Delta III M-jet Bi Turbo 190 KM - opinie o silniku
Moderator: stabraf
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 13
- Rejestracja: 16 wrz 2010, 22:52
- Lokalizacja: lubuskie
Delta III M-jet Bi Turbo 190 KM - opinie o silniku
Witam chciałbym nabyć Deltę III 2.0 190 KM BiTurbo, ale mam pytanie co do opinii o tym silniku? czy jest awaryjny, jak bardzo? co najczęściej się psuje i jaką żywotność mają turbiny? z góry dziękuje za pomoc
Ostatnio zmieniony 17 wrz 2012, 18:37 przez Dudi, łącznie zmieniany 3 razy.
Powód: Przeniosłem do odpowiedniego działu /stabraf/
Powód: Przeniosłem do odpowiedniego działu /stabraf/
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 1084
- Rejestracja: 19 lip 2010, 21:06
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Re: Delta Bi TURBO 190 KM
Gwoli ścisłości : ten silnik to 1.9 MJET.iwancafe pisze:Witam chciałbym nabyć Deltę III 2.0 190 KM BiTurbo, ale mam pytanie co do opinii o tym silniku? czy jest awaryjny, jak bardzo? co najczęściej się psuje i jaką żywotność mają turbiny? z góry dziękuje za pomoc
Były: Polski Fiat 125p 1.3/1.5 65KM/75KM, Polski Fiat 126p 0.65 24KM ,Skoda 105 45KM, Polski Fiat 125p 1.5 najpierw 75KM potem 82 KM,Fiat 131 Mirafiori 1.6 75KM, Polonez 1.6 87KM , Peugeot 309 1.3 65KM,Fiat Tempra SW. 1.9 TD 90KM, Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 110 KM,Lancia Lybra 1.6 103KM sedan LS, Fiat Stilo Multiwagon 1.9 mjtd 150KM, Fiat Grande Punto 1.3 mjtd 90KM, Fiat Bravo II 1.9mjtd 120KM,Lancia Delta III 1.4 T-jet 150KM,Fiat Stilo 1.4 95KM. Lancia Delta 1.4 T-jet 120 KM. Lancia Delta 1.9 Twin Turbo 190KM i Lancia Lybra SW Intensa 2.4 JTD 150 KM. Aktualnie : Ford Focus kombi lift 1.8 125 KM i Volkswagen Golf VII kombi 1.4 TSI 125KM
Służbowy: Renault 125KM
Służbowy: Renault 125KM
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 13
- Rejestracja: 16 wrz 2010, 22:52
- Lokalizacja: lubuskie
Re: Delta Bi TURBO 190 KM
tak 2.0 mjet biturbo 190 km ? a coś kolega wie ?
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 1084
- Rejestracja: 19 lip 2010, 21:06
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Re: Delta III M-jet Bi Turbo 190 KM - opinie o silniku
http://www.auto-swiat.pl/tag/wszystko-o-silniku-19-jtd
Chociażby taki nieobiektywny tygodnik o tym pisze.
Chociażby taki nieobiektywny tygodnik o tym pisze.
Były: Polski Fiat 125p 1.3/1.5 65KM/75KM, Polski Fiat 126p 0.65 24KM ,Skoda 105 45KM, Polski Fiat 125p 1.5 najpierw 75KM potem 82 KM,Fiat 131 Mirafiori 1.6 75KM, Polonez 1.6 87KM , Peugeot 309 1.3 65KM,Fiat Tempra SW. 1.9 TD 90KM, Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 110 KM,Lancia Lybra 1.6 103KM sedan LS, Fiat Stilo Multiwagon 1.9 mjtd 150KM, Fiat Grande Punto 1.3 mjtd 90KM, Fiat Bravo II 1.9mjtd 120KM,Lancia Delta III 1.4 T-jet 150KM,Fiat Stilo 1.4 95KM. Lancia Delta 1.4 T-jet 120 KM. Lancia Delta 1.9 Twin Turbo 190KM i Lancia Lybra SW Intensa 2.4 JTD 150 KM. Aktualnie : Ford Focus kombi lift 1.8 125 KM i Volkswagen Golf VII kombi 1.4 TSI 125KM
Służbowy: Renault 125KM
Służbowy: Renault 125KM
Re: Delta III M-jet Bi Turbo 190 KM - opinie o silniku
Przejedź się najpierw tym autem Moje subiektywne odczucia:
- poniżej 100 km/h, dynamiczna ale jakoś nie mogłem się doszukać tych 190 KM (chyba, że moje 110KM Megane to taka "torpeda" ),
- powyżej 100 km/h, dopiero w takich warunkach motor Delty pokazuje, że jest mocny i nie ma z nim żartów.
Tyle opinii nieobiektywnego lajkonika
Serdecznie pozdrawiam.
- poniżej 100 km/h, dynamiczna ale jakoś nie mogłem się doszukać tych 190 KM (chyba, że moje 110KM Megane to taka "torpeda" ),
- powyżej 100 km/h, dopiero w takich warunkach motor Delty pokazuje, że jest mocny i nie ma z nim żartów.
Tyle opinii nieobiektywnego lajkonika
Serdecznie pozdrawiam.
- paśny
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 1908
- Rejestracja: 01 paź 2007, 0:00
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Warszawa / Młynek
Re: Delta III M-jet Bi Turbo 190 KM - opinie o silniku
Dokładnie miałem podobne odczucia - gdzie te 190 koni.Rafako pisze: - poniżej 100 km/h, dynamiczna ale jakoś nie mogłem się doszukać tych 190 KM (chyba, że moje 110KM Megane to taka "torpeda" ),
- powyżej 100 km/h, dopiero w takich warunkach motor Delty pokazuje, że jest mocny i nie ma z nim żartów.
Oprócz tego auto głośne - po 3,5 godzinach dynamicznej jazdy wyszliśmy z żoną z bólem głowy / głów.
Viva la macchina
- Gros
- Klubowicz
- Posty: 2700
- Rejestracja: 22 maja 2011, 19:44
- Imię: BogdanA
- Lokalizacja: Osterode -Mazury Zachodnie
Re: Delta III M-jet Bi Turbo 190 KM - opinie o silniku
Olek to może ropucha w nim była kiepska powietrze rzadkie filtr zpchany hehehe bo ja odwrotnie mam inne odczucia .Miałem okazje kilkukrotnego katowania tego motoru i dla mnie to bomba kiedy kręcisz go do góry na kazdym biegu idzie jak torpeda. Moze lekko głośnawy ale ciężko by auto o zacięciu sportowym było ciche hihi
Co do pytania o awaryjność i żywotność to chłopie zbyt młode auta i pisanie o tym to tylko wyjda bzdury
Co do pytania o awaryjność i żywotność to chłopie zbyt młode auta i pisanie o tym to tylko wyjda bzdury
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 13
- Rejestracja: 16 wrz 2010, 22:52
- Lokalizacja: lubuskie
Re: Delta III M-jet Bi Turbo 190 KM - opinie o silniku
Bardzo dziękuje za opinie i sugestje oraz za chęć pomocy. Chyba można zamknąć temat ?
- stabraf
- Administrator
- Posty: 8477
- Rejestracja: 22 lut 2008, 0:00
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Re: Delta III M-jet Bi Turbo 190 KM - opinie o silniku
Temat się dopiero rozkręca
Kappa 2.0 turbo 20v, sedan '99, 220 pajaców;)
Zeta 2.1 TD Epic FREE
Mapa Użytkowników LKP-kliknij
Kliknij tutaj jeśli chcesz umieścić na mapie swoje dane (swoją Lancię, polecany warsztat, miejsce zlotu lub spotu)
Zeta 2.1 TD Epic FREE
Mapa Użytkowników LKP-kliknij
Kliknij tutaj jeśli chcesz umieścić na mapie swoje dane (swoją Lancię, polecany warsztat, miejsce zlotu lub spotu)
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Re: Delta Bi TURBO 190 KM
Hmmm... chyba jednak nie 2,0 mjet, bo ten ma 165 koni, ale jak pisał piterstilo 1,9 mjet twin turbo.iwancafe pisze:tak 2.0 mjet biturbo 190 km ? a coś kolega wie ?piterstilo pisze:Gwoli ścisłości : ten silnik to 1.9 MJET.iwancafe pisze:Witam chciałbym nabyć Deltę III 2.0 190 KM BiTurbo, ale mam pytanie co do opinii o tym silniku? czy jest awaryjny, jak bardzo? co najczęściej się psuje i jaką żywotność mają turbiny? z góry dziękuje za pomoc
Kto kupuje najmocniejsze jednostki napędowe w palecie, ten jest zwykle przygotowany na większy hałas (a nawet specjalnie za to płaci ), w każdym razie w moim osobistym odczuciu, hałas w tym aucie jest sporo mniejszy niż w punto HGT, a w Punto bywa nieznośny. Tu- nie.
Co do mocy - na bazie mojego krótkiego przejazdu stwierdzam podobnie jak przedpiszcy, że mimo drugiej turbiny auto powinno być traktowane raczej brutalnie (wysokie obroty), by wykrzesać z niego te 190 qni mocy. Dla mnie to zaleta (możliwość zarówno kozaczenia, jak i oszczędzania).
O awaryjności zbyt wiele na razie nie wiadomo, oczywiście turbina, a nawet dwie, szczególnie przy nieumiejętnym obchodzeniu się z nimi, są w aucie każdej marki elementem potencjalnie awaryjnym i drogim w naprawie.
Generalnie mi się jazda tym autem bardzo spodobała, a że to diesel, to jeszcze na trasie trochę $$$ oszczędzisz.
Ale 1,8 turbojet chyba jeszcze ciekawszy, tyle że kosztuje tyle, co dobra klasa D, albo Focus ST
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
- miwis
- Klubowicz
- Posty: 666
- Rejestracja: 24 lut 2010, 12:40
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: Delta III M-jet Bi Turbo 190 KM - opinie o silniku
"Ale 1,8 turbojet chyba jeszcze ciekawszy, tyle że kosztuje tyle, co dobra klasa D, albo Focus ST "
Może i ciekawszy, ale w Delcie jest zestopniowany tylko i wyłącznie z nieciekawym automatem. Wielka szkoda, że przykozaczyć można tylko w głośnym turboklekocie
Może i ciekawszy, ale w Delcie jest zestopniowany tylko i wyłącznie z nieciekawym automatem. Wielka szkoda, że przykozaczyć można tylko w głośnym turboklekocie
Włoszki jakie przytrafiły mi się w życiu:
Lancia Delta GT 1.6 i.e 1991
Alfa Romeo 33 1.7 16V 1991
Alfa Romeo 156 2.0 T.S 2001
Lancia Y 1.2 8V LS Marie Claire 2001
Lancia Delta "III" 1.4 T-jet 150 KM Platino bi-colore 2009-jest
Lancia (Beta) Montecarlo S2 1981-jest
Lancia Delta GT 1.6 i.e 1991
Alfa Romeo 33 1.7 16V 1991
Alfa Romeo 156 2.0 T.S 2001
Lancia Y 1.2 8V LS Marie Claire 2001
Lancia Delta "III" 1.4 T-jet 150 KM Platino bi-colore 2009-jest
Lancia (Beta) Montecarlo S2 1981-jest
Re: Delta III M-jet Bi Turbo 190 KM - opinie o silniku
Silnik bazuje na poczciwym 1.9 MJ więc nie obawiał bym się awaryjności , szczególnie jak napisał Bogdan , że to za młode auta by się nad tym rozwodzić . Turbiny będą takie , jak się o nie dbało ( lub bardziej - nie dbało ) Dynamika auta jest ponoć duża ( słyszałem wielokrotnie , nie jeździłem ) a przyblokowanie pseudo-ekologii ( min. EGR ) bo nie wiem czy ma DPF spowoduje dużo lepszą jazdę z dołu ( wiem coś o tym ) Ew. delikatna zmiana mapy wtrysku u DOBREGO speca wykrzesa z tego auta piekielne moce .
"Jak pięknie się różnimy..."
DELTA 1.6 MultiJet ORO - EGR & DPF off z nową mapą : 149 KM / 362 Nm - Tramonto / Fiat 500 L PopStar 1.4 95 KM + LPG kolor BLACK / WHITE
Ty nie kupiłeś Lancii . Dostałeś Ją gratis . Zapłaciłeś tylko za udział w przedsięwzięciu ... No i przedsięwzięcie się zes...ło
-----------------------------------------
DELTA 1.6 MultiJet ORO - EGR & DPF off z nową mapą : 149 KM / 362 Nm - Tramonto / Fiat 500 L PopStar 1.4 95 KM + LPG kolor BLACK / WHITE
Ty nie kupiłeś Lancii . Dostałeś Ją gratis . Zapłaciłeś tylko za udział w przedsięwzięciu ... No i przedsięwzięcie się zes...ło
-----------------------------------------
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Re: Delta III M-jet Bi Turbo 190 KM - opinie o silniku
Ma.thermano pisze:nie wiem czy ma DPF
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Re: Delta III M-jet Bi Turbo 190 KM - opinie o silniku
Nat pisze:Ma.thermano pisze:nie wiem czy ma DPF
KAŻDY osobowy diesel, ktory z fabryki wyjechał po 1 września 2010 roku ma DPF-a / FAP-a / jakbytegonienazywaćg...wnoktóremożegenerowaćzbędnewydatki
Serdecznie pozdrawiam.
Re: Delta III M-jet Bi Turbo 190 KM - opinie o silniku
No to po DPF i EGR off - auto odżyje .
"Jak pięknie się różnimy..."
DELTA 1.6 MultiJet ORO - EGR & DPF off z nową mapą : 149 KM / 362 Nm - Tramonto / Fiat 500 L PopStar 1.4 95 KM + LPG kolor BLACK / WHITE
Ty nie kupiłeś Lancii . Dostałeś Ją gratis . Zapłaciłeś tylko za udział w przedsięwzięciu ... No i przedsięwzięcie się zes...ło
-----------------------------------------
DELTA 1.6 MultiJet ORO - EGR & DPF off z nową mapą : 149 KM / 362 Nm - Tramonto / Fiat 500 L PopStar 1.4 95 KM + LPG kolor BLACK / WHITE
Ty nie kupiłeś Lancii . Dostałeś Ją gratis . Zapłaciłeś tylko za udział w przedsięwzięciu ... No i przedsięwzięcie się zes...ło
-----------------------------------------