Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 24 kwie 2018, 18:41

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 98 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 13 4 5 6 7 Następna
Autor Wiadomość
Post: 08 kwie 2017, 15:20 
Offline
Moderator Globalny
Moderator Globalny
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 kwie 2014, 21:15
Posty: 545
Imię: Mateusz
Lokalizacja: Lublin
Witajcie. Zrobiło się cieplej więc już nie miałem wymówki aby dłużej odwlekać zrobienie zawieszenia z tyłu.
Wymieniłem małe tuleje wahacza wzdłużnego - te wciskane w zwrotnicę, a także tę dużą w wahaczu, o ile z wyjęciem jej nie było problemu, gdyż zwyczajnie przeciąłem jej kołnierz brzeszczotem, o tyle ze wprasowaniem nowej w domowych warunkach bez uprzedniego rozgrzania wahacza lub bez solidnego imadła typu "Sdielano w CCCP" nie ma szans. Ja akurat miałem takie 50 kilogramowe i sporo się namachałem żeby tuleja weszła na miejsce. Polecam zatem zajechać do najbliższego mechanika, na prasie zrobi wam to w 2 minuty, szkoda zdrowia i czasu na samodzielną walkę. Po wymianie auto prowadzi się zupełnie inaczej, kompletnie inaczej reaguje na zmianę kierunku jazdy, w środku zapanowała cisza, żadnego stukania na dołach.
Pozdrawiam !
Załącznik:
17836849_1316957461713374_1214456090_o.jpg
17836849_1316957461713374_1214456090_o.jpg [ 41.82 KiB | Przejrzano 3617 razy ]

_________________
Lancia k Coupe 20VT 99'
Fiat Linea 1.4 T-jet 08'

[W przeszłości]Lancia k Sedan 2.4 20V 00'


Na górę
Post: 08 kwie 2017, 16:11 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lis 2009, 11:51
Posty: 1126
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Dębica
Świetna robota! Też zmieniałem te tuleje w swoim Kapiszonie, w ogóle wymieniłem całe tylne zawieszenie i fakt - auto było nie do poznania zwłaszcza w ciasnych zakrętach.

Pozdrawiam.

Wyleciało z Sony Xperia Z3


_________________
Jedyna szczerość jaka jest mi dozwolona polega na wyznaniu, że szczerość jest mi niedozwolona.

>>> Lancia Phedra 2.2 HDI 2004r <<<

Była: Lancia K 2.0 V.I.S. Berlina


Na górę
Post: 08 kwie 2017, 18:34 
Offline
Przedstawiciel Regionalny
Przedstawiciel Regionalny
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 wrz 2015, 20:14
Posty: 1137
Imię: Daniel
Lokalizacja: Lublin
Uwielbiam widok części świecących się po renowacji bądź nowych w aucie :) Good job.

_________________
Obrazek


Na górę
Post: 09 kwie 2017, 07:00 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 23:43
Posty: 959
Imię: marcin
Lokalizacja: Brzeszcze
Też mnie to czeka w tym tygodniu :)

_________________
https://www.facebook.com/groups/LanciaKappaKlubPoland/


Na górę
Post: 25 maja 2017, 00:37 
Offline
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2013, 22:31
Posty: 3092
Imię: Robert
Lokalizacja: Gdynia/Norway
A ja walczę z cukierkami z przodu.. I w zwiazku z tym wpadnie też nowy stabilizator... Łącznik padł przy odkręcaniu.. Przynajmniej przód bedzie do końca ogarnięty.. A potem końcówki regulowane drążków reakcyjnych z tyłu..

_________________
Veicolo Lancia Beta Coupe S2 2000 119KM Anno Domini '76 - Serce i dusza...
Veicolo Lancia Gamma Coupe S2 2500 i.e. 140KM x2 Anno Domini '80/'81 - Duma i radość...
Veicolo Lancia Kappa Coupe 2400 20V 175KM Anno Domini '98 - Przyjemność i wygoda...
Honda Civic VIII 4D 1.8 140KM Anno Domini '07 - Rozum i pewność...
Opel Astra Caravan 1.4 S.P.I. 60KM Anno Domini '96 - "Sztruclowóz" i tyle...
To już wspomnienie: Opel Ascona C 1.7D sedan 4D, Hyundai Pony IV 1.5 GL sedan, Renault Clio II Phase I 1.2 RN, Renault Clio III 1.2 Tce 100KM, Lancia Delta II HPE 2000 16V 139KM.


Na górę
Post: 18 sie 2017, 14:00 
Offline
Moderator Globalny
Moderator Globalny
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 kwie 2014, 21:15
Posty: 545
Imię: Mateusz
Lokalizacja: Lublin
Witajcie.
W ostatnim czasie auto dość sporadycznie wyjeżdża na drogę. Wymieniłem uszczelniacz wału, brok, kompletne sprzęgło a tarczę obiłem kevlarem.
Przy okazji wymieniłem wysprzęglik bo stary się po prostu rozleciał. Przede mną wymiana nagrzewnicy, powoli auto wraca na właściwe tory, widać że ostatnie lata Kappa miała bardzo ciężko.
Poza tym kiedy już jeździ to sprawia ogromną przyjemność. Co do samego kevlaru to spina zupełnie inaczej, nie jest zerojedynkowo ale ten moment uślizgu jest bardzo krótki, czuć że tarcza gwałtowniej spina skrzynię co mnie osobiście odpowiada :)


Załączniki:
20170814_155037 — kopia.jpg
20170814_155037 — kopia.jpg [ 131.73 KiB | Przejrzano 2943 razy ]

_________________
Lancia k Coupe 20VT 99'
Fiat Linea 1.4 T-jet 08'

[W przeszłości]Lancia k Sedan 2.4 20V 00'
Na górę
Post: 18 sie 2017, 14:59 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 gru 2009, 00:25
Posty: 1175
Skype: Kondi243
Imię: Konrad
Lokalizacja: Przysieka
Kevlar jest faj y. Druga sprawa że kevlar jak ślizgnie i pojdą dymy z okładzin to wystarczy żeby ostygł i działa dalej bez problemu. Przetestowałem w mojej Teresie jak pękła sprężyna docisku.

_________________
Były:Peugeot 309 1.6, Renault Laguna 1.8 8v, Lancia Kappa 2.0 V.I.S.
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt
Tel:696934083


Na górę
Post: 18 sie 2017, 15:10 
Offline
Przedstawiciel Regionalny
Przedstawiciel Regionalny
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 wrz 2015, 20:14
Posty: 1137
Imię: Daniel
Lokalizacja: Lublin
Ciekawe jak z żywotnością takiego zestawu przy normalnym użytkowaniu 20VT.

_________________
Obrazek


Na górę
Post: 18 sie 2017, 15:11 
Offline
Moderator Globalny
Moderator Globalny
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 kwie 2014, 21:15
Posty: 545
Imię: Mateusz
Lokalizacja: Lublin
Zgadzam się, a poszedłem za Twoim śladem i również dałem do obicia. Oryginalne sprzęgło jest na styk z momentem obrotowym, nawet nie zużyte potrafi się ślizgnąć. A aramid daje znaczną rezerwę.

_________________
Lancia k Coupe 20VT 99'
Fiat Linea 1.4 T-jet 08'

[W przeszłości]Lancia k Sedan 2.4 20V 00'


Na górę
Post: 18 sie 2017, 16:06 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 gru 2009, 00:25
Posty: 1175
Skype: Kondi243
Imię: Konrad
Lokalizacja: Przysieka
Z forumFC dowiedziałem się że kevlar przy seryjnym docisku przeniesienie około 430-460nm zależy od stanu docisku, wiec jest lepiej z wytrzymałością. I druga sprawa wolniej się zużywa jak seria.W Teresie sprawdza się bardzo dobrze. Turbo hybryda z kappy daje radę po przekroczeniu 4.6tys obr zaczyna na dwojce interweniować asr a sprzęgło na to jak na lato nawet 6 biegu zero uślizgu.

_________________
Były:Peugeot 309 1.6, Renault Laguna 1.8 8v, Lancia Kappa 2.0 V.I.S.
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt
Tel:696934083


Na górę
Post: 18 sie 2017, 16:38 
Offline
Przedstawiciel Regionalny
Przedstawiciel Regionalny
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 wrz 2015, 20:14
Posty: 1137
Imię: Daniel
Lokalizacja: Lublin
U mnie jest ori w stanie bdb bo wymienione przez poprzedniego właściciela i zweryfikowaliśmy to przy wymianie skrzyni. Można uprościć i powiedzieć że ślizga się tak ze 2 razy na 10 przyspieszeń. Szkoda mi tego teraz ruszać bo jest po prostu nowe... Ori "nie robi" :(

_________________
Obrazek


Na górę
Post: 18 sie 2017, 19:47 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 maja 2012, 07:51
Posty: 3054
Lokalizacja: Łódź
Hmmm, ja miałem wrażenie uślizgu sprzęgła może raz albo dwa, a i to nie byłem pewien czy faktycznie to nastąpiło - raz przed remontem silnika jeszcze (stare), drugi raz jakiś rok temu (nowe założone przy remoncie, czyli też już parę tysi ma).
Brakuje mi mocy czy co? :(

Ile kosztuje taka zabawa w kevlar?

_________________
Drop a gear and disappear!


Na górę
Post: 18 sie 2017, 20:15 
Offline
Moderator Globalny
Moderator Globalny
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 kwie 2014, 21:15
Posty: 545
Imię: Mateusz
Lokalizacja: Lublin
Mnie ten zabieg kosztował 250złotych, dodatkowo kupiłem nowy docisk i łożysko, aby mieć spokój na jakiś czas.
Myślę że to całkiem akceptowalna kwota ;)

_________________
Lancia k Coupe 20VT 99'
Fiat Linea 1.4 T-jet 08'

[W przeszłości]Lancia k Sedan 2.4 20V 00'


Na górę
Post: 18 sie 2017, 20:30 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 gru 2009, 00:25
Posty: 1175
Skype: Kondi243
Imię: Konrad
Lokalizacja: Przysieka
Kwota jest bardzo akceptowalna. W Kappie przy dużym turbo i gtecu seria ślizgła kilka razy na 4 oraz 5 biegu. Potem poszedł kevlar i skończyły sie problemy z poślizgiem sprzęgła. Dlatego do Teresy też poszedł kevlar. A Teresa mimo seryjnego programu seryjnych wtrysków na bank nie ma seri tylko więcej. Bo od 2.200 obr do odcinki idzie jak zła. I sprzęgło daje radę. Także szczerze kevlar polecam.

_________________
Były:Peugeot 309 1.6, Renault Laguna 1.8 8v, Lancia Kappa 2.0 V.I.S.
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt
Tel:696934083


Na górę
Post: 20 sie 2017, 18:17 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 03 sie 2015, 11:15
Posty: 199
Lokalizacja: podkarpacie
A gdzie obijane? Sam za jakiś czas będę musiał to zrobić w JTD ;)

_________________
Aktualnie: Lancia Kappa 2.4JTD, sedan, 1998 rok.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 98 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 13 4 5 6 7 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: Off ]