Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 24 paź 2018, 0:43

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 64 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna
Autor Wiadomość
PostDodany: 29 lip 2016, 0:18 
Offline
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2010, 23:43
Posty: 691
Lokalizacja: Gliwice
no pięknie ;D, niebawem fotele dotrą na miejsce :). Co do zaślepek na wałki, ostatnio bez problemu dostałem w ASO fiata. Cena też dość śmieszna

_________________
Dzidziuś


Na górę
PostDodany: 29 lip 2016, 2:12 
Offline
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2013, 22:31
Posty: 3356
Imię: Robert
Lokalizacja: Gdynia/WorldWide
MaciekTTT pisze:
no pięknie ;D, niebawem fotele dotrą na miejsce :). Co do zaślepek na wałki, ostatnio bez problemu dostałem w ASO fiata. Cena też dość śmieszna
To tak, jak u mnie... Jakieś 23 PLN/ szt. na drugi dzień a Aso.... :D
Ale ta Dederka, a szczególnie podejście władka, woła o pochwalne peany... ;) ! Czasem chciałbym mieć tylko jedną Lancię do dopieszczania... :roll:
Tylko że pazerny jestem ponad miarę... :lol: ;)

_________________
Autovettura Lancia Beta Coupe S2 2000 119KM Anno Domini '76 - Serce i dusza...
Autovettura Lancia Gamma Coupe S2 2500 i.e. 140KM x2 Anno Domini '80/'81 - Duma i radość...
Autovettura Lancia Kappa Coupe 2400 20V 175KM Anno Domini '98 - Przyjemność i wygoda...
Autovettura Lancia Lybra SW 2.4JTD 140KM Anno Domini '01 - Ekonomika i miekkość...
Honda Civic VIII 4D 1.8 140KM Anno Domini '07 - Rozum i pewność...
To już wspomnienie: Opel Ascona C 1.7D sedan 4D, Hyundai Pony IV 1.5 GL sedan, Renault Clio II Phase I 1.2 RN, Renault Clio III 1.2 Tce 100KM, Lancia Delta II HPE 2000 16V 139KM, Opel Astra Caravan 1.4 S.P.I. 60KM.


Na górę
PostDodany: 29 lip 2016, 8:47 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2012, 10:37
Posty: 524
Imię: Jacek
Lokalizacja: mazowieckie
Dostępne są też w Autosklep24 https://www.autosklep24.pl/pl/p/Brok-si ... KAPPA/9509

_________________
Lancia Delta HPE 2.0 16v
Lancia Kappa 2.0 20vT
Lancia Kappa Coupe 3.0 V6

wcześniej:
Lancia Dedra 1.8 LS
Lancia Kappa 2.4 20v LX


Ostatnio zmieniony 29 lip 2016, 21:57 przez Rapeek, łącznie zmieniany 4 razy.

Na górę
PostDodany: 29 lip 2016, 12:28 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 02 maja 2016, 18:44
Posty: 224
Imię: Mateusz
Lokalizacja: Warszawa
Dedra w super stanie.
Podejście takie jak u mnie przez co robię auta dużo dłużej niż inni ;)
Tak patrząc na zdjęcia od razu mam przed oczami moją Cromę Turbo.
Chyba dziś odwiedzę lakiernika i zobaczę jak mu idzie.
Przy okazji prawdopodobnego remontu silnika na pewno odezwę się do autora wątku.

A propo znaczków itp. to ja postawię 1L dobrego whisky za info o emblemacie V6 na tylną klapę do Fiat Croma V6.

_________________
Dawniej auta naprawdę budowano z blachy i stali, drewno było dodatkiem, a plastiku używano do wysadzania mostów...


Na górę
PostDodany: 29 lip 2016, 13:20 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2014, 23:00
Posty: 648
Imię: Radek
Lokalizacja: Siemiatycze
Z silnikiem to będzie mała niewiadomą bo aktualny motor jest w znakomitej kondycji. Mam niecałe 2 tygodnie na wyremontowane starego oryginalnego motoru wiec nie wiem czy będę go zamieniać za mało czasu posiadam. Jednak fajnie by było aby podczas instalacji klimy ori motor zamienił miejsce dotychczasowej jednostki... ach te numery silnika ... :(

_________________
Były Dedra Turbo DS 1.9 67kw, Peugeot 405 1.9D 55kw, 2xBMW E46 2.0D 100kw ŚMIERDZIELE
Tempra SW 4x4 2.0b 83kw, Rover 416 1.6b 84kw Do zadań specjalnych LPG
Jest Golf 4 następca Rovera 1.6 b 105KM BĘZIN + LPG (Pojazd użytkowy)
Jest Yamaha - YZF R1, Suzuki - DR 650 RS, KTM - EXC 300 2t,
Dedra Integrale 2.0TB 124kw JEST JAZDA
Dedra Integrale Życiorys Auta


Na górę
PostDodany: 29 lip 2016, 17:07 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 02 maja 2016, 18:44
Posty: 224
Imię: Mateusz
Lokalizacja: Warszawa
To ten silnik ze "złymi numerami" mogę odkupić to nie będę musiał remontować tego w Cromie Turbo ;)

_________________
Dawniej auta naprawdę budowano z blachy i stali, drewno było dodatkiem, a plastiku używano do wysadzania mostów...


Na górę
PostDodany: 29 lip 2016, 20:05 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sie 2007, 0:00
Posty: 437
Lokalizacja: Małopolska Nowa-Wieś k/Kęt
..na silniku od MIVOLA zrobiłem może z 2 tys.kilometrów bez żadnego upalania- po wymianie pierścieni i kompletu panewek...za układ tłok-cylinder mogę zagwarantować...


Na górę
PostDodany: 30 lip 2016, 8:49 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2014, 23:00
Posty: 648
Imię: Radek
Lokalizacja: Siemiatycze
I te elementy pozostawienie w spokoju. Reszta do wymiany :D Wal drugi załoŻe po dynamicznym wyważaniu. Na pewno blok pojedzie na osiowanie powierzchni pod panienki główne. Układ tłok korbach do ważenia. Oraz zastanawiam se nad ''łeZkami" czy ich nie porobić na wale korbowym według książki... :)

_________________
Były Dedra Turbo DS 1.9 67kw, Peugeot 405 1.9D 55kw, 2xBMW E46 2.0D 100kw ŚMIERDZIELE
Tempra SW 4x4 2.0b 83kw, Rover 416 1.6b 84kw Do zadań specjalnych LPG
Jest Golf 4 następca Rovera 1.6 b 105KM BĘZIN + LPG (Pojazd użytkowy)
Jest Yamaha - YZF R1, Suzuki - DR 650 RS, KTM - EXC 300 2t,
Dedra Integrale 2.0TB 124kw JEST JAZDA
Dedra Integrale Życiorys Auta


Na górę
PostDodany: 30 lip 2016, 12:10 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sie 2007, 0:00
Posty: 437
Lokalizacja: Małopolska Nowa-Wieś k/Kęt
i to jest pociągnięcie w dobrym kierunku


Na górę
PostDodany: 28 sie 2016, 11:43 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sie 2007, 0:00
Posty: 437
Lokalizacja: Małopolska Nowa-Wieś k/Kęt
...wczoraj wróciliśmy od Radka gdzie na żywo mogliśmy obejrzeć jego dedre integrale(zrobiliśmy z Maćkiem 1100km),wprawdzie była w trakcie różnych prac można śmiało powiedzieć że jest w super stanie a na pewno będzie bo Radek jest perfekcjonistą,ma wielkie zacięcie do pracy i wkłada w nią wiele serca i nie tylko$$$....gratuluję zacięcia i samochodu


Na górę
PostDodany: 29 sie 2016, 15:39 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2012, 22:17
Posty: 190
Imię: Marcin
Lokalizacja: Na południe od Krakowa.
Muszę potwierdzić słowa powyżej :) Również oglądałem Dedrę jeszcze przed rozpoczęciem prac i samochód robi wrażenie :) Tak swoją droga to wszyscy mamy do Radka 1100 km ?:P

_________________
Moja Lancia Wydra
Never Ending Story czyli Mój Poldżer


Na górę
PostDodany: 29 sie 2016, 22:39 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2014, 23:00
Posty: 648
Imię: Radek
Lokalizacja: Siemiatycze
Jutro może uda mi się uruchomić już klime, reflektory sterowane elektrycznie. Siedzenia w elektryce. oraz zawieszenie s.c.s :)

_________________
Były Dedra Turbo DS 1.9 67kw, Peugeot 405 1.9D 55kw, 2xBMW E46 2.0D 100kw ŚMIERDZIELE
Tempra SW 4x4 2.0b 83kw, Rover 416 1.6b 84kw Do zadań specjalnych LPG
Jest Golf 4 następca Rovera 1.6 b 105KM BĘZIN + LPG (Pojazd użytkowy)
Jest Yamaha - YZF R1, Suzuki - DR 650 RS, KTM - EXC 300 2t,
Dedra Integrale 2.0TB 124kw JEST JAZDA
Dedra Integrale Życiorys Auta


Na górę
PostDodany: 11 wrz 2016, 19:02 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2014, 23:00
Posty: 648
Imię: Radek
Lokalizacja: Siemiatycze
Cześć dawno mnie tu nie było. Dużo się zmieniło w moim pojeździe od ostatniej wizyty ;).

Do Dedry dołożyłem klimatyzacje, aktywne zawieszenie s.c.s. ,oraz elektrycznie sterowane reflektory.

dawcą była delta którą wcześniej kupiłem a następnie rozebrałem na części, a na koniec pociąłem w drobny mak na żyletki ;)

Moja Dedra, została dość mocno rozebrana,
Najpierw poszła na warsztat Klima. Dzięki bogu nie musiałem demontować silnika ;)) Jednak dookoła motoru musiałem wszystko rozkręcić w celu wsadzenia całej kompletnej instalacji. Układ został rozłączony jedynie na ścianie grodziowej. Najwięcej problemów sprawił kompresor Klimy wraz z wspornikiem który, trzeba było podmienić, (podejście masakryczne) jednak po upływie kilku godzin udało się ;)

Miłym zaskoczeniem okazała się kompletna wiązka która podłącza się 7 przewodami pod przekaźnik wentylatora chłodnicy i jedną z kostek wentylatora ;)

Gruby czerwony - rozdzielacz +12 volt mały box na ścianie grodziowej
Gruby czarny - masa, prawa strona podłużnicy
Gruby czarno czerwony - podłączamy pod przekaźnik wentylatora. Idzie nim masa która jest podawana po zapłonie .
Niebiesko czerwony cienki ? zapłon
Biało czerwony cienki ? masa która uruchamia cewkę przekaźnika od wentylatora chłodnicy - niski bieg
Czarno fioletowy ? sygnał klimatronika do uruchomienia kompresora klimatyzacji
Gruby czerwony - Do instalacji wentylatora kabiny.

Cała deska rozdzielcza została zdemontowana, aż do ściany grodziowej. Następnie wyjąłem cały zespół wentylacji i wymieniłem na drugi ten z delty. Wszystko pięknie pasowało. Operacja gorzej wyglądała niż w rzeczywistości przebiegła.

Jednym z gorszych elementów, który wymagał wymiany to element ściany grodziowej. Przedmiot posiadał trzy dodatkowe otwory. Dwa od aluminiowych przewodów które dochodzą do chłodniczki klimatyzacji, oraz jeden do opróżnienia wody z konsoli wentylatora.

Główne dwie kostki od konsoli wentylatora przyłączeniowej były identycznie więc podłączyłem je i wszystko zaczęło hulać ;)


Załączniki:
20160903_120449.jpg
20160903_120449.jpg [ 199.3 KiB | Przejrzano 1673 razy ]
20160827_174059.jpg
20160827_174059.jpg [ 223.86 KiB | Przejrzano 1673 razy ]
5.jpg
5.jpg [ 282.13 KiB | Przejrzano 1673 razy ]
3.jpg
3.jpg [ 254.73 KiB | Przejrzano 1673 razy ]
2.jpg
2.jpg [ 243.88 KiB | Przejrzano 1673 razy ]
1.jpg
1.jpg [ 246.12 KiB | Przejrzano 1673 razy ]

_________________
Były Dedra Turbo DS 1.9 67kw, Peugeot 405 1.9D 55kw, 2xBMW E46 2.0D 100kw ŚMIERDZIELE
Tempra SW 4x4 2.0b 83kw, Rover 416 1.6b 84kw Do zadań specjalnych LPG
Jest Golf 4 następca Rovera 1.6 b 105KM BĘZIN + LPG (Pojazd użytkowy)
Jest Yamaha - YZF R1, Suzuki - DR 650 RS, KTM - EXC 300 2t,
Dedra Integrale 2.0TB 124kw JEST JAZDA
Dedra Integrale Życiorys Auta


Ostatnio zmieniony 11 wrz 2016, 20:14 przez wladek-15, łącznie zmieniany 1 raz.
Na górę
PostDodany: 11 wrz 2016, 19:47 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2014, 23:00
Posty: 648
Imię: Radek
Lokalizacja: Siemiatycze
W między czasie gdy miałem już zdemontowany kokpit, zauważyłem że oryginalna wiązka dedry, jest wyposażona w instalacje od aktywnego zawieszenia C.S.C.
Bardzo sie ucieszyłem z tego powodu, ponieważ podpiąłem pod nią tylko:
Czujniki położenia kierownicy,
panel sterujący pod klimatronikiem,
pompę hamulcową,
oraz 2 przednie amortyzatory.
Reszta była banalnie prosta mam na myśli poprowadzenie wiązki od sterownika głównego do kostek przy skrzynce bezpieczników, oraz podłączenie tylnych amortyzatorów.

Niestety ale moja radość zbyt krótko trwała, ponieważ przednie amorki miały inną średnice montażową piasty i wynosiła ona 35mm a powinna mieć 25mm....
Co nas nie zabije to nas wzmocni ;)

Decyzja była jedyna zaspawujemy stare otwory, a następnie wiercimy nowe, w miejscach przewidzianych przez producenta...
Kupiłem płaskownik grubości 4mm został pocięty na 4 kawałki następnie dociśnięty innym metalowym elementem w celu zapobiegnięcia deformacji cieplnej podczas spawania...
W skrócie wyglądało to tak płaskowniki zostały bardzo szybko i precyzyjnie wspawane co dało mi wymiar 34,1mm (czyli idealnie).
Dużym problemem okazało się wymierzenie otworów montażowych amortyzatorów, trwało to około pół dnia. Dzięki temu powstał szablon który pozwolił określić precyzyjne umiejscowienie otworów ;)

Udało się?.. Po zamontowaniu przednich wzmocnionych amortyzatorów ;, pojechałem na stacje kontroli pojazdów w celu sprawdzenia geometrii kół przednich. Pan diagnosta potwierdził prawidłowość geometryczną kół czyli mojego liczenia i mierzenia miejsc pod otwory ;))

Teraz wrażenia z jazdy:
Podczas pracy automatycznej zawieszenie jest mięciutkie i komfortowe. Jednak gdy naciśniemy przycisk sport, automatycznie robi się twarde, jak skała. Naprawdę nawet na zakrętach, auto praktycznie się nie przechyla;)))) jestem miło zaskoczony bo byłem przekonany że jest to przereklamowany chłam (jeden z bajerów włoskich inżynierków) ;)))


Załączniki:
20160818_154139.jpg
20160818_154139.jpg [ 337.83 KiB | Przejrzano 1661 razy ]
20160901_072400.jpg
20160901_072400.jpg [ 214.46 KiB | Przejrzano 1661 razy ]
20160831_151152.jpg
20160831_151152.jpg [ 335.4 KiB | Przejrzano 1661 razy ]
20160831_133738.jpg
20160831_133738.jpg [ 316.06 KiB | Przejrzano 1661 razy ]
20160831_120953.jpg
20160831_120953.jpg [ 360.95 KiB | Przejrzano 1661 razy ]
20160831_105321.jpg
20160831_105321.jpg [ 386.94 KiB | Przejrzano 1661 razy ]
20160830_082617.jpg
20160830_082617.jpg [ 270.05 KiB | Przejrzano 1661 razy ]
1.jpg
1.jpg [ 190.33 KiB | Przejrzano 1661 razy ]

_________________
Były Dedra Turbo DS 1.9 67kw, Peugeot 405 1.9D 55kw, 2xBMW E46 2.0D 100kw ŚMIERDZIELE
Tempra SW 4x4 2.0b 83kw, Rover 416 1.6b 84kw Do zadań specjalnych LPG
Jest Golf 4 następca Rovera 1.6 b 105KM BĘZIN + LPG (Pojazd użytkowy)
Jest Yamaha - YZF R1, Suzuki - DR 650 RS, KTM - EXC 300 2t,
Dedra Integrale 2.0TB 124kw JEST JAZDA
Dedra Integrale Życiorys Auta
Na górę
PostDodany: 11 wrz 2016, 19:49 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2012, 22:17
Posty: 190
Imię: Marcin
Lokalizacja: Na południe od Krakowa.
No miałeś z tym trochę dłubania, ale myślę że dla tych zimnych podmuchów we wnętrzu było warto :D

_________________
Moja Lancia Wydra
Never Ending Story czyli Mój Poldżer


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 64 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl