Integralka z Allegro - zna ktoś?
- Kayman
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 37
- Rejestracja: 02 lut 2014, 11:25
- Lokalizacja: Wypełnij to pole
Integralka z Allegro - zna ktoś?
Witam,
Czy ktoś zna to auto: http://otomoto.pl/lancia-delta-hf-integ ... 24015.html i może się nim wypowiedzieć co jest warte?
Czy ktoś zna to auto: http://otomoto.pl/lancia-delta-hf-integ ... 24015.html i może się nim wypowiedzieć co jest warte?
Ostatnio zmieniony 05 lut 2014, 16:08 przez Dudi, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Prosimy umieszczać ogłoszenia w odpowiednim dziale!!!
Powód: Prosimy umieszczać ogłoszenia w odpowiednim dziale!!!
Evo 9, W215 63AMG, W245 Sport, Delta HPE HF Evo 500, Ritmo 130TC, 635CSI, 628CSI, W166 D6S
- Kayman
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 37
- Rejestracja: 02 lut 2014, 11:25
- Lokalizacja: Wypełnij to pole
Re: Integralka z Allegro - zna ktoś?
Cena chyba średnio wygórowana jak na integralkę? Jakbyś miał okazję obadać byłbym zobowiązany.
Evo 9, W215 63AMG, W245 Sport, Delta HPE HF Evo 500, Ritmo 130TC, 635CSI, 628CSI, W166 D6S
Re: Integralka z Allegro - zna ktoś?
Delta wydaje się być w bardzo dobrym stanie, chociaż trzeba by tu było osoby znającej słabe punkty Delty żeby takie stwierdzenie było było bardziej wiarygodne.
Informacje od uzyskane od właściciela:
Samochód sprowadzony z Niemiec dwa lata temu z wgiętymi drzwiami z prawej strony, z potwierdzeniem przebiegu.
Drzwi zostały wymienione na inne, była potrzeba wyciągnięcia dolnego zawiasu w słupku B.
Auto zostało całe pomalowane całe z zewnątrz w oryginalnym kolorze, po części z powodu potrzeby malowania drzwi z prawej strony, a po części z powodu śladach po czarnych naklejkach Martini którymi był oklejony samochód. Usługę wykonywało ASO Hondy, przy okazji je konserwując i nie stwierdzając korozji w tym samochodzie.
Szyby oryginalne oprócz szyby bocznej w drzwiach przednich prawych.
Felgi oryginał z zimówkami, opony letnie na felgach nieoryginalnych
Turbina zregenerowana w Anglii u Garretta, w silniku wymieniony wał korbowy na nowy nominalny, panewki, korbowody, pierścienie, blok osiowany, robiła to firma z Warszawy, nie pamiętam nazwy.
Amortyzatory przód nowe Sachs
Kierunkowskazy boczne od Cinquecento, są też oryginalne w załączeniu, ale jest jakiś problem z mocowaniem.
Na dzień dzisiejszy należy przeprowadzić konserwację podwozia
Delta została kupiona w firmie - tu znowu zapomniałem nazwy i miasta, która posiada różne perełki w postaci Delt , Delt EVO i innych tego typu samochodów w stanie kolekcjonerskim.
Posiadam telefon do właściciela, jeżeli ktoś jest zainteresowany podam na PW. Cena podlega negocjacji wyłącznie w stopniu kosmetycznym.
Trochę zdjęć -
Informacje od uzyskane od właściciela:
Samochód sprowadzony z Niemiec dwa lata temu z wgiętymi drzwiami z prawej strony, z potwierdzeniem przebiegu.
Drzwi zostały wymienione na inne, była potrzeba wyciągnięcia dolnego zawiasu w słupku B.
Auto zostało całe pomalowane całe z zewnątrz w oryginalnym kolorze, po części z powodu potrzeby malowania drzwi z prawej strony, a po części z powodu śladach po czarnych naklejkach Martini którymi był oklejony samochód. Usługę wykonywało ASO Hondy, przy okazji je konserwując i nie stwierdzając korozji w tym samochodzie.
Szyby oryginalne oprócz szyby bocznej w drzwiach przednich prawych.
Felgi oryginał z zimówkami, opony letnie na felgach nieoryginalnych
Turbina zregenerowana w Anglii u Garretta, w silniku wymieniony wał korbowy na nowy nominalny, panewki, korbowody, pierścienie, blok osiowany, robiła to firma z Warszawy, nie pamiętam nazwy.
Amortyzatory przód nowe Sachs
Kierunkowskazy boczne od Cinquecento, są też oryginalne w załączeniu, ale jest jakiś problem z mocowaniem.
Na dzień dzisiejszy należy przeprowadzić konserwację podwozia
Delta została kupiona w firmie - tu znowu zapomniałem nazwy i miasta, która posiada różne perełki w postaci Delt , Delt EVO i innych tego typu samochodów w stanie kolekcjonerskim.
Posiadam telefon do właściciela, jeżeli ktoś jest zainteresowany podam na PW. Cena podlega negocjacji wyłącznie w stopniu kosmetycznym.
Trochę zdjęć -
- Kayman
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 37
- Rejestracja: 02 lut 2014, 11:25
- Lokalizacja: Wypełnij to pole
Re: Integralka z Allegro - zna ktoś?
Dzięki za tak nadzwyczaj wyczerpujące informacje. Choć wcale nie napawające optymizmem Szukam oryginału...
Evo 9, W215 63AMG, W245 Sport, Delta HPE HF Evo 500, Ritmo 130TC, 635CSI, 628CSI, W166 D6S
Odp: Integralka z Allegro - zna ktoś?
Ja odniosłem raczej pozytywne wrażenie, szczególnie właśnie jeżeli chodzi o oryginalność.
Re: Integralka z Allegro - zna ktoś?
ciężko będzie znaleźć integralkę z pierwszym lakierem - a jęśli już taką znajdziesz, będzie wymagała lakierowania.
To nie Porsche, BMW czy Mercedes - auta szybko korodują, mają masę stłuczek itd.
To nie Porsche, BMW czy Mercedes - auta szybko korodują, mają masę stłuczek itd.
- Kayman
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 37
- Rejestracja: 02 lut 2014, 11:25
- Lokalizacja: Wypełnij to pole
Re: Integralka z Allegro - zna ktoś?
No właśnie z tą korozją to ciut zaskoczony jestem, myślałem że to się skończyło wraz z latami 90tymi. A jednak nie. Jak szukam starych mercedesów, to lata 80te bywają w dobrym stanie. Czego nie można powiedzieć o końcówce lat 90tych Czyli generalnie w klasycznych lanciach nowy lakier nie jest wadą obniżającą wartość?
Evo 9, W215 63AMG, W245 Sport, Delta HPE HF Evo 500, Ritmo 130TC, 635CSI, 628CSI, W166 D6S
Re: Integralka z Allegro - zna ktoś?
Lancie, Alfy i Fiaty mają głównie problem z rdzą - nawet do późnych lat '90.
Jeśli lakier był położony profesjonalnie, bez zbędnego kitu, to raczej nie obniży wartości auta.
Szukanie dziewiczych egzemplarzy raczej bym porzucił, skórka za wyprawkę.
Niestety, ale w kwestii blach włoskie auta były jakieś 2-3 dekady wstecz, w stosunku do np. niemieckich produktów.
Jeśli lakier był położony profesjonalnie, bez zbędnego kitu, to raczej nie obniży wartości auta.
Szukanie dziewiczych egzemplarzy raczej bym porzucił, skórka za wyprawkę.
Niestety, ale w kwestii blach włoskie auta były jakieś 2-3 dekady wstecz, w stosunku do np. niemieckich produktów.
Re: Integralka z Allegro - zna ktoś?
Jak patrzę na zgniliznę panoszącą się licznie w W123 (także w moim), W124, Asconach, Kadetach, Golfach, Escortach, Granadach itd. to jakoś mnie Twoja deklaracja nie przekonujeKamien pisze: Niestety, ale w kwestii blach włoskie auta były jakieś 2-3 dekady wstecz, w stosunku do np. niemieckich produktów.
Serdecznie pozdrawiam.
Re: Integralka z Allegro - zna ktoś?
wiadomo że generalizuję, ale jak wcześniej napisałem i nawet Kayman - odnosiłem się do Porsche, Mercedesa i BMW.
123 które jeszcze jeżdżą - to w 90% auto ściągane i klepane w latach 80-90 przez polskich szopiarzy, mimo to ...modele z końcówki lat '70 nadal gdzieś stoją, czego nie można powiedzieć o prawie o dekadę nowszych Deltach/Prismach.
123 które jeszcze jeżdżą - to w 90% auto ściągane i klepane w latach 80-90 przez polskich szopiarzy, mimo to ...modele z końcówki lat '70 nadal gdzieś stoją, czego nie można powiedzieć o prawie o dekadę nowszych Deltach/Prismach.
Re: Integralka z Allegro - zna ktoś?
Przeceniasz mocno auta hitlerowców...Na ich tle makaron nie wygląda źle.Owszem Fiat Ritmo czy Lancia Delta I miały poważne problemy ale później było juz tylko lepiej.Nie wierzysz? Porównaj W124 z równoletnią Kappą.Ja na swoim 19 letnim bezwypadkowym egzemplarzu nie mogę się doczekać korozji nawet z latarką a znaleźć W124 z tego samego roku bez korozji nawrt z latarką będzie bardzo trudno nie wspominając o problemach z korozją 4-5 letnich Opli czy Fordów.Kamien pisze:Lancie, Alfy i Fiaty mają głównie problem z rdzą - nawet do późnych lat '90.
Jeśli lakier był położony profesjonalnie, bez zbędnego kitu, to raczej nie obniży wartości auta.
Szukanie dziewiczych egzemplarzy raczej bym porzucił, skórka za wyprawkę.
Niestety, ale w kwestii blach włoskie auta były jakieś 2-3 dekady wstecz, w stosunku do np. niemieckich produktów.
Były:Prisma 1600;Ypsilon m-jet 70KM; Kappa 2.0 20v Power Drive,Ypsilon FL m-jet 75 KM bi-colore,Lybra 1,8 sedan;Delta III Bi-colore 1,6 M-jet,Ypsilon FL m-jet 90 KM bi-colore DFN;[/b] Thesis 3,0 V6 24v z polskiego salonu, rodzinny democar na święta kościelne, państwowe i rodzinne, na zlot i do teściów - pod warunkiem, że nie padał deszcz ( przebieg 98698km);
Alfa :75 2.0 T.S. ; 145 1.6 T.S.; 155 Super 2.0 T.S.16v, Sport 1.8 T.S.16v LPG; 156 1.6 T.S. LPG, 2.0 T.S., 2.5 V6 24v;156 SW 1.8 T.S., 2.0 JTS; 166 3,0 Super ; 159 1,9 JTDm 16v
Fiat: Stilo Abarth, Punto II 1,2 8v, Panda 1,1 ; 1,2; 1,3 m-jet, Grande Punto 1,4 8v ;Punto Evo 1,3 m-jet 90 KM, Linea 1,4 T-jet,Sedici 1,6 16v 4x4 Emotion
Jest: Giulietta Sportiva 2,0 jtdm,Fiat Panda III 1,2
Alfa :75 2.0 T.S. ; 145 1.6 T.S.; 155 Super 2.0 T.S.16v, Sport 1.8 T.S.16v LPG; 156 1.6 T.S. LPG, 2.0 T.S., 2.5 V6 24v;156 SW 1.8 T.S., 2.0 JTS; 166 3,0 Super ; 159 1,9 JTDm 16v
Fiat: Stilo Abarth, Punto II 1,2 8v, Panda 1,1 ; 1,2; 1,3 m-jet, Grande Punto 1,4 8v ;Punto Evo 1,3 m-jet 90 KM, Linea 1,4 T-jet,Sedici 1,6 16v 4x4 Emotion
Jest: Giulietta Sportiva 2,0 jtdm,Fiat Panda III 1,2
- Kayman
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 37
- Rejestracja: 02 lut 2014, 11:25
- Lokalizacja: Wypełnij to pole
Re: Integralka z Allegro - zna ktoś?
Porównaj do jakiegokolwiek audi Tam problem jest minimalny, ale jak ktoś dawał w 1989r 10 lat gwarancji na nadwozie...to był ciut z przodu Mercedes ma do dziś problem. Mam mazdę 2007r i tam zaczyna być też czerwono... Japońce w ogóle z rdzą średnio stoją.
A właśnie ilość włoskich aut z lat 80-90 źle świadczy o zabezpieczniach, one się po prostu zbiodegradowały Mam też 1991r. E36 i tam rdzy było dramatycznie mniej i wymagała mniej pracy niż delta.
Ale teraz to tylko czyste teoretyzowanie, było, stało się i tyle. Trza naprawiać i jeździć
A właśnie ilość włoskich aut z lat 80-90 źle świadczy o zabezpieczniach, one się po prostu zbiodegradowały Mam też 1991r. E36 i tam rdzy było dramatycznie mniej i wymagała mniej pracy niż delta.
Ale teraz to tylko czyste teoretyzowanie, było, stało się i tyle. Trza naprawiać i jeździć
Evo 9, W215 63AMG, W245 Sport, Delta HPE HF Evo 500, Ritmo 130TC, 635CSI, 628CSI, W166 D6S
Re: Integralka z Allegro - zna ktoś?
Kayman, jeśli szukasz czegoś w budżecie ok 50tyś - to proponuje porozglądać się za EVO na zachodzie.
I tak będzie trzeba coś porobić, a jednak wartość kolekcjonerska zawsze będzie większa niż zwykłej integralki.
A jeśli już zwykła gralka, to myślę że minimum 16v - choćby ze względu na korzystniejsze moim zdaniem rozłożenie napędów.
I tak będzie trzeba coś porobić, a jednak wartość kolekcjonerska zawsze będzie większa niż zwykłej integralki.
A jeśli już zwykła gralka, to myślę że minimum 16v - choćby ze względu na korzystniejsze moim zdaniem rozłożenie napędów.