Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 18 cze 2019, 11:08

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3
Autor Wiadomość
PostDodany: 17 lis 2018, 17:12 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 kwie 2009, 20:51
Posty: 616
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Sławno
Dzisiaj zrobiłem dolewkę płynu do FAP. Właściwie to wlanie praktycznie do pustego zbiornika- weszły 3l i jeszcze coś by się zmieściło : gafa :

Zakupiony płyn WALKER EOLYS DPX 176. Koszt 288zł.

Naturalnie z resetem w kompie. Nareszcie brak komunikatu : yesyes : Jeszcze zostało mi do zrobienia wypalanie FAP. BOLL już kupiony, tylko muszę znaleźć chwilę.

Przebieg 316888km.

_________________
Była:
Dedra 2.0 i.e.
Jest:
Kappa 2.4 175KM '98 > pocisk > :D
Phedra 2.0 136KM '06 > salon na kółkach ;)


Na górę
PostDodany: 06 cze 2019, 0:25 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 23 maja 2019, 14:24
Posty: 7
Imię: Zenek
Jak znajdziesz chwilę, to może skrobnąłbyś krótki tutorial, jak dolewać płyn zwłaszcza z zestawu bez wężyków i jak wpisać dolewkę w kompa. Z góry dziękuję w imieniu własnym i innych zainteresowanych, których zapewne tu sporo.


Na górę
PostDodany: 07 cze 2019, 12:09 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 kwie 2009, 20:51
Posty: 616
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Sławno
Ok, postaram się coś opisać w osobnym temacie, screeeny z PP też porobię, ale w bliżej nieokreślonym czasie niestety. Zresztą co do PP to kasowanie licznika FAP nie do końca się udało i muszę procedurę powtórzyć bo po jakimś miesiącu komunikat znów się pojawił i wyświetla się losowo.

Ostatnio zmagaliśmy się z komunikatem:"Błąd poprawy jakości spalin". Razem z komunikatem w 8 na 10 przypadków Phedra traciła moc, max 1800obr. i 60km/h. Pod lekkie wzniesienie trzeba było kulać się na 2-3 biegu. Nie był to klasyczny tryb awaryjny. Po przeryciu całego internetu i podpięciu do kompa wyrzuciło błąd dawki paliwa. Okazało się, że "Błąd poprawy jakości spalin" ma bardzo szeroki zakres możliwości. W moim przypadku oznaczał uszkodzenie regulatora wydatku paliwa znajdującego się w pompie CR na niskim ciśnieniu. Chociaż po objawach bliżej było do problemów z wysokim ciśnieniem to w systemie Siemensa, jaki siedzi w 2.0 Multijet (HDI) RHR znajdują się 2 regulatory- wysokiego ciśnienia paliwa który odpowiada tylko za zbicie niebezpiecznie wysokiego ciśnienia w układzie i wydatku który steruje całą pracą i to on jest najważniejszy i odpowiedzialny za takie zachowanie silnika.

Wymiana na nowy pomogła, jak na razie problem nie wrócił. Lżejsi o 650zł +100zł dla mechanika pojeździmy, zobaczymy...
Przebieg 320 680km.

_________________
Była:
Dedra 2.0 i.e.
Jest:
Kappa 2.4 175KM '98 > pocisk > :D
Phedra 2.0 136KM '06 > salon na kółkach ;)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: boruch, czarlz i 43 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl