale dlonie Lampe demontuje sie latwo i szybko, ale trzeba do tej czynnosci zdjac dwa plastiki. Inaczej nie da rady, bo przeszkadza wzmacniacz. A dekielka z zarowkami NIE DA sie zdemontowac bez wyjecia lampy, a zmienie zdanie jak mi ktos te sztuczke cyrkowa pokaze"Nat" pisze:Patrzylem kiedyś za to, jak mechanicy wymieniali lampy tylnie (własnie w Lybrze kombi) i dostęp jest naprawde niezły.
Lybra - Ciekawa sprawa...
ja u mnie w zsedanie niedawno wymieniałem żarówki kierunków tylnych: 5 min/2 żarówki nie widzę problemów...."kartonik" pisze:O Jezu!!! Nawet nie pytaj Chyba z calej makaroniarskiej mysli technicznej. No na przyklad, wczoraj zmienialem przepalona zarowke w tylnej lampie (chyba na palcach obu dloni by sie nie zmiescilo ile razy przez 2 lata zmienialem przerozne zarowki). Powiedz mi, co za wymyslil patent, w ktorym do zmiany zaroweczki trzeba odkrecic polowe plastikow w bagazniku i wyjac cala lampe!!! Co za italiancki inzynier wymyslil, zeby zmienic filtr powietrza trzeba zdjac chyba ze trzy gumowe rury i tylez samo odkrecic opasek!!! A o wyjeciu filtra paliwa bez zalania polowy silnika ropa to nie ma nawet mowy!!! W peugeocie 406 hdi te czynnosci wykonuje sie w bialych rekawiczkach: filtr powietrza wyjmuje sie w 10 sekund, tylez samo zamienia sie filtr paliwa, oslone pod silnikiem demontuje sie czterema ruchami (w lybrze trzeba uzyc chyba dwoch kluczy, srubokretu, a wszystkich srubek jest chyba z 10!!!) etc. Szkoda pisac... Nie bierz mnie pod wlos
a co do filtra powietrza to nic mi nie mów: zajęło mi to 4 godziny
mam LPG i akutrat nad filtrem powietrza jest reduktpor LPG: wyjąć stary filter nie problem: pogiąłem go i wylazł ale nowego nie chciałem giąć, więc musiałem odkręcić reduktor i go przesunąć... .ale żeby go przesunąć musiałem wykręcić całkiem kierunkowskaz... a potem miałęm szopki przy składaniu, żeby ustawić reduktor tak, żeby o nic nie zawadzał, bo albo zawadzał o kierunek albo rurę filtra powietrza.....
dobrze że to sie rzadko robi
ale dałem radę.... w końcu w seju sam swapa zrobiłem wiec i tu stwierdziłęm, że wstyd byłby jakbym nie dał rady ))