Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 27 cze 2019, 14:43

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 79 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 6 Następna
Autor Wiadomość
PostDodany: 29 mar 2006, 17:46 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2005, 0:00
Posty: 2070
Lokalizacja: Warszawa
prawda jest taka że Uno 1.4 to na światłach prawie każdego zostawi i to bez specjalnego wysiłku :mrgreen: koleżanka mnie parę razy takim podwoziła po Gdańsku i normalnie płakałem jak widziałem jak to wszystkim facetom w ich wspaniałych limuzynach na ambicję siadało i musieli je natychmiast dogonić i wyprzedzić (no bo na dodatek "baba") - co zresztą było nietrudne bo uniak to tylko start ma super a dalej to już znacznie gorzej w porównaniu z takimi wypasionymi brykami :D

_________________
Pepe le Pew
Lybra SW 2.4 jtd / była Thema i.e. turbo i 2x Delta II HPE 1.8 GT


Na górę
PostDodany: 29 mar 2006, 22:27 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lut 2006, 0:00
Posty: 649
Imię: Grzegorz
Lokalizacja: Kraków
no raczej na starcie z delta turbo nie bedzie miał szans :P

_________________
Lancia Delta HF Turbo

Kursy pierwszej pomocy
http://www.erhaplus.pl


Na górę
PostDodany: 30 mar 2006, 9:16 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2005, 0:00
Posty: 2070
Lokalizacja: Warszawa
pewnie że nie - ale jak mocno przyciśniesz :-) a spodziewałbyś się takiej niespodzianki? :-)

_________________
Pepe le Pew
Lybra SW 2.4 jtd / była Thema i.e. turbo i 2x Delta II HPE 1.8 GT


Na górę
PostDodany: 31 mar 2007, 21:35 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2007, 0:00
Posty: 79
Lokalizacja: Iwonicz k. Krosna
POMOCY mieszkam koło Krosna ale odległość w polsce południowo zachodniej to dla mnnie nie problem (taka praca) chyba bede miał turbo do roboty mam Kappe 2.4 JTD 98r. z tego co mi wiadomo ktoś (poprzednik) wymontował mi z niej regulator zmiany geometri łopatek porównywałem z inną kappa i faktycznie nie mam takiego małego okrągłego "bączka" nie zanm sie zabardzo moze ktoś mi pomoże gdzie moge to zawieźć rzeby to dobrze zrobili i w niezłych pieniądzach słyszałem o takiej firmie (niby dobra) TURBO TEC z Jaworzna czy ktoś o niej słyszał a może ta w Wieliczce podajcie namiary czy takie turbo bez regulacji i zablokowane w jednej pozycji (silnik ma kopa) moze sie "wypalić"?


Na górę
PostDodany: 20 sie 2007, 11:01 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sty 2005, 0:00
Posty: 208
Lokalizacja: Warszawa
ja swoje turbo zregenerowałem w Warszawie u Marka Sadowskiego.
Garett T25 z Kappy 2.0 16 V. Zrobili w dwa dni a uszkodzenie polegalo na dużym luzie na wirniku.
Teraz auto nabralo mocy już od 2500 obr/min.
Gwarancja rok bez limitu km. Na razie nie mam żadnych zastrzeżeń.
Cena 900 zł

_________________
Kmicic


Na górę
PostDodany: 19 mar 2009, 21:41 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lis 2006, 0:00
Posty: 1273
Lokalizacja: Warszawa
ja też robiłem swoje IHI u Sadowskiego, ale jaki efekt to nie wiem, bo jeszcze nie jeździ ;)

mam natomiast takie pytanko, czy macie pomysł skąd można wytrzasnąć uszczelki między kolektor a turbo i turbo-downpipe? najlepiej w okolicach wawy, tylko proszę, nie wysyłajcie mnie na Gimnazjalną ;)


Na górę
PostDodany: 11 cze 2009, 17:07 
Offline
Moderator Globalny
Moderator Globalny
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
Posty: 11068
Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
dunin pisze:
ja też robiłem swoje IHI u Sadowskiego, ale jaki efekt to nie wiem, bo jeszcze nie jeździ ;)

mam natomiast takie pytanko, czy macie pomysł skąd można wytrzasnąć uszczelki między kolektor a turbo i turbo-downpipe? najlepiej w okolicach wawy, tylko proszę, nie wysyłajcie mnie na Gimnazjalną ;)
Jak nie na Gimnazjalnej to w Lubliniena Dolnej Panny Marii :lol:



JA regenerowałem turbinę tu :link: , ogłaszają się też na allegro pod nikiem "turbo-reg".
w moim przypadku do wymiany poszedł zimny korpus, wirnik no i zestaw uszczelniaczy koszt 850 pln czyli zasadniczo o połowę taniej niż w zakładach w Lublinie.

_________________
Phedra 2.0 JTD
Delta Intergale 16v
Fulvia Coupe 1.3 S 1972
Delta 08 2.0 jtd
Fulvia Coupe 1.3S 1971
Beta Spider Zagato 1.6
Kappa Coupe 20VT nr 3119

Obrazek


Na górę
PostDodany: 11 cze 2009, 20:17 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sty 2008, 0:00
Posty: 5640
Lokalizacja: Brodnica/Ciche
Ja zapłaciłem 1700zł. Zostało wymienione wszystko tylko została moja obudowa.

_________________
Są: Lancia Musa 1,3 M-jet'06;Ypsilon 1.4 16V'04;Kappa 2.4jtd '99;Kappa 2.4TDS SW '98;Delta 1.6 GT i.e. '89
Były:Kappa 3.0V6 SW Automat '96;Y 1,2 LS ECVT '97;Kappa 3.0V6 Automat '96;Delta II 1.6 8v;Lybra 2.0 SW Automat '00;Y10 Mia 1.0 '91;Kappa 2,4jtd '01;Y 1,2 LS ECVT '96;Thema 8.32 '88 oraz 1/2 Kappy 2.0t 16V '95

Zapraszam do sklepiku!


Na górę
PostDodany: 10 lis 2009, 13:54 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sty 2006, 0:00
Posty: 206
Lokalizacja: Gliwice
No to padło na mnie. Lybra 2,4 jtd 2001 zmienna geometria. Dość głośno chodziła i kilka razy się zawiesiła. Ale ogólnie jeszcze hulała. Regeneracja 1622 zł na paragon w TURBO TEC Jaworzno, przekonało mnie do nich to, że dają 2 lata gwarancji. Ciekawe jak będzie z jej egzekwowaniem jakby co. Napewno padła zmienna geometria.


Na górę
PostDodany: 10 lis 2009, 15:08 
u mnie też była regeneracja w Turbo TEC - koszt 2000 pln - tylko obudowa została, reszta nawet wałek na szrot.


Na górę
   
PostDodany: 10 lis 2009, 15:20 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 gru 2007, 0:00
Posty: 1262
Skype: miszax123
Lokalizacja: Lubsko woj. Lubuskie
Codee pisze:
u mnie też była regeneracja w Turbo TEC - koszt 2000 pln - tylko obudowa została, reszta nawet wałek na szrot.
To prawie masz nową turbinkę za tą kasę

_________________
Były Ford Taunus 2,0 x2, PF125p, VW Golf MK2, Dedra 2,0 Turbo, Kappa 2,0 VIS, BMW E34 2,5, Laguna 1,6 kombi
Są Audi A4 B5 BENZYNA:-)
Obrazek
Obrazek
DeltaIntegrale.pl - właściwy adres w sieci


Na górę
PostDodany: 10 lis 2009, 20:02 
no generalnie taką dostałem bo u mnie cały środek był zrąbany.
Nówka sztuka to koszt 3200 pln brutto jak oddasz starą, 3600pln jak nie oddajesz starej.
Dać 2000 pln czy ponad 3000 pln jak dla mnie różnica przepaść.


ps. wolę wesprzeć tę POLSKĄ firmę niż innych bogacić, jak mam to samo.


Na górę
   
PostDodany: 11 lis 2009, 0:02 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sty 2006, 0:00
Posty: 206
Lokalizacja: Gliwice
Codee pisze:
u mnie też była regeneracja w Turbo TEC - koszt 2000 pln - tylko obudowa została, reszta nawet wałek na szrot.
Jak chodzi ? Ile przejechałeś od regeneracji ? Ciekawe czy są prawdomówni jeśli o to chodzi co wymieniają. Moja po regeneracji na oko laika robi wrażenie "nówki".


Na górę
PostDodany: 11 lis 2009, 9:04 
działa dobrze już mam 6 tyś przejechane i OK


Na górę
   
PostDodany: 11 lis 2009, 18:04 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2009, 0:00
Posty: 36
Lokalizacja: Chorzów
900zl - regeneracja (demontaz w Bytomiu, regeneracja w Mielcu - podobno jedno z lepszych miejsc na poludniu polski). Nie wiem co bylo do wymiany bo dostalem "nową" używaną na zamianę bo zalezalo mi na czasie. Tak naprawde sam "pomoglem" sie jej zniszczyc, bo krotko przed jej uszkodzeniem dosyc mocno forsowalem Lyberke na torze. Na drugi dzien po sprezarce bylo juz wspomnienie...

_________________
Obrazek


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 79 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 6 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl