Strona 5 z 5

Re: Blokady rozrządu do silnika 2.0 20vT.

: 23 lip 2014, 23:26
autor: przedszkolak
Lewutek pisze:
przedszkolak pisze: ... Zostały już użyte przy wymianie rozrządu.
CZE ...
... to opisz doznania z wymiany rozrządu na "klonach" z zastosowaniem czujnika GMP ... a także z "zapalania" i jazdy na nowym ustawieniu.
Przetestowane i rozrząd chodzi bez zarzutu, kontrolki nie ma już żadnej, nic nie słychać, silnik chodzi bez zarzutu - jak powiedziano - w Thesis cuda się zdarzają, ale jeszcze robiony jest lakier. Chłopoki ( Tereska jest robiona pod Krakowem)wszystko wyczyścili. Dali zastępcze Audi, ale moja małżonka bardzo niezadowolona, bo ona nie lubi niemieckiego badziewa i mówi, że wstyd jeździć - samochód musi mieć styl i elegancję. Jak zauważyłeś to trochę trwa.

Re: Blokady rozrządu do silnika 2.0 20vT.

: 23 gru 2014, 17:38
autor: Maryjan
Też chętnie bym nabył . :)

Re: Blokady rozrządu do silnika 2.0 20vT.

: 23 gru 2014, 18:51
autor: rob_76
A do 2.4 dałoby się też skądś blokady "wyrwać"...?

Re: Blokady rozrządu do silnika 2.0 20vT.

: 23 gru 2014, 20:33
autor: topcio
2,4 ma takie same jak te od Plony - przykładałem pożyczone z ASO i przylegały idealnie.
Moje pożyczył pewien człenio z forum i tyle je widziałem dlatego zapewne będę chętny na kolejny komplet.

Re: Blokady rozrządu do silnika 2.0 20vT.

: 23 gru 2014, 21:34
autor: Rapeek
Nie mogą być takie same;
2.0 bez vis ssący 15'' 43'' wydech 27'' 1''
2.0 vis ssący 9'' 49'' wydech 40'' 0''
2.0 vT ssący 8'' 54'' wydech 40'' 0''
2.4 vis ssący 1'' 47'' wydech 44'' 2''

Re: Blokady rozrządu do silnika 2.0 20vT.

: 23 gru 2014, 22:00
autor: topcio
Czyli ASO w Lublinie ma złe blokady.

Blokady rozrządu do silnika 2.0 20vT.

: 05 cze 2015, 18:49
autor: Lewutek
CZE ...

Nadszedł wreszcie ten moment, aby podczas prac przy rozrządzie sprawdzić "klony" ... z czujnikiem zegarowym zamiast świecy ... WSZYSTKO W PORZĄDKU ... "klony" pasują prawidłowo ... "klony" zdały egzamin na "5-kę" ... podczas sprawdzania "klonów" wyszło, że wcześniej rozrząd miałem ustawiony prawidłowo :D


Wymieniłem też na nowy : gafa : tłumik końcowy IMASAF-a :lol: ... oraz zdjąłem i wymieniłem miskę olejową na czystą (bez osadów i nagarów) ... dla zasady kontrola panewki korbowej na 5-tym cylindrze ... przebieg 286 775km ... no i nowy olej: VALVOLINE Racing VR1 10W60 ... na czujniku ciśnienia oleju już widać wyższe wartości o ok. 0,8-1 bara ... będę obserwował jak w czasie będzie się olej zachowywał pod kątem stabilności parametrów ciśnienia. Wcześniej do K2,0T 20V lałem VALVOLINE MAX-LIFE 10W40 ... ciśnienie na rozgrzanym aucie/oleju było niższe :nono: :!:

Prośba do moderatorów o kontakt na e-mail ... to może jakieś zdjęcia by dołączył do postu ... z telefonu ... lewutek@poczta.fm ... mi się nie chce bawić : gafa :


Pozdrawiam

Re: Blokady rozrządu do silnika 2.0 20vT.

: 07 cze 2015, 23:18
autor: marceli
Lewutek pisze:VALVOLINE Racing VR1 10W60 ... na czujniku ciśnienia oleju już widać wyższe wartości o ok. 0,8-1 bara ... będę obserwował jak w czasie będzie się olej zachowywał pod kątem stabilności parametrów ciśnienia. Wcześniej do K2,0T 20V lałem VALVOLINE MAX-LIFE 10W40 ... ciśnienie na rozgrzanym aucie/oleju było niższe
Wszystko zgodnie z "normą" druga wartość oznacza większą lepkość(gęstość) więc w teorii(ale jak widać i praktyce) ciśnienie powinno być wyższe.

Re: Blokady rozrządu do silnika 2.0 20vT.

: 08 kwie 2017, 2:27
autor: drnogood
Czy istnieje możliwość zakupu blokad??