Delta III - silniki benzynowe 1.4 T-Jet/skrzynie biegów/spalanie/awaryjność
: 19 lut 2017, 16:50
Czołem,
powoli przymierzam się do zakupu Lancii Delta III. Skupiam się na silnikach benzynowych 1.4 ze względu na krótkie odcinki podróży, około 10-12 km w jedną stronę po mieście, czyli 20-24 km dziennie - diesel odpada. Rozważam LPG.
Nie da się ukryć, że silniki 1.4 T-Jet to udane jednostki które zbierają masę pochwał. Nie można tego powiedzieć o skrzyniach.
Wszyscy przestrzegają, by nie kupować samochodów ze skrzynią M32 ponieważ to tykająca bomba zegarowa.
Proszę o informację czy z silnikami 1.4 T-Jet były montowane inne, bardziej niezawodne, skrzynie biegów?
Czy M32 należy się obawiać?
Z góry dziękuję za pomoc i porady. Łukasz.
powoli przymierzam się do zakupu Lancii Delta III. Skupiam się na silnikach benzynowych 1.4 ze względu na krótkie odcinki podróży, około 10-12 km w jedną stronę po mieście, czyli 20-24 km dziennie - diesel odpada. Rozważam LPG.
Nie da się ukryć, że silniki 1.4 T-Jet to udane jednostki które zbierają masę pochwał. Nie można tego powiedzieć o skrzyniach.
Wszyscy przestrzegają, by nie kupować samochodów ze skrzynią M32 ponieważ to tykająca bomba zegarowa.
Proszę o informację czy z silnikami 1.4 T-Jet były montowane inne, bardziej niezawodne, skrzynie biegów?
Czy M32 należy się obawiać?
Z góry dziękuję za pomoc i porady. Łukasz.