Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 18 sie 2019, 5:00

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
PostDodany: 30 lip 2019, 17:35 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 19 lip 2010, 21:06
Posty: 703
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Lancia widnieje na ogłoszeniach równo rok. Pamiętam, bo wówczas wertowałem ogłoszenia i kupiłem inną.
Trochę ciekawe, że około grudnia u.b roku zniknęła, aby ponownie się pojawić.
Co może być z nią nie tak?
Owszem cena trochę zawyżona, ale to auto krajowe z niedużym przebiegiem, z mocnym silnikiem.
Więc wyższa cena jest niejako usprawiedliwiona.
https://www.otomoto.pl/oferta/lancia-de ... 5AWT.html?

_________________
Były: Polski Fiat 125p 1.3/1.5 65KM/75KM, Polski Fiat 126p 0.65 24KM ,Skoda 105 45KM, Polski Fiat 125p 1.5 82 KM,Fiat 131 Mirafiori 1.6 75KM, Polonez 1.6 87KM , Peugeot 309 1.3 65KM,Fiat Tempra SW. 1.9 TD 90KM, Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 110 KM,Lancia Lybra 1.6 103KM sedan LS, Fiat Stilo Multiwagon 1.9 mjtd 150KM, Fiat Grande Punto 1.3 mjtd 90KM, Fiat Bravo II 1.9mjtd 120KM,Lancia Delta III 1.4 T-jet 150KM
Aktualnie Lancia Delta 1.4 T-jet 120KM


Na górę
PostDodany: 30 lip 2019, 20:50 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
Posty: 876
Lokalizacja: Gród Kraka
piterstilo pisze:
30 lip 2019, 17:35
...Co może być z nią nie tak?...
Myślę, że podstawowym problemem tego auta, jest to, że jest marki Lancia...
gdyby to było coś od vag-a, to by wisiało max miesiąc...

_________________
Żenująca, żyjąca w swoim świecie, krowa u płota...

Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)

Są:
Lancia Thesis EMBLEMA (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.0 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)


Na górę
PostDodany: 30 lip 2019, 23:09 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2008, 0:00
Posty: 128
Lokalizacja: Poznań
11 letnie auto, mało znanej dla ogółu marki, do tego włoskiej, od handlarza, za 24000PLN?
To chyba odpowiedz na Twoje pytanie.


Na górę
PostDodany: 31 lip 2019, 0:10 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2015, 9:41
Posty: 631
Imię: Mikołaj
Lokalizacja: Poznań
Boro słusznie prawi.
W cenie ok. 25k albo i mniej masz wybór pierdyliarda 10letnich kompaktów w podobnym stanie, o podobnym wyposażeniu itp itd.
Jest taki wybór, że jak nie szukasz konkretnie Lancii - to nawet na nią nie trafisz..
A nawet jak trafisz, a dowiesz się o bezawaryjności uzależnionej od wiedzy wyspecjalizowanych mechaników, to..

_________________
Tipo Suite 1.6 8v A.D.1994 TTT
Phedra Emblema 2.0 16v PB+LPG A.D.2002


Na górę
PostDodany: 31 lip 2019, 7:22 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 mar 2007, 0:00
Posty: 1051
Lokalizacja: kraków
a widzieliscie stan paliwa?
kto normalny doprowadza do takiego stanu w baku? żeby pociągło syf z baku z dna? i problem gwarantowany.

dla mnie chociażby z tego powodu niewarta zachodu

_________________
Chrysler Pacifica 3.5 V6 AWD
SUPER ŁOŚ V70 2.5 tdi `99
Renault Scenic II 1.6b `05
VOLVO V50 2.0 d `05-było
Cytryna C5 X7 2.0 hdi exclusive ASB `09 - piękne wspomnienie


Na górę
PostDodany: 31 lip 2019, 8:53 
Offline
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sty 2014, 21:25
Posty: 3827
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Staroźreby
michalkrk pisze:
31 lip 2019, 7:22
a widzieliscie stan paliwa?
kto normalny doprowadza do takiego stanu w baku? żeby pociągło syf z baku z dna? i problem gwarantowany.

dla mnie chociażby z tego powodu niewarta zachodu
Jak byś nie wiedział to Ci napiszę....pompa w baku jest zamontowana w jego najniższej części, ciągnie paliwo z dołu, poprzez filtr wstępny, następnie pompuje do filtra głównego, potem już reszta.....nie ma znaczenia ile jest wachy w baku......żadne syfy......tak czy siak syfy zawsze idą na dno, bez znaczenia czy pełno czy pusto w baku.
Pzdr.Maniak

_________________
Kappa 2.0, 2.4, 3.0, 2.4TD WSZYSTKIE CZĘŚCI!
Tel. 606 692 044 Jak by co było trzeba.
Piaskowanie i zabezpieczenia antykorozyjne.


Na górę
PostDodany: 31 lip 2019, 9:54 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sty 2007, 0:00
Posty: 3144
Lokalizacja: powiat Bełchatów
Jest też pytanie skąd ten syf ma być?

_________________
KAPPA TDS & JTD


Na górę
PostDodany: 31 lip 2019, 10:11 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 maja 2011, 23:35
Posty: 209
Imię: Przemysław
Lokalizacja: Kraków
Maniak pisze:
31 lip 2019, 8:53
Jak byś nie wiedział to Ci napiszę....pompa w baku jest zamontowana w jego najniższej części, ciągnie paliwo z dołu, poprzez filtr wstępny, następnie pompuje do filtra głównego, potem już reszta.....nie ma znaczenia ile jest wachy w baku......żadne syfy......tak czy siak syfy zawsze idą na dno, bez znaczenia czy pełno czy pusto w baku.
Pzdr.Maniak
Nie zgodzę się syfu może nie pociągnie bo większościowych współczesnych autek jest już wstępna filtracja na pompie po za tym pompa jest przeważnie w koszu, który też stanowi jakaś osłonę przed syfem. Niemniej jazda na permanentnej rezerwie to zabójstwo dla pompy paliwa z dwóch prostych powodów. Przy bardzo niskim stanie paliwa, co z tego ze pompa jest na samym dnie jak auto przemieszczając się powoduje również przemieszczanie się paliwa czyli odpływanie go nawet z najniższym punktów zbiornika (hamowanie, wzniesienia, wyboje itp.) tak więc w skrajnych przypadkach pompa może pracować na "sucho" przez chwilę - ale chwila do chwili i uzbiera się nam kilkanaście czy kilkadziesiąt minut albo wręcz z czasem godzin takiej pracy i po temacie. Druga sprawa pompa paliwa pracując grzeje się (zresztą jak każdy silnik elektryczny wykonując swoją pracę produkuje ciepło - mniej lub bardziej) paliwo ma za zadanie odbierać to ciepło z pompy. Jeśli pompa będzie permanentnie przegrzana, bo nie jest zanurzona w paliwie, albo jest go na tyle mało by ją skutecznie omywać, z czasem temperatura zrobi swoje. Niski stan paliwa powoduje też zwiększoną ilość oparów paliwa z którym musi sobie poradzić układ recyrkulacji par paliwa (tzw. EVAP) i filtr węglowy, który wieczny nie jest. Zawsze lepiej mieć w zbiorniku chociaż 1/4 wachy i tankować sobie jeszcze przed rezerwą na pewno wydłuży to żywotność pompy ... sorry za OT.

Co do samego ogłoszenia rzeczywiście cena jest dość wysoka jak na 11 letnie auto i w tym segmencie znajdzie się w tej kasie dużo innych bardziej popularnych autek. Przebieg, za bardzo na to nie nalezy patrzeć gdyż sam byłem swiatkiem jak w ASO Opla odkupiona Astra I szwagra odmłodniała z 360-380tyś km na poniżej magicznej Polskiej bariery "200tyś" cos tam na reperowali, powymieniali i poszło jako używka pod skrzydłami salonu - nawet miała jakś gwarancję. No chyba że kotoś ma pełną dokumentację oraz wyciągi z przwglądów potwierdzające roczne przebiegi to ma sens. Jak sie popatrzy na statystyki rejestracji aut w Polsce to zobaczycie iż Bawaria jest w czołówce, wszelkie VAG'i BM'y. Jak kiedyś Fiat był w czołowce rankingów tak teraz Niemiecka myśl techniczna wiedzie prym :lol: a

_________________
Lancia Delta II 2.0 16V


Na górę
PostDodany: 31 lip 2019, 10:21 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 maja 2011, 23:35
Posty: 209
Imię: Przemysław
Lokalizacja: Kraków
volf pisze:
31 lip 2019, 9:54
Jest też pytanie skąd ten syf ma być?
O szkoda że nie zrobiłem zdjęci z tego co zlewałem z dwóch zbiorników paliwa które przyszło mi demontować. Zawsze coś wpadnie Ci przy tankowaniu z instalacji paliowej stacji, nawet pomimo filtracji w dystrybutorach. Ja w obydwu bakach pomimo że obydwa były z tworzywa znalazłem tak: kawałki farby, drobne opiłki metalu, kondensat wodny a nawet substancję przypominającą gęsty olej, wręcz tak gęstą jak miód ( to zlałem ze zbiornika Lancii jak poszedł do mycia - do dziś nie wiem co to było). Jedno auto nie było jeżdżone przeze mnie, więc co do tego gdzie było tankowane nie wypowiem się, ale drugie od początku w rodzinie tankowane tylko na sieciowych dużych stacjach paliwowych, żadnego paliwa niewiadomego pochodzenia czy spod marketów o zaskakująco niskich cenach. Nie bez powodu w instalacji paliwowej masz wielostopniową filtrację. Skoro nie było by syfu w baku to po co to wszystko? To też kosztuje :D przemyśl.

_________________
Lancia Delta II 2.0 16V


Na górę
PostDodany: 31 lip 2019, 10:26 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2006, 0:00
Posty: 5416
Imię: Bartosz
Lokalizacja: Tarnów
To oferta aaa auto- często w ogłoszeniach mają coś, co już dawno się sprzedało, zadzwonisz i namawiają na zakup czegoś innego.

_________________
Były:
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v, Delta 2.0 16v Turbo na części
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu, Peugeot 207, Fiat Doblo, Pro_Ceed, IS200
Jest:
Lancia Lybra Emblema + Vectra


Na górę
PostDodany: 31 lip 2019, 13:46 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 mar 2019, 21:28
Posty: 53
Lokalizacja: Wrocław
W swoim aucie kiedy robiłem "porządki" po spalonej pompie i jeszcze kilku innych akcjach z silnikiem-też zwalałem bak.Auto wiadomo,ponad 20 letnie,bak nieruszany-oryginał.W środku prawdziwy syf,benzyna koloru rdzawego i smolistego.Płukania było sporo by się pozbyć tego i oczyścić.Warto więc jeżeli ktoś robi "coś przy okazji" zwalić bak i go wyczyścić i cieszyć się później z równiutkiej pracy silnika i tego,że silnik dostaje właściwej jakości paliwo a nie mieszankę wodno rdzawą zupę.Jak te auta potem mają jeździć ;-)
A co do autka z prezentowanego ogłoszenia to coś mi świta w głowie,że auto było chyba w programie Kornackiego na TVN Turbo prezentowane jakiejś damie która szukała miejskiego wozidełka.

_________________
Jeżdżę samochodem,którego nikt nie potrzebuje ale każdy chce go mieć
www.fiatcoupepolska.pl


Na górę
PostDodany: 31 lip 2019, 14:48 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2007, 0:00
Posty: 1994
Imię: Jarek
Lokalizacja: Świdnica/Legnica
Sorry za OT - ale w gwoli przebiegu, to ludziom nie dogodzi :)
Wiem coś na ten temat - nie mogąc sprzedać swojej Vectry - bo przebieg.
Telefonów jest mnóstwo, oglądających też, ale zawsze - przebieg....
Mam wszystkie naprawy udokumentowane itp - ale to i tak nie przemawia do ludzi.
Raz nawet usłyszałem od potencjalnego nabywcy, że najlepiej bym zrobił, jak bym w ogłoszeniu napisał, że przebieg jest tylko na liczniku - i w ogłoszeniu napisał, że silnik wymieniony na nowszy - z mniejszym przebiegiem....ręce opadły...

_________________
Tel: 518 018 100
https://www.facebook.com/noladnekwiatkizarow

BYŁO: Fiat 126p, Fiat UNO, Lancia Lybra, BMW E36 coupe, Renault Scenic, Mazda 626 GD, Ford Escort MK6, Opel Omega Caravan, Fiat Seicento, ALFA ROMEO 146 , Ford Escort MK7, BMW E36 Coupe

JEST:Opel VECTRA C Caravan Z19DTH oraz Peugeot 308 II 2018 SW
Obrazek
Obrazek


Na górę
PostDodany: 31 lip 2019, 15:23 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 maja 2011, 23:35
Posty: 209
Imię: Przemysław
Lokalizacja: Kraków
Jarek_Jarecki pisze:
31 lip 2019, 14:48
Sorry za OT - ale w gwoli przebiegu, to ludziom nie dogodzi :)
Wiem coś na ten temat - nie mogąc sprzedać swojej Vectry - bo przebieg.
Telefonów jest mnóstwo, oglądających też, ale zawsze - przebieg....
Mam wszystkie naprawy udokumentowane itp - ale to i tak nie przemawia do ludzi.
Raz nawet usłyszałem od potencjalnego nabywcy, że najlepiej bym zrobił, jak bym w ogłoszeniu napisał, że przebieg jest tylko na liczniku - i w ogłoszeniu napisał, że silnik wymieniony na nowszy - z mniejszym przebiegiem....ręce opadły...
Niestety to jest głupawa polska mentalność wszystko co ma powyżej 200 tyś to musi być złom :-P , tylko Ci sami ludzie kupując jakiegoś szrota od Niemca z przebiegiem 180 tyś :lol: nie zdają sobie sprawy że tam auta latają po 400-500-600tyś i nie ma problemu, tylko u nas na granicy liczniki się magicznie zerują : yesyes : Generalnie zwłaszcza te starsze silniki nie mają z takimi przebiegami problemu wiadomo trzeba właściwie eksploatować i na czas wszystko robić. Dlatego mówię przebieg to kwestia wtórna którą należny traktować drugorzędnie. Właściwy stan techniczny i co kiedy było robione a nie ile ma to "potencjonalnie" na liczniku.

A taka lanca była rzeczywiście w TVN turbo tylko czy ta konkretna nie pamiętam.

_________________
Lancia Delta II 2.0 16V


Na górę
PostDodany: 31 lip 2019, 19:15 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 19 lip 2010, 21:06
Posty: 703
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Tyle co wiem o tym aucie i tyle moich przemyśleń:
Przed odkupem od klienta, Lancia sprawdzana była skrupulatnie przez rzeczoznawcę.
Więc można zakładać, że przebieg, stan techniczny i historia auta są bardziej pewne niż auto sprowadzone z zagranicy przez handlarza.
Cena auta krajowego, bezwypadkowego obojętnie jakiej marki, zawsze będzie wyższa.
Auto jest krajowe co oznacza, że kupno takiego auta jest zgodne z poradami doradców motoryzacyjnych.
Miałem poprzednio Lancię tzw. krajową to wiem, że w praktyce jest za to bonus w postaci niższej ceny ubezpieczenia
OC i AC.
Również uważam, że fakt pochodzenia krajowego pozwolił na szybką sprzedaż auta ( w ciągu miesiąca)
Ale jak obecnie obserwuję ogłoszenia o sprzedaży Lancii, to może powinienem zawczasu wystawiać
na sprzedaż aktualną. Co gorsza jest: sprowadzona i ma LPG.

Ktoś wspomniał o autach z koncernu VAG-a.
Porównałem sobie: Lancia Delta - Audi A3.
Oba modele funkcjonują na podobnej zasadzie: popularny model ( Golf- Bravo ) ale w lepszym i droższym opakowaniu: Audi-Lancia.
Jako nowe auta kupowane w polskim salonie, Audi było na pewno dużo droższe.
Z tego co pamiętam, cena przekraczała 100 tys zł.
Wtedy już zdumiewało mnie, że taka marka w takiej kwocie a nie ma klimatyzacji w modelach sprzedawanych w PL.
Poprzednia Delta kupiona przeze mnie jako używana za 24 tys zł, w 2016 roku , kosztowała w 2008 roku 86 tys zł.
Klimatyzację miała, a i wyposażenie niezgorsze: ORO
Wg. aktualnej wyceny Omnipret:
Audi A3 w wersji 1.4 TSI r. prod. 2008 z przebiegiem 125 tkm
Średnia wartość rynkowa samochodu: 21546,0 [PLN] Na podstawie: 1018 ogłoszeń
natomiast Lancia Delta 1.4 T-JET r. prod. 2008 z przebiegiem 125 tkm
Średnia wartość rynkowa samochodu: 23832,0 [PLN] Na podstawie: 115 ogłoszeń

Okazuje się, że argument za wysokiej ceny upada. Skoro średnia cena wynosi prawie tyle co cena za Lancię z ogłoszenia.

_________________
Były: Polski Fiat 125p 1.3/1.5 65KM/75KM, Polski Fiat 126p 0.65 24KM ,Skoda 105 45KM, Polski Fiat 125p 1.5 82 KM,Fiat 131 Mirafiori 1.6 75KM, Polonez 1.6 87KM , Peugeot 309 1.3 65KM,Fiat Tempra SW. 1.9 TD 90KM, Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 110 KM,Lancia Lybra 1.6 103KM sedan LS, Fiat Stilo Multiwagon 1.9 mjtd 150KM, Fiat Grande Punto 1.3 mjtd 90KM, Fiat Bravo II 1.9mjtd 120KM,Lancia Delta III 1.4 T-jet 150KM
Aktualnie Lancia Delta 1.4 T-jet 120KM


Na górę
PostDodany: 31 lip 2019, 21:46 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
Posty: 876
Lokalizacja: Gród Kraka
Nie ważne czy Łołdi będzie tańsze czy droższe... jest pewna ilość naszych rodaków (tak z 90%) że choćby góry s..ły to i tak kupi Łołdi i już... bo jest lepsze niemieckie... ja mam przykład w rodzinie... teściu... z jakies 8 lat temu kupował samochód... pojechaliśmy na giełdę i jak zobaczył Leona TDI to już od niego nie odszedł... mówię mu żebyśmy zobaczyli Stilo JTD które stało obok i było 10tyś tańsze... nawet się nie obrócił w jego kierunku... całe szczęście młodemu od małego sprałem mózg i nic tylko włoszczyzna... Teściu ostatnio zbierał szczękę z podłogi, bo chciał wnukowi na 18-tke dać tego Leon-a (bo sam myśli o A4, bo se somsiad kupił ostatnio) a młody, że nie, nie chce i już... w nagrodę za postawę dostał maryśkę 20v

_________________
Żenująca, żyjąca w swoim świecie, krowa u płota...

Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)

Są:
Lancia Thesis EMBLEMA (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.0 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl