Przeciętna sekwencja w zestawieniu na 6cyl kosztuje 3tys i się tego nie oszuka. Instalacja do 150KM w 4cyl to koszt 1700 po taniości i 2tys na czymś lepszym. I tak ma być.
Ja założyłem sam starą instalkę do swojego wcześniejszego auta. Mimo dobrego wystrojenia wszystkiego stare wtryski nie dawały pełnej dawki (mimo tego że nowe kosztowały łącznie prawie 600zł) i 3 na 5 cylindrów nie pracowało prawidłowo co doprowadziło do uszkodzenia silnika...
Wyszło mega tanio ale na 1,5roku.
Kappa 3.0 V6 - montaż LPG przy dużym przebiegu?
- Energetyk
- Przedstawiciel Regionalny
- Posty: 1222
- Rejestracja: 18 wrz 2015, 20:14
- Imię: Daniel
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Kappa 3.0 V6 - montaż LPG przy dużym przebiegu?
Była: Lancia Kappa 2.0 20V Turbo
Jest: Volvo V70 II 2.4 20V
Jest: Volvo V70 II 2.4 20V
Re: Kappa 3.0 V6 - montaż LPG przy dużym przebiegu?
jaki miernik? co mi ma wskazać?Wilkin pisze:Wykręcasz czujnik oleju , wkręcasz na jego miejsce miernik ,i mierzysz.longlong pisze:Faktycznie, daruje sobie instalacje, nie będę kastrować samochodu.
W jednym z postów przeczytałem o ciśnieniu oleju, jak się go sprawdza?
- Energetyk
- Przedstawiciel Regionalny
- Posty: 1222
- Rejestracja: 18 wrz 2015, 20:14
- Imię: Daniel
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Kappa 3.0 V6 - montaż LPG przy dużym przebiegu?
Miernik ciśnienia oleju da Ci pogląd na to w jakiej kondycji jest silnik. Czy ciśnienie jest w normie i nie ma wahań
Była: Lancia Kappa 2.0 20V Turbo
Jest: Volvo V70 II 2.4 20V
Jest: Volvo V70 II 2.4 20V