Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 21 lip 2018, 09:38

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna
Autor Wiadomość
Post: 04 gru 2017, 21:23 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sty 2015, 12:04
Posty: 1442
Imię: Olek
Lokalizacja: Warszawa
Cytuj:
Olku przyznam że też wolałbym bym jeździć jednym z tych youngtimerów.
A Vectra cóż... jeden woli córkę inny teściową

Wysłane z Galaxy S8 przy użyciu Tapatalka
Nie wiem kto niby jest tą córką, ale jak zapewne zauważyłeś, od dłuższego już czasu jeżdżę na codzień i30 :D i nie zamieniłbym tej jazdy na Vectrę, bo w porównaniu z kolegą autorem wątku, to przez 90 000 km wymieniłem w tym cudzie 6 x olej i filtry, 2 x klocki i tarcze przód i raz sondę lambda...
Każdemu życzę takiej jazdy.
A jeśli chodzi o mojego "jaktajmera" do wożenia d...y w słoneczne dzionki, to przez 6 ostatnich lat po jednorazowym kompleksowym zrobieniu hamulców i zawieszenia, poza płynami eksploatacyjnymi również nie trzeba robić w nim nic. Zatem porównując z inwestycjami naszego kolegi w Vectrę, to sorry, ale nie mamy o czym mówić.
Reasumując: lepiej mieć młodą i zdrową teściową, niż "chorom curke", która potrzebuje świeżaków z Biedry ;) :-P
Serdecznie pozdrawiam.

_________________
MaXserwis - najlepszy wśród warsztatów
Jest: służbowóz Skoda TFU!!! Octavia III kombi 1.6 TDi - TFU!!! + Klasyka gatunku: Mercedes W123 200D '83, PF 126p 650E '87...
Były: K SW 2.4 20V, Lybra SW 2.0 20V, K 2.0 20V x 2, Y10 bicolore, K 2.0 20VT, Thema 2.0 16V x 2, Delta II 1.6 8V, Y 1.2 8V, Y 1.2 16V, Y10 Selectronic, Delta HPE 2.0 16V bicolore, K 2,4 20V...


Na górę
Post: 04 gru 2017, 22:51 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2007, 00:00
Posty: 1901
Imię: Jarek
Lokalizacja: Świdnica/Legnica
Cytuj:
Cytuj:
Ta felga na lato będzie robiła robotę. VC pomimo że ma już kilka lat na karku nadal wg mnie jest atrakcyjnym samochodem.

Wysłane z Galaxy S8 przy użyciu Tapatalka
Miał być wzór z wersji OPC Line ale sprzedawca nie był chętny na targi, te kupiłem duuużo taniej ale wyglądają jak zdjęte ze sklepowej półki. Co do wyglądu VC - w pełni się zgadzam, może w momencie debiutu nie była najatrakcyjniejsza bo dużo ciekawsze były choćby Mazda 6 czy Laguna II, ale po latach sylwetka hatcha (zwłaszcza fl) naprawdę ładnie się broni.
Cytuj:
Przygód też sporo ale nie trzeba doktoratu robić, żeby jechało przed siebie.
Sadly true... :(
Cytuj:
Może masz już wyświechtane śruby rzymskie do nastawu zbieżności? i stąd od razu pojawia się sciąganie?
Miałem podobny objaw, zaraz po zakupie auta, że sciągało na prawo a kiera była w pozycji ustawionej w lewo...
Zbieżność pokazywała w normie, a było gówno...
Dopiero wymiana tych śrub załatwiła wszystko....
Jarku zaciekawiłeś mnie. Nawet Ci nieszczęśnicy z VKP o tym nie pisali. Rozumiem że to śruby do zbieżności przodu? Czy to dokładnie te które podałeś w linku są do naszych padak?
Te z linku są akurat do 1.9cdti 150KM kombi.
W katalogu intercarsa znajdziesz odpowiednie do swojej wersji auta.
Te są do przodu-u mnie były identyczne objawy co u Ciebie.
Wymiana pomogła, choć nie wierzyłem, ze takie gowniane śruby kogą napsuć tyle krwi...
Mam nadzieje, ze i u Ciebie poprawi sytuacje :)
Łopel vectra to dobre auto :) mi sluzy już 4 lata i aż żal mi go sprzedawać, ale ni stad ni z owąd mam na podjeździe 5 aut i 6 w drodze od PSA :)

_________________
Tel: 608 079 842

BYŁO: Fiat 126p, Fiat UNO, Lancia Lybra, BMW E36 coupe, Renault Scenic, Mazda 626 GD, Ford Escort MK6, Opel Omega Caravan, Fiat Seicento, ALFA ROMEO 146 , Ford Escort MK7
JEST:Opel VECTRA C Caravan Z19DTH oraz BMW E36 Coupe
Obrazek
Obrazek


Na górę
Post: 05 gru 2017, 06:45 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lut 2012, 16:51
Posty: 373
Imię: Marek
Lokalizacja: Kielce
Cytuj:
Reasumując: lepiej mieć młodą i zdrową teściową, niż "chorom curke", która potrzebuje świeżaków z Biedry
W oczekiwaniu na diagnozę viksy ukręcam im łepki arghhh ;)

Jarku poszło już zapytanie do ic o te śruby - koszt niewielki więc warto spróbować. Dużo bebeszenia wymaga wymiana czy raczej prosty temat?

_________________
Uno 45S '93 --> Punto Sole '99 --> Brava 1.2 16V SX '99 --> Lybra 1.9 JTD '01 :D... no i VW G*LF VII 1.2 TSI Bluemotion --> łOpel k**wa mać Vectra C


Na górę
Post: 05 gru 2017, 10:02 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 27 wrz 2015, 23:36
Posty: 87
Imię: Maciej
Lokalizacja: Przeworsk
do _Rafako_

a żaróweczek od świateł krótkich/długich nie wymieniasz? ponoć nagminnie padają... Pewnie jakiś mega udany wóz masz :)


Na górę
Post: 05 gru 2017, 22:57 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sty 2015, 12:04
Posty: 1442
Imię: Olek
Lokalizacja: Warszawa
Cytuj:
do _Rafako_

a żaróweczek od świateł krótkich/długich nie wymieniasz? ponoć nagminnie padają... Pewnie jakiś mega udany wóz masz :)
W Lybrze też mi nagminnie padały, zwłaszcza ta, przy której wymianie ciąłem sobie łapy o błotnik :D więc to nie jest najlepszy przykład. Żarówki H7 padają mi przeciętnie co 30 000 km (jeżdżę na światłach mijania non-stop), więc może jest to często ale bez dramatu. Padają natomiast ponoć w i30 nagminnie gdy nie wymienia się obu sztuk na raz. Nie wiem dlaczego ale faktycznie jak wymieniłem za pierwszym razem tylko jedną, to obie padły po dwóch tygodniach. Nie wiem dlaczego tak jest ale znajomy z ASO podpowiedział mi, że zawsze parami i problem się nie powtórzył.
Serdecznie pozdrawiam.

_________________
MaXserwis - najlepszy wśród warsztatów
Jest: służbowóz Skoda TFU!!! Octavia III kombi 1.6 TDi - TFU!!! + Klasyka gatunku: Mercedes W123 200D '83, PF 126p 650E '87...
Były: K SW 2.4 20V, Lybra SW 2.0 20V, K 2.0 20V x 2, Y10 bicolore, K 2.0 20VT, Thema 2.0 16V x 2, Delta II 1.6 8V, Y 1.2 8V, Y 1.2 16V, Y10 Selectronic, Delta HPE 2.0 16V bicolore, K 2,4 20V...


Na górę
Post: 23 gru 2017, 17:40 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lut 2012, 16:51
Posty: 373
Imię: Marek
Lokalizacja: Kielce
Ciągnąc temat żarówek, dziś postanowiłem zrobić porządek ze swoimi światłami. Jadąc po zmroku był lekko mówiąc ćmok, a żarówki świeciły już bladym żółtym światłem. Nie obyło się bez komplikacji - dostęp tragiczny, na dodatek rozwalona wtyczka przy lewej lampie. Wtyczkę wymieniłem na nową, obecnie włożone żarówki to Valeo +50% Light. Różnica z poprzednimi "wyjarańcami" noname nieporównywalna. Żarówki świecą intensywnym światłem o lekko białym zabarwieniu. Światła wymagają jeszcze ustawienia na SKP bo walą w różne strony świata, nawet pojechałem to zrobić od razu po zabiegu ale okazało się że w Vectrze umarło w międzyczasie ogrzewanie... i uciekłem z pod bramy w obawie że dopadnie mnie mrok i szyba niemiłosiernie zaparuje. Po zajrzeniu do skrzynki bezpieczników okazało się że dość mocno zmęczony jest już 30-sto amperowy bezpiecznik od układu ogrzewania, po jego przeczyszczeniu i popsikaniu gniazda kontakt sprayem - nastało ciepło :D Powoli kompletuję graty do kolejnego podejścia do geometrii - udało mi się kupić oryginalne używane wahacze tylne wraz ze śrubami do regulacji kątów od Fiata Croma. Śruby nie były w najlepszej kondycji, dlatego poprawiłem w pracy gwinty narzynką i odczyściłem je z rdzy, teraz nakrętki można nakręcać ręką ;) Z wysp dodarły też opcjonalne śruby do regulacji kąta pochylenia kół przednich. Po nowym roku dotrą przednie dolne wahacze i po wymianach nie ma siły - musi pojechać prosto ;)


Załączniki:
Komentarz: A tu "magiczna" opcja
WP_20171220_18_21_01_Pro.jpg
WP_20171220_18_21_01_Pro.jpg [ 148.76 KiB | Przejrzano 2077 razy ]
Komentarz: i po konserwacji.
WP_20171214_16_36_48_Pro.jpg
WP_20171214_16_36_48_Pro.jpg [ 98.49 KiB | Przejrzano 2077 razy ]
Komentarz: Śruby przed...
WP_20171213_17_25_58_Pro.jpg
WP_20171213_17_25_58_Pro.jpg [ 172.84 KiB | Przejrzano 2077 razy ]
WP_20171212_18_17_09_Pro.jpg
WP_20171212_18_17_09_Pro.jpg [ 102.32 KiB | Przejrzano 2077 razy ]
Komentarz: i ładnie biało świeci :D
WP_20171223_16_54_52_Pro.jpg
WP_20171223_16_54_52_Pro.jpg [ 94.21 KiB | Przejrzano 2077 razy ]
Komentarz: wreszcie nastałą jasność...
WP_20171223_16_54_39_Pro.jpg
WP_20171223_16_54_39_Pro.jpg [ 93.86 KiB | Przejrzano 2077 razy ]

_________________
Uno 45S '93 --> Punto Sole '99 --> Brava 1.2 16V SX '99 --> Lybra 1.9 JTD '01 :D... no i VW G*LF VII 1.2 TSI Bluemotion --> łOpel k**wa mać Vectra C
Na górę
Post: 06 sty 2018, 12:50 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lut 2012, 16:51
Posty: 373
Imię: Marek
Lokalizacja: Kielce
Wahacze przednie dotarły. Kupno czegoś firmowego i wartego uwagi zaczyna się od SWAGA i Mooga ale ceny zapierają dech w piersi :( Nie chcąc ładować chinola o niemiecko brzmiącej nazwie postanowiłem zakupić oryginalne wahacze po regeneracji. Cena - tyle co za chińczyka (plus kaucja za ewentualny zwrot swoich jeśli to oryginały). Nie spotkałem w sieci złej opinii na temat firmy w której je zakupiłem, więc był to dodatkowy argument za. Elementy wyglądają bardzo dobrze, ta duża tuleja posiada loga GM (naprawiane?), natomiast te mniejsze wyglądają na wprasowane od nowa. Sworznie są zupełnie nowe, pracują bardzo dobrze z wyraźnym oporem - w jaki sposób zostały wymienione? Jedyna odpowiedź jaką otrzymałem od firmy wykonującej regenerację - wymiana "niewymiennych" sworzni polega na powtórzeniu procesu produkcyjnego. Ok - nie wnikam, bo efekt końcowy bardzo dobry. Zobaczymy jak wahacze spiszą się w polskich bojowych warunkach. Wiele osób na innych forach z wielowahaczówkami chwali sobie regenerowane elementy. Wymiana da odpowiedź czy w Viksie rzeczywiście skończyła się maglownica czy to jednak nadal jakiś problem z zawiasem.


Załączniki:
1.jpg
1.jpg [ 52.71 KiB | Przejrzano 1824 razy ]
3.jpg
3.jpg [ 95.6 KiB | Przejrzano 1824 razy ]
4.jpg
4.jpg [ 88.72 KiB | Przejrzano 1824 razy ]
2.jpg
2.jpg [ 78.24 KiB | Przejrzano 1824 razy ]
5.jpg
5.jpg [ 83.66 KiB | Przejrzano 1824 razy ]

_________________
Uno 45S '93 --> Punto Sole '99 --> Brava 1.2 16V SX '99 --> Lybra 1.9 JTD '01 :D... no i VW G*LF VII 1.2 TSI Bluemotion --> łOpel k**wa mać Vectra C
Na górę
Post: 26 sty 2018, 20:52 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lut 2012, 16:51
Posty: 373
Imię: Marek
Lokalizacja: Kielce
Powyższe fanty zamontowane w aucie. Po tytanicznej wręcz pracy warsztatu tylne zawieszenie wyprowadzone do perfekcji - ingerencji oprócz śrub do regulacji kątów wymagały również śruby do regulacji zbieżności - wymienione wraz z tulejami (oczywiście metodą "na wycinkę" bo inaczej nie szło tego ruszyć. Wahacze przednie wymienione również, ale do nich jeszcze powrócę (niestety ze złymi wieściami). Geometria ustawiona wręcz wzorowo - wreszcie kierownica jest "prosto" gdy auto jedzie na wprost, delikatnie ściąga w prawo ale na "długim dystansie" i zupełnie nie zmąca to uwagi więc dłużej się nad tym nie onanizuję. Czuć że Viksę bolały sworznie wahaczy przednich bo stare były wywalone masakrycznie - co ciekawe nie stukały, nie skrzypiały ale ich sztywność wynosiła zero. I tu przechodzimy do wahaczy zregenerowanych - poprzednio chwaliłem je za jakość wykonania i faktycznie sworznie są super, lecz tuleje - PORAŻKA. Luz jakby przejechały już co najmniej ze 100 tysięcy! Totalnie nie polecam więc pchać się w regenerowane bo nie wiadomo na co się trafi. Teraz czeka mnie wymiana tych tulei (zamówiłem SWAGI) i robota x2. Niby jest jakaś tam gwarancja, ale szkoda mi czasu na dochodzenie się i bujanie po warsztatach bo auto potrzebne... Wymiany niestety wymagała również dmuchawa wnętrza, bo dotychczasowa zdechła podczas powrotu z pracy. Na szczęście udało się ją ruszyć "z ręki" od strony filtra kabinowego i jakoś dojechałem (na dworze było wówczas minus 12 - trochę przykro by się jechało z otwartymi szybami ;)) Założony oryginał Nissens, bo wszelkiej maści tajwany nie są najlepiej spasowane. Przy okazji naprawiłem urwane zaczepy filtra kabinowego, przez które najprawdopodobniej umarła dmuchawa (filtr dobrze nie dolegał i wpuszczał wilgoć do silnika).
Co do odczuć prowadzenia - wreszcie mam wrażenie że trzymam kierownicę samochodu, a nie jakiś kikut sterowniczy. Uskoki na dziurach nadal występują, ale być może to wina tych goovnianych tulei wahaczy - wywalone były w starych, wywalone są i w "zregenerowanych", więc ciężko się ustosunkować. Jeśli po wymianie nie będzie poprawy zostaje już tylko maglownica.

Tak sobie myślę i myślę - na "popularnym" serwisie ogłoszeniowym jest chyba z 1000 ofert sprzedaży Vectry - większość to oczywiście "igiełki" od niemca. Idę o zakład, że praca którą ja wykonałem przy swoim egzemplarzu przydałaby się 90% z nich. Wiąże się to z ogromem kosztów, nerwów i zawzięcia, a mało kto się na to decyduje. Więc skoro moja tak beznadziejnie jeździła, to jak prowadzą się te igiełki, malinki i inne cacuszka z pod kocyka...

_________________
Uno 45S '93 --> Punto Sole '99 --> Brava 1.2 16V SX '99 --> Lybra 1.9 JTD '01 :D... no i VW G*LF VII 1.2 TSI Bluemotion --> łOpel k**wa mać Vectra C


Na górę
Post: 29 sty 2018, 09:08 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2007, 00:00
Posty: 1901
Imię: Jarek
Lokalizacja: Świdnica/Legnica
Cytuj:

Tak sobie myślę i myślę - na "popularnym" serwisie ogłoszeniowym jest chyba z 1000 ofert sprzedaży Vectry - większość to oczywiście "igiełki" od niemca. Idę o zakład, że praca którą ja wykonałem przy swoim egzemplarzu przydałaby się 90% z nich. Wiąże się to z ogromem kosztów, nerwów i zawzięcia, a mało kto się na to decyduje. Więc skoro moja tak beznadziejnie jeździła, to jak prowadzą się te igiełki, malinki i inne cacuszka z pod kocyka...
Mimo wszystko - jest sporo osób, które jednak dbają o swoje auta równie mocno, jak Ty :)
Nie ma co wrzucać wszystkich do jednego worka....
Sorry za off top, ale akurat sprzedaję swoją Vectrę i nie do końca zgadzam się z Twoją opinią, co do procentowego podziału, który napisałeś :)

Nie wspomnę już o kasie, którą włożyłem w auto, żeby było jak salonowe...bo i tak trafi się nabywca, który na to nie będzie zwracał uwagi - a jedynie będzie negocjował cenę, bo żarówka podświetlenia tablicy rejestracyjnej się przepaliła :)

_________________
Tel: 608 079 842

BYŁO: Fiat 126p, Fiat UNO, Lancia Lybra, BMW E36 coupe, Renault Scenic, Mazda 626 GD, Ford Escort MK6, Opel Omega Caravan, Fiat Seicento, ALFA ROMEO 146 , Ford Escort MK7
JEST:Opel VECTRA C Caravan Z19DTH oraz BMW E36 Coupe
Obrazek
Obrazek


Na górę
Post: 29 sty 2018, 11:30 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lut 2012, 16:51
Posty: 373
Imię: Marek
Lokalizacja: Kielce
10% to ciągle 100 egzemplarzy :D Absolutnie nie napisałem tego by robić czarny PR, czytałem Twój wątek i też włożyłeś mnóstwo pracy w swój samochód i napewno jeździ super. Problem z popularnymi autami polega na tym że każdy potencjalny nabywca wybierze model tańszy w nadziei że jakoś tam sobie go ogarnie, a to nie jest wcale takie proste i tanie jak anonsują to czasopisma motoryzacyjne :) szkoda że nie trafiłem na Twoje ogłoszenie wcześniej bo zaoszczędziłbym sporo nerwów.

_________________
Uno 45S '93 --> Punto Sole '99 --> Brava 1.2 16V SX '99 --> Lybra 1.9 JTD '01 :D... no i VW G*LF VII 1.2 TSI Bluemotion --> łOpel k**wa mać Vectra C


Na górę
Post: 29 sty 2018, 11:40 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2007, 00:00
Posty: 1901
Imię: Jarek
Lokalizacja: Świdnica/Legnica
Cytuj:
10% to ciągle 100 egzemplarzy :D Absolutnie nie napisałem tego by robić czarny PR, czytałem Twój wątek i też włożyłeś mnóstwo pracy w swój samochód i napewno jeździ super. Problem z popularnymi autami polega na tym że każdy potencjalny nabywca wybierze model tańszy w nadziei że jakoś tam sobie go ogarnie, a to nie jest wcale takie proste i tanie jak anonsują to czasopisma motoryzacyjne :) szkoda że nie trafiłem na Twoje ogłoszenie wcześniej bo zaoszczędziłbym sporo nerwów.
Szkoda, że nie trafiłeś na moje auto :)
Dopiero niedawno postanowiłem je sprzedać- gdyby nie przeprowadzka, to bym absolutnie go nie sprzedawał...niestety, mus, to mus :)

_________________
Tel: 608 079 842

BYŁO: Fiat 126p, Fiat UNO, Lancia Lybra, BMW E36 coupe, Renault Scenic, Mazda 626 GD, Ford Escort MK6, Opel Omega Caravan, Fiat Seicento, ALFA ROMEO 146 , Ford Escort MK7
JEST:Opel VECTRA C Caravan Z19DTH oraz BMW E36 Coupe
Obrazek
Obrazek


Na górę
Post: 10 lut 2018, 12:37 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lut 2012, 16:51
Posty: 373
Imię: Marek
Lokalizacja: Kielce
Tuleje zamontowane i różnica w prowadzeniu kolosalna! Widać że one naprawdę dużo przyjmują na klatę :) Tuleje SWAGA po wyjęciu z pudełka okazały się tuelami... Febi ;) Ale najciekawsza jest reakcja firmy w której zareklamowałem felerne "zregenerowańce" - napisali że oni to montują od 10 lat a ja jestem pierwszy który się przyczepił :D Szkoda że nie nagrałem filmu z podnośnika gdzie wsadzając łyżkę między wahacz a zwrotnicę wszystko jeździło na 1 cm w lewo i prawo! Firma stwierdziła również że tuleje które zamontowałem mają 20 - 30% jakości tulei ichniejszej haha. Dobre sobie ;) Auto wreszcie jest sztywne, byle dołek nie wybija go z kierunku jazdy. Do roboty pozostaje maglownica, ale bez pośpiechu bo remont zawieszenia przykrył jej zużycie. Tak więc finalnie mogę stwierdzić że na kiepskie prowadzenie mojej bryki złożyło się wiele czynników:
- luzy w zawieszeniu,
- brak geometrii,
- opony zjedzone na bokach,
- zużycie maglownicy.
Na ten rok przewiduję jeszcze finalne domknięcie tematu prowadzenia i wymianę linek hamulca ręcznego bo dość wysoko bierze. Wreszcie nie wychodzę zły z auta :D:D


Załączniki:
Komentarz: Otwieramy pudełeczko...
WP_20180128_17_10_09_Pro.jpg
WP_20180128_17_10_09_Pro.jpg [ 88.79 KiB | Przejrzano 1254 razy ]
Komentarz: i kuku!
WP_20180128_17_10_22_Pro.jpg
WP_20180128_17_10_22_Pro.jpg [ 80.27 KiB | Przejrzano 1254 razy ]

_________________
Uno 45S '93 --> Punto Sole '99 --> Brava 1.2 16V SX '99 --> Lybra 1.9 JTD '01 :D... no i VW G*LF VII 1.2 TSI Bluemotion --> łOpel k**wa mać Vectra C
Na górę
Post: 10 lut 2018, 13:44 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sty 2007, 00:00
Posty: 2738
Lokalizacja: powiat Bełchatów
Cytuj:

Na ten rok przewiduję jeszcze finalne domknięcie tematu prowadzenia i wymianę linek hamulca ręcznego bo dość wysoko bierze.
To nie ma żadnej regulacji 8-O

Ile to auto ma przebiegu? Może już było podane ale nie chce przeszukiwać wszystkich stron...
Pytam, bo trochę to dziwne, by maglownica już wysiadła :?:

_________________
KAPPA TDS & JTD


Na górę
Post: 10 lut 2018, 13:53 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 07 paź 2014, 06:15
Posty: 894
Imię: Paweł
Lokalizacja: Prudnik
Volf maglownice w Vectrach C niestety są dosyć słabe. U mnie w Signum przekładnia też się posypała. auto miało przejechane ponad 260 tyś Km. Przebieg oryginalny sprawdzony w ASO Opla. W poliftach ponoć te przekładnie poprawili ale nie specjalnie przyniosło to efekt.

_________________
Były: Mitsubishi Colt1.5 GLXi, Ford Escort mk6 i mk 7 1.6 16V, Audi 80 1.9 TDI, Opel Vectra B 2.0DI,Lancia Y 1.2 8V
Jest: Vw Passat B5 FL 1.9 TDI


Na górę
Post: 10 lut 2018, 13:57 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lut 2012, 16:51
Posty: 373
Imię: Marek
Lokalizacja: Kielce
205 tysi. Maglownica to temat rzeka jeśli chodzi o VC. Generalnie nie był to najmocniejszy element każdego Opla z tamtych czasów. Luzy, stuki, wycieki to chleb powszedni :) Ręczny ma mechanizm samoregulacji, nie da się go klasycznie podciągnąć śrubką. Z wiekiem linki się wyciągają i coraz gorzej chodzą w pancerzach, stąd wysokie "branie".

_________________
Uno 45S '93 --> Punto Sole '99 --> Brava 1.2 16V SX '99 --> Lybra 1.9 JTD '01 :D... no i VW G*LF VII 1.2 TSI Bluemotion --> łOpel k**wa mać Vectra C


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: Off ]