Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 22 lip 2018, 02:43

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: 08 mar 2016, 21:15 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 kwie 2008, 00:00
Posty: 666
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Piaseczno / Krasnobród
Witam
Gdzie w Wawie lub najbliższej okolicy usunę DPF w Delcie 2.0Jtdm, wypalanie co 100 - 150km jest męczące.

Pozdrawiam
Krzysztof

_________________
Lancia Lybra Intensa 1,9 JTD + virus Ramzesa


Na górę
Post: 09 mar 2016, 19:32 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2013, 06:49
Posty: 1426
Imię: Artur
Lokalizacja: Płock / Płońsk
I Ty oficjalnie takie zapytanie tu piszesz? A to legalne? ....oficjalnie....?

_________________
Będzie:

Jest:
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2004r.
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2000r.


Była:
Lancia Thesis 2,0TB lpg Emblema 2002r.
Lancia Thesis 2,4 JTD Emblema 2004r.
Lancia Dedra 2,0tds 1993r.


Na górę
Post: 09 mar 2016, 19:39 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2013, 13:37
Posty: 2536
Imię: Sławuś
Lokalizacja: Szamoni
ponoć (dokładnie nie wiem) zaostrzyły się przepisy i można mieć z tym problemy... kolega już prawie kupił Focusa z wyciętym DPF - em i to go skutecznie zniechęciło. zrezygnował.

_________________
http://www.berbela.com/
Lancja Libra Intęsa SW 2004 5Rv10 150km (ale byków nie?)


Na górę
Post: 09 mar 2016, 20:40 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lip 2007, 00:00
Posty: 398
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Cytuj:
ponoć (dokładnie nie wiem) zaostrzyły się przepisy i można mieć z tym problemy... kolega już prawie kupił Focusa z wyciętym DPF - em i to go skutecznie zniechęciło. zrezygnował.
Rozmawiałem ostatnio z diagnostą ze znajomej firmy i mówił że nic się w tym temacie nie zmienia już od dłuuugiego czasu.
Ja DPF-a wywaliłem i cieszę się spokojem i normalną pracą auta.


Na górę
Post: 09 mar 2016, 20:58 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 28 kwie 2010, 07:22
Posty: 970
Lokalizacja: WARSZAWA
A nie lepiej byłoby naprawić auto?To nie jest normalne, że tak często się wypala.Trzeba znaleźć przyczynę a nie wycinać cokolwiek.To, że filtr się zapycha jest spowodowane jakąś usterką....

_________________
Były:Prisma 1600;Ypsilon m-jet 70KM; Kappa 2.0 20v Power Drive,Ypsilon FL m-jet 75 KM bi-colore,Lybra 1,8 sedan;Delta III Bi-colore 1,6 M-jet,Ypsilon FL m-jet 90 KM bi-colore DFN
Alfa :75 2.0 T.S. ; 145 1.6 T.S.; 155 Super 2.0 T.S.16v, Sport 1.8 T.S.16v LPG; 156 1.6 T.S. LPG, 2.0 T.S., 2.5 V6 24v;
156 SW 1.8 T.S., 2.0 JTS; 166 3,0 Super ; 159 1,9 JTDm 16v
Fiat: Stilo Abarth, Punto II 1,2 8v, Panda 1,1 ; 1,2; 1,3 m-jet, Grande Punto 1,4 8v ;Punto Evo 1,3 m-jet 90 KM, Linea 1,4 T-jet
Jest: Thesis 3,0 V6 24v z polskiego salonu, rodzinny democar na święta kościelne, państwowe i rodzinne, na zlot i do teściów - pod warunkiem, że nie pada deszcz ( przebieg 98698km) ; Sedici 4x4 1,6 Emotion ; Mito 1,3 m-jet 95KM Distictive


Na górę
Post: 09 mar 2016, 21:55 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2013, 13:37
Posty: 2536
Imię: Sławuś
Lokalizacja: Szamoni
Cytuj:
A nie lepiej byłoby naprawić auto?To nie jest normalne, że tak często się wypala.Trzeba znaleźć przyczynę a nie wycinać cokolwiek.To, że filtr się zapycha jest spowodowane jakąś usterką....

ale po co? jak cię bolą zęby i się psują to wyrwać jest taniej i prościej niż leczyć... ;-)

_________________
http://www.berbela.com/
Lancja Libra Intęsa SW 2004 5Rv10 150km (ale byków nie?)


Na górę
Post: 09 mar 2016, 21:56 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sty 2015, 12:04
Posty: 1442
Imię: Olek
Lokalizacja: Warszawa
No nie wiem, byłem w grudniu zeszłego roku na dość dużej konferencji branżowej i wg. prelekcji przedstawiciela Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju, tudzież w opinii Prezesa Polskiej Izby SKP, gdzieś tak w 2017 się możecie deczko zdziwić, z tymi Waszymi wycinanymi DPF-ami :roll: :-? Tak jak radzi Siwy, lepiej naprawić, niż ciąć. A jak kogoś nie stać na naprawę, to niech kupuje auto z mniej problemowym - "mokrym" DPF-em, zamiast jakiegoś badziewia jak np. to co w Mazdach 6 montują.
Serdecznie pozdrawiam.

_________________
MaXserwis - najlepszy wśród warsztatów
Jest: służbowóz Skoda TFU!!! Octavia III kombi 1.6 TDi - TFU!!! + Klasyka gatunku: Mercedes W123 200D '83, PF 126p 650E '87...
Były: K SW 2.4 20V, Lybra SW 2.0 20V, K 2.0 20V x 2, Y10 bicolore, K 2.0 20VT, Thema 2.0 16V x 2, Delta II 1.6 8V, Y 1.2 8V, Y 1.2 16V, Y10 Selectronic, Delta HPE 2.0 16V bicolore, K 2,4 20V...


Na górę
Post: 10 mar 2016, 14:20 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lis 2005, 00:00
Posty: 20002
Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
Dodatkowo, jeśli zamierzacie jeździć autami za granice Polski, to helmuty coraz częściej kontrolują obecność fapa w aucie i solą srogie mandaty plus koszt lawety do granicy. Można więc sobie zepsuć wakacje.

_________________
Pozdrawiam
Nat
Obrazek + Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske? ;)


Na górę
Post: 10 mar 2016, 14:28 
Offline
Wiceprezes Lancia Klub Polska
Wiceprezes Lancia Klub Polska
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2012, 22:01
Posty: 4188
Imię: Paweł
Lokalizacja: Starachowice
Ale w jaki sposób sprawdzają obecność DPF tak na ulicy?
Jest to możliwe? Z zewnątrz jak jest puszka dobrze zrobiona to niezbyt to widać w dodatku jak się trochę pojeździ i wszystko ubrudzi się odpowiednio.
A jeśli samochód jeździ tylko po mieście to wcale nie musi być usterki, żeby co chwila domagał się wypalania.

_________________
Moja Lancia się nie psuje. Ona jest po prostu notorycznie udoskonalana...


Na górę
Post: 10 mar 2016, 14:32 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lis 2005, 00:00
Posty: 20002
Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
Sam nie miałem nigdy przyjemności (zresztą nie mam odpowiedniego auta, by było takie zagrożenie). Ale podobno podłączają się do kompa i sprawdzają obecność fapa.

_________________
Pozdrawiam
Nat
Obrazek + Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske? ;)


Na górę
Post: 10 mar 2016, 14:35 
Offline
Wiceprezes Lancia Klub Polska
Wiceprezes Lancia Klub Polska
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2012, 22:01
Posty: 4188
Imię: Paweł
Lokalizacja: Starachowice
Ale obecność filtra można udawać za pomocą odpowiednich oporników (o ile wiem) bo i tak trzeba oszukać kompa żeby nie przechodził w tryb awaryjny, albo wgrywane jest oprogramowanie od wersji bez filtra (jeśli takowa była).

_________________
Moja Lancia się nie psuje. Ona jest po prostu notorycznie udoskonalana...


Na górę
Post: 10 mar 2016, 14:42 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sty 2015, 12:04
Posty: 1442
Imię: Olek
Lokalizacja: Warszawa
Cytuj:
Ale obecność filtra można udawać za pomocą odpowiednich oporników (o ile wiem) bo i tak trzeba oszukać kompa żeby nie przechodził w tryb awaryjny, albo wgrywane jest oprogramowanie od wersji bez filtra (jeśli takowa była).
No wiesz, jakieś zwykłe "helmuckie policjanty", to ci tego faktycznie nie sprawdzą ale "ekologiczni" w mobilnym centrum to nie takie rzeczy tam ogarniają, nie jest to pewnie jakieś częste zjawisko ale zdarza się, że naprawdę dokładnie "trzepią" zagraniczne fury na parkingu :D Pooglądaj sobie Pan programy na niemieckich stacjach regionalnych to Pan dużo ciekawych rzeczy zobaczysz. Każda ingerencja w sterownik pozostawia ślad, a "januszom od DPF-u" nie zależy na zacieraniu tych śladów, bo to nie "korekta licznika".
Serdecznie pozdrawiam.

_________________
MaXserwis - najlepszy wśród warsztatów
Jest: służbowóz Skoda TFU!!! Octavia III kombi 1.6 TDi - TFU!!! + Klasyka gatunku: Mercedes W123 200D '83, PF 126p 650E '87...
Były: K SW 2.4 20V, Lybra SW 2.0 20V, K 2.0 20V x 2, Y10 bicolore, K 2.0 20VT, Thema 2.0 16V x 2, Delta II 1.6 8V, Y 1.2 8V, Y 1.2 16V, Y10 Selectronic, Delta HPE 2.0 16V bicolore, K 2,4 20V...


Na górę
Post: 10 mar 2016, 14:49 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lis 2005, 00:00
Posty: 20002
Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
Wgranie oprogramowania bez filtra nie pomoże - po vin albo po takiej cyferce w kwadraciku na tabliczce znamionowej (jak <od 1 to z filtrem) dojdą do tego w chwilę. Zresztą, jeśli będą mieć "uzasadnione podejrzenia", to im to wystarczy, by skierować cię na badanie. I nie ma przebacz. No nie wygrasz.

_________________
Pozdrawiam
Nat
Obrazek + Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske? ;)


Na górę
Post: 10 mar 2016, 16:35 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 28 kwie 2010, 07:22
Posty: 970
Lokalizacja: WARSZAWA
Cytuj:
Ale w jaki sposób sprawdzają obecność DPF tak na ulicy?
Jest to możliwe? Z zewnątrz jak jest puszka dobrze zrobiona to niezbyt to widać w dodatku jak się trochę pojeździ i brudzi się o.
A jeśli samochód jeździ tylko po mieście to wcale nie musi być usterki, żeby co chwila domagał się wypalania.
Uwierz mi, że nawet wyłącznie przy miejskiej jeździe takie wypalanie jest zbyt częste. Zatkany DPF to skutek a nie przyczyna.A uwierzcie mi, że w grupie Fiata w stosunku do innych marek i tak nie ma praktycznie żadnych problemów z DPF.

_________________
Były:Prisma 1600;Ypsilon m-jet 70KM; Kappa 2.0 20v Power Drive,Ypsilon FL m-jet 75 KM bi-colore,Lybra 1,8 sedan;Delta III Bi-colore 1,6 M-jet,Ypsilon FL m-jet 90 KM bi-colore DFN
Alfa :75 2.0 T.S. ; 145 1.6 T.S.; 155 Super 2.0 T.S.16v, Sport 1.8 T.S.16v LPG; 156 1.6 T.S. LPG, 2.0 T.S., 2.5 V6 24v;
156 SW 1.8 T.S., 2.0 JTS; 166 3,0 Super ; 159 1,9 JTDm 16v
Fiat: Stilo Abarth, Punto II 1,2 8v, Panda 1,1 ; 1,2; 1,3 m-jet, Grande Punto 1,4 8v ;Punto Evo 1,3 m-jet 90 KM, Linea 1,4 T-jet
Jest: Thesis 3,0 V6 24v z polskiego salonu, rodzinny democar na święta kościelne, państwowe i rodzinne, na zlot i do teściów - pod warunkiem, że nie pada deszcz ( przebieg 98698km) ; Sedici 4x4 1,6 Emotion ; Mito 1,3 m-jet 95KM Distictive


Na górę
 Tytuł:
Post: 10 mar 2016, 16:42 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 mar 2009, 16:14
Posty: 9646
Imię: Kamil
Lokalizacja: Wieluń/Gdynia
Nawet przy jeździe po mieście to znacznie za często. Mam DPF w AR, jeżdżę ostatnio praktycznie tylko po mieście i DPF się tak często nie wypala, ba ostatni interwał to 600km.

Wysłane z mojego SM-T555 przy użyciu Tapatalka

_________________
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V


Obrazek


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: Off ]