Delta Integrale Evo 3
: 09 sty 2013, 12:20
W najnowszym numerze brytyjskiego "Evo" znalazł się materiał o jedynym prototypie Delty Integrale Evo 3. Samochód z własnej inicjatywy zbudowała w 1994 roku Maggiora, którą znamy z produkcji Evo 2 czy karoserii Kappy Coupe. Niestety Lancia odrzuciła projekt i auto nie weszło do produkcji.
Z czym mamy do czynienia? Silnik dzięki nowemu wtryskowi, bardziej zaawansowanemu ECU i zwiększeniu ciścienia doładowania do ponad 1 bara produkuje 237 KM i 320 Nm. Nowy jest mechanizm różnicowy z przodu, sprzęgło dla centralnego dyfra, felgi, a także sprężyny i amortyzatory zawieszenia. Reszta pozostaje tajemnicą twórców. Od nowości auto we fioletowym lakierze z palety Lamborghini pokonało tylko jakieś 11,3 tysiące kilometrów. Samochód jest obecnie na sprzedaż. Cena: 85 tysięcy funtów (czyli skromne 430 tysięcy złotych).
Z czym mamy do czynienia? Silnik dzięki nowemu wtryskowi, bardziej zaawansowanemu ECU i zwiększeniu ciścienia doładowania do ponad 1 bara produkuje 237 KM i 320 Nm. Nowy jest mechanizm różnicowy z przodu, sprzęgło dla centralnego dyfra, felgi, a także sprężyny i amortyzatory zawieszenia. Reszta pozostaje tajemnicą twórców. Od nowości auto we fioletowym lakierze z palety Lamborghini pokonało tylko jakieś 11,3 tysiące kilometrów. Samochód jest obecnie na sprzedaż. Cena: 85 tysięcy funtów (czyli skromne 430 tysięcy złotych).