Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 27 cze 2019, 14:42

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
PostDodany: 02 cze 2019, 22:21 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2009, 0:00
Posty: 870
Lokalizacja: Łódź
Piękna. Miałeś wyjątkowe szczęście ze sprzedażą i z kupnem. Ta Phedra po prostu czekała na Ciebie. 2,4 jtd nie pakowali, bo to francuska Lancia, ale hdi to też dobry motor. Szkoda, że alkantara, ale na szczęście jeszcze ładna - jak będziesz delikatnie wsiadał, to boczek fotela kierowcy trochę pożyje. Te zaślepki sprysków niestety odpadają nie wiadomo kiedy, u mnie też już się ulotniły. Pora zorganizować jakiegoś spota, żebyśmy mogli na żywo obejrzeć to cudo.

_________________
Ojciec michala1045.

- Kappa SW 2.4 TDS 1997 - moja była
- Y 1.2 16V 1997 - była żony.
Aktualnie na stanie
- Y 1,2 8v 2001 Marie Claire - żony
- Lancia Phedra Emblema 2,0 jtd
- Citroen BX 19 TRI, 1989
- MZ ES 250, 1965 - mój rocznik :D


Na górę
PostDodany: 02 cze 2019, 22:24 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2015, 9:41
Posty: 586
Imię: Mikołaj
Lokalizacja: Poznań
wiesiu pisze:
02 cze 2019, 22:05
zbędny bajer.
Zgadzam się. Co prawda zdarzają się takie dni, że jest straszny syf na drodze - ale ja ostatnio ze 4 lata temu myłem reflektory w trasie, bo szkło było tak zalepione że niewiele już było widać. Więc jak ktoś lubi wieczorny offroad, to wtedy spryski lamp są wskazane. Pytanie czy na przeglądzie wymagają ich działania przy ksenonie? Zestaw dwóch oryginalnych czarnych klapek (do lakierowania) kosztuje 80zł, używki w kolorze chodzą 100zł/szt - tak było jak szukałem jakiś rok temu..

_________________
Tipo Suite 1.6 8v A.D.1994 TTT
Phedra Emblema 2.0 16v PB+LPG A.D.2002


Na górę
PostDodany: 02 cze 2019, 23:06 
Offline
Przedstawiciel Regionalny
Przedstawiciel Regionalny
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2011, 9:07
Posty: 1182
Imię: Robert
Lokalizacja: Łódź
Gepard pisze:
02 cze 2019, 22:21
Piękna. Miałeś wyjątkowe szczęście ze sprzedażą i z kupnem. Ta Phedra po prostu czekała na Ciebie. 2,4 jtd nie pakowali, bo to francuska Lancia, ale hdi to też dobry motor. Szkoda, że alkantara, ale na szczęście jeszcze ładna - jak będziesz delikatnie wsiadał, to boczek fotela kierowcy trochę pożyje. Te zaślepki sprysków niestety odpadają nie wiadomo kiedy, u mnie też już się ulotniły. Pora zorganizować jakiegoś spota, żebyśmy mogli na żywo obejrzeć to cudo.
Szczęście rzeczywiście miałem. Zazębiło się wszystko jak w szwajcarskim zegarku :D
Co do spota to chętnie, ale jak zrobię serwis olejowy. Zbieram na razie graty i plan jest taki, żeby wszystko za jednym razem ogarnąć.

_________________
Pozdro - Robert
Jest:
Lancia Phedra 2.2 JTD 170KM - TyAaaaa_TO_wóz_zzz
Zipp VZ-2 albo Zipp VZ-2 - Zupka Chińska / Mechaniczna Pomarańcza
+ Lybra Intensa 2.4 JTD SW - Papamobile :)
Było:
AR 156 SW 2.4 JTD 10V + wirus Ramzesa - Czarnulka
Delta II 1.9td
Nr. tel. 607645504


Na górę
PostDodany: 03 cze 2019, 0:48 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 mar 2009, 16:14
Posty: 10080
Imię: Kamil
Lokalizacja: Wieluń/Gdynia

mikee72 pisze:
wiesiu pisze:
02 cze 2019, 22:05
zbędny bajer.
Zgadzam się. Co prawda zdarzają się takie dni, że jest straszny syf na drodze - ale ja ostatnio ze 4 lata temu myłem reflektory w trasie, bo szkło było tak zalepione że niewiele już było widać. Więc jak ktoś lubi wieczorny offroad, to wtedy spryski lamp są wskazane. Pytanie czy na przeglądzie wymagają ich działania przy ksenonie? Zestaw dwóch oryginalnych czarnych klapek (do lakierowania) kosztuje 80zł, używki w kolorze chodzą 100zł/szt - tak było jak szukałem jakiś rok temu..
A ja się nie zgodzę. Ksenony nie wydzielają tyle ciepła co żarówki halogenowe i zimą śnieg się osadza na reflektorach nie topniejąc, co skutecznie ogranicza jakość świecenia. Podobnie jest z błotem pośniegowym. Osobiście nie wyobrażam sobie jazdy zimą bez spryskiwaczy reflektorów przy tym typie oświetlenia.

Wysłane z mojego Moto G (5S) Plus przy użyciu Tapatalka


_________________
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V

Były:
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX


Obrazek


Na górę
PostDodany: 03 cze 2019, 9:05 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 02 lis 2016, 9:28
Posty: 312
Lokalizacja: Wrocław
FXX pisze:
03 cze 2019, 0:48
mikee72 pisze:
wiesiu pisze:
02 cze 2019, 22:05
zbędny bajer.
Zgadzam się. Co prawda zdarzają się takie dni, że jest straszny syf na drodze - ale ja ostatnio ze 4 lata temu myłem reflektory w trasie, bo szkło było tak zalepione że niewiele już było widać. Więc jak ktoś lubi wieczorny offroad, to wtedy spryski lamp są wskazane. Pytanie czy na przeglądzie wymagają ich działania przy ksenonie? Zestaw dwóch oryginalnych czarnych klapek (do lakierowania) kosztuje 80zł, używki w kolorze chodzą 100zł/szt - tak było jak szukałem jakiś rok temu..
A ja się nie zgodzę. Ksenony nie wydzielają tyle ciepła co żarówki halogenowe i zimą śnieg się osadza na reflektorach nie topniejąc, co skutecznie ogranicza jakość świecenia. Podobnie jest z błotem pośniegowym. Osobiście nie wyobrażam sobie jazdy zimą bez spryskiwaczy reflektorów przy tym typie oświetlenia.

Wysłane z mojego Moto G (5S) Plus przy użyciu Tapatalka
Coś z tym jest, ale nie zauważyłem aby to mi jakoś pomagało. Na szczęście ja mało co miałem styczności ze śniegiem wiec w sumie jest mi to obojętne.

A co do dynamicznej jazdy phedra, to zalecam jednak uwzględnienie przy hamowania masy pojazdu. Na sliskim zwłaszcza można się zdziwić jak dużo dalej jedzie w porównaniu z mniejszym autem. To tak na wszelki wypadek pisze, jeśli ktoś lubi bardzo dynamiczna jazdę.

Ale co do samego układu hamulcowego ja nie mam zastrzeżeń, ale ja mam brembo z przodu więc ciężko to zagrzac tak żeby hamulce straciły sprawność.

_________________
-Lancia Phedra 3.0 LPG 2004
- i inne same Fordy :P


Na górę
PostDodany: 03 cze 2019, 15:16 
Offline
Przedstawiciel Regionalny
Przedstawiciel Regionalny
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2011, 9:07
Posty: 1182
Imię: Robert
Lokalizacja: Łódź
Dzięki Wiesiu, z tego doskonale zdaję sobie sprawę. Choc układ hamulcowy producent chyba powinien dostosować do danego auta. Poza tym to jest van i nie zamierzam tym zasuwać jak gokartem czy się ścigać. Z tego już daaaawno wyrosłem. Nawet Alfą jeździłem spokojnie, po co katować auto i robić z siebie debila ważne jest dla mnie żebym mógł bez spiny wyprzedzić zawalidrogę. Rozpayruję to w takiej kategorii: zapas mocy w aucie = sprawne wyprzedzanie = spokój psychiczny.

Wysłane z telefonA


_________________
Pozdro - Robert
Jest:
Lancia Phedra 2.2 JTD 170KM - TyAaaaa_TO_wóz_zzz
Zipp VZ-2 albo Zipp VZ-2 - Zupka Chińska / Mechaniczna Pomarańcza
+ Lybra Intensa 2.4 JTD SW - Papamobile :)
Było:
AR 156 SW 2.4 JTD 10V + wirus Ramzesa - Czarnulka
Delta II 1.9td
Nr. tel. 607645504


Na górę
PostDodany: 05 cze 2019, 22:55 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2015, 23:35
Posty: 44
Imię: Leszek
Lokalizacja: Gliwice
ktoś ŁDZ pisze:
No i stało się. Chyba dorosłem/dojrzałem. Lub zmądrzałem. Raczej bardziej to pierwsze Obrazek

Dnia 1 czerwca 2019 stałem się (wraz z rodzinką) posiadaczem Lancii Phedry 2.2JTD 170 kunia.

Zmianę auta planowałem w przyszłym roku, zeby na spokojnie zmienić. Aczkolwiek od stycznia przeglądałem ogłoszenia Phedry - gdyby coś się trafiło to zawsze warto podjechać.

Jak to było, a no tak - uwaga będzie epopeja.

W ubiegłą niedzielę odebrałem telefon od brata, gzie zapytał mnie ile bym wziął za Alfę, tak jak teraz stoi pod blokiem. Za godzinę drugi telefon - zejdź na dół, stoję z kumplem który szuka auta dla siebie. Zdziwiony zszedłem, rzeczywiście nie żartował. Pogadaliśmy i przejażdżka. Chłopak wcześniej zapoznał się z tematem AR na forum, potem z plikiem wymian/napraw. Zgodził się bez negocjacji na proponowaną cenę. Nie dowierzałem w to co się dzieje (minę miałem ponoć tęgą). Zgryz spory. W głowie kalkulacja teraz czy za rok się "bujać" ze sprzedażą. Odpowiedź znacie.

No to teraz cel, kupić Phedrę.

Jak wspomnialem, scrollowałerm ogłoszenia już Phedr od stycznia. W PL i DE. W lutym Phedra (ta którą kupiłem) była na mobile.de. po tygodniu zniknęła i pojawiła się u nas w Polszy. Sporo za drogo, pamiętałem cenę z m.de. Po ponad miesiącu ogłoszenie wygasło i wróciło w maju. Założenie miałem takie, żeby poczekać aż znów zniknie, cena dojrzeje (czytaj pójdzie w dół) i gdy się pojawi dzwonię i jadę. Aczkolwiek, przypadkiem odkryłem, że było nią zainteresowanie, więc pojechałem w sobotę na oględziny.

Trochę o aucie:
Stała na placu, pod grubą warstwą kurzu. Dobrze że plac kamienisty, bez trawy. Oględziny bardzo szczegółowe. Jazda próbna dla mnie była bardzo dziwna, po AR 156 nie mogłem się odnaleźć. Chwila zwątpienia nastała. Ale przecież do auta trzeba się przyzwyczaić, także na spokojnie.
Phedra 2.2 JTD 170KM(czemu w to nie pakowali 2.4????? ).
Pierwsza rejestracja 28.07.2009. Data produkcji 20.07.2009r. Ostatni wpis w TUV 24.04.2014r. przebieg 95 322km. Na nim data kolejnego badania przewidziana na kwiecień 2018r. Przy czym kolejna data i stempel na TUV było wyrejestrowanie jej 03.11.2017r.
Przebieg na dziś 184 460km. W cenie opłaty celno-skarbowe i faktura VAT.

W wyposażeniu dodatkowo znalazły się m.in.:
- ksenony;
- dwukolorowa alcantara - fotele są bardzo ładne bez przetarcia czy plam, zadbane, nie zmechacone (celowałem w dwukolorową skórę, ale że nie było co się chce, to jest co się ma) ;
- grzane siedzenia przód - grzeją aż miło;
- radio chyba RT5 z tego co ustaliłem;
- elektrycznie otwierane/zamykanie drzwi bocznych (super bajer, reakcja przechodniów bezcenna);
- roleta bagażnika;
- koła lato na felgach ALU 16" widocznych na zdjęciach, 1 para ok, 1 para do wywalenia - łyse;
- drugie koła 2-3 letnie opony zimowe też na ALU 16";
- zdrowa podłoga i progi;
- karoseria czy jak kto woli lakierniczo na 5+ (na klapie bagażnika na rancie lekka wgniotka z odpryskiem, w 3ch różnych miejscach odprysk lakieru do gołej blachy, "chrom" z klamek troszkę schodzi, kilka nie groźnych rysek od patyków czy czegoś) ;
- brak błędów;
- dogrzewanie silnika;
- ponoć rozrząd wymieniony 2tys km temu tj. tuż przed samym wyrejestrowaniem jej (do weryfikacji nie pamiętam daty muszę zerknąć).

Żeby nie było za różowo:
- dosłownie brak obudowy na filtr kabinowy i brak filtra....
- ALU na zimę zmęczone, renowacja będzie;
- fotel środkowy nie działa naciąganie pasa (jak ktoś wie gdzie dostanę mechanizm lub cały pas proszę o wiadomość);
- fotel tylny lewy jedna blokada składania go do pionu jest połamana - sprawa już rozwiązana;
- nie działający silniczek spryskiwaczy szyb przód i tył;
- 3 małe, czarne plamki na monitorze;
- polerka reflektorów gdyż w górnej ich części jest jakby nalot;
- zaślepki od ksenonów przymocować trzeba.

Do zrobienia powyższe plus wymiana wszelkich plynów, filtrów, i co tam jeszcze się znajdzie/trzeba. Auto stało ponad 2 lata nie jeżdżone. Pozytyw jest taki że przebieg jest bardzo realny (moim zdaniem).
No zobaczymy co to będzie.

Zrobiłem nią wczoraj ponad 400km do Łodzi bez problemowo. 170KM i 370 Nm pozwala jeździć naprawdę dynamicznie dynamicznie czymś co ma aerodynamikę śmietnika :)

Chciałbym podziękować kolegom (baseniarz, Aufer, goltix, wiesio i gieksio). Szczególne podziękowania dla kolegi mike72 z którym byłem co chwilę na łączach, podczas oględzin i którego męczyłem prawie cały tydzień pytaniami. Dzięki ogromne i ogromna flaszka się należy.

I w taki oto sposób stałem się szczęśliwym posiadaczem Lancii Phedry. Teraz tzw. pakiet startowy, ogarnąć to co trzeba i niech wdzięcznie oraz dzielnie służy jak Alfa, a nawet i lepiej. Jak to mówią, czas pokaże.

Łapcie fotki.

Pozdrawiam.ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

Wysłane z telefonA
A to Ty hultaju sprzatnąłeś mi ją sprzed nosaObrazek. Ale dzięki temu zyskała obszerny opis na forum. Ja niestety jestem tzw "cichym czytaczem". Sprzedający się śmiał że sobie podkradamy auta.
Aha a co do zaślepek to mi mówił że ma je do auta tylko brakuje tam jeszcze jakichś elementów. Chyba że tobie się nie przyznał. I podobno opryskiwacze działały. No niestety ja dalej czekam na swoją bo moja Luśka poszła w inne ręce. Pozdrawiam i bezproblemowej eksploatacji.

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka



Na górę
PostDodany: 06 cze 2019, 7:09 
Offline
Przedstawiciel Regionalny
Przedstawiciel Regionalny
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2011, 9:07
Posty: 1182
Imię: Robert
Lokalizacja: Łódź
Hej, to sem ja.

Na początek podziękuję za życzenia.

Miałem czekać aż zniknie z ogłoszenia i jak wróci ponownie wtedy jechać. Jednak zmobilizował mnie wpis forumowicza "zeneksekendhend", który napisał na forum prośbę o sprawdzenie VINu tejże Phedry. Decyzja była prosta, jedziemy bo im szybciej tym lepiej w takim przypadku - wiadomo. Teraz się okazało że był jeszcze 3ci chętny, czyli Ty. W czasie jazdy próbnej ktoś dzwonił koło godziny 11.00 w sobotę 1 czerwca. Możliwe że to byłeś Ty - gdy już podpisałem umowę sprzedawca mi powiedział że chodziło o Phedrę.

Zaślepki mam, spryskiwacze reflektorów działają. Co tam jest nie tak, jeszcze nie miałem czasu sprawdzić. Sprzedawca był miły, uprzejmy i makaronu na uszy nie nawijał. Szczery i życzliwy człowiek, mogę polecić.

Powodzenia w poszukiwaniach.
Pozdrawiam.

Wysłane z telefonA


_________________
Pozdro - Robert
Jest:
Lancia Phedra 2.2 JTD 170KM - TyAaaaa_TO_wóz_zzz
Zipp VZ-2 albo Zipp VZ-2 - Zupka Chińska / Mechaniczna Pomarańcza
+ Lybra Intensa 2.4 JTD SW - Papamobile :)
Było:
AR 156 SW 2.4 JTD 10V + wirus Ramzesa - Czarnulka
Delta II 1.9td
Nr. tel. 607645504


Na górę
PostDodany: 06 cze 2019, 7:25 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
Posty: 4594
Imię: Tomczysław ;)
Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Gratulacje - sam się szykuję na autobusa z tym silnikiem. Straszą podwójnym turbo, ale na Auto Świat trzeba brać poprawkę.

W zeszłym roku miałem namierzoną w Belgii sztukę z 2010 z nalotem 100000km potwierdzonym car-passem. Miała brązowe skóry w środku a z niechcianych rzeczy szyber 😉

Niech się sprawuje, melduj pilnie jak eksploatacja silnika przebiega, bo to naprawdę chyba najsensowniejszy napęd do tej budy i mam wrażenie, że wstydu na szosie przy wyprzedzaniu przynosić nie powinien.

A radyjko w tym roczniku powinno być RT5 z wbudowanym BT.

PS - również moją pierwszą myślą było - "dlaczego tam nie pakowali Multijeta 2,4" ;)

_________________
Są: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Delta 2,0 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205


Na górę
PostDodany: 06 cze 2019, 7:50 
Offline
Przedstawiciel Regionalny
Przedstawiciel Regionalny
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2011, 9:07
Posty: 1182
Imię: Robert
Lokalizacja: Łódź
Hej,

Dzięki. Jest RT5. Gdy jechałem do Łodzi problemów z wyprzedzaniem nie było, redukcja, gaz i ten klocek ciągnie do przodu. Robi robotę i tyle.

O silnik się nie boje. Montowane w Land Roverach i Jaguarach, tata pracuje w serwisie tych marek i je chwali.

Na gazety i osoby postronne trzeba brać korektę. Wiadomo że wszystko zależy co się trafi i jak poprzednik dbał. Zobaczymy jak to będzie, wyjdzie w praniu.

Jak zawsze, będę pisał wszystko.

Pozdrawiam.

Wysłane z telefonA


_________________
Pozdro - Robert
Jest:
Lancia Phedra 2.2 JTD 170KM - TyAaaaa_TO_wóz_zzz
Zipp VZ-2 albo Zipp VZ-2 - Zupka Chińska / Mechaniczna Pomarańcza
+ Lybra Intensa 2.4 JTD SW - Papamobile :)
Było:
AR 156 SW 2.4 JTD 10V + wirus Ramzesa - Czarnulka
Delta II 1.9td
Nr. tel. 607645504


Na górę
PostDodany: 06 cze 2019, 9:38 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2015, 9:41
Posty: 586
Imię: Mikołaj
Lokalizacja: Poznań
Robert, to - jeśli tego nie zrobiłeś jeszcze - zresetuj może drugi licznik komputera:
mode -> komputer pokładowy / przycisk na prawej manetce na '2' i przytrzymaj dłużej.

Ciekawi mnie wynik spalania za kilka tys km. Ten licznik sam się resetuje po ponad 10tys km. Wrócimy do tematu :)
W mojej 2.0Pb to jest w wielotysięcznej perspektywie wg kompa 12-12,5l/100km = 15l LPG (+ 20% poprawka na gaz).

_________________
Tipo Suite 1.6 8v A.D.1994 TTT
Phedra Emblema 2.0 16v PB+LPG A.D.2002


Na górę
PostDodany: 06 cze 2019, 14:09 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 02 lis 2016, 9:28
Posty: 312
Lokalizacja: Wrocław
Moja wg takiego wskazania od kiedy ją mam wyświetla 14,5-15l/100km. Oczywiscie gazu odpowiednio więcej.

I u mnie nie resetuje się ponad 10000km tylko coś koko 8000-9000km (dokładnego wyniku nigdy nie dałem rady zaobserwować).

_________________
-Lancia Phedra 3.0 LPG 2004
- i inne same Fordy :P


Na górę
PostDodany: 06 cze 2019, 22:08 
Offline
Przedstawiciel Regionalny
Przedstawiciel Regionalny
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2011, 9:07
Posty: 1182
Imię: Robert
Lokalizacja: Łódź
Tak zrobię, choć są 2 rzeczy:
- 1sza - muszę znaleźć gdzie to zrobić, w ogóle muszę posiedzieć w aucie i się nauczyć i odkryć wszystkie opcje. Na razie brak czasu...
- 2ga - zawsze tankuję pod korek i prowadziłem i prowadzić będę excelowy raport/dziennik spalania, według mnie jest to najbardziej miarodajne.

Obecnie kupuję oleje, filtry, czekam na dostawę środkowego fotela żeby napinacz/zwijacz pasa wymienić i pozostałe elementy o których pisałem. Po tym wszystkim Lancia zaczyna nabijać kilometry - będziemy się docierać

Wysłane z telefonA


_________________
Pozdro - Robert
Jest:
Lancia Phedra 2.2 JTD 170KM - TyAaaaa_TO_wóz_zzz
Zipp VZ-2 albo Zipp VZ-2 - Zupka Chińska / Mechaniczna Pomarańcza
+ Lybra Intensa 2.4 JTD SW - Papamobile :)
Było:
AR 156 SW 2.4 JTD 10V + wirus Ramzesa - Czarnulka
Delta II 1.9td
Nr. tel. 607645504


Na górę
PostDodany: 06 cze 2019, 22:09 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2015, 9:41
Posty: 586
Imię: Mikołaj
Lokalizacja: Poznań
U mnie ten licznik 2 zazwyczaj przekracza 10tys i później - nie wiem dokładnie kiedy bo nie obserwuję go cały czas - resetuje się.
Dodam, ze średnia prędkość na tym wskazaniu to około 30 kmh, jeśli się nie mylę - komputer wlicza do prędkości postoje na odpalonym silniku.

Zaczepił mnie dzisiaj pod żłobkiem kierowca Phedry ze starszym dieslem 2.2 - takim jak gieksio ma. Auto ma od kilkunastu lat, kupił je jako 2-letnie. Powiedział, że nie miał żadnych problemów z silnikiem - narzekał tylko na wysokie spalanie w Poznaniu.. około 12 litrów ropy. Lubię takich szczerych gości, zresztą na forum Peugeota też potrafią napisać o wynikach około dychy i więcej.

Nie pamiętam, żeby ktoś u nas miał i opisywał Phedrę 170HP - dlatego mam nadzieję na szczere wpisy Roberta odnośnie bieżącej eksploatacji i spalania. Pewnie na początku będzie większy wynik, po jakimś czasie (po kilku tankowaniach) kierowca Phedry jeździ zazwyczaj bardziej dostojnie :lol:

_________________
Tipo Suite 1.6 8v A.D.1994 TTT
Phedra Emblema 2.0 16v PB+LPG A.D.2002


Na górę
PostDodany: 06 cze 2019, 22:56 
Offline
Przedstawiciel Regionalny
Przedstawiciel Regionalny
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2011, 9:07
Posty: 1182
Imię: Robert
Lokalizacja: Łódź
Ja obstawiam 10L po Łodzi, znaczy się mam taką nadzieję Mocniejszy silnik powinien mieć lżej - to tak w teorii, a praktyka bywa różna. (cosik mi w głowie siedzi jedna frywolna myśl, zobaczymy) Słyszałem że HDI lubią wypić ponoć. Ale słyszy się wiele, zależy gdzie ucho przystawiać. Zweryfikuję to i dam znać. No i nogę mam raczej normalną, nie ciąży na pedale gazu (jak emeryt nie jeżdżę, żeby nie było). Zresztą, to jest van, minibus czy jak to tam zwać. Tym się przemieszcza sprawnie, a nie zapier*suwa Zobaczymy jak to będzie.

P.S. Wpisy muszą być szczere, gdyż wszystko dostaje kolejny nabywca. Wie co bierze.

Wysłane z telefonA




_________________
Pozdro - Robert
Jest:
Lancia Phedra 2.2 JTD 170KM - TyAaaaa_TO_wóz_zzz
Zipp VZ-2 albo Zipp VZ-2 - Zupka Chińska / Mechaniczna Pomarańcza
+ Lybra Intensa 2.4 JTD SW - Papamobile :)
Było:
AR 156 SW 2.4 JTD 10V + wirus Ramzesa - Czarnulka
Delta II 1.9td
Nr. tel. 607645504


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl