Widzę, że muszę wkroczyć do akcji ...Tomzik pisze:Cóż- nikt więcej nie odezwał się ani do mnie na maila ani w tym temacie. Zatem ja się poddaję.
W piątek wyjeżdżam na urlop na 2 tygodnie, zatem nie będę miał już czasu na koordynację tematu, a potem niestety muszę cały wolny czas poświęcić na szukanie pracy. Zresztą chyba nie ma już szans na to, by coś się zadziało.
Pytanie tylko co mam odpisać facetowi z moto.pl Bo olać sprawę i nie odezwać się na pewno jest co najmniej równie nieprofesjonalnie..
Jako, że w poniższym tekście wykorzystałem fragmenty relacji Romlena i Miro-miglia (pozwoliłem sobie na drobne modyfikacje) dodaj ich też do autorów. Zdjęcia - myślę że jesteś w stanie rozpoznać Deltę Miro-migli, integralkę, coupetkę i poloneza - wybierz wg Ciebie ciekawe zdjęcia, napisz do autorów (ale do konkretnej osoby, nie do ogółu) - niestety trzeba po kolei wskazać palcem każdemu co ma zrobić ...
Tekst jak rozumiem ma być o ciekawych samochodach, ogólne info o zlocie doklej z relacji Romka.
-------------------
Na czerwcowym Zlocie Lancia Klub Polska stawiło się ponad 50 różnych Lancii. Choć najliczniej reprezentowane były popularne Kappy i Lybry, nie zabrakło oczywiście kilku nietuzinkowych samochodów. Z ciekawszych samochodów warto wspomnieć o: dwóch Lanciach Kappach Coupe, których wyprodukowano tylko 3620, Lancii Delcie Integrale - samochodzie legendzie, który w swoim czasie dosłownie nokautował rywali na trasach rajdowych, czy najnowszej Lancii Delcie z systemem automatycznego parkowania "na kopertę", która urzeka swoim niebanalnym stylem pozwalającym wyróżnić się z tłumu innych współczesnych samochodów.
Ale tytuł najpiękniejszego samochodu zlotu przypadł w udziale jeszcze innej Lancii Delcie, która przyjechała na Zlot z Wrocławia. Samochód nie tylko przyciągał wzrok pięknym wyglądem, ale także ciekawymi modyfikacjami, które dodały mu to "coś". Oddajmy głos właścicielowi:
"Pomysł na ten samochód zrodził się półtora roku temu, po tym jak sprzedałem swoją pierwszą Deltę z silnikiem 1.6 16V.
Auto prowadziło się nieźle ale trochę mało było w niej wigoru, a apetyt na paliwo spory natomiast cała reszta była bardzo ok.
Zacząłem poszukiwania mocniejszej jednostki. Wybór padł na jedynie słuszną 2.0 16V turbo z Lancią Kappy. Zimą ubiegłego roku trafiłem wreszcie na dokładnie taką jaką chciałem Deltę HPE kolorze Rosso Monza.
Motywacja była ogromna, projekt w głowie gotowy, prace więc ostro ruszyły. Na pierwszy ogień poszedł silnik, który przeszedł gruntowny remont oraz kilka modyfikacji, m.in. turbina z rozwierconą częścią "zimną", intercooler został powiększony dwukrotnie, zmienione oprogramowanie - moc po modyfikacjach powędrowała w okolice 280 - 300 KM.
Równolegle trwała budowa nadwozia, gdzie został zaadaptowany cały napęd z Kappy wraz z zawieszeniem, kołyską i przekładnią kierowniczą. Z perspektywy czasu wiem jak bardzo karkołomny to był pomysł, ale efekt końcowy przeszedł moje najśmielsze oczekiwania - nawet przy maksymalnych szybkościach prowadzi się idealnie !
A później był wyjazd do Sielpi, miłe komentarze i wreszcie największy dowód uznania dla mojej pracy czyli tytuł Najpiękniejszego Auta na Zlocie Ogólnopolskim Lancia Klub Polska. "
Podczas gdy uczestnicy Zlotu podziwiali swoje samochody w scenerii Toru Kielce, na samym torze trwały zmagania jednej z edycji SuperOES - imprezy organizowanej cyklicznie przez Automobilklub Kielecki. Wśród nich jeden z samochodów zwrócił szczególną uwagę zlotowiczów. Jak się okazało ten Polonez (potocznie zwany Borewiczem) miał "przeszczepiony" silnik od Lancii Kappa 2.0t (a więc baza była identyczna jak w najpiękniejszej Lancii Zlotu) podrasowany do ok 400 KM. Polonez był specjalnie przygotowany do takich wyścigów, był pozbawiony wszelkiego balastu i wyposażono go w klatkę bezpieczeństwa.
Można by jeszcze długo pisać o samochodach, ale to oczywiście nie to samo co możliwość ich zobaczenia i dotknięcia na żywo, posłuchania dźwięku silników. Dlatego już dziś zapraszamy na przyszłoroczny Zlot Ogólnopolski Lancia Klub Polska.