Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 24 lis 2017, 19:11

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 84 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 6 Następna
Autor Wiadomość
Post: 04 lut 2016, 22:09 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 mar 2014, 07:36
Posty: 216
Imię: Tomek
Lokalizacja: WL - Mazowieckie
No to mnie pocieszyliście : glowa_w_mur : Skąd ja teraz wezmę boczek kierowcy?

_________________
Fiesta MK7 EcoBoost-Turbo 125KM (2012) <<<link
Delta III MOMO 1,9TT Boosted by Cinek (2013) <<<link


Na górę
Post: 22 lut 2016, 14:59 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 11 mar 2015, 20:38
Posty: 65
Lokalizacja: Bielsko-Biała
BootError
czy u Ciebie na tym wyświetlaczu da się ustawić wskaźnik turbiny ? Mam taki sam i za cholerę nie mogę go ustawić.

_________________
Lancia Delta III 2011 1.6 M-jet 120 KM


Na górę
Post: 22 lut 2016, 15:22 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 mar 2014, 07:36
Posty: 216
Imię: Tomek
Lokalizacja: WL - Mazowieckie
Nie da rady. Wskaźnik turbo dostępny tylko na wyświetlaczu typu Matrix

_________________
Fiesta MK7 EcoBoost-Turbo 125KM (2012) <<<link
Delta III MOMO 1,9TT Boosted by Cinek (2013) <<<link


Na górę
Post: 22 lut 2016, 15:55 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 11 mar 2015, 20:38
Posty: 65
Lokalizacja: Bielsko-Biała
no i dla mnie to jest żenada. Masz wersje sport ale wskaźnika turbiny nie możesz oglądać :p
nie interesowałaś się ile by kosztowała podmianka i czy się w ogóle da ?

_________________
Lancia Delta III 2011 1.6 M-jet 120 KM


Na górę
Post: 23 lut 2016, 14:46 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 mar 2014, 07:36
Posty: 216
Imię: Tomek
Lokalizacja: WL - Mazowieckie
Szczerze mówiąc nie bawi mnie ten wyświetlacz Matrix. Chyba nawet cieszę się, że go nie mam. Ten jest czytelniejszy ;)

_________________
Fiesta MK7 EcoBoost-Turbo 125KM (2012) <<<link
Delta III MOMO 1,9TT Boosted by Cinek (2013) <<<link


Na górę
Post: 24 lut 2016, 16:16 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 11 mar 2015, 20:38
Posty: 65
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Widzisz ja bym sobie właśnie podejrzał z ciekawości jak to działa :) taki sportowy charakter...

_________________
Lancia Delta III 2011 1.6 M-jet 120 KM


Na górę
Post: 10 mar 2016, 21:20 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 mar 2014, 07:36
Posty: 216
Imię: Tomek
Lokalizacja: WL - Mazowieckie
Od zeszłego tygodnia uskuteczniam nierówną walkę z wygłuszaniem drzwi 8) Schodzi się długo bo wieczorem po robocie nie ma już takiej werwy więc zostaje praca na raty. Na razie na gotowo mam tylko tylne drzwi za kierowcą. Może w weekend coś się nadrobi ;) W sumie to sam nie wiem dlaczego zacząłem od tylnych drzwi no ale trudno. Najważniejsze, że na szczęście zmieściłem się w garażu z pełnym otwarciem drzwi więc nie jestem uzależniony od pogody. W międzyczasie nabyłem boczek drzwi kierowcy i teraz już jest komplet w beżu : yesyes :


Załączniki:
1. fabryczne wygłuszenie.JPG
1. fabryczne wygłuszenie.JPG [ 221.94 KiB | Przejrzano 1498 razy ]
2. oryginalny woofer.JPG
2. oryginalny woofer.JPG [ 169.38 KiB | Przejrzano 1498 razy ]
3. pierwszy etap prac.JPG
3. pierwszy etap prac.JPG [ 218.03 KiB | Przejrzano 1498 razy ]
4. wyklejanie drzwi.JPG
4. wyklejanie drzwi.JPG [ 246.43 KiB | Przejrzano 1498 razy ]
5. wykończenie drzwi.JPG
5. wykończenie drzwi.JPG [ 223.05 KiB | Przejrzano 1498 razy ]

_________________
Fiesta MK7 EcoBoost-Turbo 125KM (2012) <<<link
Delta III MOMO 1,9TT Boosted by Cinek (2013) <<<link
Na górę
Post: 11 kwie 2016, 23:03 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 mar 2014, 07:36
Posty: 216
Imię: Tomek
Lokalizacja: WL - Mazowieckie
No trochę mi się zeszło ale temat już ogarnięty. Wszystkie drzwi wyciszone (łącznie z klapą bagażnika), beżowe boczki założone, głośniki wymienione (teraz jest ich 8 - dwa tweetery i dwa woofery) :D Wreszcie zaczęło to grać pełnym pasmem. Jest i basik, są i czyste soprany. Pod koniec tygodnia wpadnie jeszcze dobry wzmacniacz więc powinno być jeszcze lepiej.


Załączniki:
1. klapa.JPG
1. klapa.JPG [ 189.56 KiB | Przejrzano 1386 razy ]
2. boczki.JPG
2. boczki.JPG [ 250.16 KiB | Przejrzano 1386 razy ]
3. drzwi przód.JPG
3. drzwi przód.JPG [ 223.3 KiB | Przejrzano 1386 razy ]
4. audio.JPG
4. audio.JPG [ 239.55 KiB | Przejrzano 1386 razy ]
5. przód.JPG
5. przód.JPG [ 243.19 KiB | Przejrzano 1386 razy ]
6. tył.JPG
6. tył.JPG [ 236.39 KiB | Przejrzano 1386 razy ]

_________________
Fiesta MK7 EcoBoost-Turbo 125KM (2012) <<<link
Delta III MOMO 1,9TT Boosted by Cinek (2013) <<<link
Na górę
Post: 12 kwie 2016, 10:51 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lut 2016, 23:21
Posty: 69
Imię: Martin
Lokalizacja: Bunschoten, NL
Gdzie zamontowałeś drugie tweeterty? Jakiej maty używałeś?

Delta wg mojego starego auta (Megane II) jest już super cicha ale nie powiem, wygłuszył bym ją może

_________________
de kat krabt de krullen van de trap
________________________________
Było: 1995 CC700, 2002 Punto II 1.9JTD, 2003 Megane II 1.6
Jest: 2012 Delta 1.4 MA :D


Na górę
Post: 12 kwie 2016, 21:36 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 mar 2014, 07:36
Posty: 216
Imię: Tomek
Lokalizacja: WL - Mazowieckie
Tweetery widać na ostatnim zdjęciu - są poniżej klamek. Po prostu nowe boczki były od wersji z audio BOSE i miały już wstawione głośniczki więc wystarczyło tylko podmienić. Zastosowałem maty butylowe AB-25 z firmy Bitmat i pianki akustyczne GMS. Najpierw kupiłem alubutyl GMS 07 Proliner taki z szarą masą ale cholerstwo było bardzo trudne do układania. Butyl bardzo się lepił do rąk a aluminium było mało elastyczne i ostre. Pokaleczyłem całe dłonie więc zrobiłem tylko kawałek a reszta poszła z AB-25. Przyjemnie się układa, nie kaleczy, można pracować bez rękawiczek.

_________________
Fiesta MK7 EcoBoost-Turbo 125KM (2012) <<<link
Delta III MOMO 1,9TT Boosted by Cinek (2013) <<<link


Na górę
Post: 13 kwie 2016, 14:14 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lut 2016, 23:21
Posty: 69
Imię: Martin
Lokalizacja: Bunschoten, NL
Jak to gra na tych magnatach? Warto było? Ile Cię to kosztowało tak +/-?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

_________________
de kat krabt de krullen van de trap
________________________________
Było: 1995 CC700, 2002 Punto II 1.9JTD, 2003 Megane II 1.6
Jest: 2012 Delta 1.4 MA :D


Na górę
Post: 13 kwie 2016, 23:29 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 mar 2014, 07:36
Posty: 216
Imię: Tomek
Lokalizacja: WL - Mazowieckie
Na maty wydałem 750pln ale przesadziłem trochę z ilością (pewnie o jakieś 150pln). Czy było warto? Teraz jak włączę muzyczkę z CD to dźwięk jest naprawdę przyjemny. Nawet nie ma porównania do tego co było wcześniej więc chyba warto. W piątek jeszcze na pokład wpadnie wzmacniacz więc powinno być jeszcze lepiej (taką przynajmniej mam nadzieję).

_________________
Fiesta MK7 EcoBoost-Turbo 125KM (2012) <<<link
Delta III MOMO 1,9TT Boosted by Cinek (2013) <<<link


Na górę
Post: 17 kwie 2016, 08:30 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 mar 2014, 07:36
Posty: 216
Imię: Tomek
Lokalizacja: WL - Mazowieckie
No to wzmacniacz już zamontowany :icon1a: Miał być Rainbow Beat 4 ale fabrycznie nowy egzemplarz trafił się uszkodzony więc na szybko został zamieniony na Ground Zero z serii Radioactive 4125MA w podobnej cenie. Tak jak jeszcze kilka dni temu wydawało mi się, że już dobrze grają same głośniki i zastanawiałem się nad sensem montażu wzmaka to dopiero teraz widzę, jak bardzo się myliłem. Dźwięk zyskał zupełnie inny wymiar a głęboki bas jest już słyszalny praktycznie od pierwszej kreski regulacji głośności. Cała operacja montażu trwała 2 dni (w tym wyprowadzenie gniazd RCA z InstantNav i położenie nowych przewodów do głośników). Piec udało się zmieścić pod tylnym siedzeniem co cieszy mnie niezmiernie bo nie ma problemu z żadnymi kablami na które trzeba byłoby uważać no i nie zmniejszyła mi się powierzchnia bagażnika. Nie żałuję żadnej wydanej złotówki ;)

_________________
Fiesta MK7 EcoBoost-Turbo 125KM (2012) <<<link
Delta III MOMO 1,9TT Boosted by Cinek (2013) <<<link


Na górę
Post: 17 kwie 2016, 11:46 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2009, 17:48
Posty: 3849
Imię: Dawid
Lokalizacja: Głuchołazy
Dobra robota z tym wygłuszeniem.

_________________
Fiat Cinqecento 0,7
Lancia Delta 2.0 16v
Lancia Kappa 2.4 JTD SW chip
Lancia Y 1.2
Fiat Bravo 1.9 mJet
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD
Lancia Delta 1.6 JTD Platino
Fiat Seicento 900 design Sporting

Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe


Na górę
Post: 17 kwie 2016, 21:41 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 mar 2014, 07:36
Posty: 216
Imię: Tomek
Lokalizacja: WL - Mazowieckie
Ale każde drzwi przybrały na wadze myślę, że z 5kg. Każda mata to ciężar ok.1kg plus niemałe przecież głośniki. Ale przynajmniej drzwi teraz zamykają się naprawdę lekko z takim charakterystycznym kliknięciem. No i właśnie uświadomiłem sobie, że skoro mam piec pod tylnym siedziskiem to znaczy, że mam podgrzewane tylne siedzenie : jump2 :

_________________
Fiesta MK7 EcoBoost-Turbo 125KM (2012) <<<link
Delta III MOMO 1,9TT Boosted by Cinek (2013) <<<link


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 84 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 6 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: Off ]