Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 19 paź 2018, 22:20

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 166 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 15 6 7 8 912 Następna
Autor Wiadomość
PostDodany: 12 sty 2018, 23:22 
Offline
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający

Rejestracja: 03 maja 2009, 15:58
Posty: 987
Imię: Zygmunt
Lokalizacja: Kraków
Hej Maniaczku, zmień telefon bo za duże ręce już masz : heej :

_________________
Były: Motorower Komar, WSK 125, Gazela 175,Zastava 1100p, Skoda 105, Fiat Ritmo 1,1, Fiat Tempra 1,6, Lancia Dedra 1,8 16V, Fiat Punto II, Lancia Lybra 1.8
Jest : Lancia Lybra 2.0
, Lancia Beta Coupe 2.0 oraz firmowy Fiat Fiorino i Peugeot Partner był -jest Dacia
Tel.: 794 610 042

Beta Coupe 2,0 -(klik)

Członek Zwyczajny Stowarzyszenia :roll:


Na górę
PostDodany: 20 sty 2018, 23:07 
Offline
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający

Rejestracja: 28 lip 2012, 9:56
Posty: 1901
Imię: adam
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
... no i prawie gotowy do włożenia do Lancii. Przed ostateczną akcją do zrobienia jeszcze instalacja elektryczna silnika i parę drobiazgów. Motor dostał nowe sondy (NGK + uniwersalny Bosch), myślałem nad nowymi katalizatorami ale niech tam zostały stare.
Z rzeczy, które mnie zaskoczyły to jeden z wałków wydechowych, który miał nieco startą jedną krzywkę (0,75 mm), na szczęście w ostatnim momencie coś mnie tknęło i chwyciłem za moja radziecką suwmiarkę. Jedna śruba panewki wałka ssącego miała zerwany gwint, zerwane szpilki kolektora wydechowego i głowicy oraz inne drobiazgi, które nieco opóźniają włozenie silnika do auta.
Rozrusznik (po kapitalce) kręci jak oszalały a tak w ogóle to mogę się pochwalić, że już za drugim razem pompa oleju ASB idelanie "wskoczyła" w wałek konwertera co zazwyczaj wprawiało mnie w "garażową wściekłość".

Pozdrawiam

P.S.
ostatnio zapomniałem dopisać uwagi na temat blokad Maniaka. Blokady chociaż nieoryginalne to silnik ustawiają idealnie.
Zdecydowanie je polecam w myśl zasady: tanio, szybko i komfortowo.


Załączniki:
SL11.png
SL11.png [ 459.75 KiB | Przejrzano 1978 razy ]

_________________
jest:125p, 126p, M-20, Pajero I, polonez rover, cc900, wartburg 353w, garbus 1302, kappa 3,0, junak 350 i ...... polonez 1,5 SLE, Lublin 3,5t oraz MB 190 1,8E, Punto Selecta 1,2, syrena 105, Thesis 3,0, moskwicz 403
Na górę
PostDodany: 21 sty 2018, 13:29 
Online
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sty 2014, 21:25
Posty: 3506
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Staroźreby
👏Adamie......to się Argenta67 ucieszy jak się dowie, że jego byłe blokady już nie jeden rozrząd ustawiły prawidłowo na naszym forum.....
Pozdrawiam brać klubowiczów

_________________
Kappa 2.0, 2.4, 3.0, 2.4TD WSZYSTKIE CZĘŚCI!
Tel. 606 692 044 Jak by co było trzeba.
Piaskowanie i zabezpieczenia antykorozyjne.


Na górę
PostDodany: 27 sty 2018, 18:00 
Offline
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający

Rejestracja: 28 lip 2012, 9:56
Posty: 1901
Imię: adam
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
... no i kolejny etap, "wrzucenie" silnika.
W przeciwieństwie do Kappy na łańcuchu zawisł silnik bez łapy mocowania silnika, koła pasowego, sprężarki klimy i pompy wspomagania, ot taka nowa taktyka. Taktyka okazała się słuszna, silnik "wskoczył" bez problemów i gdybym miał kogoś do pomocy to całość operacji trwała by nie dłużej niż 20 min, oczywiście z przykręceniem silnika do poduszek jego zawieszenia.
Teraz pozostaje skręcanie i podłączanie osprzętu, wymiana łożysk kół przednich no i oczywiście modernizacja układu wydechowego.
Pozdrawiam


Załączniki:
LS1.png
LS1.png [ 467.19 KiB | Przejrzano 1849 razy ]
LS2.png
LS2.png [ 329.37 KiB | Przejrzano 1849 razy ]
LS3.png
LS3.png [ 348.98 KiB | Przejrzano 1849 razy ]
LS5.png
LS5.png [ 358.04 KiB | Przejrzano 1849 razy ]

_________________
jest:125p, 126p, M-20, Pajero I, polonez rover, cc900, wartburg 353w, garbus 1302, kappa 3,0, junak 350 i ...... polonez 1,5 SLE, Lublin 3,5t oraz MB 190 1,8E, Punto Selecta 1,2, syrena 105, Thesis 3,0, moskwicz 403
Na górę
PostDodany: 31 sty 2018, 13:01 
Offline
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2012, 12:14
Posty: 563
Imię: Grześ
Lokalizacja: Gliwice
Widzę prace idą pełna parą i tak trzymać pozdrawiam

_________________
Obrazek
Obrazek
Była
Lancia Y '98 1,1 Elefantino Blue "Błekitna" R.I.P :(
Jest
Lancia Y '98 1,2 "black&blue edition"
Fiat 126 elx '99 " RedDevil "


Na górę
PostDodany: 03 lut 2018, 18:53 
Offline
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający

Rejestracja: 28 lip 2012, 9:56
Posty: 1901
Imię: adam
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
... no i układ wydechowy "na trawie".
Generalnie w średnim stanie, co ciekawe "puszka" tłumika końcowego w dobrym stanie natomiast osłona w jej dolnej części wygląda jak rzemieślniczy tłumik z poloneza po 10.000 km. Widać, że izolacja i ilość ciepła w spalinach z dużego silnika robi swoje i nawet przy krótkich trasach ilość wykroplonej wody jest nieweilka i szybko odparowuje.
Teraz pozostaje "kapitalka" wydechu korzystając z doswiadczeń Maniaka i nie tylko. Zastanawiam się nad dopalaczami, które chyba dobrze będzie wymienić. Pierwsze dwa powinny zostać z racji braku możliwości ich wymiany. Tak więc jeśli drugie sondy wykażą "emisję" to być może nawet wymiana tylnych dopalaczy niewiele może dać chyba, żeby "wrzucić" je jako Euro4, trzeba pomyśleć .....
Pozdrawiam.


Załączniki:
UW3.png
UW3.png [ 465.8 KiB | Przejrzano 1687 razy ]
UW2.png
UW2.png [ 485.27 KiB | Przejrzano 1687 razy ]
UW1.png
UW1.png [ 468.64 KiB | Przejrzano 1687 razy ]

_________________
jest:125p, 126p, M-20, Pajero I, polonez rover, cc900, wartburg 353w, garbus 1302, kappa 3,0, junak 350 i ...... polonez 1,5 SLE, Lublin 3,5t oraz MB 190 1,8E, Punto Selecta 1,2, syrena 105, Thesis 3,0, moskwicz 403
Na górę
PostDodany: 03 lut 2018, 19:13 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 gru 2009, 0:25
Posty: 1449
Skype: Kondi243
Imię: Konrad
Lokalizacja: Przysieka
Możesz programowo wyłączyć drugie sondy za katami. Z tym problemu.

_________________
Były:Peugeot 309 1.6, Renault Laguna 1.8 8v, Lancia Kappa 2.0 V.I.S.
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt
Tel:696934083


Na górę
PostDodany: 03 lut 2018, 19:51 
Offline
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający

Rejestracja: 28 lip 2012, 9:56
Posty: 1901
Imię: adam
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
kond243 pisze:
03 lut 2018, 19:13
Możesz programowo wyłączyć drugie sondy za katami. Z tym problemu.
... to ostateczność jeśli "kombinacje" nie wyjdą, dzięki.
Pozdrawiam.

_________________
jest:125p, 126p, M-20, Pajero I, polonez rover, cc900, wartburg 353w, garbus 1302, kappa 3,0, junak 350 i ...... polonez 1,5 SLE, Lublin 3,5t oraz MB 190 1,8E, Punto Selecta 1,2, syrena 105, Thesis 3,0, moskwicz 403


Na górę
PostDodany: 08 lut 2018, 20:41 
Offline
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający

Rejestracja: 28 lip 2012, 9:56
Posty: 1901
Imię: adam
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
... no to tajle do przedniej części wydechu są w komplecie to jest:
a) łączniki elastyczne rur 52x203
b) dopalacze katalityczne 1,4 L, EURO4 o wymiarach: 111x111x55
c) sondy uniwersalne Magneti Marelli: SLV 4100 oraz SLV 4108
W sobotę do spawania i będzie git! Całość "węzła" oczyszczania spalin wytrzyma jakieś min. 150-160 tysięcy.
Teraz czas na trudniejszą część układu wydechowego to jest tłumik końcowy, mam już dwie koncepcje, z których jedną wybiorę drogą .... losowania, efekt? ... no cóż zobaczymy w trakcie pierwszej przejażdzki auta o własnych siłach do przeglądu technicznego.

Serdecznie pozdrawiam


Załączniki:
T12.png
T12.png [ 325.09 KiB | Przejrzano 1552 razy ]
T1.png
T1.png [ 471.03 KiB | Przejrzano 1552 razy ]

_________________
jest:125p, 126p, M-20, Pajero I, polonez rover, cc900, wartburg 353w, garbus 1302, kappa 3,0, junak 350 i ...... polonez 1,5 SLE, Lublin 3,5t oraz MB 190 1,8E, Punto Selecta 1,2, syrena 105, Thesis 3,0, moskwicz 403
Na górę
PostDodany: 09 lut 2018, 6:17 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 maja 2012, 7:51
Posty: 3056
Lokalizacja: Łódź
Katalizatory nówki sztuki? "Na biednego nie trafiło" :D

_________________
Drop a gear and disappear!


Na górę
PostDodany: 09 lut 2018, 9:52 
Offline
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający

Rejestracja: 28 lip 2012, 9:56
Posty: 1901
Imię: adam
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Borek pisze:
09 lut 2018, 6:17
Katalizatory nówki sztuki? "Na biednego nie trafiło" :D
... katalizatory nówki, 2 x 265,00 PLN = 530,00 PLN + 100,00 PLN (spawanie, malowanie itd) = 630,00 PLN + "garażowa uciecha" i na 99,99% sprawne auto (czyste spaliny). Przy cenie nowych katalizatorów około 1000,00 PLN nie wyjdzie drogo a, że lubię oszczędzać (zawsze i wszędzie) to mogę być zadowolonym.
Tak na marginesie nowy układ powinien "wyłączyć" obie sondy tyle, że nie programowo (o ile to w ogóle możliwe) a w wyniku braku emisji :D .
Serdecznie pozdrawiam.

_________________
jest:125p, 126p, M-20, Pajero I, polonez rover, cc900, wartburg 353w, garbus 1302, kappa 3,0, junak 350 i ...... polonez 1,5 SLE, Lublin 3,5t oraz MB 190 1,8E, Punto Selecta 1,2, syrena 105, Thesis 3,0, moskwicz 403


Na górę
PostDodany: 09 lut 2018, 15:12 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 maja 2012, 7:51
Posty: 3056
Lokalizacja: Łódź
Oby się udało - liczba sprawnych kapiszonów na ulicy musi się zgadzać! ;)

_________________
Drop a gear and disappear!


Na górę
PostDodany: 09 lut 2018, 20:52 
Offline
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający

Rejestracja: 28 lip 2012, 9:56
Posty: 1901
Imię: adam
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Borek pisze:
09 lut 2018, 15:12
Oby się udało - liczba sprawnych kapiszonów na ulicy musi się zgadzać! ;)
... dokładnie tak, dzięki.
Tak na marginesie muszę nieco odświeżyć plastiki przy fotelach te z przyciskami do regulacji ustawienia i dlatego mam pytanie czy ktoś już malował je w kolorze RAL 410? Czy tradycyjny lakier samochodowy 410 (Akryl) będzie ok?
Pozdrawiam.

_________________
jest:125p, 126p, M-20, Pajero I, polonez rover, cc900, wartburg 353w, garbus 1302, kappa 3,0, junak 350 i ...... polonez 1,5 SLE, Lublin 3,5t oraz MB 190 1,8E, Punto Selecta 1,2, syrena 105, Thesis 3,0, moskwicz 403


Na górę
PostDodany: 09 lut 2018, 21:33 
Online
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2008, 0:00
Posty: 1432
Lokalizacja: Legnica
adamM20 pisze:
09 lut 2018, 20:52
Borek pisze:
09 lut 2018, 15:12
Oby się udało - liczba sprawnych kapiszonów na ulicy musi się zgadzać! ;)
... dokładnie tak, dzięki.
Tak na marginesie muszę nieco odświeżyć plastiki przy fotelach te z przyciskami do regulacji ustawienia i dlatego mam pytanie czy ktoś już malował je w kolorze RAL 410? Czy tradycyjny lakier samochodowy 410 (Akryl) będzie ok?
Pozdrawiam.
Weź ten plastik z pod fotela (4 śrubki i jeden zaczep) albo sam ten mały kawałek który zakrywa śrubkę mocującą pas, zabierz do byle jakiego dorabiacza lakierów, zostaw element, a na drugi dzień będziesz miał gotową puszkę spraju do plastiku (u mnie ok 40zł). Oczyścisz dobrze rozpuszczalnikiem, 2-3 cieniutkie warstwy i będzie kino : yesyes :


Na górę
PostDodany: 10 lut 2018, 9:27 
Offline
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający

Rejestracja: 28 lip 2012, 9:56
Posty: 1901
Imię: adam
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Helios pisze:
09 lut 2018, 21:33
adamM20 pisze:
09 lut 2018, 20:52
Borek pisze:
09 lut 2018, 15:12
Oby się udało - liczba sprawnych kapiszonów na ulicy musi się zgadzać! ;)
... dokładnie tak, dzięki.
Tak na marginesie muszę nieco odświeżyć plastiki przy fotelach te z przyciskami do regulacji ustawienia i dlatego mam pytanie czy ktoś już malował je w kolorze RAL 410? Czy tradycyjny lakier samochodowy 410 (Akryl) będzie ok?
Pozdrawiam.
Weź ten plastik z pod fotela (4 śrubki i jeden zaczep) albo sam ten mały kawałek który zakrywa śrubkę mocującą pas, zabierz do byle jakiego dorabiacza lakierów, zostaw element, a na drugi dzień będziesz miał gotową puszkę spraju do plastiku (u mnie ok 40zł). Oczyścisz dobrze rozpuszczalnikiem, 2-3 cieniutkie warstwy i będzie kino : yesyes :
... to może wyślij mi puszkę spray-u za opłatą, po co ma stać i schnąć na półce?
Pozdrawiam

_________________
jest:125p, 126p, M-20, Pajero I, polonez rover, cc900, wartburg 353w, garbus 1302, kappa 3,0, junak 350 i ...... polonez 1,5 SLE, Lublin 3,5t oraz MB 190 1,8E, Punto Selecta 1,2, syrena 105, Thesis 3,0, moskwicz 403


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 166 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 15 6 7 8 912 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl