Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 19 gru 2018, 13:26

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 109 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 14 5 6 7 8
Autor Wiadomość
PostDodany: 05 lis 2017, 14:01 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 16 lut 2010, 22:59
Posty: 2096
Lokalizacja: Tarnowskie Góry \ Regensburg DE
I jak rok temu Thema już zimuje i tak do kwietnia. W tym sezonie przejechała prawie 8000 km, praktycznie bezawaryjnie :) pomijam urwaną śrube od kompresora klimatyzacji, a stało się to na włoskiej autostradzie :) Na wiosne planuje zrobić swapa na 2.0 16VT, zobaczymy co z tego wyjdzie.

_________________
Thema SW 2.0 VIS, Thema 16VT MK III LX (do odbudowy), Kappa 2.0 SW wel gruz :),Bravo 2.0 20V - jeszcze bez - VT, Y 1.2 8V :)


Na górę
PostDodany: 05 cze 2018, 22:27 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 16 lut 2010, 22:59
Posty: 2096
Lokalizacja: Tarnowskie Góry \ Regensburg DE
Jak to mówią, lepiej późno niż wcale :) W planach był początek kwietnia, ale dopiero dzisiaj Thema została wyciągnięta z hali.
Załącznik:
thema_wyjazd.jpg
thema_wyjazd.jpg [ 289.45 KiB | Przejrzano 846 razy ]

_________________
Thema SW 2.0 VIS, Thema 16VT MK III LX (do odbudowy), Kappa 2.0 SW wel gruz :),Bravo 2.0 20V - jeszcze bez - VT, Y 1.2 8V :)


Na górę
PostDodany: 23 wrz 2018, 19:50 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 16 lut 2010, 22:59
Posty: 2096
Lokalizacja: Tarnowskie Góry \ Regensburg DE
Dobra czas na mały update :)

Od momentu wyprowadzenia przejechane prawie 9.000 km. W sumie bez awarii. Jedyne co się przydarzyło, to brak ładowania, winny regulator zamiennik, wytrzymał jakieś 2.000 km :-P Zegary zaczęły świrować pawiana :) Wskaźniki pokazywały co im się podobało, kontrolki działały, lub nie według uznania. Niestety nie była to wina masy. Winne były styk w zegarach,i na tej śmiesznej foli, która udaje płytkę drukowaną. Miedz się utleniła. Jedyne co mozna było zrobić to pocynować wszystkie styki. Pewnego pięknego upalnego dnia padł zacny board computer :) zgasł i tyle. Winny okazał się tranzystor BD 139 w zasilaczu, chyba się przegrzał i padł. Czeka mnie jeszcze wymiana lambdy, zrobienie nowego TUV i znowu do hali i niech stoi do wiosny.

Pozdrawiam
Załącznik:
folia.jpg
folia.jpg [ 345.85 KiB | Przejrzano 371 razy ]
Załącznik:
BD139.jpg
BD139.jpg [ 302.81 KiB | Przejrzano 371 razy ]

_________________
Thema SW 2.0 VIS, Thema 16VT MK III LX (do odbudowy), Kappa 2.0 SW wel gruz :),Bravo 2.0 20V - jeszcze bez - VT, Y 1.2 8V :)


Na górę
PostDodany: 03 paź 2018, 20:41 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 16 lut 2010, 22:59
Posty: 2096
Lokalizacja: Tarnowskie Góry \ Regensburg DE
No i pojawiła się kolejna drobna usterka. Wskaźnik temperatury oleju na zimnym silniku pokazuje 100 C, podczas jazdy dochodzi do 140 C. Winny pewnie czujnik, kable lub wskaźnik. Szukam czujnika według OE eper podaje no. 7588856 Szukałem po numerze jest dostępny, ale z tego co pamiętam czujnik jaki jest wkręcony znacznie się różni wizualnie od tego co podaje eper. Może to jakaś nowsza zamienna wersja tego czujnika ?

Poniżej foto tego co podaje eper.
Załącznik:
czujnik.jpg
czujnik.jpg [ 232.14 KiB | Przejrzano 291 razy ]

_________________
Thema SW 2.0 VIS, Thema 16VT MK III LX (do odbudowy), Kappa 2.0 SW wel gruz :),Bravo 2.0 20V - jeszcze bez - VT, Y 1.2 8V :)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 109 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 14 5 6 7 8

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bartosz_L. i 25 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl