Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 23 sty 2018, 07:03

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 93 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 Następna
Autor Wiadomość
Post: 28 sie 2016, 19:05 
Offline
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający

Rejestracja: 28 lip 2012, 09:56
Posty: 1705
Imię: adam
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Cytuj:
Piękna :) jest po kapitalnej odbudowie ?

Pozdrawiam
... niestety zdjęcia nie oddają stanu rzeczywistego, który jest na +3 (w skali 0-6). Jednak po właściwej renowacji będzie co pokazać zwłaszcza, że na strychu-magazynie jest trochę starych perełkowych zapasów oryginalnych części. Generalnie syrena jest z 1974 roku, kompletna, oryginalna bez jakichkolwiek przeróbek choć nosi na sobie wiele śladów mało udanych renowacji.
Póki co idzie do jakiegoś suchego garażu a wiosną spróbuję przywrócić jej dawny oryginalny blask.

P.S.
jak na nią patrzę to przypomina mi się syrena 104 z 1971 (HG 6045), która była wyjątkowa, dzisiaj byłaby bezcenna ponieważ była modelem 104 z drzwiami otwieranymi w kierunku jak w 105 :!: 8-O

_________________
jest:125p, 126p, M-20, Pajero I, polonez rover, cc900, wartburg 353w, garbus 1302, kappa 3,0, junak 350 i ...... polonez 1,5 SLE, Lublin 3,5t oraz MB 190 1,8E, Punto Selecta 1,2, syrena 105, Thesis 3,0


Na górę
Post: 31 sie 2016, 21:22 
Offline
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający

Rejestracja: 28 lip 2012, 09:56
Posty: 1705
Imię: adam
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
... no i Punto gotowe, brakuje już tylko dwóch kołpaków i jakiegoś radia. Generalnie jest ok choć stoczyłem długą i nierówną walkę ze sterownikiem poduszek, który za żadne skarby świata nie chciał się skomunikować z FES i to pół biedy ale również z Delphi service co już zakrawa na skandal bo co jak co ale Amerykanin powinien gadać z innym Amerykaninem. Nie było wyjścia i kupiłem "używkę" z gwarancją, działania (brak potrzeby "gaszenia" lampki poduszek), wsadziłem do auta i pojechałem na miasto .....
Wyprzedziłem jakieś BMW, Nissana, Pandę i wróciłem na plac, odstawiłem auto pod plandekę i na tym koniec, punto wiosną powędruje do Warszawy jako przewóz pracowniczy a ja zimą albo rozpracuję moduł albo go potraktuję kątówką marki Bosch o mocy 720 wat.
Serdecznie pozdrawiam

P.S.
... Boże! jak ta VCT pracuje, miodzio :!: : yesyes : :D : buja w oblokach :


Załączniki:
P1.jpg
P1.jpg [ 37.58 KiB | Przejrzano 1944 razy ]

_________________
jest:125p, 126p, M-20, Pajero I, polonez rover, cc900, wartburg 353w, garbus 1302, kappa 3,0, junak 350 i ...... polonez 1,5 SLE, Lublin 3,5t oraz MB 190 1,8E, Punto Selecta 1,2, syrena 105, Thesis 3,0
Na górę
Post: 31 sie 2016, 21:53 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 16 lut 2010, 22:59
Posty: 2068
Lokalizacja: Tarnowskie Góry \ Regensburg DE
Syrena jest piękna buziak musze ją kiedyś na żywo zobaczyć :) Co do poduszki w Punto miałem to samo KTS 500, delphi auto-com. Żaden się nie połączył. Szlifiera flex do rozbierania tego modułu ci się raczej nie przyda :) ale wiertarka marki Bosch jak najbardziej :) Zrobiłem to analogowo, miernik w dłoń winna okazała się taśma przy kierownicy.

_________________
Thema SW 2.0 VIS, Thema 16VT MK III LX (do odbudowy), Kappa 2.0 SW wel gruz :), FC 16VT, Bravo 2.0 20V - jeszcze bez - VT, Bravo 1.6 16V


Na górę
Post: 31 sie 2016, 22:08 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sty 2007, 00:00
Posty: 2629
Lokalizacja: powiat Bełchatów
Pewnie w tych Punto jest taki sam sterownik poduszek jak w "średnich" kappach czyli TRW2 i FES rady nie daje ale MES już tak, choć chyba od wersji 2.4 i zarejestrowanej.
Ponoć TEXA też się łączy...

_________________
KAPPA TDS & JTD


Na górę
Post: 31 sie 2016, 22:16 
Offline
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający

Rejestracja: 28 lip 2012, 09:56
Posty: 1705
Imię: adam
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Cytuj:
Syrena jest piękna buziak musze ją kiedyś na żywo zobaczyć :) Co do poduszki w Punto miałem to samo KTS 500, delphi auto-com. Żaden się nie połączył. Szlifiera flex do rozbierania tego modułu ci się raczej nie przyda :) ale wiertarka marki Bosch jak najbardziej :) Zrobiłem to analogowo, miernik w dłoń winna okazała się taśma przy kierownicy.
... syrenę możesz obejrzeć w każdej chwili (zapraszam najlepiej w sobotę) choć wolałbym pokazać ją w listopadzie kiedy trochę ją ogarnę, dzisiaj z syreny prawie odpadł tylny zderzak :D .
Moduł poduch TRW jest generalnie nie strawny bo to już nie pierwszy, który sprawia problemy, co ciekawe ten obecny, sprawny również jest głuchy ale na szczęście jak napisałem "gasi kontrolkę".
Sprawę poduszek nagłośniłem i już dwóch dobrych Fachowców równolegle pracuje na modułami oczywiście tymi samymi choć z różnych fiatów, typ TRW MY97 (2F), zdam relację z ich prac, nie może być tak, że Amerykanin nie chce z Polakiem gadać.
Tak na marginesie to niestety ten typ Ecu nie chce porozumiewać się językiem migowym i bez ingerencji z zewnątrz nic się z nim nie zrobi.
Serdecznie pozdrawiam

_________________
jest:125p, 126p, M-20, Pajero I, polonez rover, cc900, wartburg 353w, garbus 1302, kappa 3,0, junak 350 i ...... polonez 1,5 SLE, Lublin 3,5t oraz MB 190 1,8E, Punto Selecta 1,2, syrena 105, Thesis 3,0


Na górę
Post: 08 wrz 2016, 22:00 
Offline
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający

Rejestracja: 28 lip 2012, 09:56
Posty: 1705
Imię: adam
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Cytuj:
Ponoć TEXA też się łączy...
... dzięki, wrzuciłem info fachowcom, którzy jak do tej pory kręcą głowami ....

Poniżej parę fotek syreny, która sprawiła mi wiele satysfakcji związanych z powrotem do przeszłości a konkretnie do czasów giełdy w Gliwicach na której aut za wiele nie było, wszystkie się świeciły i to bez względu na to czy słońce było czy też nie za to pod spodem ..... betoniarnia, tartak i papa :D .
W mojej syrenie mistrzostwem okazał się komplet naprawczy osłony przegubu 8-O :lol: .
Serdecznie pozdrawiam.


Załączniki:
s9.jpg
s9.jpg [ 82.02 KiB | Przejrzano 1885 razy ]
s7.jpg
s7.jpg [ 197.74 KiB | Przejrzano 1885 razy ]
s6.jpg
s6.jpg [ 52.83 KiB | Przejrzano 1885 razy ]

_________________
jest:125p, 126p, M-20, Pajero I, polonez rover, cc900, wartburg 353w, garbus 1302, kappa 3,0, junak 350 i ...... polonez 1,5 SLE, Lublin 3,5t oraz MB 190 1,8E, Punto Selecta 1,2, syrena 105, Thesis 3,0
Na górę
Post: 09 wrz 2016, 02:19 
Offline
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2013, 22:31
Posty: 3006
Imię: Robert
Lokalizacja: Gdynia/Norway
Obrazek (z "osłoną" :roll: ) z nieśmiertelnego cyklu: "Polak potrafi"... :lol: Powodzenia z tą "Sarenką", chociaż przy Twoich dotychczasowych dokonaniach to powodzenie masz "w kieszeni"... : ok2 :
;)

_________________
Veicolo Lancia Beta Coupe S2 2000 119KM Anno Domini '76 - Serce i dusza...
Veicolo Lancia Gamma Coupe S2 2500 i.e. 140KM x2 Anno Domini '80/'81 - Duma i radość...
Veicolo Lancia Kappa Coupe 2400 20V 175KM Anno Domini '98 - Przyjemność i wygoda...
Honda Civic VIII 4D 1.8 140KM Anno Domini '07 - Rozum i pewność...
Opel Astra Caravan 1.4 S.P.I. 60KM Anno Domini '96 - "Sztruclowóz" i tyle...
To już wspomnienie: Opel Ascona C 1.7D sedan 4D, Hyundai Pony IV 1.5 GL sedan, Renault Clio II Phase I 1.2 RN, Renault Clio III 1.2 Tce 100KM, Lancia Delta II HPE 2000 16V 139KM.


Na górę
Post: 10 wrz 2016, 22:07 
Offline
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający

Rejestracja: 28 lip 2012, 09:56
Posty: 1705
Imię: adam
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
... no i K ma brata. Thesis 3,0, 2003 rok prosto z Niemiec. Szukałem trochę ale w końcu jest taka jak miała być czyli: idealny środek, automat i tania, reszta nieistotna. Thesis ma rozwalony silnik ale co mój jest tak dokładnie nikt nie wie. Auto długo stało ponieważ posiada na karoserii mnóstwo mchu, paproci i różnego rodzaju liści pewnie z zeszłego roku. To co cieszy to środek, który jest naprawdę super. Plany? na razie garaż a na wiosnę silnik w górę i zobaczymy .....
Serdecznie pozdrawiam.


Załączniki:
T2.jpg
T2.jpg [ 50.87 KiB | Przejrzano 1833 razy ]
T1.jpg
T1.jpg [ 144.3 KiB | Przejrzano 1833 razy ]

_________________
jest:125p, 126p, M-20, Pajero I, polonez rover, cc900, wartburg 353w, garbus 1302, kappa 3,0, junak 350 i ...... polonez 1,5 SLE, Lublin 3,5t oraz MB 190 1,8E, Punto Selecta 1,2, syrena 105, Thesis 3,0
Na górę
Post: 10 wrz 2016, 22:58 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 25 sty 2008, 00:00
Posty: 2504
Imię: Artur
Lokalizacja: Wałcz / Dobino / ZWA
Gratuluję zakupu i miłych prac przy Thesis : ok2 :
Powodzenia

_________________
.......................................................................
Lancia Thesis 2.0T na części, pisać śmiało na PW
.......................................................................

JEST Lancia Thesis 2.0T
Lancia Thesis 3.0V6

były 5x Lancia Thesis 2.0T
była Lancia Kappa Sedan 2.0 VIS 155KM 2000r.
była Lancia Phedra 2.0
była Lancia Kappa Sedan 2.0 VIS 155KM 1997r.


Na górę
Post: 10 wrz 2016, 23:21 
Offline
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający

Rejestracja: 28 lip 2012, 09:56
Posty: 1705
Imię: adam
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Cytuj:
Gratuluję zakupu i miłych prac przy Thesis : ok2 :
Powodzenia
... dzięki.
Serdecznie pozdrawiam

_________________
jest:125p, 126p, M-20, Pajero I, polonez rover, cc900, wartburg 353w, garbus 1302, kappa 3,0, junak 350 i ...... polonez 1,5 SLE, Lublin 3,5t oraz MB 190 1,8E, Punto Selecta 1,2, syrena 105, Thesis 3,0


Na górę
Post: 11 wrz 2016, 13:49 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2011, 20:55
Posty: 371
Lokalizacja: Gliwice
No to już jasne jest kto ją kupił... Też bym ją przygarną gdybym miał gdzie trzymać. Chętnie bym kiedyś wpadł do Ciebie zobaczyć te autka i poznać się. Mam rodzinę w Tarnowskich. Bywam tam regularnie. Miłego obcowania z Thesis


Na górę
Post: 11 wrz 2016, 14:02 
Offline
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sty 2014, 21:25
Posty: 3098
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Staroźreby
Cytuj:
Gratuluję zakupu i miłych prac przy Thesis : ok2 :
Powodzenia
Gratuluję zakupu...................oby nie zeszło tyle czasu co nam : gafa :
Pozdrawiam brać klubowiczów : ok2 :

_________________
Kappa 2.0, 2.4, 3.0, 2.4TD WSZYSTKIE CZĘŚCI!
Tel. 606 692 044 Jak by co było trzeba.
Piaskowanie i zabezpieczenia antykorozyjne.


Na górę
Post: 11 wrz 2016, 18:25 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 07 paź 2014, 06:15
Posty: 839
Imię: Paweł
Lokalizacja: Prudnik
Ja również gratuluję zakupu. Wytrwałości w doprowadzeniu auta do wymarzonego stanu.

_________________
Były: Mitsubishi Colt1.5 GLXi, Ford Escort mk6 i mk 7 1.6 16V, Audi 80 1.9 TDI, Opel Vectra B 2.0DI,Lancia Y 1.2 8V
Jest: Vw Passat B5 FL 1.9 TDI


Na górę
Post: 30 paź 2016, 16:27 
Offline
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający

Rejestracja: 28 lip 2012, 09:56
Posty: 1705
Imię: adam
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Punto jest w 100% gotowe, do wiosny będzie okupować garaż.
Lancia jest pod kołdrą i czeka na wolny warsztat.
Syrena jest w trakcie remontu, póki co zrobiona jest przekładnia kierownicza, skrzynia biegów, skompletowany silnik (przed szlifem) no i najważniejsza rzecz: zrobiona w 100% "kapitalka" przedniego zawieszenia. Trochę z zawieszeniem zeszło czasu ponieważ części jak na lekarstwo a z kompletem silentblock-ów to nawet Syreniarze z całym ich Forum rozkładają ręce. Nowych nie ma, stare po 40 latach leżakowania są jak plastelina a zamówienie nowych w Tedgumie to jakieś od 60-100 pln za sztukę :x . Na szczęście można sobie z tym poradzić rozwiązując równanie z jedną niewiadomą:
x + tokarka + wiertło (14 mm) = nowe dobrej jakości silentblocki, gdzie x=tulejki przedniego wahacza do nissana almery N16 za 15 PLN/sztuka :D .
Pozdrawiam.


Załączniki:
S1.png
S1.png [ 259.13 KiB | Przejrzano 1630 razy ]
L1.png
L1.png [ 288.43 KiB | Przejrzano 1630 razy ]
P6.png
P6.png [ 247.55 KiB | Przejrzano 1630 razy ]
P5.png
P5.png [ 247.28 KiB | Przejrzano 1630 razy ]
P4.png
P4.png [ 198.85 KiB | Przejrzano 1630 razy ]
P3.png
P3.png [ 249.73 KiB | Przejrzano 1630 razy ]
P2.png
P2.png [ 183.52 KiB | Przejrzano 1630 razy ]
P1.png
P1.png [ 255.16 KiB | Przejrzano 1630 razy ]

_________________
jest:125p, 126p, M-20, Pajero I, polonez rover, cc900, wartburg 353w, garbus 1302, kappa 3,0, junak 350 i ...... polonez 1,5 SLE, Lublin 3,5t oraz MB 190 1,8E, Punto Selecta 1,2, syrena 105, Thesis 3,0
Na górę
Post: 30 paź 2016, 17:44 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sty 2007, 00:00
Posty: 2629
Lokalizacja: powiat Bełchatów
To i tak widzę, że w zawieszeniu Syreny jest duży postęp w stosunku do Warszawy/Żuka :)
Przeguby napędowe zostawiasz oryginalne czy jakieś przeróbki planujesz?
Z kołami też trzeba uważać, szwagier zgubił chyba 2-krotnie w swojej bosto : gafa :

_________________
KAPPA TDS & JTD


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 93 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: Off ]