Rage Race Baby czyli...
: 03 sie 2008, 12:02
Po raz kolejny olbrzymie brawa Pablo.
A przy okazji - jak Damian znosił takie ślimacze tempo w kolumnie ?
A przy okazji - jak Damian znosił takie ślimacze tempo w kolumnie ?
Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia
https://forum.lanciapolska.org/
CB było wcisnięte miedzy fotel a tunel srodkowy bez specjalnego mocowania. Antena na pokrywie bagaznika. na temat modelu radia moze wypowiedziec sie Paweł."Taz" pisze:Jakie CB i w jaki sposób zamontowaliście w Thesce? Jakie wam wyszło średnie spalanie podczas całej imprezy?
i jakie modyfikacje pod maską, i ile samochodów brało w tym udział ?"Egon" pisze:a jakie srednie predkosci ??
Nareszcie wyczerpująca odpowiedź"Prezes" pisze:Nie wiem dokładnie jakie były średnie prędkości. Zeby wykonać plan dnia i jeszcze troche sie wyspac jechaliśmy najszybciej jak sie dało. Poza terenem zabudowanym starałem sie utrzynywać 160-220 km/h . Były odcinki na których ochchodziliśmy o wiele mocniejszym pojazdom. Przewage zyskiwaliśmy na krętych , kiepskiej jakości drogach - tam rewelacyjnie spisywało sie zawieszenie Thesisa i od mocy wazniejszy był moment obrotowy.
Silnk miał oczywiscie przeprogramowane (po naszemu) mapy wtrysku , nie wiem jakie dokładnie parametry osiąga (nie sprawdzałem na hamowni) ale jezdzi jak wsciekłe i fabryczne sprzęgło niestety wypina wrotki. Juz w czasie rajdu nowe sprzegło zaczelo sie slizgac - nie wytrzymuje momentu obrotowego.
W rajdzie brało udział 47 samochodów.
"Prezes" pisze:Nie wiem dokładnie jakie były średnie prędkości. Zeby wykonać plan dnia i jeszcze troche sie wyspac jechaliśmy najszybciej jak sie dało. Poza terenem zabudowanym starałem sie utrzynywać 160-220 km/h . Były odcinki na których ochchodziliśmy o wiele mocniejszym pojazdom. Przewage zyskiwaliśmy na krętych , kiepskiej jakości drogach - tam rewelacyjnie spisywało sie zawieszenie Thesisa i od mocy wazniejszy był moment obrotowy.
Silnk miał oczywiscie przeprogramowane (po naszemu) mapy wtrysku , nie wiem jakie dokładnie parametry osiąga (nie sprawdzałem na hamowni) ale jezdzi jak wsciekłe i fabryczne sprzęgło niestety wypina wrotki. Juz w czasie rajdu nowe sprzegło zaczelo sie slizgac - nie wytrzymuje momentu obrotowego.
W rajdzie brało udział 47 samochodów.