Regeneracja Turbosprężarki - ile płaciliście?

Polecane i odradzane serwisy i sklepy, polecane części zamienne i regeneracje miejsca w których można je kupić bądź zregenerować, rabaty oraz ulgi dla klubowiczów
Awatar użytkownika
bryś
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 683
Rejestracja: 26 lis 2004, 0:00
Lokalizacja: KRAKÓW

Regeneracja Turbosprężarki - ile płaciliście?

Post autor: bryś » 16 lis 2005, 20:53

Właśnie oddałem do regeneracji do dobrego zakładu w Wieliczce Garrett T35 cena jaką mi pan podał to minimum 1000 zł zależy co będzie do wymiany.Sprzęt mają dobry kazałem sobie pokazać stoły probiercze do wirników i rewelacja, mają też urządzenie do rozpędzania złożonych turbin i symulacji warunków obciążeniowych takich jakie panują w aucie !!!
Więc dają gwarancje na swoje usługi . I ustawią mi ją na 1,2 bara :twisted: Do tej pory korzystałem z usług Myszkiera po znajomości z V-Techem ale wychodziło podobnie ile wy płaciliście ?
PS. Najtaniej zrobiłem regeneracje Garretta T2 za 650 zł w WSK Bielsko-białej ale nie pochodziło to zbyt długo :cry:

Awatar użytkownika
Torell007
Założyciel LKP
Założyciel LKP
Posty: 1363
Rejestracja: 09 sty 2005, 0:00
Imię: Michał
Lokalizacja: Gdynia

Regeneracja Turbosprężarki ile płaciliście?

Post autor: Torell007 » 16 lis 2005, 21:00

mam takie pytanko z innej beczki, zastanawiam się nad Deltą HF Turbo i zafundowałbym jej bodykita u Ciebie tylko jak to wygląda na autkach przez Ciebie robionych ? Masz jakies fotki ? I jak wyglądałaby regeneracja turbiny bo wiadomo jak ludzie nieuświadomieni je traktują - chodzi mi o cene dla tego konkretnego modelu :)
Ostatnio zmieniony 08 gru 2005, 15:15 przez Torell007, łącznie zmieniany 1 raz.
Wiele serc, jedno bicie, ciężarówki ponad życie ;-)

Obrazek

Anonymous

Regeneracja Turbosprężarki ile płaciliście?

Post autor: Anonymous » 16 lis 2005, 21:37

wszystko zależy w jakim stanie jest turbina..

cena standardowa.. ale jeśli masz uszkodzony
układ tłoczący, czyli np. wirnik.. to koszty mogą być
nawet dwukrotnie wyższe..

trzymam kciuki żeby się udało, bo wielu ludzi uważa,
że w Polsce nikt nie potrafi dobrze zregenerować turbiny..

P.S.
a wiesz może przypadkiem w jaki sposób "ustawią" na 1.2 bara?
poprzez waste gate'a?..

jeśli masz serię to pomyśl nad zmianą programu, żeby nie okazało się,
że nagle masz deficyt paliwa..

Awatar użytkownika
bryś
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 683
Rejestracja: 26 lis 2004, 0:00
Lokalizacja: KRAKÓW

Regeneracja Turbosprężarki ile płaciliście?

Post autor: bryś » 16 lis 2005, 21:41

wiesz chłopaki się już wyspecjalizowali w lanci ostatnia wyszła super zrobie zdjęcia i ci wyślę ,a ile to kosztuje same części 3500 zł ale to ci nic nie da czeka cię conajmniej 2 tygodnie ciężkiej roboty i duzo przeróbek :spawanie karoseri ,wycinanie drzwi ,przerabianie zawieszeń ,wklejanie elementów ,na pewno następne 3500 musisz wsadzić by efekt był dobry . Co do turbo T2 garretta z HF turbo bez problemu da się zregenerować ty masz chyba niedaleko do Myszkiera on to robi dobrze !!!

Awatar użytkownika
bryś
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 683
Rejestracja: 26 lis 2004, 0:00
Lokalizacja: KRAKÓW

Regeneracja Turbosprężarki ile płaciliście?

Post autor: bryś » 16 lis 2005, 21:53

Epromów to jest u mnie dostatek różnej maści a jak się ustawia 1,2 bara wykrencając śrubę rzymską przy zaworze i kontrolując kiedy się otworzy polecam wykręcić turbinę i udać się do specjalisty z oprzyżądowaniem odpowiednim :roll:

Awatar użytkownika
bryś
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 683
Rejestracja: 26 lis 2004, 0:00
Lokalizacja: KRAKÓW

Regeneracja Turbosprężarki ile płaciliście?

Post autor: bryś » 17 lis 2005, 16:54

dziś przyszła chwila prawdy czyli 1800 zł :cry: :cry: :cry: do wymiany w garrecie T35 było prawie wszystko więc chyba muszę zrobić jakąś promocję :idea: na body kit do delty to jest z 3500zł na 3100zł czas promocji ograniczony do 1 miesiąca czyli od dziś do 17.12.2005 zresztą oferta specjalna na lotki evo 250 zł sztuka też miesiąc (było 400zł )!!!!

Awatar użytkownika
Torell007
Założyciel LKP
Założyciel LKP
Posty: 1363
Rejestracja: 09 sty 2005, 0:00
Imię: Michał
Lokalizacja: Gdynia

Regeneracja Turbosprężarki ile płaciliście?

Post autor: Torell007 » 17 lis 2005, 16:55

"bryś" pisze:dziś przyszła chwila prawdy czyli 1800 zł :cry: :cry: :cry: do wymiany w garrecie T35 było prawie wszystko więc chyba muszę zrobić jakąś promocję :idea: na body kit do delty to jest z 3500zł na 3100zł czas promocji ograniczony do 1 miesiąca czyli od dziś do 17.12.2005 zresztą oferta specjalna na lotki evo 250 zł sztuka też miesiąc (było 400zł )!!!!
na zachęte dla potencjalnych klientów oraz w ramach promocji Twojej firmy mogę wkleić zdjęcia :) chyba, że sobie tego nie życzysz ;)
Wiele serc, jedno bicie, ciężarówki ponad życie ;-)

Obrazek

Awatar użytkownika
bryś
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 683
Rejestracja: 26 lis 2004, 0:00
Lokalizacja: KRAKÓW

Regeneracja Turbosprężarki ile płaciliście?

Post autor: bryś » 17 lis 2005, 17:00

wklejaj tylko kierunki w orginale są inne bo to taka wersja dla krakowskich centusi

Awatar użytkownika
Torell007
Założyciel LKP
Założyciel LKP
Posty: 1363
Rejestracja: 09 sty 2005, 0:00
Imię: Michał
Lokalizacja: Gdynia

Regeneracja Turbosprężarki ile płaciliście?

Post autor: Torell007 » 17 lis 2005, 17:01

"bryś" pisze: kierunki w orginale są inne bo to taka wersja dla krakowskich centusi
wiem, wiem ;) ale ogólnie bardzo dobre wrażenie robi :):):) niebawem śmigam oglądać tą HF-e Turbo zabaczę co jest warta i co można z niej ukręcić :)
Wiele serc, jedno bicie, ciężarówki ponad życie ;-)

Obrazek

Awatar użytkownika
Torell007
Założyciel LKP
Założyciel LKP
Posty: 1363
Rejestracja: 09 sty 2005, 0:00
Imię: Michał
Lokalizacja: Gdynia

Regeneracja Turbosprężarki ile płaciliście?

Post autor: Torell007 » 17 lis 2005, 17:06

Wiele serc, jedno bicie, ciężarówki ponad życie ;-)

Obrazek

Awatar użytkownika
Torell007
Założyciel LKP
Założyciel LKP
Posty: 1363
Rejestracja: 09 sty 2005, 0:00
Imię: Michał
Lokalizacja: Gdynia

Regeneracja Turbosprężarki ile płaciliście?

Post autor: Torell007 » 17 lis 2005, 17:10

Rafale jeszcze jedno pytanie ;) powiedzmy, że kupuje sobie Delte 'kanciaka' rozbrajam ją u mnie zostawiam tylko elektrykę, szyby pas jeden fotel i to co jest potrzebne aby dojechać do Ciebie. Ile będzie kosztować pełna przeróbka wizualna 'kanciaka' na Evo III ( na gotowowo, tak że ja tylko montuje to co mam na stanie w domu i śmigam ;) )
Wiele serc, jedno bicie, ciężarówki ponad życie ;-)

Obrazek

Anonymous

Regeneracja Turbosprężarki ile płaciliście?

Post autor: Anonymous » 17 lis 2005, 17:14

No i jak długo to będzie trwało, bo wiadomo kanciaka ze zdrowymi blachami ciężko znaleźć :wink:

Awatar użytkownika
Torell007
Założyciel LKP
Założyciel LKP
Posty: 1363
Rejestracja: 09 sty 2005, 0:00
Imię: Michał
Lokalizacja: Gdynia

Regeneracja Turbosprężarki ile płaciliście?

Post autor: Torell007 » 17 lis 2005, 17:27

"mufnal" pisze:No i jak długo to będzie trwało, bo wiadomo kanciaka ze zdrowymi blachami ciężko znaleźć :wink:
blacharza mam i to rewelacyjnego :) dla tego pytam się o to koszt "zrobienia EVO" również dla tego napisałem o częściowo rozbrojonym aucie ;)
Wiele serc, jedno bicie, ciężarówki ponad życie ;-)

Obrazek

Awatar użytkownika
bryś
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 683
Rejestracja: 26 lis 2004, 0:00
Lokalizacja: KRAKÓW

Regeneracja Turbosprężarki ile płaciliście?

Post autor: bryś » 17 lis 2005, 20:01

Z blacharką jest tak że tył gnije a i tak trzeba wycinać blachę i przerabiać nadkola więc i tak bez mojego blacharza się nie obejdzie, ale progi ,podłużnice i podłogę jak będziesz miał zdrową ,to będzie dobrze tylnymi nadkolami i nadkolem wewnętrznym niech się nie zajmuje twój blacharz bo i tak zrobić to będę musiał po swojemu Wstępna kalkulacja robót :
- wycięcie poszycia drzwi tylnych i ich przeróbka ,przeróbka nadkoli tylnych ,przeróbka tylnego zawieszenia (poszerzenie i zmiana kąta amortyzatorów ) 600 zł
- klejenie i pasowanie plastików 1000 zł
- malowanie w kolorze oczywiście rosso Monza 155 -2500 zł ja daje lakier (wchodzi go 4 litry po 145 zł litr) jest w cenie malowania
-dystanse aluminium nieprzelotowe na przednią oś po 50 mm na stronę 500 zł
- dorobienie lamp od golfa 3 hella 600 zł na stronę nowe lampy z hurtowni taki efekt jak oryginał , lub od bmw E30 tylko większe takie jak na zdjęciu taniej dużo ??? za ile kupisz lampy urzywane + 150 zł przeróbka nie wygląda to najlepiej ?
- kierunki evo 160 zł sztuka nowe, inne mi się nie podobaja i nie robię
- kratki w błotniki 7zł tylko problem są dostępne tylko lewe prawych nie ma nigdzie?
Policzyłem wszystko + 3100 za części i wyszło ponad 9000 zł + transport to cieńko to widzę, lepszym rozwiązaniem dla ciebie byłoby przyjechanie na miejsce pooglądanie jak to jest wszystko zrobione,udziele z chęcią rad wszelakich ,zakupisz body kit za 3100 zł do samodzielnego montarzu i sam to zrobisz taniej ?
Dodam od siebie że jest to budowa prawie nowego auta w całości !!! z starych rzeczy zostają praktycznie :dach i drzwi przednie nie zmienione !!!

Awatar użytkownika
Torell007
Założyciel LKP
Założyciel LKP
Posty: 1363
Rejestracja: 09 sty 2005, 0:00
Imię: Michał
Lokalizacja: Gdynia

Regeneracja Turbosprężarki ile płaciliście?

Post autor: Torell007 » 17 lis 2005, 22:51

"bryś" pisze:Policzyłem wszystko + 3100 za części i wyszło ponad 9000 zł + transport to cieńko to widzę, lepszym rozwiązaniem dla ciebie byłoby przyjechanie na miejsce pooglądanie jak to jest wszystko zrobione,udziele z chęcią rad wszelakich ,zakupisz body kit za 3100 zł do samodzielnego montarzu i sam to zrobisz taniej ?
Dodam od siebie że jest to budowa prawie nowego auta w całości !!! z starych rzeczy zostają praktycznie :dach i drzwi przednie nie zmienione !!!
hmm ... to powiem tak ... pozostaje mi wtedy tylko szukać odpowiedniego egzemplarza no i "stukać kase" na tą operacje żeby kaszany nie było na używkach tak jak napisałeś ;) bądź co bądź uważam, że człowiek który to robi na codzień wykona to z 100 razy bardziej profesjonalnie niż zwykły modelarz taki jak ja ;) na pewno odezwę się w tej sprawie za jakiś czas :)


P.S

nurtuje mnie sprawa lakieru na tych "plastikach" widziałem kilka AC Cobra i innych cudów, wszystkie miały odpryski lakieru oraz dość szybko się rysowały, a lakier lubiał odpadać podczas obtarć - dowiedziałem się z rozmowy z właścicielami. Jak to wygląda w rzeczywistości normalnego użytkowania i czy powłokę lakierniczą można na tych "plastikach" jakoś odświerzać/ regenerować za normalne pieniądze ?
Wiele serc, jedno bicie, ciężarówki ponad życie ;-)

Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „::: Serwisy, sklepy, zamienniki i regeneracje :::”