pani_bichoniowa pisze:Czyszczenie przepustnicy nie pomogło.
To jest instalacja II generacji, w aucie nie ma przepływomierza...
Miałem identyczne objawy w Palio 1,6, instalacja II gen. U mnie problemem był zbyt mały
kąt otwarcia przepustnicy, a tak naprawdę to czujnik jej położenia wykazywał do centralki sterującej zbyt małą wartość. Borykałem się z tym z 7 miesięcy. Znalazłem przez ... przypadek.
Naprawa:
1. dowiedzieć się jaki powinien być
kąt otwarcia przepustnicy na wolnych obrotach (zakładam, że nie ma luzów na osi przepustnicy) - to jest w serwisówce /u mnie wynosił 0,87 stopnia/
2. podłączyć do examinera, zobaczyć jaki
kąt widzi examiner przy pracującym silniku na wolnych obrotach (na benzynie). Powinien być zgodny z serwisówką (a u mnie wynosił 0,43 stopnia). Należy teraz tak "oszukać" centralkę (poluzować śruby mocowania czujnika przepustnicy i delikatnie pukając w czujnik ustawić wymagany
kąt - do...

ać śruby czunika). To robić na wyłączonym silniku.
3. W centrali zrobić reset - "ustawienia fabryczne + kasowanie błędów" i powinno być ok.
Mi się udało.
PS.: Nie znam elementów układu zasilania silnika 1,8 w Twojej Delcie wiec może napisałem tu trochę głupot

Mam jednak nadzieje, że niewiele.