Oldtimer na zółtych blachach...
Moderator: giekso
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Oldtimer na zółtych blachach...
Czy ktoś orientuje się, czy oldtimer z lat 50, zabytkowy - na żółtych blachach, fabrycznie wyposażony w kierunkowskazy przednie tylko na błotniku (niezbyt widoczne z przodu) może być dopuszczony do ruchu bez montowania nieoryginalnych wydumek?
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Re: oldtimer na zółtych blachach...
Nie potrzebuje- został wyprodukowany bez to nie musi. To tak jakby zakładać katalizator do Forda T.
Tym bardziej jak jest w rejestrze zabytków, ale o tym wszystkim decyduje dopuszczenie do ruchu - a jest dopuszczony bo został zarejestrowany w takim zestawieniu.
Tym bardziej jak jest w rejestrze zabytków, ale o tym wszystkim decyduje dopuszczenie do ruchu - a jest dopuszczony bo został zarejestrowany w takim zestawieniu.
Syn Jacka,
Lancia Delta HF Rallye turbo - w trakcie remontu
Lancia Thema I Serie - w trakcie wiecznego remontu
Alfa Romeo 156 2,4JTD 20V TI - na przekór wszystkim - jeździ
Lancia Delta HF Rallye turbo - w trakcie remontu
Lancia Thema I Serie - w trakcie wiecznego remontu
Alfa Romeo 156 2,4JTD 20V TI - na przekór wszystkim - jeździ
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Re: oldtimer na zółtych blachach...
Właśnie akurat egzemplarz, o którym myślę ma nieoryginalną, szpetną wydumkę.
Pytanie, czy można ją lege artis zlikwidować.
Pytanie, czy można ją lege artis zlikwidować.
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Re: oldtimer na zółtych blachach...
Wydaje mi się, że jeśli rzeczoznawca opracowujący opinię do białej karty, nie raczył o tym wspomnieć, to można się pokusić o likwidację tego cuda. Pamiętam, że robiąc białą kartę trzeba było precyzyjnie opisać wszelkie dotychczasowe modyfikacje nadwozia - ten opis był w moim przypadku podstawą na której powstała opinia rzeczoznawcy i wpis do rejestru. Wszelkie zmiany odbiegające od w/w opisu zawartego w białej karcie i opinii trzeba było później "uzgadniać" z konserwatorem... ale to teoria, a jak to działa w praktyce, to przyznam się, że nie mam pojęcia.