Różnice- Delta Integrale HF 16v a Evo.

Dział stworzony specjalnie dla posiadaczy i miłośników najlepszych Lancii w historii. Znalazłeś coś ciekawego w sieci, chcesz coś udostępnić - podziel się tutaj (z wyjątkiem porad technicznych)
Awatar użytkownika
coconut
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 51
Rejestracja: 04 cze 2006, 0:00
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Różnice- Delta Integrale HF 16v a Evo.

Post autor: coconut » 04 cze 2006, 10:49

Witam,


Prosiłbym żeby ktoś wyjaśnił mi jakie są różnice między tymi modelami... Oczywiście nie pytam o kształt karoserii czy wnętrze ale pod kątem techniczno-mechanicznym.




proszę o odp laniciamanicy ;]

Awatar użytkownika
Luckyy
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1374
Rejestracja: 26 cze 2005, 0:00
Lokalizacja: Mielec/Kraków
Kontakt:

Lancia Delta Integrale HF 16v a Evo.

Post autor: Luckyy » 04 cze 2006, 16:41

niedawno byly podane strony z wszelkimi wersjami limitowanymi - moze tam cos znjdziesz.

Od siebie oge dodac tyle ze EVO mialy wiecej KM, i szerszy rozstaw kol i felgi na 5 srub (ale nie wiem czy wszystkie) i nie wiem czym sie roznily kolejnewersje EVO od siebie poza moca silnika ;-)
KAPPA 2,4 JTD '98 Obrazek
EXcar Obrazek
V Obrazek

"mBank funkcjonuje w zasadniczym oderwaniu od rzeczywistości bankowej go otaczającej"
/biegły sądowy

Awatar użytkownika
INTEGRALE
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 833
Rejestracja: 08 mar 2006, 0:00
Lokalizacja: Sanok

Lancia Delta Integrale HF 16v a Evo.

Post autor: INTEGRALE » 04 cze 2006, 17:57

Oprócz bodykitu, felg i lamp EVO trzeba przypomniec ze EVOlki seryjnie miały kubły Recaro. :)
Lancia Delta HF Integrale Evoluzione

Awatar użytkownika
bryś
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 683
Rejestracja: 26 lis 2004, 0:00
Lokalizacja: KRAKÓW

Lancia Delta Integrale HF 16v a Evo.

Post autor: bryś » 04 cze 2006, 19:23

co do różnic: to piasty , i drobne różnice w zawieszeniu silnik i skrzynia to jest to samo,zegary inne ,tapicerki to samo poza wersjami limitowanymi i po 92 roku , tak więc nie ma aż tyle różnic (szyby niebieskie ) w 1994 inne listwy dachowe

Anonymous

Lancia Delta Integrale HF 16v a Evo.

Post autor: Anonymous » 04 cze 2006, 20:12

evo ma brzydszy wydech na jedną stronę a 16v ma zdublowany, poza tym te plastiki co pokazałeś na pierwszym zdjęciu zrobią ci z 16v tylko replikę evo, evo dlatego kosztuje tyle więcej niż 16 że to właśnie evo, to tak samo jak ze spodniami masz levisy i nie musisz mieć na nich naszywki levis natomista jakieś nie markowe spodnie z naszywką levis to wcale nie levis :lol: heh takie sobie to porównanie.

Awatar użytkownika
coconut
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 51
Rejestracja: 04 cze 2006, 0:00
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Lancia Delta Integrale HF 16v a Evo.

Post autor: coconut » 05 cze 2006, 18:14

Wiem kaza masz racje, sam też nie jestem sympatykiem tuningu. Ale co jak co , nadwozie evo to dla mnie ideał, który nie ma sobie równych. Na evo mnie nie będzie chyba stać jeszcze przez troche :P dlatego Chcialem zobaczyć, policzyć za ile można by miec samochod dorównujący tej wersji. Dodam, że podchodze do tego w sposob szczegolny, bo to ma być moje drugie auto, nie do jazdy na codzień.

Awatar użytkownika
coconut
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 51
Rejestracja: 04 cze 2006, 0:00
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Lancia Delta Integrale HF 16v a Evo.

Post autor: coconut » 05 cze 2006, 18:23

no i budujemy samochodzik ;]

Awatar użytkownika
bryś
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 683
Rejestracja: 26 lis 2004, 0:00
Lokalizacja: KRAKÓW

Lancia Delta Integrale HF 16v a Evo.

Post autor: bryś » 05 cze 2006, 19:40

luknij na ceny z arcese ! sam body kit u nich kosztuje 2500 euro i nie są to części dobrej jakości ,jak kupiłem od nich kiedyś błotniki to zupełnie nie leżały i brakowało im całych rantów i dolnych mocowań .Skończyło się na pożyczeniu EVO w częścich i robieniu nowych elementów dodam ze nie obyło się bez zniszczenia paru elementów (maska), pozatym fajna jest cena carbonowego wału( 30000 euro ) sądzę że taniej kupisz evo niż u nich zbudujesz

Awatar użytkownika
Luckyy
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1374
Rejestracja: 26 cze 2005, 0:00
Lokalizacja: Mielec/Kraków
Kontakt:

Lancia Delta Integrale HF 16v a Evo.

Post autor: Luckyy » 05 cze 2006, 19:55

"bryś" pisze:luknij na ceny z arcese ! sam body kit u nich kosztuje 2500 euro i nie są to części dobrej jakości ,jak kupiłem od nich kiedyś błotniki to zupełnie nie leżały i brakowało im całych rantów i dolnych mocowań .Skończyło się na pożyczeniu EVO w częścich i robieniu nowych elementów dodam ze nie obyło się bez zniszczenia paru elementów (maska), pozatym fajna jest cena carbonowego wału( 30000 euro ) sądzę że taniej kupisz evo niż u nich zbudujesz
a jak wygladaja ceny takich zestawow u Ciebie ??
KAPPA 2,4 JTD '98 Obrazek
EXcar Obrazek
V Obrazek

"mBank funkcjonuje w zasadniczym oderwaniu od rzeczywistości bankowej go otaczającej"
/biegły sądowy

Awatar użytkownika
coconut
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 51
Rejestracja: 04 cze 2006, 0:00
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Lancia Delta Integrale HF 16v a Evo.

Post autor: coconut » 05 cze 2006, 20:33

ooooo kurrrrr......... to chyba troche przegieli z tymi cenami ;]



gdzies w necie widzialem polską strokne z bodykitem do delty..

Awatar użytkownika
bryś
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 683
Rejestracja: 26 lis 2004, 0:00
Lokalizacja: KRAKÓW

Lancia Delta Integrale HF 16v a Evo.

Post autor: bryś » 05 cze 2006, 20:36

NA RAZIE NIE WYGLĄDA BO PRZESTAWIAM SIĘ NA CO INNEGO ,POZATYM JAK MAM TO ROBIĆ CHRYTATYWNIE JAK DO TEJ PORY TO MI SIĘ ODECHCIEWA MÓJ DZIEŃ WYGLĄDA OSTYTNIO TAK ŻE WSTAJE O 6 RANO I IDĘ SPAĆ O 12 W NOCY I TAK 7 DNI W TYGODNIU TAK WIĘC NA RAZIE MAŁY SZLABAN NA BODY KIT.

Awatar użytkownika
Luckyy
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1374
Rejestracja: 26 cze 2005, 0:00
Lokalizacja: Mielec/Kraków
Kontakt:

Lancia Delta Integrale HF 16v a Evo.

Post autor: Luckyy » 05 cze 2006, 21:18

"bryś" pisze:NA RAZIE NIE WYGLĄDA BO PRZESTAWIAM SIĘ NA CO INNEGO ,POZATYM JAK MAM TO ROBIĆ CHRYTATYWNIE JAK DO TEJ PORY TO MI SIĘ ODECHCIEWA MÓJ DZIEŃ WYGLĄDA OSTYTNIO TAK ŻE WSTAJE O 6 RANO I IDĘ SPAĆ O 12 W NOCY I TAK 7 DNI W TYGODNIU TAK WIĘC NA RAZIE MAŁY SZLABAN NA BODY KIT.
a jest taka ewentualnosc ze kiedys znow zacznie wygladac ??
KAPPA 2,4 JTD '98 Obrazek
EXcar Obrazek
V Obrazek

"mBank funkcjonuje w zasadniczym oderwaniu od rzeczywistości bankowej go otaczającej"
/biegły sądowy

Awatar użytkownika
Swiety
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 881
Rejestracja: 27 lut 2006, 0:00
Imię: Grzegorz
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Lancia Delta Integrale HF 16v a Evo.

Post autor: Swiety » 06 cze 2006, 0:02

"bryś" pisze:NA RAZIE NIE WYGLĄDA BO PRZESTAWIAM SIĘ NA CO INNEGO ,POZATYM JAK MAM TO ROBIĆ CHRYTATYWNIE JAK DO TEJ PORY TO MI SIĘ ODECHCIEWA MÓJ DZIEŃ WYGLĄDA OSTYTNIO TAK ŻE WSTAJE O 6 RANO I IDĘ SPAĆ O 12 W NOCY I TAK 7 DNI W TYGODNIU TAK WIĘC NA RAZIE MAŁY SZLABAN NA BODY KIT.
szlaban czy klientow brakuje??
Lancia Delta HF Turbo

Kursy pierwszej pomocy
http://www.erhaplus.pl

Awatar użytkownika
tomek
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 6852
Rejestracja: 16 cze 2003, 0:00
Imię: Tomek
Lokalizacja: Brodnica
Kontakt:

Lancia Delta Integrale HF 16v a Evo.

Post autor: tomek » 06 cze 2006, 8:00

"Swiety" pisze: szlaban czy klientow brakuje??
Wiesz chodliwe czesci to to pewnie nie sa, ile jest takich aut w PL?
Tomek
Obrazek
Obrazek- tyle palił mój Passat do 194 tys. - przestałem uzupełniać tankowania :(

Awatar użytkownika
Luckyy
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1374
Rejestracja: 26 cze 2005, 0:00
Lokalizacja: Mielec/Kraków
Kontakt:

Lancia Delta Integrale HF 16v a Evo.

Post autor: Luckyy » 06 cze 2006, 8:36

"tomek" pisze:Wiesz chodliwe czesci to to pewnie nie sa, ile jest takich aut w PL?
z tego co wiem to byl dluuuuugi okres oczekiwania wiec pewnie chetni byli, pozatym byly tez wysylane do Włoch ...
KAPPA 2,4 JTD '98 Obrazek
EXcar Obrazek
V Obrazek

"mBank funkcjonuje w zasadniczym oderwaniu od rzeczywistości bankowej go otaczającej"
/biegły sądowy

ODPOWIEDZ

Wróć do „::: INTEGRALE i nie tylko - superliga Lancii wszechczasów :::”