Delta III 1.8 TurboJet - jaka instalacja LPG?

Problemy, porady i opinie dotyczące LPG w Naszych Lanciach
szajbus
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 495
Rejestracja: 14 maja 2011, 22:04
Lokalizacja: bielsko-biała
Kontakt:

Delta III 1.8 TurboJet - jaka instalacja LPG?

Post autor: szajbus » 08 wrz 2013, 9:33

witam ponownie

problem następujący silnik fajny bo 200KM ale spalanie .... dramatyczne
dzwoniłem do Tartarini mają coś niby do tego silnika ale odpowiedzą dopiero za tydzień jak sprawdzą czy pasuje jak nie to du.. blada macie jakiś pomysł na LPG w tym aucie ...ostateczne rozwiazanie to zmiana silnika i skrzynia na 1.4 t-jet 150hp ... ale to juz ostateczność
Ostatnio zmieniony 08 wrz 2013, 12:07 przez Dudi, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Prosimy tytułować posty zgodnie z zasadami!

2rotor
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 30
Rejestracja: 05 mar 2013, 10:49
Lokalizacja: Wypełnij to pole

Re: Delta III 1.8 TurboJet - jaka instalacja LPG?

Post autor: 2rotor » 17 wrz 2013, 21:10

Trzeba było myśleć przed kupnem auta a nie po. Taka instalacja do silnika z bezpośrednim wtryskiem to minimum 6k o ile do 1,8TBI już mają w ofercie. A wymiana na 1,4 t-jet to już czysta abstrakcja i nieopłacalność.
Alfa Romeo 147 1,6 ECO Distinctive
Peugeot 806 SV Turbo

Awatar użytkownika
Cromik
Odszedł od nas na zawsze
Odszedł od nas na zawsze
Posty: 997
Rejestracja: 16 sty 2007, 0:00
Imię: Paweł
Lokalizacja: Zagórze k/Zielonej Góry
Kontakt:

Re: Delta III 1.8 TurboJet - jaka instalacja LPG?

Post autor: Cromik » 23 wrz 2013, 20:42

A ile pali, tak z ciekawości?
Fiat Croma MKI 3.0 V6 '87, Lancia Thema SW MKIII 3.0V6 LS upgraded to LX '92, Range Rover P38 2.5 DT '98
Fundacja pomocy owczarkom podhalańskim BONO

ODPOWIEDZ

Wróć do „::: LPG :::”