Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 21 sty 2019, 14:58

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
PostDodany: 17 lis 2018, 22:45 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 17 lis 2018, 22:07
Posty: 2
Imię: Maciej
Pytanie jaka instalacja do Lancia Thesis 2.4 v20; 5 cylindrów 170 koni

Osobiście szukam dobrego specjalisty do montażu Warszawa (dobry merytorycznie i praktyk)
prośba o info na prv


Na górę
PostDodany: 09 sty 2019, 8:35 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 wrz 2008, 0:00
Posty: 370
Imię: Kuba
Lokalizacja: Warszawa
odgrzeję kotleta :)
Ja u siebie mam Landi Renzo z wtryskiwaczami MED.
Śmiga to pięknie. oczywiście regularnie serwisowana, co ok 12.000 km wymieniane obydwa filtry :)

_________________
Jest:
Kappa 2,0 prod. 2000 - w rodzinie od 2014
FSO Polonez prod. 1989 - w rodzinie od 2004


Na górę
PostDodany: 09 sty 2019, 8:45 
Online
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 gru 2009, 0:25
Posty: 1690
Skype: Kondi243
Imię: Konrad
Lokalizacja: Przysieka
Ja mam Jedną Kappe z BRC już 9lat i tylko filtry. Wtryski keihin. Poza filtrami i wymianą reduktora po 9latach bez zarzutu. Jest dobra bo posiada własny map sensor i ustawia się w automacie. Drugą mam z naszym polskim stagiem i wtryskami Hana niebieskimi i dwoma reduktorami IG1 turbo. Reduktory Rewelacyjne, są dwustopniowe. Tylko o nowe już ciężko... Niestety 20vt wymagała dwuch reduktorów. Teraz chwalą wtryski Yeti , Barracuda. Ale fakt jest taki że Medy i Keihiny kosztują ale są mega wytrzymałe.Stag wymaga ustawienia na drodze. Jak bym miał teraz wybierać to Landi lub BRC.

_________________
Były:Peugeot 309 1.6, Renault Laguna 1.8 8v, Lancia Kappa 2.0 V.I.S.
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt
Tel:696934083


Na górę
PostDodany: 09 sty 2019, 9:32 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 02 maja 2011, 21:04
Posty: 334
Lokalizacja: Warszawa
Ja jeżdżę Thesis'em 2.0 z Vialle, działa bardzo dobrze. Montowana była w Kielcach u dystrybutora marki. Obecnie jest bardzo dużo warsztatów montujących tą instalację. Link do zakładów http://autonagaz.com.pl/nasze-zaklady/. Natomiast opinie na temat mechaników https://dobrymechanik.pl


Na górę
PostDodany: 09 sty 2019, 10:25 
Online
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 gru 2009, 0:25
Posty: 1690
Skype: Kondi243
Imię: Konrad
Lokalizacja: Przysieka
Ale LPI? Jeśli lpi to najlepsza z możliwych instalacji. Ciekły wtrysk gazu podnosi osiągi silnika.

_________________
Były:Peugeot 309 1.6, Renault Laguna 1.8 8v, Lancia Kappa 2.0 V.I.S.
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt
Tel:696934083


Na górę
PostDodany: 09 sty 2019, 10:51 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 paź 2009, 14:30
Posty: 1049
Imię: Krzysiek
Lokalizacja: Sulejówek
Ponoć najlepsza instalacja zamontowana przez nie znającego fachu instalatora będzie kuleć. Znajomy w Gran Voyagerze 3.3 montował tutaj http://www.motogas.pl
i nie narzeka. Ja jeżdżę na Stagu (ok 70tys zrobiłem). Regulacji miałem może ze dwie/trzy. Jeśli będzie następna instalacja to również Stag ponieważ jest to tanie, proste w obsłudze a w przypadku awarii przeciętny gaziarz sobie z tym poradzi.

_________________
Pozdrawiam
Cysiek
Lancia Lybra 2,0 LX 20v 154KM
LPG: Stag IV, KME Silver, Reg Fast


Na górę
PostDodany: 09 sty 2019, 11:21 
Online
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 gru 2009, 0:25
Posty: 1690
Skype: Kondi243
Imię: Konrad
Lokalizacja: Przysieka
Staga wystarczy ustawić raz na sondzie AFR zapisać mapy i jest święty spokój. BRC ma ten plus że ustawia się z automatu. Co prawda powyżej 4cylindrów. Ja staga też nie narzekam bo obsługuje dobrze 20vt. Ale muszą być dobre komponenty. Co z tego że ECU będzie staga a reduktor i wtryski najtańsze i to pracować dobrze nie będzie.

_________________
Były:Peugeot 309 1.6, Renault Laguna 1.8 8v, Lancia Kappa 2.0 V.I.S.
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt
Tel:696934083


Na górę
PostDodany: 09 sty 2019, 11:44 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 kwie 2010, 21:26
Posty: 557
Imię: Lıɯɐʞ
Lokalizacja: WPN
Również polecam STAG. Mam w Thesis 2.0 Turbo i przez 4 lata żadnych problemów.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

_________________
Lancia Phedra 2.0 JTD - 1997 cm3, 136 KM, 2008 r.
Lancia Thesis 2.0 Turbo Soft - 1998 cm3, 185 KM, 2003 r.

były: Kia Magentis 2.0 CRDI - 1991 cm3, 140 KM, 2006 r. | Lancia Lybra Berlina 1.9 JTD - 1910 cm3, 115 KM, 2002 r. | Fiat Punto II 1.9 JTD - 1910 cm3, 80 KM, 2001 r. | Fiat Punto I 55 - 1108 cm3, 54 KM, 1996 r.
Obrazek Obrazek Obrazek


Na górę
PostDodany: 09 sty 2019, 12:23 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 paź 2009, 14:30
Posty: 1049
Imię: Krzysiek
Lokalizacja: Sulejówek
kond243 pisze:
09 sty 2019, 11:21
Staga wystarczy ustawić raz na sondzie AFR zapisać mapy i jest święty spokój. BRC ma ten plus że ustawia się z automatu. Co prawda powyżej 4cylindrów. Ja staga też nie narzekam bo obsługuje dobrze 20vt. Ale muszą być dobre komponenty. Co z tego że ECU będzie staga a reduktor i wtryski najtańsze i to pracować dobrze nie będzie.
Widzisz w moim podpisie na czym jeżdżę. Jedynie do czego mogę się przyczepić to do wtrysków. Powoli przymierzam się do ich wymiany. Padnie chyba na Barracudy bo hanna to już nie ta jakość (oczywiście mówię o niższej półce cenowej). BRC ma tą wadę że trzeba całą listwę wymieniać. Jak będzie poprawnie instalacja zamontowana to auto na każdej będzie jeździło. Ja np montowałem instalację ok 130 km od miejsca zamieszkania ponieważ byłem pewny osoby zakładającej gaz na 100% i nie odstraszał mnie, powiedzmy to, serwis gwarancyjny. Ogólnie temat rzeka

_________________
Pozdrawiam
Cysiek
Lancia Lybra 2,0 LX 20v 154KM
LPG: Stag IV, KME Silver, Reg Fast


Na górę
PostDodany: 09 sty 2019, 17:45 
Online
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 gru 2009, 0:25
Posty: 1690
Skype: Kondi243
Imię: Konrad
Lokalizacja: Przysieka
Co do BRC i Keihinów jesteś w błędzie bo je wymienia się pojedynczo. Keihiny mają już 240tyś km. I dalej działa. Hanki wytrzymały 90tyśkm. Teraz testuje Yeti. Barracudy lubią się kleić na zimno. Reduktory KME miałem. Musiałem je przerobić. Bo lubiły puszczać płyn lub LPG. Wywaliłem szpilki M6 i skręciłem je na szpilkach 8xM8. Na nowych membranach itp. Ale IG1 2x. Tanio nie było ale nawet jak kończy się LPG lub jest go mało nie pływa ciśnienie. Są bardzo stabilne zarówno termicznie jak i ciśnieniowo. Za to czerwonych AC R01 nie polecam na ciepło się cioł regulator i niestety wyleciał zaraz po włożeniu do auta. Na temat KME też nie powiem złego słowa choć jeden silvery nie był skręcony fabrycznie. Ale po skręceniu jak pisałem wyżej działał w ilości sztuk 2. Jeden Gold Turbo nie wyrabiał termicznie i miał duże przerosty po cut-off. Podobnie po cut-off pompują się zavolaki czy to Zeta n czy S. Co do montażu BRC montowali w Krakowie i montaż jak najbardziej ok. 20vt było z LPG więc przerobiłem to po swojemu. I nawet na chipsie gteca wszystko wyrabiało. I nadal wyrabia z dużym zapasem.

_________________
Były:Peugeot 309 1.6, Renault Laguna 1.8 8v, Lancia Kappa 2.0 V.I.S.
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt
Tel:696934083


Na górę
PostDodany: 10 sty 2019, 8:48 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 paź 2009, 14:30
Posty: 1049
Imię: Krzysiek
Lokalizacja: Sulejówek
Tak na zakończenie moich wywodów odnośnie lpg.
Ja przymierzając się do lpg zasięgałem opinii na tym forum https://lpg-forum.pl/
2,4 20v to nie jest jakaś technologia kosmiczna, chłopaki z forum lpg na pewno coś doradzą dobrego i polecą instalatora w Twojej okolicy

_________________
Pozdrawiam
Cysiek
Lancia Lybra 2,0 LX 20v 154KM
LPG: Stag IV, KME Silver, Reg Fast


Na górę
PostDodany: 10 sty 2019, 9:20 
Online
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 gru 2009, 0:25
Posty: 1690
Skype: Kondi243
Imię: Konrad
Lokalizacja: Przysieka
Forum polecam j/w.Od chłopaków z forum dużo się nauczylem. Do 2.4 wystarczy Lovato super lub nasze polskie reduktory KME silver może termicznie nie wyrabiać ale gold ok. Podobno poprawili AC R01 czerwony i się już nie tnie on wystarczy spokojnie do 2.4 z dużym zapasem,wtryski Yeti lub Barracudy ECU staga najlepiej coś z qboxa. Ładnie się stroi i idzie korektami po obd. Błędy silnika można podejrzeć w programie staga. To jest taki zestaw już dość konkretny. Pasuje zastosować podwójne filtrowanie fazy lotnej. Ten pierwsze filtry tupu twester. Drugie normalne z włókna szklanego.Wtedy wtryski posłużą długo.

_________________
Były:Peugeot 309 1.6, Renault Laguna 1.8 8v, Lancia Kappa 2.0 V.I.S.
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt
Tel:696934083


Na górę
PostDodany: 11 sty 2019, 8:10 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2010, 22:12
Posty: 2045
Skype: marcin.kasinski82
Imię: Marcin
Lokalizacja: Opatów/świętokrzyskie
2.4 obrabia na spokojnie czarny AC-ek i nie trzeba szukać innego.
Chyba że obecne są inne, jak zakładałem też posiłkowałem się w/w lpg forum i w Niwiskach chłopaki ogarneli temat na 100%.
Jak do tej pory nie powiem że gaz to zło ;)

_________________
dwa cztery benzyna..ale zjadająca LPG :)
Obrazek
Moja Kappa
Obrazek


Na górę
PostDodany: 11 sty 2019, 10:48 
Online
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 gru 2009, 0:25
Posty: 1690
Skype: Kondi243
Imię: Konrad
Lokalizacja: Przysieka
Gaz to dobro. Tańszy i akurat R5 przyjmują go jak benzynę. Wymieniłem czerwonego AC dlatego że Thesis jest sporo cięższa od Kappy i zapotrzebowanie na paliwo jednak ma większe.wiem że AC czarny jest w stanie obrobić 170-180KM ale jest na styk. A czerwony jest do 250KM a niestety nawet poprawiona wersja nie obrobi 20vt.

_________________
Były:Peugeot 309 1.6, Renault Laguna 1.8 8v, Lancia Kappa 2.0 V.I.S.
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt
Tel:696934083


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl