Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 23 sty 2018, 08:41

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 57 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Autor Wiadomość
Post: 05 sty 2018, 06:47 
Offline
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sty 2014, 21:25
Posty: 3098
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Staroźreby
Cytuj:
Się wziął i obraził?!

Wysłane z Galaxy S8
A wyraźnie było napisane ,,że osoby bez tych aut,, nie mają prawa głosu ,,gorszy sort czy cooooo,,
O ja.......ja też nie mam a się wyzywam, znaczy odzywam
Pzdr.Maniak

_________________
Kappa 2.0, 2.4, 3.0, 2.4TD WSZYSTKIE CZĘŚCI!
Tel. 606 692 044 Jak by co było trzeba.
Piaskowanie i zabezpieczenia antykorozyjne.


Na górę
Post: 05 sty 2018, 19:57 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 gru 2015, 13:15
Posty: 373
Imię: Damian
Lokalizacja: Ślunsk z przypadku.
Ostatnio mogłem kupić Thesis z 4.2 supercharged i napędem na tył, ale za pińcset a miałem przy sobie tylko czysta. Jak myślicie, źle zrobiłem, że nie kupiłem?

_________________
Zafascynowany galerią avatarów :)

Thesis 2,4 klekot.


Na górę
Post: 05 sty 2018, 20:01 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2007, 00:00
Posty: 2690
Skype: Mariusz8.32
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Kraków
Ja mam Theme "prawie" jak 8.32 ale nie wiem czy to się liczy, więc chyba nie mam prawa głosu :P (Oczywiście żartem ;) )

Jezeli stan idealny z tego co piszesz i do tego z takim małym oryginalnym przebiegiem, to się nawet nie zastanawiaj ;)
Taką cenę to ja za jakiś czas rzucę za mój generator uśmiechu żeby zrobić gównoburzę na forum :lol:

_________________
Lancia Thema 2.0 16v Turbo LX <--- Miss Zlotu Muszyna 2014 / V-ce-Miss Zlotu Topornia 2015 / Miss Zlotu Zwierzyń 2016
Lancia Y10 "Lila" 1.1 8v <-- II V-ce Miss Zlotu Muszyna 2014 / II V-ce Miss Zlotu Topornia 2015
Łada Niva <---- Prace Twają!

Moja Była
Lancia Thema 2.0 16v 90'


Na górę
Post: 05 sty 2018, 20:04 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 gru 2015, 13:15
Posty: 373
Imię: Damian
Lokalizacja: Ślunsk z przypadku.
Dokładnie. Oferta jest tak dobra, że aż nierealna, dlatego się śmiejemy ;)

_________________
Zafascynowany galerią avatarów :)

Thesis 2,4 klekot.


Na górę
Post: 05 sty 2018, 21:06 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 29 mar 2016, 16:21
Posty: 69
Lokalizacja: Jaktorów
sie nie ma co śmiać za 5 k E sie trafiaja ;)... obdrapance ale i tak boskie :)


Na górę
Post: 05 sty 2018, 22:28 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2008, 00:00
Posty: 2588
Imię: Marcin
Lokalizacja: Pruszków
Cytuj:
ten sam koleś ma Deltę z 89 roku wersja mi dotąd nie znana z fabryczną mocą 420 KM :):):):)
Zastanawia mnie ta Delta. Nigdy fabrycznie nie były produkowane z taka mocą. Nawet wersje limitowane miały najwyżej około 260 KM i to bardziej w latach 92-93. Najmocniejsza fabryczna Delta była wyprodukowana specjalnie w jednym egzemplarzu i jej właścicielem, jak i całej marki Lancia był Umberto Agnelli. Ona miała 300 KM i wyprodukowali ją w 1992 roku.
Delta S4 też nie pasuje, miała raptem 250 KM w cywilnej wersji i produkowali ją do 86 roku.
Była jeszcze ECV wyprodukowana w jednym egzemplarzu która miała 600 KM i posiadał ją Giuseppe Volta niestety już nie żyjący, oraz ECV II będąca w kolekcji fabrycznej Lancii.

Tak więc jak masz możliwość kupienia takich rodzynków to nie zastanawiaj się ani chwili.
Themę silnikowo powinien ci ogarnąć serwis Ferrari, a do Delty mamy tu specjalistę który wyciąga podobne moce z tych silników lub odbudowuje je w specyfikacji fabrycznej ;)
W razie czego pisz na PW

_________________
WR7- fotografia motoryzacyjna
Lanciastory - czyli wszystko o Lancii
Jest:Lancia Delta 1.6 HF Turbo 1991 r. &
Lancia Lybra 2,4 JTD Intensa 2002 r.
Była:Lancia Lybra 2,4 JTD 2000 r.


Na górę
Post: 05 sty 2018, 23:37 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 03 sty 2018, 16:15
Posty: 14
Cytuj:
Cytuj:
ten sam koleś ma Deltę z 89 roku wersja mi dotąd nie znana z fabryczną mocą 420 KM :):):):)
Zastanawia mnie ta Delta. Nigdy fabrycznie nie były produkowane z taka mocą. Nawet wersje limitowane miały najwyżej około 260 KM i to bardziej w latach 92-93. Najmocniejsza fabryczna Delta była wyprodukowana specjalnie w jednym egzemplarzu i jej właścicielem, jak i całej marki Lancia był Umberto Agnelli. Ona miała 300 KM i wyprodukowali ją w 1992 roku.
Delta S4 też nie pasuje, miała raptem 250 KM w cywilnej wersji i produkowali ją do 86 roku.
Była jeszcze ECV wyprodukowana w jednym egzemplarzu która miała 600 KM i posiadał ją Giuseppe Volta niestety już nie żyjący, oraz ECV II będąca w kolekcji fabrycznej Lancii.

Tak więc jak masz możliwość kupienia takich rodzynków to nie zastanawiaj się ani chwili.
Themę silnikowo powinien ci ogarnąć serwis Ferrari, a do Delty mamy tu specjalistę który wyciąga podobne moce z tych silników lub odbudowuje je w specyfikacji fabrycznej ;)
W razie czego pisz na PW



Temat Themy wstępnie zarezerwowany po niedzieli lecę na miejsce i zobaczymy jak to na żywo wygląda i postaram się ogarnąć VIN do delty bo było by to dla mnie jeszcze bardziej ciekawe niż thema :)


Na górę
Post: 05 sty 2018, 23:38 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 03 sty 2018, 16:15
Posty: 14
Cytuj:
Ostatnio mogłem kupić Thesis z 4.2 supercharged i napędem na tył, ale za pińcset a miałem przy sobie tylko czysta. Jak myślicie, źle zrobiłem, że nie kupiłem?
????


Na górę
Post: 06 sty 2018, 00:21 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2008, 00:00
Posty: 2588
Imię: Marcin
Lokalizacja: Pruszków
Cytuj:

Temat Themy wstępnie zarezerwowany po niedzieli lecę na miejsce i zobaczymy jak to na żywo wygląda i postaram się ogarnąć VIN do delty bo było by to dla mnie jeszcze bardziej ciekawe niż thema :)
Bierz oba jak masz taka możliwość. Obawiam się że VIN w tym przypadku może nie powiedzieć zbyt wiele. Nie pamiętam dokładnie, ale w EPERze są chyba samochody od 1990. Moja Delta z 91 jest, ale jak kiedyś sprawdzałem Integralkę z 88 to nie było żadnego info. Tym bardziej że to jest jakiś tajemniczy samochód.
Zrób zdjęcia, może tak się da coś więcej powiedzieć.

_________________
WR7- fotografia motoryzacyjna
Lanciastory - czyli wszystko o Lancii
Jest:Lancia Delta 1.6 HF Turbo 1991 r. &
Lancia Lybra 2,4 JTD Intensa 2002 r.
Była:Lancia Lybra 2,4 JTD 2000 r.


Na górę
Post: 06 sty 2018, 01:11 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sty 2015, 12:04
Posty: 1433
Imię: Olek
Lokalizacja: Warszawa
Cytuj:
Cytuj:
Spoko, dzięki za odpowiedź :) Kocyk to mam i duży garaż :) tak wiec dam radę Ps. ten sam koleś ma Deltę z 89 roku wersja mi dotąd nie znana z fabryczną mocą 420 KM :):):):) nie oklejona pełen cywil kolor czerwony przebieg 22 854 km tylko cena 2x jak za Themę i tak się zastanawiam co będzie lepszym wyborem ? Czy może obie ???? Wszystko oryginał nawet opony z poprzedniej epoki :) :lol:
Coś mi to pachnie zwyczajnym spamem i "bajeczną bajką", a ponieważ swoje lata mam to .... na bajkach się znam : gafa :
Ja tam jestem odrobinę młodszy od Gór Świętokrzyskich :-P niemniej jednak odczucia mam podobne...
Tak czy owak, życzę samych udanych zakupów w dobrych pieniądzach : ok2 : To na szczęście nie moja liga ale jak będzie coś za "pińcet", to jestem żywotnie zainteresowany...
Serdecznie pozdrawiam.

_________________
MaXserwis - najlepszy wśród warsztatów
Jest: służbowóz i30 SW CRDi '15 + Klasyka gatunku: Mercedes W123 200D '83...
Były: K SW 2.4 20V, Lybra SW 2.0 20V, K 2.0 20V x 2, Y10 bicolore, K 2.0 20VT, Thema 2.0 16V x 2, Delta II 1.6 8V, Y 1.2 8V, Y 1.2 16V, Y10 Selectronic, Delta HPE 2.0 16V bicolore, K 2,4 20V...


Na górę
Post: 06 sty 2018, 11:38 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 29 mar 2016, 16:21
Posty: 69
Lokalizacja: Jaktorów
Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
ten sam koleś ma Deltę z 89 roku wersja mi dotąd nie znana z fabryczną mocą 420 KM :):):):)
Zastanawia mnie ta Delta. Nigdy fabrycznie nie były produkowane z taka mocą. Nawet wersje limitowane miały najwyżej około 260 KM i to bardziej w latach 92-93. Najmocniejsza fabryczna Delta była wyprodukowana specjalnie w jednym egzemplarzu i jej właścicielem, jak i całej marki Lancia był Umberto Agnelli. Ona miała 300 KM i wyprodukowali ją w 1992 roku.
Delta S4 też nie pasuje, miała raptem 250 KM w cywilnej wersji i produkowali ją do 86 roku.
Była jeszcze ECV wyprodukowana w jednym egzemplarzu która miała 600 KM i posiadał ją Giuseppe Volta niestety już nie żyjący, oraz ECV II będąca w kolekcji fabrycznej Lancii.

Tak więc jak masz możliwość kupienia takich rodzynków to nie zastanawiaj się ani chwili.
Themę silnikowo powinien ci ogarnąć serwis Ferrari, a do Delty mamy tu specjalistę który wyciąga podobne moce z tych silników lub odbudowuje je w specyfikacji fabrycznej ;)
W razie czego pisz na PW



Temat Themy wstępnie zarezerwowany po niedzieli lecę na miejsce i zobaczymy jak to na żywo wygląda i postaram się ogarnąć VIN do delty bo było by to dla mnie jeszcze bardziej ciekawe niż thema :)
daj cynk na PW jak nie kupisz, jak kupisz to tez się pochwal :)


Na górę
Post: 11 sty 2018, 16:33 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 03 sty 2018, 16:15
Posty: 14
Witam wszystkich co dobrze mi życzyli i tych ironicznych ! Temat z themą i delta wygląda następująco jest trzech właścicieli o czym nie wiedziałem wcześniej temat z autami spadkowy po dziadkach czy rodzicach , mało ważne . Najistotniejsze w sprawie jest to że 2 chce sprzedać jak najszybciej nawet obniżając cenę natomiast trzeci nie chce się zgodzić i puki co temat zamarzł !!!:(:(:(:( mają się jeszcze naradzić może uda się tego trzeciego przekonać do sprzedaży i wtedy na pewno biorę themę a dla kogoś miłego przekaże namiary na deltę :)


Na górę
Post: 11 sty 2018, 17:53 
Offline
Skarbnik
Skarbnik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 gru 2009, 21:50
Posty: 5799
Skype: faraonsw
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Stalowa Wola/Rzeszów
Cytuj:
... dobrze mi życzyli i tych ironicznych ...
Czekamy na bajki ciąg dalszy buziak

_________________
Samochodem kieruje głowa. Ręce i nogi to tylko robole ...
Niewidomy może jeździć samochodem ..... - jako pasażer ....

Kappa Coupe 3.0 24v automat nr 191 - 1997 - KLIK
FIAT Croma II; 2.4 M-Jet automat - 2008 - KLIK
była =>Kappa SW 2.0 20v + LPG - 1997 - KLIK
była =>Delta HPE 1,6 + LPG Vialle - 1999 - KLIK
Były: Syrena 105 (1974, 1979); PF 125p (1980, 1987); Polonez (1989); MB 123 (1983); Palio weekend (1998); IVECO TD (1998)


Na górę
Post: 11 sty 2018, 18:54 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 03 sty 2018, 16:15
Posty: 14
Cytuj:
Cytuj:
... dobrze mi życzyli i tych ironicznych ...
Czekamy na bajki ciąg dalszy buziak
Bajkę to będziesz miał jak wrzucę filmik z pierwszej jazdy po zakupie na YT z dopiskiem właśnie opuściłem forum lancii : gafa : : gafa : : gafa : : gafa : : gafa : i co ja teraz zrobię jestem w bajce :( :P


Na górę
Post: 11 sty 2018, 19:00 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2015, 09:41
Posty: 85
Imię: Mikołaj
Lokalizacja: Poznań
zemsta jest słodka : jump2 :
Już widzę co się będzie działo jak opuścisz forum : beczy :

_________________
Tipo Suite 1.6 8v A.D.1994 TTT
Phedra Emblema 2.0PB 16v A.D.2002


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 57 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: Off ]