Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 25 lis 2017, 10:28

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 276 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 115 16 17 18 19
Autor Wiadomość
Post: 19 cze 2016, 20:17 
Offline
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sty 2014, 21:25
Posty: 2954
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Staroźreby
I my ,,jezdeśmy jusz f domó,, cali i zdrowi. 20.00 na mecie, zajęło nam 8h. Nooo i Kappiszi po wczorajszej nocy zaglądania pod maskę przez kolegę Energetyk powstała z kolan : gafa :
Dzięki wielkie za zorganizowanie takiej imprezki, dzięki za miło spędzony czas, dzięki za taką ekipę braci LKP : ok2 :
Pozdrawiam brać klubowiczów : ok2 :

_________________
Kappa 2.0, 2.4, 3.0, 2.4TD WSZYSTKIE CZĘŚCI!
Tel. 606 692 044 Jak by co było trzeba.
Piaskowanie i zabezpieczenia antykorozyjne.


Na górę
 
Post: 19 cze 2016, 20:48 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 gru 2007, 00:00
Posty: 4300
Imię: Tomczysław ;)
Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
My już też zawitaliśmy, dopiero co.

Wyszło ok. 9 godzin, nie najgorzej.

Podziękowania dla wszystkich organizatorów, pomocników i uczestników. Fajnie było się spotkać.

Niektórzy pytali nas czy warto było taki kawał jechać praktycznie na 1 dzień - tak, przynajmniej ten jeden raz w roku dla Was - warto :D

_________________
Są: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Delta 2,0 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205


Na górę
 
Post: 19 cze 2016, 20:55 
Offline
Sekretarz
Sekretarz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sie 2011, 19:11
Posty: 949
Imię: Artur
Lokalizacja: Gliwice
Cytuj:
Gliwice "Sosnowiec" :lol: także dojechały bez przygód zlot MEGA udany : ok2 : : ok2 : : yesyes :
Tak jest. Byliśmy ok 17:00 w domu. Szybka wspólna kawa dla pozostałych ekip i my rozpakowywanie, a pozostali dalej w drogę.
Dzięki jeszcze raz onanizatorom : gafa : (przepraszam) organizatorom i uczstnikom za super zlot : ok2 : . Zastanawiam się do kogo "zadzwonić" :lol:
uuuuu uuuuu ;)

_________________
Były: Fiat 125p, Fiat 126p (5 szt.), Trabant 1,1 kombi, Skoda Favorit, Lancia Delta 1,6 ie '94, Lancia Y elefantino blue '97, Opel Vectra B'98, Lancia Y 1,2 8V '95, Fiat Punto 1,1 SX '96
Są: Lancia Y elefantino rosso 1,4 16V '00, Fiat Stilo 1,6 16V '02, Lancia Y LS 1,2 16V '00, Fiat Linea 1,4 16V T-Jet (dla silnika ;) )
"Się robi" - Lancia Y 1,4 T-Jet Martini : yesyes : (planowany efekt - 180 KM i 300 Nm przy ok 940 kg masy)
LANCIA .... to jest choroba, chyba nieuleczalna :lol:


Na górę
 
Post: 19 cze 2016, 21:32 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2011, 18:13
Posty: 63
Imię: Marcin
Lokalizacja: Skierniewice
My też już w domku dotarliśmy o 19.45 parę przystanków, obiadek z mega wielkimi kotletami, musieliśmy zabrać z sobą bo nie szło ich zjeść a teraz już piwko po podróży. I wielkie podziękowania dla wszystkich za wspólną zabawę i większe dla organizatorów za kawał dobrej roboty.

_________________
Obecnie Lancia Delta 2.0 Turbo Fiat Ulysse 2.0 Lada 2107 Doszła Lancia Thema 3.0 v6 sw Fiat 125p Pickup i Syrenka Bosto.


Na górę
 
Post: 19 cze 2016, 22:11 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 mar 2006, 00:00
Posty: 741
Lokalizacja: Sanok
Cytuj:
My już w domu :pifko2:

Obrazek
Obrazek

Dzięki za spotkanie
Cóż za piękna czerwona Delta rzuciła się w moje oczy :-)


Na górę
 
Post: 19 cze 2016, 22:35 
Offline
Przedstawiciel Regionalny
Przedstawiciel Regionalny
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 wrz 2015, 20:14
Posty: 1066
Imię: Daniel
Lokalizacja: Lublin
Energetic Team też "już" na miejscu, szkoda było wracać więc się mocno ociągaliśmy... :)

Nie dam odpocząć od świeżych wspomnień :)
Obrazek
Obrazek

_________________
Obrazek


Na górę
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 276 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 115 16 17 18 19

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: Off ]