Relacja z II wyścigu o Puchar Komendanta Miejskiego Policji
Moderator: wujekp
Relacja z II wyścigu o Puchar Komendanta Miejskiego Policji
A wiec było tak ...
O 8.30 stawiliśmy się w kolejce do strefy serwisowej. Na zdjęciu za Lancią stoi BMW Compact z silnikiem 4,6 litra od Alpiny ze zmierzoną na hamowni mocą 380 KM ? prawdziwy potwór. Na szczęście nie startował.
W strefie serwisowej Policjanci sprawdzali dokumenty pojazdów, stan techniczny , dokumenty kierowców oraz trzeźwość.
Przydzielano także numery startowe. Otrzymaliśmy nr 21 B.
Skierowano nas potem do parku startujących samochodów. Integrala budziła tam spore zainteresowanie. Nasza Lancia zdecydowanie wyróżniała się wśród współczesnych aut sportowych które w większości były specjalnie przygotowane do startu. Osoby interesujące się motoryzacją wyrażały uznanie dla historycznych osiągnięć Lancii Integrale i zaciekawieniem oglądały nasz egzemplarz.
Możemy śmiało powiedzieć : TU BYLIŚMY ? flaga Lancia Klub Polska była widoczna nad parkingiem. Kibicował nam osobiście Adam (Blash) który mam nadzieje przedstawi relację filmową z imprezy ? miał kamerkę i wszystko rejestrował
Nadszedł wyścig. Pogoda bardzo nam sprzyjała , przed startem padał deszcz wiec tor był mokry co dawało przewagę maszynom z napędem na 4 koła.
Startowaliśmy z Nissanem 200 SX Turbo.
Sekundy przed startem.
START. Widać , ze Lancia od pierwszych metrów zyskuje przewagę nad Nissanem.
No i powrót na metę po wyniki :
Lancia Delta HF Integrale ? 15,391
Nissan 200 SX Turbo ? 16,702
Następnie odbyła się powtórka biegu na przeciwnych torach.
Uzyskane wyniki zakwalifikowały nas do startu w klasie mistrzów- byłem zaskoczony.
Ogólnie zajęliśmy 4 miejsce w klasie 3 i 5 w klasie mistrzów.
Tak jak wspominałem wcześniej na forum samochód nie był specjalnie przygotowywany do startu ? traktowaliśmy tą imprezę czysto rozrywkowo. Lancia jechała z pełnym wyposażeniem ( koło zapasowe , gaśnica itd.) i ze ?sporym? kierowcą w mojej skromnej osobie. Większość startujących aut była specjalnie szykowana do wyścigu . Auta miały wymontowane elementy wnętrza , tapicerkę , fotele , niekiedy nawet szyby. Nie wspominam oczywiście o technicznym przygotowaniu samochodów ? rasowane silniki , wielkie intelcoolery czy specjalne chłodzenie wodą turbin. Zawody wygrało Audi S2 dysponujące napędem na 4 koła i mocą 350 KM.
Znajomi wspominali , ze po pierwszym starcie Delty wśród zgromadzonych widzów pojawiły sie pytania :
"A co to jest to małe czarne które tak zapier........"
Dziennikarze ?Dzienika Łódzkiego? uznali Lancie Deltę HF Integrale za atrakcję wyścigu. W dzisiejszym wydaniu gazety jest zamieszczone zdjęcie Lancii z krótką informacją.
Autem zainteresowała się również TV Łódź ? w telewizji regionalnej były prezentowane migawki z naszej rywalizacji z Nissanem , miałem tez okazje powiedzieć kilka słów do kamery.
Na tym tle uważam imprezę za bardzo udaną . Jesteśmy bardzo zadowoleni z rezultatów oraz ze sposobu w jaki zaprezentowała się nasza Lancia. Lancia Klub Polska był obecny na imprezie i to chyba jest najważniejsze.
Przyznam , ze sportowa rywalizacja mocno nas wciągnęła. Za rok tez planujemy pojawić się na starcie.
Jeszcze kilka słów na temat samej imprezy. Głównym organizatorem i pomysłodawcą był Klub BMW Łódź . Organizacja i koordynacja imprezy stała na bardzo wysokim poziomie. Wielkie, wielkie wyrazy uznania i gratulacje ! Dziękuję tez osobiście Violi za zaproszenie do udziału w wyścigu i "przepchnięcie" spraw formalnych związanych z dopuszczeniem auta.
O 8.30 stawiliśmy się w kolejce do strefy serwisowej. Na zdjęciu za Lancią stoi BMW Compact z silnikiem 4,6 litra od Alpiny ze zmierzoną na hamowni mocą 380 KM ? prawdziwy potwór. Na szczęście nie startował.
W strefie serwisowej Policjanci sprawdzali dokumenty pojazdów, stan techniczny , dokumenty kierowców oraz trzeźwość.
Przydzielano także numery startowe. Otrzymaliśmy nr 21 B.
Skierowano nas potem do parku startujących samochodów. Integrala budziła tam spore zainteresowanie. Nasza Lancia zdecydowanie wyróżniała się wśród współczesnych aut sportowych które w większości były specjalnie przygotowane do startu. Osoby interesujące się motoryzacją wyrażały uznanie dla historycznych osiągnięć Lancii Integrale i zaciekawieniem oglądały nasz egzemplarz.
Możemy śmiało powiedzieć : TU BYLIŚMY ? flaga Lancia Klub Polska była widoczna nad parkingiem. Kibicował nam osobiście Adam (Blash) który mam nadzieje przedstawi relację filmową z imprezy ? miał kamerkę i wszystko rejestrował
Nadszedł wyścig. Pogoda bardzo nam sprzyjała , przed startem padał deszcz wiec tor był mokry co dawało przewagę maszynom z napędem na 4 koła.
Startowaliśmy z Nissanem 200 SX Turbo.
Sekundy przed startem.
START. Widać , ze Lancia od pierwszych metrów zyskuje przewagę nad Nissanem.
No i powrót na metę po wyniki :
Lancia Delta HF Integrale ? 15,391
Nissan 200 SX Turbo ? 16,702
Następnie odbyła się powtórka biegu na przeciwnych torach.
Uzyskane wyniki zakwalifikowały nas do startu w klasie mistrzów- byłem zaskoczony.
Ogólnie zajęliśmy 4 miejsce w klasie 3 i 5 w klasie mistrzów.
Tak jak wspominałem wcześniej na forum samochód nie był specjalnie przygotowywany do startu ? traktowaliśmy tą imprezę czysto rozrywkowo. Lancia jechała z pełnym wyposażeniem ( koło zapasowe , gaśnica itd.) i ze ?sporym? kierowcą w mojej skromnej osobie. Większość startujących aut była specjalnie szykowana do wyścigu . Auta miały wymontowane elementy wnętrza , tapicerkę , fotele , niekiedy nawet szyby. Nie wspominam oczywiście o technicznym przygotowaniu samochodów ? rasowane silniki , wielkie intelcoolery czy specjalne chłodzenie wodą turbin. Zawody wygrało Audi S2 dysponujące napędem na 4 koła i mocą 350 KM.
Znajomi wspominali , ze po pierwszym starcie Delty wśród zgromadzonych widzów pojawiły sie pytania :
"A co to jest to małe czarne które tak zapier........"
Dziennikarze ?Dzienika Łódzkiego? uznali Lancie Deltę HF Integrale za atrakcję wyścigu. W dzisiejszym wydaniu gazety jest zamieszczone zdjęcie Lancii z krótką informacją.
Autem zainteresowała się również TV Łódź ? w telewizji regionalnej były prezentowane migawki z naszej rywalizacji z Nissanem , miałem tez okazje powiedzieć kilka słów do kamery.
Na tym tle uważam imprezę za bardzo udaną . Jesteśmy bardzo zadowoleni z rezultatów oraz ze sposobu w jaki zaprezentowała się nasza Lancia. Lancia Klub Polska był obecny na imprezie i to chyba jest najważniejsze.
Przyznam , ze sportowa rywalizacja mocno nas wciągnęła. Za rok tez planujemy pojawić się na starcie.
Jeszcze kilka słów na temat samej imprezy. Głównym organizatorem i pomysłodawcą był Klub BMW Łódź . Organizacja i koordynacja imprezy stała na bardzo wysokim poziomie. Wielkie, wielkie wyrazy uznania i gratulacje ! Dziękuję tez osobiście Violi za zaproszenie do udziału w wyścigu i "przepchnięcie" spraw formalnych związanych z dopuszczeniem auta.
Ostatnio zmieniony 06 cze 2006, 9:22 przez Prezes, łącznie zmieniany 1 raz.
Relacja z II wyścigu o Puchar Komendanta Miejskiego Policji
Wielkie gratulacje dla Delty!!! Rispekt normalnie
Pozdrawiam, Radicz.
Pozdrawiam, Radicz.
Relacja z II wyścigu o Puchar Komendanta Miejskiego Policji
Witam,
Te wyniki osiągnięte "z marszu", bez specjalnego podrasowania świadczą
o znakomitym stanie Autka (za sprawą serwisu LT ) .
GRATULACJE!
Pozdrawiam
Te wyniki osiągnięte "z marszu", bez specjalnego podrasowania świadczą
o znakomitym stanie Autka (za sprawą serwisu LT ) .
GRATULACJE!
Pozdrawiam
- tomek
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 6852
- Rejestracja: 16 cze 2003, 0:00
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Brodnica
- Kontakt:
Odp: Relacja z II wyścigu o Puchar Komendanta Miejskiego Pol
A kierownik byl przygotowany?"Prezes" pisze: Tak jak wspominałem wcześniej na forum samochód nie był specjalnie przygotowywany do startu
Jeszcze raz gratuluje, super sprawa.
A czy nie bylo to najstarsze auto startujace w wyscigu?
Relacja z II wyścigu o Puchar Komendanta Miejskiego Policji
no super super - za rok tez DELTA INTEGRALE ??
czy moze cos lepszego ? (EVO ? 037 ?)
czy moze cos lepszego ? (EVO ? 037 ?)
Relacja z II wyścigu o Puchar Komendanta Miejskiego Policji
Damiano wielkie graaatulacje dla drużyny = Ciebie + Delty
pozdrawiam
pozdrawiam
kiedyś Kappa Blue Lady - obecnie Coupe 20VT
Relacja z II wyścigu o Puchar Komendanta Miejskiego Policji
Nie no super Damian, w przyszłym roku będzie pewnie jeszcze lepiej
******* KJ ******
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Relacja z II wyścigu o Puchar Komendanta Miejskiego Policji
Dziekuję za świetną fotorelację.
Pewnie jak wielu- 3malem kciuki
Ciesze sie, że reprezentacja LKP tak wspaniale sie zaprezentowała.
Gratulacje dla LT i jej Delty, zrobiliście i robicie dobrą robotę, Panowie!
Pewnie jak wielu- 3malem kciuki
Ciesze sie, że reprezentacja LKP tak wspaniale sie zaprezentowała.
Gratulacje dla LT i jej Delty, zrobiliście i robicie dobrą robotę, Panowie!
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Relacja z II wyścigu o Puchar Komendanta Miejskiego Policji
Super i to jest promocja Lanci
Landrynka -Y 1,2 16V
zamiast Pasikonika srebrna Santarita:)
zamiast Pasikonika srebrna Santarita:)
Relacja z II wyścigu o Puchar Komendanta Miejskiego Policji
Pzryłączam się do gratulacji !!!!! :groupjump:
homo homini Lancia (est)
Było: Dedra 2.0 ie, Kappa 2.0, Kappa 2.4 JTD
Jest: Delta II 1.6 8V (w rodzinie )
Było: Dedra 2.0 ie, Kappa 2.0, Kappa 2.4 JTD
Jest: Delta II 1.6 8V (w rodzinie )
Relacja z II wyścigu o Puchar Komendanta Miejskiego Policji
Gratulacje ogromne, i niech mi ktoś powie żę lancia ma słabe samochody. To jest to. Trzymać tak dalej.
Lancia i jeszcze raz Lancia
Lancia Kappa 2,4 20V LX Bi-Power
Lancia Kappa 2,4 20V LX Bi-Power
Relacja z II wyścigu o Puchar Komendanta Miejskiego Policji
I ja przylaczam sie do gratulacje Ciesze sie, ze zajeliscie tak wysokie miejsce.
Pewnie wszystkie przednio napedowce nie mialy z wami najmniejszych szans.
Bedac w tym roku na zlocie VKP zorganizowalismy sobie zawody na 1/4 mili. Pogoda byla dokladnie taka sama jak u Was. Startowaly same przedninapedowce + jedno BMW 2.5(170km) 4X4.
Powiem tak, mielismy w naszych szeregach(jako czarnego konia) vectre A 2.0 turbo let.- szacunkowa moc 260ps. Generalnie vectra nie dawala w ogole rady bo trakcje odzyskiwala dopiero na 3 biegu i na 300-m metrze To BMW zmiotlo wszystko i wszystkich bo facet startowal z 5500obr/m i byl wporst katapultowany do przodu Ogladac i startowac na zywo, to naprawde fajne przezycie, zupelnie zmienilo to moje "suche kalkulacje
Pewnie wszystkie przednio napedowce nie mialy z wami najmniejszych szans.
Bedac w tym roku na zlocie VKP zorganizowalismy sobie zawody na 1/4 mili. Pogoda byla dokladnie taka sama jak u Was. Startowaly same przedninapedowce + jedno BMW 2.5(170km) 4X4.
Powiem tak, mielismy w naszych szeregach(jako czarnego konia) vectre A 2.0 turbo let.- szacunkowa moc 260ps. Generalnie vectra nie dawala w ogole rady bo trakcje odzyskiwala dopiero na 3 biegu i na 300-m metrze To BMW zmiotlo wszystko i wszystkich bo facet startowal z 5500obr/m i byl wporst katapultowany do przodu Ogladac i startowac na zywo, to naprawde fajne przezycie, zupelnie zmienilo to moje "suche kalkulacje
Lancia Lybra SW 1.8 16VLX+ Navi
Mercedes C-klase 200 kompresor
Peuegot 307 SW HDI 110ps
Mercedes C-klase 200 kompresor
Peuegot 307 SW HDI 110ps