Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 23 maja 2018, 01:08

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Post: 06 maja 2017, 23:21 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2014, 23:00
Posty: 638
Imię: Radek
Lokalizacja: Siemiatycze
Hej nie tak dawno stałem się właścicielem KTMA
Szukałem go już od wakacji. Potrzebowałem Jakiegoś lekkiego dwusuwa, z homologacją i padło na KTM EXC 300 (mocną maszynę).... Niestety po zakupie pojeździła aż 45minut :D .... po tym czasie k"orba" się skończyła.... brałem pod uwagę taki scenariusz, że moto długo może nie pochodzić, gdyż cena była w miarę atrakcyjna... Priorytetem w poszukiwaniach był w miarę świeży rocznik, aby moto wyglądało w sposób względnie oryginalnie lub z drogimi dodatkami, oraz wiadomo cena. Cena jaką wydałem na remont na start to 2350zł ;) (nie licząc pracy własnej wykonanej przy remoncie moto).
Wymieniłem : tłok, kompletny nowy wał, zestaw uszczelek, zestaw nowych oryginalnych głównych łożysk wału NTN z uszczelniaczami, oraz płyny eksploatacyjne: typu płyn chłodniczy, oraz 5 litrów oleju w celu 4 krotnego przepłukania skrzyni i zalania na stałe olejem motula. Koszta których nie liczyłem .... Moto po naprawie początkowo pracował dziwnie tak jak by przez siłę ale po pracy na postoju przez 5 godzin oraz delikatnej jeździe przez jakieś 3 godziny "wariat" zaczną pracować jak na KTM przystało czyli zapier...... :DDDD
do moto zostało dokupione przezemnie troszkę drobnych dodatków. (Bo lubię wpierd.. pieniądze w moje zabawki :)) a mianowicie :
1 osłona dyfuzora z carbonu - 469 zł
2 osłona pod silnik oryginał - 280 zł
3 handbary osłony dłoni pp16 - 239 zł
4 klamka hamulca przód - 32 zł
5 osłona tarczy hamulcowej tył - 211 zł
6 podnóżki sety - 334 zł
7 stopka boczna - 225 zł
8 osłona wahacza tylnego - 149 zł

do zamontowania zostało: ;)

Dźwignia hamulca nożnego - 209 zł
FAT BAR PAD GĄBKA na kiere - 114 zł
BŁOTNIK PRZEDNI - 97 zł
dźwignia zmiany biegów - 109 zł
DŹWIGNIA SPRZĘGŁA - 68 zł

koszt całkowity zakupu z remontami oraz dodatkami które kupiłem to około 21 tys zł ;). Troszkę drogo jak za ten kawałek metalu ale trudno się mówi. Wiem jedynie że mam silnik na dotarciu .... ;) Jednak jest mały problem. Podczas uruchamiania jeżeli "dziada" źle kopne, lub rozrusznik za wolno zakręci to natychmiast świeca jest mokra, zalana :/ muszę ją demontować, grzać palnikiem a następnie próbować odpalać ponownie i wtedy pracuje jak zegareczek ... (odpalam na ssaniu bez gazu). Na ciepłym pali z strzała, byle jakiego lub rozrusznik .... ;)


Załączniki:
6.jpg
6.jpg [ 105.94 KiB | Przejrzano 2416 razy ]
5.png
5.png [ 474.76 KiB | Przejrzano 2416 razy ]
4.png
4.png [ 487.24 KiB | Przejrzano 2416 razy ]
3.png
3.png [ 487.61 KiB | Przejrzano 2416 razy ]
2.png
2.png [ 485.44 KiB | Przejrzano 2416 razy ]
1.png
1.png [ 483.36 KiB | Przejrzano 2416 razy ]
Komentarz: tak wyglądał podczas zakupu ...
1.png
1.png [ 481.69 KiB | Przejrzano 2416 razy ]

_________________
Były Dedra Turbo DS 1.9 67kw, Peugeot 405 1.9D 55kw, 2xBMW E46 2.0D 100kw ŚMIERDZIELE
Tempra SW 4x4 2.0b 83kw, Rover 416 1.6b 84kw Do zadań specjalnych LPG
Jest Golf 4 następca Rovera 1.6 b 105KM BĘZIN + LPG (Pojazd użytkowy)
Jest Yamaha - YZF R1, Suzuki - DR 650 RS, KTM - EXC 300 2t,
Dedra Integrale 2.0TB 124kw JEST JAZDA
Dedra Integrale Życiorys Auta
Na górę
Post: 08 maja 2017, 14:53 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 mar 2006, 00:00
Posty: 1286
Imię: Łukasz
Lokalizacja: mazowieckie
Uuu 3seta w 2t, łeb urywa 8) piknie, gratuluję.

_________________
były 2x Delta 1.6 GTi.e.-->jest AR 159-->Ducati 748S-->RMZ 4.5-->


Na górę
Post: 08 maja 2017, 20:33 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2014, 23:00
Posty: 638
Imię: Radek
Lokalizacja: Siemiatycze
Oj tam. Niestety CR 500 2t nie bylo od dłuższego czasu w sprzedaŻy, wiec padło na exc 300 2t - latwiejszy dostep do części w porownaniu do wspomnianej 500 "kilera"). Te sprzety sa stosunkowo stare i mocno "zorane"... , a troche sie rozgladałem za tym najmocniejszym dwusuwem ... Katek tez fajnie lata :) Lubie mocne maszyny. Ale i tak nic nie dorówna R1 przynajmniej z lat 2000. Tam panuje piekielna moc .... Wzieta z samego centrum oTchłani hehe. Przy R1 auta to popierdółki, typu fiat 126p :)

_________________
Były Dedra Turbo DS 1.9 67kw, Peugeot 405 1.9D 55kw, 2xBMW E46 2.0D 100kw ŚMIERDZIELE
Tempra SW 4x4 2.0b 83kw, Rover 416 1.6b 84kw Do zadań specjalnych LPG
Jest Golf 4 następca Rovera 1.6 b 105KM BĘZIN + LPG (Pojazd użytkowy)
Jest Yamaha - YZF R1, Suzuki - DR 650 RS, KTM - EXC 300 2t,
Dedra Integrale 2.0TB 124kw JEST JAZDA
Dedra Integrale Życiorys Auta


Na górę
Post: 08 maja 2017, 20:57 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2012, 00:37
Posty: 60
Skype: renegade_89_666
Imię: Łukasz
Lokalizacja: Żukczyn
Piękny sprzęt, choć ja raczej za klasykami jestem. R1 też nie mój styl ale śmigało się. i nie wiem jakie były twoje doznania ale Suza K7 chyba jednak bardziej urywa ręce. Miałem porównanie.
Ja mam troszkę starsze sprzęty.
Suzi RF 900
Suzi LS 650 Savage
Honda XBR 500
Jawa 350 634/7 - w trakcie renowacji.

_________________
Jest: Lancia Thesis 2.0T + gaz; AR 156 lift 1.6TS;
Była: Lancia Kappa SW 2.4 TDS, Lancia Dedra SW 1.8 GT 98'


Na górę
Post: 08 maja 2017, 23:18 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2014, 23:00
Posty: 638
Imię: Radek
Lokalizacja: Siemiatycze
Miałem doczynienia z Suzuki .... i jest stare powiedzenie "Suzuki same stuki same puki"
R1 wpadło przez przypadek od znajomego dobrego. Również byłem bardziej za takim szosowo turystycznymi typu honda CB albo jakiś Hornet ale akurat byla ladna Jedynka za ladne pieniądze to wziąłem i z perspektywy czasu nie żałuje parametry ma wystarczajace bo 150 KM mocy 2.5 s do setki oraz 6 sekund z kawałkiem do 200 a vmax 300 to w zupełności mi wystarcza :) z czasem do stajni pewnie trafi jakiś mocny Dawidson.... podoba mi sie v-road muscle :)

_________________
Były Dedra Turbo DS 1.9 67kw, Peugeot 405 1.9D 55kw, 2xBMW E46 2.0D 100kw ŚMIERDZIELE
Tempra SW 4x4 2.0b 83kw, Rover 416 1.6b 84kw Do zadań specjalnych LPG
Jest Golf 4 następca Rovera 1.6 b 105KM BĘZIN + LPG (Pojazd użytkowy)
Jest Yamaha - YZF R1, Suzuki - DR 650 RS, KTM - EXC 300 2t,
Dedra Integrale 2.0TB 124kw JEST JAZDA
Dedra Integrale Życiorys Auta


Na górę
Post: 09 maja 2017, 08:26 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 mar 2006, 00:00
Posty: 1286
Imię: Łukasz
Lokalizacja: mazowieckie
Cytuj:
Oj tam. Niestety CR 500 2t nie bylo od dłuższego czasu w sprzedaŻy, wiec padło na exc 300 2t - latwiejszy dostep do części w porownaniu do wspomnianej 500 "kilera"). Te sprzety sa stosunkowo stare i mocno "zorane"... , a troche sie rozgladałem za tym najmocniejszym dwusuwem ... Katek tez fajnie lata :) Lubie mocne maszyny. Ale i tak nic nie dorówna R1 przynajmniej z lat 2000. Tam panuje piekielna moc .... Wzieta z samego centrum oTchłani hehe. Przy R1 auta to popierdółki, typu fiat 126p :)
No to szacun za skilla, ja RMZ-tą 4.5 supermoto mam problemy w terenie, a co dopiero mówić o 5secie :lol:

_________________
były 2x Delta 1.6 GTi.e.-->jest AR 159-->Ducati 748S-->RMZ 4.5-->


Na górę
Post: 11 maja 2017, 11:25 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2012, 00:37
Posty: 60
Skype: renegade_89_666
Imię: Łukasz
Lokalizacja: Żukczyn
Jeździłem i polecam się wybrać na takie jazdy. H-D organizuje to co roku o podobnej porze. Akurat model o którym mówisz czyli V-rod Muscle jest chyba najmniej wygodny ze wszystkich. Choć przypuszczam że kanapa jest opcjonalna do wyboru.
Polecam wszystkim którzy mają prawko na A :
http://harley-davidson-gdansk.pl/events ... on-on-tour
Na oficjalnej stronie on tour jest spis dat i innych miast w których to będzie.

_________________
Jest: Lancia Thesis 2.0T + gaz; AR 156 lift 1.6TS;
Była: Lancia Kappa SW 2.4 TDS, Lancia Dedra SW 1.8 GT 98'


Na górę
Post: 15 paź 2017, 15:35 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2014, 23:00
Posty: 638
Imię: Radek
Lokalizacja: Siemiatycze
Moi drodzy koledzy :)
Z bólem serca musze sprzedać swoje oczko w głowie jakim jest KTM EXC 300 2T. Motocykl został wyprodukowany w 2011r. Zaś modelowo pochodzi z roku 2012-2015. Kupiłem go na święta wielkanocne i wydałem na niego 16800zł. Następnego dnia, po przejażdżce 2 godzinnej nagle usłyszałem wyrok – korbowód :/. Nie miałem wyjścia – remont kapitalny (mogłem się domyśleć że cena jest atrakcyjna i musi być jakiś haczyk). Z racji tego że jestem elektromechanikiem , sam dokonałem wymiany zużytych podzespołów silnika :
Nowy kompletny wał (hot rods), simeringi i łożyska główne wału (oryginał NTN), nowy kury tłok (Wossner). Cena samych części: 2350 (posiadam paragony oraz stare części do wglądu). Remont dokonany, od razu po zakupie motocykla:/.
Dodatkowo do motocykla dokupiłem parę drobiazgów :)
osłona dyfuzora z carbonu - 469 zł
osłona pod silnik oryginał - 280 zł
handbary osłony dłoni pp16 - 239 zł
klamka hamulca przód - 32 zł
osłona tarczy hamulcowej tył - 211 zł
podnóżki sety - 334 zł
Stopka boczna - 225 zł
osłony wahacza tylnego - 131 zł
Dźwignia hamulca nożnego - 209 zł
FAT BAR PAD GĄBKA na kiere - 114 zł
BŁOTNIK PRZEDNI - 97 zł
dźwignia zmiany biegów - 109 zł
DŹWIGNIA SPRZĘGŁA - 62 zł
Nowe klocki ham tył -60 zł
Łożyska tylnego koła + uszcz -80 zł

Wszystkie te zabawki zostały zakupione na tych wakacjach i posiadam na to paragony …..;)
Całkiwity koszt jaki poniosłem za kupno, modernizacje i naprawy w tym roku z KTM na teraz to około 21,802

Jeśli chodzi o stan motocykla jest on naprawdę w bardzo dobrym stanie nie jestem handlarzem lecz osobą prywatną ;) sprzedaje tylko i wyłącznie z jednego powodu stałem się właścicielem Hondy CR 500 2t i to wszystko w temacie ;) Inaczej KAT dalej był by moją dopieszczoną zabawka. Lubię jak wszystko w moich pojazdach jest sprawne i zapięte na ostatni guzik i nie żałuje na nie grosza i czasu… ;) W motocyklu nie ma żadnych luzów, Lagi są suche regulacja w amortyzatorach sprawna silnik śmiga na oleju Motul 10w50. Mieszanka Casrtrol Racing syntetyk - jest robiona w stosunku 3/1 czyli na 3 litry 100mm oleju. Wiem bogato ale według opinii zawodników moto crossa , to nie szkodzi a w ręcz przeciwnie ….KTM posiada wzmocnioną i podwyższoną kierownice, oraz półki które podobno kosztują w serwisie około 3 tys zł. Dodatkowo osłona na wysprzęglika, Akcesoryjne dystanse koła przedniego i tylnego, Osłony chłodnic.
Motocykl pali na dotyk, ze strzała, czy to zimny czy ciepły silnik. Prawie ze nie puszcza dymku. Trzyma wolne obroty tak samo równo na każdej temp. Przejechane ma może z 6 motogodzin od remontu… ;) KTM jest zarejestrowany na mnie posiada kierunki lusterko klakson, itp. - pakiet homologacyjny. wszystko oczywiście sprawne. Motocykl naturalnie posiada drobne rysy tylna opona w połowie zużycia tak samo jak i napęd. Rozrusznik kręci ale jak by mu było za mało energii :/ wsadziłem już w niego z 700zł w regeneracje i dalej są problemy(odpuściłem) :/ Myślę ze opis jest rzetelny i o niczym nie zapomniałem, a cena sprawiedliwa czekam na kontakt potencjalnych nabywców. UWAGA TEN SPRZET NIE JEST DLA AMATORA JAZDY MOTOCYKLOWEJ. Musisz mieć trochę oleju w głowie….;)
Cena 19 300 do niewielkiej negocjacji.
W razie pytań proszę dzwonić po 19.
Najważniejsze z racji tego że obecnie pracuje w Francji KTM będzie dostępny do obejrzenia i kupna od 18 Grudnia:/


Załączniki:
9.png
9.png [ 444.62 KiB | Przejrzano 1258 razy ]
8.png
8.png [ 414.76 KiB | Przejrzano 1258 razy ]
6.png
6.png [ 420.17 KiB | Przejrzano 1258 razy ]
5.png
5.png [ 428.03 KiB | Przejrzano 1258 razy ]
4.png
4.png [ 427.31 KiB | Przejrzano 1258 razy ]
3.png
3.png [ 449.7 KiB | Przejrzano 1258 razy ]
2.png
2.png [ 411.96 KiB | Przejrzano 1258 razy ]
1.png
1.png [ 398.57 KiB | Przejrzano 1258 razy ]

_________________
Były Dedra Turbo DS 1.9 67kw, Peugeot 405 1.9D 55kw, 2xBMW E46 2.0D 100kw ŚMIERDZIELE
Tempra SW 4x4 2.0b 83kw, Rover 416 1.6b 84kw Do zadań specjalnych LPG
Jest Golf 4 następca Rovera 1.6 b 105KM BĘZIN + LPG (Pojazd użytkowy)
Jest Yamaha - YZF R1, Suzuki - DR 650 RS, KTM - EXC 300 2t,
Dedra Integrale 2.0TB 124kw JEST JAZDA
Dedra Integrale Życiorys Auta
Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: Off ]