Fiat Bravo II 1.4 T-jet Dynamic+sport - Michal1906

Jeśli czujesz chęć podzielenia się z nami tym, czym jeździsz poza Lancią, masz ciekawy motocykl czy nietuzinkowe auto, tu właśnie jest to miejsce.
Awatar użytkownika
FXX
Administrator
Administrator
Posty: 9661
Rejestracja: 27 mar 2009, 16:14
Imię: Kamil
Lokalizacja: Wieluń/Gdynia

Re: Fiat Bravo II 1.4 T-jet Dynamic+sport - Michal1906

Postautor: FXX » 17 kwie 2016, 12:11

Dawid pisze:Dobrą robotę zrobiłeś rzucając go na glebę.Ja nadal szukam dokładki na tył ze sporta i cieżko trafić.Choć ostatnio znalazłem mega dokładkę z włókna węglowego,jednak cena wali na kolana.Muszę zweryfikować budżet;)
Nic dodać, nic ująć ;) Obniżony, na tych kołach wygląda naprawdę świetnie :) Well done!
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V


Obrazek

Awatar użytkownika
Michal1906
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 264
Rejestracja: 09 lip 2008, 00:00
Imię: Michał
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Re: Fiat Bravo II 1.4 T-jet Dynamic+sport - Michal1906

Postautor: Michal1906 » 28 maja 2016, 20:54

Bravo ostatnio zostało z pomocą kolegów z forum NBK wygłuszone; fajna zabawa z tymi matami. Coś jak mały modelarz tylko w wersji powiększonej :D Mata butylowa o grubości 2,5 mm poszła wewnątrz drzwi, później następna zastępująca "osłonę wodną" i na nią naklejona została pianka o grubości 6 mm. Cała ta robota pod nowe Hert'ze EV165. Seryjne radio nawet je pociągnęło, wygłuszenie również na plus. Następnym krokiem będą tylne drzwi z zestawem dwudrożnym; po próbach da się wcisnąć głośnik o średnicy takiej jak na przód czyli 165 mm. A dziś czarny "krecik" opłukany z ptasiego guana i zatankowany nitro na shellu :lol:
Załączniki
DSC_1585.jpg
X4LmyRY.jpg
n4IiM4F.jpg
FVLuEfU.jpg

Awatar użytkownika
Dawid
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4023
Rejestracja: 11 lip 2009, 17:48
Imię: Dawid
Lokalizacja: Głuchołazy

Re: Fiat Bravo II 1.4 T-jet Dynamic+sport - Michal1906

Postautor: Dawid » 28 maja 2016, 21:09

Good job :)
Fiat Cinqecento 0,7
Fiat Seicento 900 design Sporting
Lancia Delta II 2.0 16V
Lancia Kappa 2.4 JTD SW +
Lancia Y 1.2
Fiat Bravo II 1.9 MJet +
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD
Fiat Stilo Abarth 2.4
Lancia Delta III 1.6 JTD Platino
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V


Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe

Awatar użytkownika
Michal1906
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 264
Rejestracja: 09 lip 2008, 00:00
Imię: Michał
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Re: Fiat Bravo II 1.4 T-jet Dynamic+sport - Michal1906

Postautor: Michal1906 » 07 cze 2016, 14:43

Długo nie trzeba było czekać na pracę przy tylnej parze drzwi...wolny weekend zaowocował wygłuszeniem wraz z montażem nowych głośników; również Hertz'e ale model DCX165.3. Idealnie spasowały z dystansami na przednie drzwi do...Astry H (III). Nic nie trzeba docinać, wystarczy tylko nawiercić trzy nowe otwory na śruby mocujące dystans do blachy. Nawet wtyczki dostarczone wraz z głośnikami z tej aukcji pasowały więc obyło się bez cięcia kabli. Reasumując; kosztem niecałych 800 złotych (maty, pianka, głośniki x4, mat. pomocnicze :) ) w samochodzie jest zdecydowanie ciszej, radio wreszcie gra tak jak powinno a ja nauczyłem się co nie co przy okazji.
Załączniki
DSC_1603.jpg
DSC_1600.jpg
DSC_1602.jpg
DSC_1605.jpg

Awatar użytkownika
dawidlewandowski
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 45
Rejestracja: 17 sie 2016, 11:47
Imię: Dawid
Lokalizacja: Warszawa

Re: Fiat Bravo II 1.4 T-jet Dynamic+sport - Michal1906

Postautor: dawidlewandowski » 31 sie 2016, 12:13

Michal1906 pisze:Długo nie trzeba było czekać na pracę przy tylnej parze drzwi...wolny weekend zaowocował wygłuszeniem wraz z montażem nowych głośników; również Hertz'e ale model DCX165.3. Idealnie spasowały z dystansami na przednie drzwi do...Astry H (III). Nic nie trzeba docinać, wystarczy tylko nawiercić trzy nowe otwory na śruby mocujące dystans do blachy. Nawet wtyczki dostarczone wraz z głośnikami z tej aukcji pasowały więc obyło się bez cięcia kabli. Reasumując; kosztem niecałych 800 złotych (maty, pianka, głośniki x4, mat. pomocnicze :) ) w samochodzie jest zdecydowanie ciszej, radio wreszcie gra tak jak powinno a ja nauczyłem się co nie co przy okazji.
Super !!, dzięki za ten opis.
Na forum fiatbravoklub.pl oraz nuovabravoklub.pl było to owiane wielką tajemnicą jak zmieścić 165 w oryginalny otwór po 130 na tyle.
Dzięki Michał :)
Lancia Y 1.2 16v 63 KW LX

Awatar użytkownika
Dawid
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4023
Rejestracja: 11 lip 2009, 17:48
Imię: Dawid
Lokalizacja: Głuchołazy

Re: Fiat Bravo II 1.4 T-jet Dynamic+sport - Michal1906

Postautor: Dawid » 31 sie 2016, 14:11

Mój imienniku-na aktualnym forum Bravo jest w kilku miejscach info o wyżej wspomnianym problemie i jego rozwiązaniu ;)
Fiat Cinqecento 0,7
Fiat Seicento 900 design Sporting
Lancia Delta II 2.0 16V
Lancia Kappa 2.4 JTD SW +
Lancia Y 1.2
Fiat Bravo II 1.9 MJet +
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD
Fiat Stilo Abarth 2.4
Lancia Delta III 1.6 JTD Platino
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V


Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe

Awatar użytkownika
dawidlewandowski
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 45
Rejestracja: 17 sie 2016, 11:47
Imię: Dawid
Lokalizacja: Warszawa

Re: Fiat Bravo II 1.4 T-jet Dynamic+sport - Michal1906

Postautor: dawidlewandowski » 31 sie 2016, 14:31

Dawid pisze:Mój imienniku-na aktualnym forum Bravo jest w kilku miejscach info o wyżej wspomnianym problemie i jego rozwiązaniu ;)
heh :), źle szukałem... U mnie sprawa wygląda tak, że nie ruszałbym głośników, ale zaczął mi charczeć lewy tył.
Ciekawe, czy sprawa wygląda tak samo jak u kolegi Michała, ja mam odseparowany zestaw fabryczny 8+1.
Skoro już zmieniać to na coś większego bo z doświadczenia wiem, że różnica między 130/165 to niebo a ziemia :).
Lancia Y 1.2 16v 63 KW LX

Awatar użytkownika
Michal1906
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 264
Rejestracja: 09 lip 2008, 00:00
Imię: Michał
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Re: Fiat Bravo II 1.4 T-jet Dynamic+sport - Michal1906

Postautor: Michal1906 » 24 mar 2017, 16:02

Dwa tygodnie temu na liczniku pojawiło się 75 000 km (oryginalne : yesyes : ) i żeby nie było za pięknie rozleciał się tłumik :-? od dawna przymierzałem się do czegoś trwalszego i wybór padł na Ragazzon; pasuje bez żadnych przeróbek no i made in Italy. Przy okazji zrobiony wiosenny przegląd; świece, olej i wszystkie filtry. Podziękowania dla kolegi Baseniarz za drobiazgi do montażu!
Załączniki
DSC_1581.jpg
DSC_1569.jpg
DSC_1579.jpg
DSC_1580.jpg

Awatar użytkownika
Michal1906
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 264
Rejestracja: 09 lip 2008, 00:00
Imię: Michał
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Re: Fiat Bravo II 1.4 T-jet Dynamic+sport - Michal1906

Postautor: Michal1906 » 28 paź 2017, 15:43

Bravo ma się całkiem dobrze, regularnie garażowane-pod blokiem nie ma już czasem miejsca na parkingu a, że pracuję po 12 godzin więc pora powrotów nie jest typowa. Z dodatków na które miałem chęć od dawna to wpadła osłona silnika w większości z aluminium, "wyrwana" w dobrej cenie. Wymieniłem też olej w skrzyni-najlepszej na świecie M32 :lol: A przebieg powoli rośnie, ostatnio w Stalowej Woli taki okrągły wpadł : yesyes :
Załączniki
DSC_2353.jpg
DSC_2294.jpg
DSC_2315.jpg
DSC_2313.jpg

Awatar użytkownika
piotrek_inf
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 62
Rejestracja: 30 sie 2017, 08:42
Imię: Piotr
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Fiat Bravo II 1.4 T-jet Dynamic+sport - Michal1906

Postautor: piotrek_inf » 28 paź 2017, 17:00

Bardzo ładnie się prezentuje :). Możesz coś powiedzieć o teleskopach maski? Sam zakładałeś? Od jakiego auta dobrałeś?

Awatar użytkownika
Michal1906
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 264
Rejestracja: 09 lip 2008, 00:00
Imię: Michał
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Re: Fiat Bravo II 1.4 T-jet Dynamic+sport - Michal1906

Postautor: Michal1906 » 30 cze 2018, 12:34

Ostatnio bravo stawiło się na przeglądzie "pieczątkowym" więc była okazja innego spojrzenia. Przebieg w tym momencie niecałe 85 tyś od nowości-wyjechał z salonu w czerwcu 2008 roku. Zawieszenie bez luzów, wszystkie elementy takie jak wahacze, końcówki drążków-oryginalne. Eibach przez trzy lata się ładnie ułożył i amortyzatory przód/tył równo po 78/75 % mają. Tłumik nie zardzewieje oprócz końcowego który zrzuca pierwszą wierzchnią warstwę :lol: ale wystarczy pewnie na kilka następnych lat. Na trasie ostatnio do Kielc i z powrotem cały czas w upale ponad 25 stopni i z klimatyzacją spalanie wyniosło niecałe 6,8 litra więc całkiem przyzwoicie : yesyes :
Załączniki
DSC_2677.jpg
DSC_2677.jpg (103.42 KiB) Przejrzano 331 razy
DSC_2682.jpg
DSC_2680.jpg
DSC_2678.jpg


Wróć do „::: Nasze inne pojazdy :::”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości