Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 19 gru 2018, 8:49

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 175 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 18 9 10 11 12 Następna
Autor Wiadomość
PostDodany: 24 lip 2016, 16:37 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
Posty: 4483
Imię: Tomczysław ;)
Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
To jest taki stary, sympatyczny gracik, że aż żal go nie naprawić ;)

A swoją drogą to chyba naprawdę najmniej kłopotliwa Lancia w mojej karierze :)

Aha - z klimą ni ma za różowo, bo włącza się dopiero jak silnik się nagrzeje wg wskaźnika do ok. 90 stopni i wtedy odpala drugi bieg wentylatora. Pewnie znów mi wysiadł opornik wentylatora, co śmieszniejsze to kiedyś wymieniałem i starczył na 3 lata, w styczniu tego roku kupiłem oryginał i.. wygląda na to, że już podziękował :lol:

_________________
Są: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Delta 2,0 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205


Na górę
PostDodany: 01 wrz 2016, 20:34 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
Posty: 4483
Imię: Tomczysław ;)
Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Na problemy z wentylatorem i klimą pomogło poruszanie przekaźnikiem w skrzynce pod maską ;)

Chłodzi do dziś, jest ok.

Padło teraz na przegub zewnętrzny - w przyszłym tygodniu wymiana na SKF.

I coś mi strasznie wali w lewym przodzie, ale to nie zawias, jakby jakieś plastiki albo luźna rura wydechu (choć nie słychać, żeby pierdział).

No cóż - zaś do naprawy ;)

Na liczniku ponad 258 tysięcy, czyli ponad 110k km zrobiłem już tym pudełkiem w 6 lat (10 albo 13 sierpnia była rocznica zakupu ;) ).

_________________
Są: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Delta 2,0 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205


Na górę
PostDodany: 30 lis 2016, 22:37 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
Posty: 4483
Imię: Tomczysław ;)
Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Staruszka ostatnio co chwilę się sypie - teraz coś mi tam chyba w rozrządzie puka i przenosi się "łapą" na karoserię. Podejrzenia były na pompę wspomagania, ale chyba jednak rozrząd... Czekam na wyrok.

W międzyczasie była wymiana paska i rolki napędów pomocniczych (hałasowały).

Szukam powoli następczyni. Ale uparłem się na ksenony, więc zostaje albo Stilo, albo Bravo, na nową Ypsilonkę (ani na Bravo) mnie nie stać obecnie :(

_________________
Są: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Delta 2,0 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205


Na górę
PostDodany: 10 cze 2017, 17:51 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
Posty: 4483
Imię: Tomczysław ;)
Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Się długo nic nie wpisywało, bo auto stało i stało...

Walczyłem z dziwnymi stukami przenoszonymi z "łapy" silnika aż do kabiny. W międzyczasie przegląd mi się skończył i podczas niego... pękł mi przewód hamulcowy :lol:

Zakupiłem nową pompę wspomagania i używany alternator, bo mój miał pękniętą obudowę. Altek poszedł do regeneracji.

Ponadto napełniono klimę, odgrzybiono, wymieniono filtr kabinowy i założono kawałek brakującego chwytu powietrza do puszki z filtrem - wydaje mi się, że jest lepiej, tzn. silnik przy odpaleniu nie "zająkuje się".

Zobaczymy jak długo będzie ok - plan zakłada dokulanie się staruszką na zlocik :)

_________________
Są: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Delta 2,0 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205


Na górę
PostDodany: 07 wrz 2017, 23:00 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
Posty: 4483
Imię: Tomczysław ;)
Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Cóż - w sierpniu minęło 7 lat jak Deltolot jest z nami :)

Po zlocie wpadło parę pierdół, np. urwał się tłumik tylny (ale odratowany) no i przytarł się wentylator chłodnicy, ale dzięki uprzejmości kolegi tasman3310 mam znów w pełni sprawne chłodzenie. Przy okazji wymiany wentylatora wyszło, że termostat popuszcza ;) I zaczyna mi chrobotać przegub zewnętrzny.

Ot, kaprysy 20-latki...

Na budziku 270 tysięcy km stuknęło, ale Deltolot dzielnie walczy i wozi mnie znowu co dzień do pracy :D

Powiem Wam szczerze, że naprawdę nieraz się wkurzam na nią, podśmiechuję z niej, że taki "klamot" (bo już w środku skrzypi, dziura w fotelu, elektryka szwankuje - kierunek lewy boczny nie działa, klakson raz działa raz nie, podobnież opuszczanie szyby kierowcy), ale tym samochodzikiem się tak sympatycznie jeździ, że po każdej naprawie wsiadam do niej i jadę po prostu z bananem na gębie :)

Będę ją na pewno bardzo miło wspominał jak już nie będzie moja :)

_________________
Są: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Delta 2,0 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205


Na górę
PostDodany: 14 sty 2018, 21:30 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
Posty: 4483
Imię: Tomczysław ;)
Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Dawno nic nie było, więc czas uzupełnić historię ;)

Na blacie 282 tysie, wczoraj autko przeszło bez problemu przegląd "po nowemu".

W październiku była wymiana oleju, filtra, świec, linek ręcznego i kompletu tarcz i klocków, bo już można było dostać apopleksji z hamulcami - na autostradzie strach był depnąć w heble - kiera latała po całej kabinie.

Wymieniony termostat na Gates'a - i : cenzura : w pudełku był Vernet : sciana : który pokazuje zawsze 70-75 stopni w trasie. Jedyny termostat jaki powoduje wskazania temp. cieczy na poziomie 80-85 stopni to Mapco, ale ten z kolei zaczął mi popuszczać po niecałych 2 latach a tani nie był...

W międzyczasie naprawiłem sobie kabelek od przedniego lewego kierunku, bo stwardniał na amen i nie łączył ;)

Po Nowym Roku wymienione uszczelnienie w skrzyni, bo leciał olej oraz uwaga, uwaga - naprawiono lewy boczny kierunek : yesyes : - jeździłem z niesprawnym chyba z 4 lata... Myślałem, że to kabelek gdzieś w czeluściach komory silnika się złamał a to jednak oprawka żarówki szwankowała ;)

Oprócz tego w grudniu zakupiłem okazyjnie po 130zł/szt nowe oryginalne lampy przednie Valeo z ręczną regulacją wysokości, ale przekładka silniczków plug & play :)
Załącznik:
WP_20171223_11_50_56_Pro.jpg
WP_20171223_11_50_56_Pro.jpg [ 309.47 KiB | Przejrzano 2040 razy ]
Przy okazji zmieniłem patent na odkręcanie tej głupiej listwy ozdobnej pod którą kryją się trzecie śruby mocujące lampy - już nie potrzeba się modlić od dołu. W miejsce śruby wywierciłem otwór i wtłoczyłem tulejkę z gwintem wewnętrznym, od góry zatem tylko śrubka na krzyżak/gwiazdkę/imbus i gitara :)
Załącznik:
WP_20171223_11_51_03_Pro.jpg
WP_20171223_11_51_03_Pro.jpg [ 284.52 KiB | Przejrzano 2040 razy ]
Załącznik:
WP_20171223_11_56_09_Pro.jpg
WP_20171223_11_56_09_Pro.jpg [ 250.04 KiB | Przejrzano 2040 razy ]

Do lamp poszły Osram Cool Blue Intense. Zdjęcie podczas jazdy, poruszone mocno, ale jakiś obraz daje :) Oczywiście nie są to ksenony, ale jednak jak na tak stare auto uważam teraz światła w Delcie za znakomite i myślę, że wiele 10 czy nawet 15 lat młodszych aut może pozazdrościć :D Na fotce oczywiście światła mijania.
Załącznik:
WP_20180113_19_29_55_Pro.jpg
WP_20180113_19_29_55_Pro.jpg [ 170.12 KiB | Przejrzano 2040 razy ]
Do kolekcji se jeszcze zapodam nowe H3 w halogenach też z serii Cool Blue Intense :)

_________________
Są: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Delta 2,0 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205


Na górę
PostDodany: 15 sty 2018, 12:11 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2012, 22:17
Posty: 191
Imię: Marcin
Lokalizacja: Na południe od Krakowa.
Tomzik pisze:
14 sty 2018, 21:30
Przy okazji zmieniłem patent na odkręcanie tej głupiej listwy ozdobnej pod którą kryją się trzecie śruby mocujące lampy - już nie potrzeba się modlić od dołu. W miejsce śruby wywierciłem otwór i wtłoczyłem tulejkę z gwintem wewnętrznym, od góry zatem tylko śrubka na krzyżak/gwiazdkę/imbus i gitara :)
Kurczę, dziwna sprawa bo miałem Deltę '94, mam Dedrę '96 i Deltę '99 i we wszystkich śrubka była umieszczona tak jak w Twojej modyfikacji, a nikt wcześniej na pewno tego nie zmieniał :P

_________________
Moja Lancia Wydra
Never Ending Story czyli Mój Poldżer


Na górę
PostDodany: 15 sty 2018, 15:42 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
Posty: 4483
Imię: Tomczysław ;)
Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Możliwe, że po jakimś dzwonku ktoś w mojej namieszał ;)

_________________
Są: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Delta 2,0 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205


Na górę
PostDodany: 15 sty 2018, 20:39 
Offline
Moderator Globalny
Moderator Globalny
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
Posty: 10909
Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Najlepiej doinwestowany staroć w tym kraju :) . Na zdjęciu światła wyglądają rewelacyjnie. Jak z trwałością tych żarówek ?

_________________
Phedra 2.0 JTD
Delta Intergale 16v
Fulvia Coupe 1.3 S 1972
Delta 08 2.0 jtd
Fulvia Coupe 1.3S 1971
Beta Spider Zagato 1.6
Kappa Coupe 20VT nr 3119
Złota strzała Fiat 132 1,6 TC
Obrazek


Na górę
PostDodany: 15 sty 2018, 21:22 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
Posty: 4483
Imię: Tomczysław ;)
Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Uwierz, jeszcze wiele w niej byłoby do dopieszczenia, ale skoncentrowałem się już głównie na bezpieczeństwie, kosmetykę zaniedbałem.

Nie wiem ile wytrzymają, założyłem je dzień przed Wigilią ;)

Wiem, że to nudne i ciągle to powtarzam, ale to autko ma w sobie coś niesamowitego, jeździ się nim z naprawdę wielką frajdą i chyba bardziej będę za nią tęsknił niż za Kappą ;)

A tu dla porównania zenony z trójki - nie mogłem uciąć zdjęcia po bokach, bo straciłbym pole świecenia ;)
Załącznik:
WP_20171029_18_45_29_Pro.jpg
WP_20171029_18_45_29_Pro.jpg [ 145.31 KiB | Przejrzano 1920 razy ]
Jak widać - zenon to zenon, ale staruszka nie ma się obecnie czego wstydzić :)

_________________
Są: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Delta 2,0 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205


Na górę
PostDodany: 15 sty 2018, 23:49 
Offline
Moderator Globalny
Moderator Globalny
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
Posty: 10909
Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Tak, zenon to zenon , ale dwója też nieźle błyszczy .

_________________
Phedra 2.0 JTD
Delta Intergale 16v
Fulvia Coupe 1.3 S 1972
Delta 08 2.0 jtd
Fulvia Coupe 1.3S 1971
Beta Spider Zagato 1.6
Kappa Coupe 20VT nr 3119
Złota strzała Fiat 132 1,6 TC
Obrazek


Na górę
PostDodany: 12 mar 2018, 23:02 
Offline
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2013, 22:31
Posty: 3395
Imię: Robert
Lokalizacja: Gdynia/WorldWide
Oto co daja nowe lampy (nie przydymione szkla oraz nie zmeczone odblysniki) + dobre zarowki... Ja tam duzej roznicy na niekorzysc halogenow nie widze... przynajmniej po zdjeciach... ;)

_________________
Autovettura Lancia Beta Coupe S2 2000 119KM Anno Domini '76 - Serce i dusza...
Autovettura Lancia Gamma Coupe S2 2500 i.e. 140KM x2 Anno Domini '80/'81 - Duma i radość...
Autovettura Lancia Kappa Coupe 2400 20V 175KM Anno Domini '98 - Przyjemność i wygoda...
Autovettura Lancia Lybra SW 2.4JTD 140KM Anno Domini '01 - Ekonomika i miekkość...
Honda Civic VIII 4D 1.8 140KM Anno Domini '07 - Rozum i pewność...
To już wspomnienie: Opel Ascona C 1.7D sedan 4D, Hyundai Pony IV 1.5 GL sedan, Renault Clio II Phase I 1.2 RN, Renault Clio III 1.2 Tce 100KM, Lancia Delta II HPE 2000 16V 139KM, Opel Astra Caravan 1.4 S.P.I. 60KM.


Na górę
PostDodany: 13 mar 2018, 6:08 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
Posty: 4483
Imię: Tomczysław ;)
Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Różnica jest znaczna głównie na boki, na zasięg faktycznie jest niewielka.

_________________
Są: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Delta 2,0 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205


Na górę
PostDodany: 13 mar 2018, 19:25 
Offline
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2013, 22:31
Posty: 3395
Imię: Robert
Lokalizacja: Gdynia/WorldWide
Masz na mysli doswietlenie poboczy...? No tu rzeczywiscie odstaja, ale imho tez bez tragedii...

_________________
Autovettura Lancia Beta Coupe S2 2000 119KM Anno Domini '76 - Serce i dusza...
Autovettura Lancia Gamma Coupe S2 2500 i.e. 140KM x2 Anno Domini '80/'81 - Duma i radość...
Autovettura Lancia Kappa Coupe 2400 20V 175KM Anno Domini '98 - Przyjemność i wygoda...
Autovettura Lancia Lybra SW 2.4JTD 140KM Anno Domini '01 - Ekonomika i miekkość...
Honda Civic VIII 4D 1.8 140KM Anno Domini '07 - Rozum i pewność...
To już wspomnienie: Opel Ascona C 1.7D sedan 4D, Hyundai Pony IV 1.5 GL sedan, Renault Clio II Phase I 1.2 RN, Renault Clio III 1.2 Tce 100KM, Lancia Delta II HPE 2000 16V 139KM, Opel Astra Caravan 1.4 S.P.I. 60KM.


Na górę
PostDodany: 21 maja 2018, 20:52 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
Posty: 4483
Imię: Tomczysław ;)
Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Babcia trochę jeździła, trochę kaprysiła od ostatniego wpisu.

Wymieniłem po raz kolejny tylny tłumik MTS. To już trzeci w aucie od 2010 roku. Jakościowo - nie polecam, z powodu soli może go zeżreć nawet 1 zima. Problem w tym, że nie ma nic innego dostępnego. No, jeszcze Imasaf, ale ten jest w całości ze środkowym i koło 800-1000 trzeba wyłuszczyć. Na MTS-a starczyło 300.

Do tego wymieniłem uszczelkę pod pokrywą zaworów, filtr powietrza, kabinowy (z "wąglem" of koz), filtry LPG, oba przednie wahacze i tylną poduszkę skrzyni. Napełniona i wyozonowana klima.

Niedługo po tym zjarało mi się sprzęgiełko od sprężarki klimy a zaraz potem zatarło się łożysko. Zakupiłem używany kompresor, który o dziwo śmiga bardzo ładnie, nawet lepiej niż poprzednik. Oczywiście nowy pasek Contitech. Przyjemny chłodek znowu panuje w aucie :D

Urwała mi się linka od podnoszenia oparcia fotela kierowcy :-?

Na blacie 284 tysiące. I lecimy dalej...

_________________
Są: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Delta 2,0 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 175 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 18 9 10 11 12 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Paweł Beski i 21 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl