Lybra 1.8 16v - czy założyć instalację LPG?
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 14
- Rejestracja: 30 cze 2013, 23:09
- Imię: Rafał
- Lokalizacja: Wypełnij to pole
Re: Lybra 1.8 16v - czy założyć instalację LPG?
Kwestia juz tylko tego jak długo wytrzymaja prowadnice w valtkach A jak na szare to smigaja juz calkiem sporo - prawdziwe oldboye ) KME nie pamietam, ale chyba nie ma odlewow, tylko ma mozliwosc porzadnej regeneracji. Na to warto zwrocic uwage- czasem taka regeneracja w reduktorach sie nie przyjmuje. A poki co to i u nas Diego całkiem sporo jezdzi Ja niestety w drugim sprzecie mam BRC, wiec jak cos sie wysypie, to zapewne zaloze jednak AC
- krzy36
- Forumowicz/ka
- Posty: 216
- Rejestracja: 15 lut 2013, 18:02
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: Wieliczka
Re: Lybra 1.8 16v - czy założyć instalację LPG?
Dzięki koledzy za odpowiedzi Widzę że warto zainwestować w instalację gazową, tylko muszę znaleść fachowców co mi tego nie spieprzą
A na ile musiał bym mu zostawić autko może się orientujesz I on dobrał by mi indywidualnie całą instalacjęstabraf pisze:U nas jest gość, który robi to bardzo profesjonalnie i co ważne - daje 5LAT gwarancji
Pomyśl, aby może śmignąć do Sącza jak nie znajdziesz kompetentnych ludzi u siebie
Lancia Lybra 1.8 16V 131KM
Lancia Lybra 2.0 20V 150KM
Lancia Delta III 1.6 16V 120KM
Lancia Lybra 2.0 20V 150KM
Lancia Delta III 1.6 16V 120KM
- kond243
- Forumowicz/ka
- Posty: 2597
- Rejestracja: 27 gru 2009, 0:25
- Skype: Kondi243
- Imię: Konrad
- Lokalizacja: Przysieka
Re: Lybra 1.8 16v - czy założyć instalację LPG?
Witam wracajac do AC r-01 to czerwony nadaje sie ale tylko do silników wolnossacych bo silnika 20vt nie obrobi cisnieniowo jest cholerna kicha. Miałem w kappie 3 razy wyminiany na nowy i nic to nie dało, Dopiero KME GOLD TURBO nie ma problemów z tym silnikiem reszta jak koledzy pisza AC r-01 czarny wystarczy spokojnie wtryski AC tez spoko i stag 300 tez spokojnie obrobi całosc.
Były:Peugeot 309 1.6, Renault Laguna 1.8 8v, Lancia Kappa 2.0 V.I.S.
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt
- stabraf
- Administrator
- Posty: 8477
- Rejestracja: 22 lut 2008, 0:00
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Re: Lybra 1.8 16v - czy założyć instalację LPG?
Nie wiem jak to dokładnie wygląda - najlepiej będzie jak dryndniesz i se z gościem pogadasz:krzy36 pisze: A na ile musiał bym mu zostawić autko może się orientujesz I on dobrał by mi indywidualnie całą instalację
Kappa 2.0 turbo 20v, sedan '99, 220 pajaców;)
Zeta 2.1 TD Epic FREE
Mapa Użytkowników LKP-kliknij
Kliknij tutaj jeśli chcesz umieścić na mapie swoje dane (swoją Lancię, polecany warsztat, miejsce zlotu lub spotu)
Zeta 2.1 TD Epic FREE
Mapa Użytkowników LKP-kliknij
Kliknij tutaj jeśli chcesz umieścić na mapie swoje dane (swoją Lancię, polecany warsztat, miejsce zlotu lub spotu)
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 14
- Rejestracja: 30 cze 2013, 23:09
- Imię: Rafał
- Lokalizacja: Wypełnij to pole
Re: Lybra 1.8 16v - czy założyć instalację LPG?
Zastanawia mnie , kond 243, ze masz chyba strasznego pecha, bo zakładam takowe do uturbionych pojazdow typu Saab, Audi itp. i w zyciu nie miałem z tym problemow ...
- kond243
- Forumowicz/ka
- Posty: 2597
- Rejestracja: 27 gru 2009, 0:25
- Skype: Kondi243
- Imię: Konrad
- Lokalizacja: Przysieka
Re: Lybra 1.8 16v - czy założyć instalację LPG?
Raczej nie pecha tylko te reduktory takie są. Po pierwsza jakie ciśnienie doładowania ma Saab czy Audi?
W Saabie masz maks 0d 0.4 do 0.7 bara w najmocniejszej dwólitrówce co do 2.3 nie wiem, nie mialem z nim doczynienia. W Kappie jak turbina dmuchnęła więcej jak 0.8 bara to niestety ciśnienie gazu lecialo na leb na szyje a Kappa w peeku ma 1.2 bara. Kolega na forum lpg ma Audi 1,8 t zrobione na 240KM i nawet dwa czerwone nie daly rady i tez cisnienie doladowania 1.2 bara stalego. On założył mocnego prinsa i również problem zniknĄł. A kme nie maja tego problemu tylko niestety termike gorsza. Wychodzi na to ze Ac nielubi wysokiego doładowania.
W Saabie masz maks 0d 0.4 do 0.7 bara w najmocniejszej dwólitrówce co do 2.3 nie wiem, nie mialem z nim doczynienia. W Kappie jak turbina dmuchnęła więcej jak 0.8 bara to niestety ciśnienie gazu lecialo na leb na szyje a Kappa w peeku ma 1.2 bara. Kolega na forum lpg ma Audi 1,8 t zrobione na 240KM i nawet dwa czerwone nie daly rady i tez cisnienie doladowania 1.2 bara stalego. On założył mocnego prinsa i również problem zniknĄł. A kme nie maja tego problemu tylko niestety termike gorsza. Wychodzi na to ze Ac nielubi wysokiego doładowania.
Ostatnio zmieniony 18 lip 2013, 21:15 przez Dudi, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Ort.
Powód: Ort.
Były:Peugeot 309 1.6, Renault Laguna 1.8 8v, Lancia Kappa 2.0 V.I.S.
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt
Re: Lybra 1.8 16v - czy założyć instalację LPG?
Możesz to jakoś sensownie uzasadnić?A jesli mozesz to Baracudy szybko sobie odpusc w ogole.... Chyba ze pies ma je apartowac
Pozdrawiam.
Dla klubowiczów naprawię, wyreguluję samochód, instalację lpg.
Wykonam naprawy (spawanie) w stali, żeliwie, miedzi, aluminium, głównie TIGiem.
Żony:
Lancia Musa Platino 1,4 16V
Moje:
Lancia Dedra LX SW 1,6 mpi 95' - NA SPRZEDAŻ, z pokaźnym pakietem części.
Lancia Dedra LS SW 1,6 mpi 96 - dawca części, w pakiecie j.w.
Czerwony Gruz - Honker 91'
Pupowóz - Jeep Commander
Wykonam naprawy (spawanie) w stali, żeliwie, miedzi, aluminium, głównie TIGiem.
Żony:
Lancia Musa Platino 1,4 16V
Moje:
Lancia Dedra LX SW 1,6 mpi 95' - NA SPRZEDAŻ, z pokaźnym pakietem części.
Lancia Dedra LS SW 1,6 mpi 96 - dawca części, w pakiecie j.w.
Czerwony Gruz - Honker 91'
Pupowóz - Jeep Commander
- krzy36
- Forumowicz/ka
- Posty: 216
- Rejestracja: 15 lut 2013, 18:02
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: Wieliczka
Re: Lybra 1.8 16v - czy założyć instalację LPG?
A co koledzy sądzicie o instalacji marki BRC?
Lancia Lybra 1.8 16V 131KM
Lancia Lybra 2.0 20V 150KM
Lancia Delta III 1.6 16V 120KM
Lancia Lybra 2.0 20V 150KM
Lancia Delta III 1.6 16V 120KM
Re: Lybra 1.8 16v - czy założyć instalację LPG?
Bardzo droga instalacja w serwisowaniukrzy36 pisze:A co koledzy sądzicie o instalacji marki BRC?
Pozdrawiam
Cysiek
Lancia Lybra 2,0 LX 20v 154KM
LPG: Stag IV, KME Silver, Reg Fast
Cysiek
Lancia Lybra 2,0 LX 20v 154KM
LPG: Stag IV, KME Silver, Reg Fast
Re: Lybra 1.8 16v - czy założyć instalację LPG?
Kolego, ten silnik nie jest jakąś wyrafinowaną maszynerią. Pojedzie na wszystkim - warunkiem jest prawidłowy montaż. Chcesz inwestować w droższe BRC, inwestuj, możesz w tańsze polskie podzespoły, które w niczym nie ustępują zachodnim.
Trafiony dobór komponentów i prawidłowy montaż - to jest ważne, a nie to czy to BRC, czy Stag.
Pozdrawiam.
Trafiony dobór komponentów i prawidłowy montaż - to jest ważne, a nie to czy to BRC, czy Stag.
Pozdrawiam.
Dla klubowiczów naprawię, wyreguluję samochód, instalację lpg.
Wykonam naprawy (spawanie) w stali, żeliwie, miedzi, aluminium, głównie TIGiem.
Żony:
Lancia Musa Platino 1,4 16V
Moje:
Lancia Dedra LX SW 1,6 mpi 95' - NA SPRZEDAŻ, z pokaźnym pakietem części.
Lancia Dedra LS SW 1,6 mpi 96 - dawca części, w pakiecie j.w.
Czerwony Gruz - Honker 91'
Pupowóz - Jeep Commander
Wykonam naprawy (spawanie) w stali, żeliwie, miedzi, aluminium, głównie TIGiem.
Żony:
Lancia Musa Platino 1,4 16V
Moje:
Lancia Dedra LX SW 1,6 mpi 95' - NA SPRZEDAŻ, z pokaźnym pakietem części.
Lancia Dedra LS SW 1,6 mpi 96 - dawca części, w pakiecie j.w.
Czerwony Gruz - Honker 91'
Pupowóz - Jeep Commander
Re: Lybra 1.8 16v - czy założyć instalację LPG?
Ja sobie chwalę staga. Przy dobrym "pałowaniu" na trasie spalanie ok 12l
Pozdrawiam
Cysiek
Lancia Lybra 2,0 LX 20v 154KM
LPG: Stag IV, KME Silver, Reg Fast
Cysiek
Lancia Lybra 2,0 LX 20v 154KM
LPG: Stag IV, KME Silver, Reg Fast
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 14
- Rejestracja: 30 cze 2013, 23:09
- Imię: Rafał
- Lokalizacja: Wypełnij to pole
Re: Lybra 1.8 16v - czy założyć instalację LPG?
Po prostu, drodzy koledzy, pracujac w gazie kilka lat, wiem co jest dobre a co lepsze.
Czemu nie Barracudy ? Bo zakladam lepsze. A tych na palcach policze za kilka lat jak pracuje.
Wiec skoro sa takie dobre (zakladam ze zaopatrujecie sie na allegro), to czemu duzy serwis, a jakos ich nie ustrzelilem ?
A z kolega Bassmanem sie zgodze.
Dobry montaz, podstawowa wiedza i dobry dobor komponentow. Tylko tyle trzeba. Nic wiecej. A czy to bedzie stag czy BRC to jeden pieron.
Pracuje przy stagu i go polecam.
A osobiscie zakupilem Kappe Coupe z BRC i jezdze.
Tylko jak sie posypie, to ja wymienie na staga, bo jest tani, dobry i ogolnodostepny.
Tak tylko dla przykladu, policz 4 wtryski BRC do kompletnej listwy staga.
Nic dodac nic ujac, brc sprzet dobry ale pieronsko drogi, a i juz teraz malo kto go serwisuje.
A co do Barracud i innych cudów... Zauwaz jedna rzecz, instalacje gazowe sa roprowadzane regionami.
Czemu na slasku montuje takie centrale, a w malopolsce i swietokrzyskim robia wielkie oczy ?
Bo tak dzialaja przedstawiciele, i tak jest z zenitem, brc czy innymi wynalazkami.
Czemu nie Barracudy ? Bo zakladam lepsze. A tych na palcach policze za kilka lat jak pracuje.
Wiec skoro sa takie dobre (zakladam ze zaopatrujecie sie na allegro), to czemu duzy serwis, a jakos ich nie ustrzelilem ?
A z kolega Bassmanem sie zgodze.
Dobry montaz, podstawowa wiedza i dobry dobor komponentow. Tylko tyle trzeba. Nic wiecej. A czy to bedzie stag czy BRC to jeden pieron.
Pracuje przy stagu i go polecam.
A osobiscie zakupilem Kappe Coupe z BRC i jezdze.
Tylko jak sie posypie, to ja wymienie na staga, bo jest tani, dobry i ogolnodostepny.
Tak tylko dla przykladu, policz 4 wtryski BRC do kompletnej listwy staga.
Nic dodac nic ujac, brc sprzet dobry ale pieronsko drogi, a i juz teraz malo kto go serwisuje.
A co do Barracud i innych cudów... Zauwaz jedna rzecz, instalacje gazowe sa roprowadzane regionami.
Czemu na slasku montuje takie centrale, a w malopolsce i swietokrzyskim robia wielkie oczy ?
Bo tak dzialaja przedstawiciele, i tak jest z zenitem, brc czy innymi wynalazkami.
- krzy36
- Forumowicz/ka
- Posty: 216
- Rejestracja: 15 lut 2013, 18:02
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: Wieliczka
Re: Lybra 1.8 16v - czy założyć instalację LPG?
Witam po wizycie u mechanika zajmujacego się wyłącznie inst. gazowymi . Sytuacja cenowo kreśli się następująco BRC 2800 , inst. Staga 2400. I Teraz mam dylemat wiadomo gość namawiał na droższą instalację że sam jeżdzi na BRC i jest git:) I chyba jednak zdecyduję się na tego BRC , 2 miechy a jak narazie spotykam się z pozytywnymi opiniami na temat tych inst.
Lancia Lybra 1.8 16V 131KM
Lancia Lybra 2.0 20V 150KM
Lancia Delta III 1.6 16V 120KM
Lancia Lybra 2.0 20V 150KM
Lancia Delta III 1.6 16V 120KM
Re: Lybra 1.8 16v - czy założyć instalację LPG?
Drogo, drogo i jeszcze raz drogo.krzy36 pisze:Witam po wizycie u mechanika zajmujacego się wyłącznie inst. gazowymi . Sytuacja cenowo kreśli się następująco BRC 2800 , inst. Staga 2400. I Teraz mam dylemat wiadomo gość namawiał na droższą instalację że sam jeżdzi na BRC i jest git:) I chyba jednak zdecyduję się na tego BRC , 2 miechy a jak narazie spotykam się z pozytywnymi opiniami na temat tych inst.
Wrzuć polskiego Staga i będziesz latał
Pozdrawiam
Cysiek
Lancia Lybra 2,0 LX 20v 154KM
LPG: Stag IV, KME Silver, Reg Fast
Cysiek
Lancia Lybra 2,0 LX 20v 154KM
LPG: Stag IV, KME Silver, Reg Fast
- krzy36
- Forumowicz/ka
- Posty: 216
- Rejestracja: 15 lut 2013, 18:02
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: Wieliczka
Re: Lybra 1.8 16v - czy założyć instalację LPG?
A Cena za Staga 2300-2400 również uważasz za drogą?cysiek pisze:
Drogo, drogo i jeszcze raz drogo.
Wrzuć polskiego Staga i będziesz latał
Kurczę jakoś byłem przekonany do inst. BRC ale skoro Stag również by się dobrze sprawdził to nie jest warte przepłacać.
Lancia Lybra 1.8 16V 131KM
Lancia Lybra 2.0 20V 150KM
Lancia Delta III 1.6 16V 120KM
Lancia Lybra 2.0 20V 150KM
Lancia Delta III 1.6 16V 120KM