Po przejechaniu pierwszego tysiąca km czas wreszcie przedstawić na forum.
Generalnie miałem nie kupować auta, bo w sumie nie jest mi potrzebne swoje auto. Nie chciałem Y ze względu na idiotyczną ilość drzwi w tym aucie. Jednakże granatowy sprawuje się tak dobrze, że stwierdziłem, że ewentualnie jakiś Y w dobrym stanie może być... No i trafił się za rozsądne pieniądze w dokładniej takiej konfiguracji i w takim stanie jak chciałem
Rocznik 2003. Wersja Cosmopolitan. Przebieg 135000 km potwierdzony stanem auta i na komputerze. Silnik dla mnie w pełni wystarczający - 1.2 8v. Gdybym nie jeździł 16v to twierdziłbym, że to szybkie auto.
Y miał w Niemczech dwóch właścicieli z czego drugi miał go nie całe pół roku. Prawdopodobnie przestraszył się "skomplikowanej" elektroniki.
Załącznik:
P2289414.JPG [ 415.87 KiB | Przejrzano 4306 razy ]
Załącznik:
P2289416.JPG [ 392.01 KiB | Przejrzano 4306 razy ]
Załącznik:
P2289419.JPG [ 222.93 KiB | Przejrzano 4306 razy ]
Załącznik:
P2289420.JPG [ 196.51 KiB | Przejrzano 4306 razy ]
Załącznik:
P2289424.JPG [ 261.34 KiB | Przejrzano 4306 razy ]
Załącznik:
P2289432.JPG [ 393.99 KiB | Przejrzano 4306 razy ]
Załącznik:
P2289436.JPG [ 317.82 KiB | Przejrzano 4306 razy ]
W aucie w momencie zakupu były do zrobienia:
- uszkodzony czujnik ciśnienia oleju - od razu wymieniony na nowy (całe 15 zł),
- uszkodzona tylna wycieraczka - uszkodzona wiązka, zatarty trzpien i spalone szczotki na raz, wszystko już naprawione,
- błąd poduszki - prawdopodobnie wystarczyło rozruszać wyłącznik poduszki pasażera,
- zniszczona gałka zmiany biegów - może doczekam się kiedyś paczki od Wilkina...
Wyposażenie skromne, jak to w miejskim aucie, czyli:
- skórzana tapicerka - tylna kanapa wygląda jakby nikt na niej nie jeździł,
- podgrzewane fotele,
- klimatyzacja,
- 4 poduszki powietrzne,
- ABS,
- elektrycznie sterowane lusterka,
- elektryczne szyby,
- centralny zamek,
- wspomaganie.
Dokupiłem już oryginalne alufelgi, bo te które były z autem ukradli handlarze i wystawili na allegro a na auto założyli stalówki.
W momencie zakupu auto płynęło po drodze. Po 500 km po Polskich drogach już całym autem zaczęło bujać.
Do wymiany są przednie wahacze, prawa końcówka drążka kierowniczego i trzeba zregenerować tylne wahacze.
Na koniec należą się podziękowania dla:
- borucha za info o aucie,
- Egona za telefoniczne konsultacje, które zmniejszyły nasze wątpliwości

_________________
Pozdrawiam Michał, syn Geparda
Y 1.2 8v Cosmopolitan + Piaggio Zip 50 2010
Są jeszcze
Phedra 2.0 JTD +
Y 1.2 8v Marie Clarie + BX 1.9 TRI
Były Kappa SW 2.4 TDS i
Y 1.2 16v
