AJS SERVICE wita wszystkich

Polecane i odradzane serwisy i sklepy, polecane części zamienne i regeneracje miejsca w których można je kupić bądź zregenerować, rabaty oraz ulgi dla klubowiczów
Awatar użytkownika
larry123
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 939
Rejestracja: 01 wrz 2005, 0:00
Lokalizacja: Warszawa-Bródno-Białołęka
Kontakt:

... zakład ... ma

Post autor: larry123 » 07 kwie 2006, 7:47

te zakład ma klika wad. ale narazie małych.

-duży bałagan na podwórku przed zakadem, mało pole do manewru przed trzeba się gimnastykowac na dośc ruchliwej ulicy, aby wjechac np. tyłem na podnośnik. Gdyby zrobili porządek ze złomem przed zakładem. : buja w oblokach :
-bardzo wąskie wjazdy do zakładu, kappa miesci sie na styk, łatwo o przytarcie.


wiecej wad narazie nie wykryłem. :)


jutro wymiana paska wieloklinowego :)
może mi przesmarują łożyska z tyłu :)

po weekendzie wymienie zalety

jest ich dość dużo.

Wiem że łatwo jest oceniać niż coś robić ale ...... myśle że jeszcze przed zakładem rysuje sie dobra przyszłośc.

Brakuje im jednego .... elementu :)

DOBREJ REKLAMY !!!!!

Chocaż moja duża *** siedziała w poloneziestratos to zupełnie ich nie kojażyłem z odbudową takiego :) dzieła sztuki polskiej motoryzacji. Gdyby nie to że zareklamowali się tutaj to wogóle bym o nich nic nie wiedział. Chociaż ich zakład znajduje sie w dzielnicy w której mieszkam.

i to jest duży +


:mrgreen:

marcysia
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 25
Rejestracja: 15 sie 2004, 0:00
Lokalizacja: Warszawa - Targówek

AJS SERVICE wita wszystkich

Post autor: marcysia » 07 kwie 2006, 22:37

: witaj :

... jesteśmy z Targówka więc sprawdzimy nowy serwis 8)

życzymy powidzenia,

żeby Wam się zawsze chciało chcieć ...
nie tak jak innym serwisom które już nas nie zobaczą ... :?
może mają za dużo klientów, a wydawało by się że w dzisiejszych czasach powinno im zależeć ... :wink:

Marcysia & Skierda
Lancia Kappa 2,0 1996 benz/gaz

Awatar użytkownika
larry123
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 939
Rejestracja: 01 wrz 2005, 0:00
Lokalizacja: Warszawa-Bródno-Białołęka
Kontakt:

...

Post autor: larry123 » 08 kwie 2006, 11:25

goście są ok i się znają ma kapiszonkach
jak dobrze to sie okaże

za wymiena paska wielokilinowego oraz wymiane płynu wspomagającego wraz z demontażem alternatora, ponieważ nie można było odkrecic sruby spustowej płynu dałem 200 zł, potem młodszy ją odkręcił :) ufff.
cena ani duża ani mała
to zaliczam do plusów

minus to że za namową kupiłem 2 litry płynu do wspomagania i mam teraz drugi :) luzem, ale uzgodniłem ze wymienimy go jak po 10 tys. ten nowy bedzie w kiepskim stanie.

Mam zdjecia niestety z komórki, w poniedziałek postaram sie wrzucic na stronkę.

ocena końcowa 5- :)

voy

AJS SERVICE wita wszystkich

Post autor: voy » 03 sty 2007, 23:28

Od dluzszego czasu pojawiam sie u Pana Andrzeja, jak na razie nie mialem zastrzezen co do wykonanej roboty. Teraz garsc cen:
1.wymiana paska rozrzadu z rolkami, zalozenie linki hamulca recznego, wymiana paska wieloklinowego (pasek AJS), odpowietrzenie wysprzeglika - 320 zl
2. Wymiana sprzegla kompletnego, wymiana manzety wewnetrznego przegubu (przy krotszej polosi), podobno zaciagniecie sprezyny przy simmeringu na wale korbowym i dolanie oleju w skrzyni biegow 410 zl

sami ocencie....

Anonymous

Re: ...

Post autor: Anonymous » 25 lut 2007, 19:14

"larry123" pisze:poszedłem pierwszy :)

przyjechałem do zakładu (Borzymowska) z problemem ciężko obracających się kół tylnych po założeniu klocków.
Panowie sami podstawili podnośnik typu żaba, krzywo który niestety uległ uszkodzeniu, nawiasem mówiąc to już drugi podnośnik załatwiony przez moje auto. :)
Panowie stwierdzili że tak musi być. :)
niestety deczko ciepłe koło nie dawało i spokoju ]:-), młodego mechanika ogarneło małe zdziwienie jak zobaczył płyte pod silnikiem.
kupiłem smar do łożysk i postanowiłem sprawdzić czy przypadkiem nie wyciekł z kół podczas docierania klocków. Napakowałem smaru w kapturki i tam gdzie łożysko i dobiłem, słyszałem jak cos fajnie pierdzi i wtłacza. Koła już lekko się obracają. Ok spoko nie ma bólu sam sobie poradziłem i Panowie wydaje mi się ze nie dali ciała, ponieważ przed wizytą u nich byłem w trzech innych zakładach i to samo mówili że się dotrze.

Sprawdzili na moje życzenie stan oleju w skrzyni biegów, był ok i stan płynu wspomagającego i tu było gorzej, płyn wspomagający był ciemny i wyglądał na zużyty. Cóż postanowiłem go wymienić umawiając się dzisiaj. Kupiłem olej ATF valvoline maxlive 2 litry i przyjechałem na wymianę.
Główny mechanik powiedział ze nie mogą odkręcić śruby odpowiedzialnej za spuszczenie płynu i proponują mi ew, wymianę paska klinowego wraz z demontażem alternatora to się wtedy skutecznie dobiorą do maglownicy i spuszczą płyn za cenę robocizny 200 zł + mój pasek za 40 zl
Zważywszy że wymianę wszystkich płynów zleciłem na Koniecpolskiej jakieś 15 tyś km temu, sądząc ze nie trzeba Jacka z niczym pilnować.
Niestety płyn najprawdopodobniej był i jest od nowości ten sam.
Pewnie skorzystam bo nie chce aby mi walnęła pompa od wspomagania :)
po pewnych perypetiach sądzę że można oddawać lusie na Borzymską z lekkim przymknięciem oka.
pasek alternatra i alternator nie maja nic wspolnego z odkreceniem sruby by spuscic plyn z magla ani sie do czegokolwiek tam dobrac a sruba sie odkreca zawsze
Co patrzycie czemu ja pisze ten komentarz ? Bo nie moge ztolerowac niektorych głupot Poco ten pasek moze wyjmowali pompe ale po co ?jakas bzdura Wiem ze to ja to pisze jako quadra italiana ale niektore slowa mnie dziwią

Awatar użytkownika
AJS-SERVICE
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 40
Rejestracja: 02 kwie 2006, 0:00
Lokalizacja: Warszawa ul.Jesiotrowa 23
Kontakt:

AJS SERVICE wita wszystkich

Post autor: AJS-SERVICE » 26 lut 2007, 9:03

Niepodoba mi sie komentarz kolegi Filutka,ponieważ niema racji,przewody od pompy są przykręcane dużym momentem i po dluższej eksploatacji pojazdu trzeba sie sporo nameczyć żeby ją poluzować,więc postanowiliśmy odkręcić przy maglu.Oczywiście płyn wymieniony bez problemowo.A kolega Larry123 Lekko wyolbrzymił sprawę zdejmowania pompy do spuszczenia płunu,bo niema takiej potrzeby aby zakończyć tą sporną sprawe należy przymykać oko :wink: na to co opisuje kolega Larry123.
Z całym szacunkiem pozdrawiam całe grono LKP.
AJS-SERVICE
10% Rabat dla klubowiczów

Awatar użytkownika
larry123
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 939
Rejestracja: 01 wrz 2005, 0:00
Lokalizacja: Warszawa-Bródno-Białołęka
Kontakt:

....

Post autor: larry123 » 26 lut 2007, 9:24

"... A kolega Larry123 Lekko wyolbrzymił sprawę zdejmowania pompy do spuszczenia płunu,bo niema takiej potrzeby aby zakończyć tą sporną sprawe należy przymykać oko Wink na to co opisuje kolega Larry123 ..."

nie napisałem ze została mi zdejmowana pompa ! ;)

przepraszam ale musze się udać do okulisty i laryngologa bo widocznie moje uczy i oczy mnie mylą. :) i wyolbrzymiam sprawy, to co zostało mi zrobione i nie zrobione napisałem i za ile. ]:-) :lalala:

do ajs wpadne na wymiane plynu we wspomaganiu i skrzyni biegów.
Ostatnio zmieniony 26 lut 2007, 16:36 przez larry123, łącznie zmieniany 1 raz.

Anonymous

AJS SERVICE wita wszystkich

Post autor: Anonymous » 26 lut 2007, 16:12

"AJS-SERVICE" pisze:Niepodoba mi sie komentarz kolegi Filutka,ponieważ niema racji,przewody od pompy są przykręcane dużym momentem i po dluższej eksploatacji pojazdu trzeba sie sporo nameczyć żeby ją poluzować,więc postanowiliśmy odkręcić przy maglu.Oczywiście płyn wymieniony bez problemowo.A kolega Larry123 Lekko wyolbrzymił sprawę zdejmowania pompy do spuszczenia płunu,bo niema takiej potrzeby aby zakończyć tą sporną sprawe należy przymykać oko :wink: na to co opisuje kolega Larry123.
Z całym szacunkiem pozdrawiam całe grono LKP.
AJS-SERVICE

ja zwykle odkrecam srube ktora znajduje sie przy glowce magla da sie do niej dostac bardzo szybko nigdy z nia nie ma problemow mamy tam 2 miedziane podkladki odkrecamy srube i wszystko zlatuje jeszcze mozna na 2 sekundy odpalic potem poruszac kolami i juz nic nie ma w ukladzie koszt wymiany plynu wspom 50 zl to normalna cena za ta usluge Nigdy nie mialem problemu zeby odkrecic a pomeczyc zawsze sie trzeba nic nie ma latwo jak w zyciu , myslec trzeba - niestety
pozdrawiam

Awatar użytkownika
Nat
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 20000
Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
Kontakt:

AJS SERVICE wita wszystkich

Post autor: Nat » 26 lut 2007, 16:21

Panowie,
proszę, dyskutujcie ze sobą troche uprzejmiej.
Kazdy mechanik ma swoje chwyty, a nam kierowcom najbardziej zalezy nie na tym, jak było odktręcane, ale by po skręceniu działało bez zarzutu.
Pozdrawiam
Nat
Obrazek + Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske? ;)

Anonymous

AJS SERVICE wita wszystkich

Post autor: Anonymous » 26 lut 2007, 16:29

"Nat" pisze:Panowie,
proszę, dyskutujcie ze sobą troche uprzejmiej.
Kazdy mechanik ma swoje chwyty, a nam kierowcom najbardziej zalezy nie na tym, jak było odktręcane, ale by po skręceniu działało bez zarzutu.
o przepraszam nic nie uprzejmego nie mowie A ni nikogo nie chce urazic Service ajs napewno jest bardzo dobrym servicem z tego co slysze czesto choc opinnie jak zwykle sa roznojakie

Awatar użytkownika
sloneczna
Odszedł od nas na zawsze
Odszedł od nas na zawsze
Posty: 1148
Rejestracja: 03 mar 2005, 0:00

AJS SERVICE wita wszystkich

Post autor: sloneczna » 26 lut 2007, 19:10

Panowie właśnie zamiast się wymienić doświadczeniem ,to jedziecie mądrościami -tak to dla obserwatora wygląda .
Nat jest czujny i mam to samo wrażenie ,zapobiega kiedy jeszcze jest na to czas.
Jurek odszedł od nas na zawsze...

Anonymous

AJS SERVICE wita wszystkich

Post autor: Anonymous » 26 lut 2007, 23:12

"sloneczna" pisze:Panowie właśnie zamiast się wymienić doświadczeniem ,to jedziecie mądrościami -tak to dla obserwatora wygląda .
Nat jest czujny i mam to samo wrażenie ,zapobiega kiedy jeszcze jest na to czas.
ok tak wiec juz wiecej sie nie odzywam

Awatar użytkownika
GRZECHUU
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 307
Rejestracja: 08 paź 2003, 0:00
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: SANOK woj.podkarpackie

AJS SERVICE wita wszystkich

Post autor: GRZECHUU » 26 lut 2007, 23:34

"Nat" pisze:Panowie,
proszę, dyskutujcie ze sobą troche uprzejmiej.
Kazdy mechanik ma swoje chwyty, a nam kierowcom najbardziej zalezy nie na tym, jak było odktręcane, ale by po skręceniu działało bez zarzutu.

Nat masz racje każdy mechanik ma swoje chwyty.
Ja bym nigdy w życiu nie zostawił auta u mechanika.Ostatnio wymieniałem kumplowi łozysko w kole przednim bo zostawł auto u mechanika(na pół dnia) wraz z nowym łożyskiem, żeby mu zmienili a oni zwineli nowe łozysko i stare mu założyli.Tacy są niestety mechanicy,no może nie wszyscy,myśle że jakieś 2% jest OK :D
Kiedyś delta LX1500 i delta integrale. Teraz prywatnie Laguna I lpg i 206 2.0 hdi.
Służbowo Magnum 480.

pchojak
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 105
Rejestracja: 28 gru 2004, 0:00
Imię: Paweł
Lokalizacja: Lubartów - Lublin

AJS SERVICE wita wszystkich

Post autor: pchojak » 27 lut 2007, 20:24

AJS-SERVICE dzis byłem i polecam szybko miło i FACHOWO.
---------------------------------------------------------------------------
DEDRA 2.0 i.e 8v 1991, Lancia Kappa Coupe 2.0 220KM 1999, Lancia Thesis 3.2 V6 230KM 2007, Alfa 159 1.9JTD 150KM 2008, Alfa 166 2.4JTD 140KM 2002r Afla 147 1.9JTD 150KM 2003, Fiat Ulysse 2,2 130KM 2005

mzzz
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 5
Rejestracja: 26 lis 2007, 0:00
Lokalizacja: Warszawa

AJS SERVICE wita wszystkich

Post autor: mzzz » 02 gru 2007, 11:15

Witam. Wlasnie natknalem sie na ten wątek. Mieszkam blisko tego warsztatu, wiec bede wdzieczny za recenzje. Pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „::: Serwisy, sklepy, zamienniki i regeneracje :::”