Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 14 gru 2018, 2:25

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
PostDodany: 22 kwie 2011, 19:22 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sty 2011, 18:20
Posty: 145
Imię: Paweł
Lokalizacja: Słupno/W-wa
Witam!

Nie jestem na forum długo, ale zadomowiłem się na tyle żeby zaprezentować wreszcie swoje auto;)
Bez większego wstępu przechodzę do opisu samochodu wymienionego w tytule.

Samochodem tym jest Lancia Delta II w wersji GT o czym świadczą dokumenty i symbole po za tymi, które zerwałem z tylnej klapy zaraz po zakupie. Nie wiem, czy ów znaczek 'GT' występował seryjnie w tej wersji na klapie, mój w każdym bądź razie wyglądał jak z golfa, a tego zdzierżyć nie mogłem :D
Przebieg przy zakupie 136 000 km, ile w tym prawdy trudno mi powiedzieć, ale myślę, że nie on jest najważniejszy. Samochód ponoć sprowadzony ze Szwajcarii.
Rok produkcji 1995, silnik R4 2,0 niestety bez turbiny, co daje tylko 139KM. Tylko, bo przez pierwszy tydzień byłem pod wielkim wrażeniem, trudno nie być po przesiadce z Passata 1,6td 80KM. Mocy do rozpędzania nie brakuje, ale czuć, że wolnossący późno się budzi i trzeba go zakręcić wyżej.
Zalany Valvoline półsyntetykiem 10W60 VR1.

Zawieszenie jest seryjne, bardzo twarde i sztywne, nic nie tłucze, miłe zaskoczenie. Pokonywanie zakrętów jest naprawdę przyjemne i można to zrobić całkiem szybko ;)
Hamulce były robione przeze mnie, to jest przód tarcze i klocki niedługo po zakupie, tył jest w dobrym stanie. Linki ręcznego również do wymiany, łapie tylko na prawe koło, a w zimę miałem nieciekawe przygody z tego tytułu.
Całość postawiona na 15 calowych Borbet'ach z oponą Pirelli P6 195/55. Tak zakupione.

Nadwozie 5-cio drzwiowe, uważam za ładniejsze i wyraźnie praktyczniejsze od 3. Obawiałem się trochę o pojemność bagażnika, ale jest wystarczająca.

Bardzo ciekawy kolor lakieru. Swoich zadrapań się jeszcze nie dorobiłem, ale kilka rys jest, jednak widoczne głownie przy bardzo bliskim kontakcie. Cały dach pokryty jest małymi 'wgniotkami' po gradobiciu, ale nie jest to bardzo uciążliwe i widoczne od razu.

Wnętrze robi duże wrażenie, fotele Recaro w żółtej alcantarze, z tradycyjnymi przetarciami bo bokach. Raczej nie było palone w środku, przynajmniej teraz tego nie czuć. W środku brakuje mi 'komputerka' na desce i klimatyzacji : beczy :
Przednie szyby elektryczne, lusterka również i podgrzewane razem z tylną szybą. Całość szpecą trochę pokrętła od nawiewu zamiast ładnego panelu z guziczkami.

Wady:
-silnik ostatni zaczął trochę głośniej pracować, słychać metaliczny podźwięk, czeka na wolną chwilę klubowego mechanika ze stolicy. Na wyższych obrotach pracuje teraz jak bokser, a wszyscy upewniają się pytając, czy to na pewno rzędówka ;)
-zawieszenie, chociaż tutaj raczej bolączką są drogi
-trzeszczące plastiki, które lubią czasami po bzyczeć za uchem
-wyskakująca rdza na tylnych drzwiach. Małe ogniska korozji, ale jednak. Przed zimą zostaną zrobione
-'wgniotki' po gradobiciu, możliwe, że zostaną usunięte za jednym zamachem razem z rdzą.
-spalanie
-powiedziano mi, że z pewnej perspektywy wygląda jak tuningowana Skoda Felicia :D
-brak klimatyzacji!!

Zalety:
-niesamowita przyjemność z jazdy
-wygodne fotele
-przestronne wnętrze
-mocne wyróżnienie się z tłumu : yesyes :
-zaskoczenie,a czasami wręcz zazdrość oglądających auto ;)
-super wygląda na żywo. Fotki robione telefonem, więc może dlatego nie oddają całego uroku

...i mógłbym tak długo ;)


Co zrobione do tej pory:
-przyciemnione szyby, tył + pasek z przodu przeciwsłoneczny. Super efekt wizualny przy aktualnej pogodzie, oraz małe zadośćuczynienie w zamian za aktualny brak klimy
-wymiana poduszki pod skrzynią
-tarcze z przodu firmy ABS 284mm + klocki Girling'a
-linki ręcznego
-owiewki na przednich szybach,wyraźnie mniejszy szum przy prędkości powyżej 100km\h
-antena z ZX'a, bo moja się połamała
-płyny, filtry itp.

Co w planach:
-zagazowanie, używam samochodu codziennie
-może swap. Podobny projekt trwa w Delcie znajomego, ale tam wchodzi 2,0 16v z turbiną, zamiast 'wolnossaka'.
U siebie myślę o większym kalibrze, ale to temat na później.
-założenie klimatyzacji
-felgi 16
-delikatne przyciemnianie przodu raczej mi przeszło ,ale może jeszcze do tego wrócę
-żółta folia na halogenach, widziałem tak przystrojoną Deltę w stolicy i strasznie mi się spodobało.
-wymiana lewego przedniego kierunkowskazu
-zadbanie o pokrywę, która szpeci silnik


Fotki na Picasie:
https://picasaweb.google.com/1030282169 ... directlink

_________________
Lancia Delta II GT 2.0 16v 95'


Na górę
PostDodany: 22 kwie 2011, 21:44 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2010, 22:49
Posty: 1972
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Rybnik
Super opisałeś autko,fotki też cacy.Ładny model.Szerokości życzyć


Na górę
PostDodany: 22 kwie 2011, 23:18 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 wrz 2009, 20:10
Posty: 1321
Imię: Maciek
Lokalizacja: Radziszów Kraków
Ty ją niedawno kupiłeś? Bo wydaje mi się, że nie tak dawno temu była do sprzedania na allegro? Jeżeli ją kupiłeś to za jaką kwotę?


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl