Dedra Integrale - różnice w napędach

Dział stworzony specjalnie dla posiadaczy i miłośników najlepszych Lancii w historii. Znalazłeś coś ciekawego w sieci, chcesz coś udostępnić - podziel się tutaj (z wyjątkiem porad technicznych)
Eagle_gd
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 14
Rejestracja: 21 lis 2009, 04:10
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Dedra Integrale różnice w napędach

Postautor: Eagle_gd » 18 kwie 2010, 19:37

topcio1 pisze:a delta w twoim avatarze kręci się z ręcznym ?
recznym tylko podcinasz autko by sie ulozylo jak nalezy :)

Awatar użytkownika
topcio
Moderator Globalny
Moderator Globalny
Posty: 10875
Rejestracja: 20 sie 2007, 00:00
Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Kontaktowanie:

Re: Dedra Integrale różnice w napędach

Postautor: topcio » 06 sie 2010, 16:24

Czy jest możliwe przerobienie napędów w Dedrze aby działały jak w Delcie? Dużo trzeba przełożyć?
Phedra 2.0 JTD
Delta Intergale 16v
Fulvia Coupe 1.3 S 1972
Delta 08 2.0 jtd
Fulvia Coupe 1.3S 1971
Beta Spider Zagato 1.6
Kappa Coupe 20VT nr 3119
Złota strzała Fiat 132 1,6 TC
Obrazek

Eagle_gd
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 14
Rejestracja: 21 lis 2009, 04:10
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Dedra Integrale różnice w napędach

Postautor: Eagle_gd » 12 sie 2010, 00:52

przekladka tylnego dyfra duzo by pomogla(pasuje bez wiekszych problemow) a najlepiej to zapodac zestaw skrzynie cala z dyfrem + dyfer tyl

Awatar użytkownika
bryś
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 675
Rejestracja: 26 lis 2004, 00:00
Lokalizacja: KRAKÓW

Re: Dedra Integrale różnice w napędach

Postautor: bryś » 19 lut 2012, 17:04

na koniec chyba by nie było niedomówień wszystko pokazane i wytłumaczone

Awatar użytkownika
mac1us
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1321
Rejestracja: 01 wrz 2009, 20:10
Imię: Maciek
Lokalizacja: Radziszów Kraków

Re: Dedra Integrale różnice w napędach

Postautor: mac1us » 19 lut 2012, 18:07

Ja mam jeszcze coś w normalniejszym języku http://www.awdwiki.com/en/lancia/#Lanci ... _Romeo_155

Ogólnie to Delta Integrale różni się przełożeniem i dyfrem z torsenem w stosunku do Dedry i Tempry.
Ze swoich obserwacji mogę napisać, że jak się zakopałem w śniegu to kręcił się tylko tył, mowa o Temprze.

Awatar użytkownika
ThemADI_NS
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1340
Rejestracja: 16 paź 2006, 00:00
Imię: Adam
Lokalizacja: Brzezna / Nowy Sącz

Re: Dedra Integrale różnice w napędach

Postautor: ThemADI_NS » 23 lis 2012, 18:55

A o co chodzi w blokadzie dyfra? Co oznaczają te kontrolki obok przycisku i kiedy blokada zaczyna działać? Wystarczy pstryknięcie i ma trzymać czy może musi dostać jakiejś różnicy w obrotach kół?
Obrazek Oj... miejsca coraz mniej... ;)

Awatar użytkownika
mac1us
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1321
Rejestracja: 01 wrz 2009, 20:10
Imię: Maciek
Lokalizacja: Radziszów Kraków

Re: Dedra Integrale - różnice w napędach

Postautor: mac1us » 23 lis 2012, 21:41

Nie wiem jak wygląda to w Dedrze, ale tempra i prisma ma 2 lampki w przycisku pomarańczową i zieloną. Mechanizm różnicowy musi się przestawić i wtedy zębatka się zazębi i poprzez czujnik w dyfrze załącza się zielona lampka.

Awatar użytkownika
ThemADI_NS
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1340
Rejestracja: 16 paź 2006, 00:00
Imię: Adam
Lokalizacja: Brzezna / Nowy Sącz

Re: Dedra Integrale - różnice w napędach

Postautor: ThemADI_NS » 23 lis 2012, 21:59

Czyli dopóki zielona dioda nie rozbłyśnie, to dyfer nie jest zblokowany?
...albo inaczej...
Włączam blokadę, świeci się żółty trójkąt. Zaczynam jechać, przy ok. 30km/h trójkąt gaśnie, zielona się nie zaświeca...
Czy to znaczy, że blokada nie działa czy po prostu nie miała potrzeby zadziałania?
Obrazek Oj... miejsca coraz mniej... ;)

Awatar użytkownika
mac1us
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1321
Rejestracja: 01 wrz 2009, 20:10
Imię: Maciek
Lokalizacja: Radziszów Kraków

Re: Dedra Integrale - różnice w napędach

Postautor: mac1us » 23 lis 2012, 22:02

Jak przekroczysz 30 to zawsze zgaśnie, bo tak jest podłączone. Jedz bardzo powoli to się może załączy. Co to za auto?

Awatar użytkownika
ThemADI_NS
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1340
Rejestracja: 16 paź 2006, 00:00
Imię: Adam
Lokalizacja: Brzezna / Nowy Sącz

Re: Dedra Integrale - różnice w napędach

Postautor: ThemADI_NS » 24 lis 2012, 07:52

Dedra ;)
Obrazek Oj... miejsca coraz mniej... ;)

Awatar użytkownika
vanisch
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 04 sie 2006, 00:00
Imię: Bartosz
Lokalizacja: Tarnów

Re: Dedra Integrale - różnice w napędach

Postautor: vanisch » 24 lis 2012, 11:39

Kupiłeś to "cudo"? :roll:
Były:
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v, Delta 2.0 16v Turbo na części
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu
Jest:
Fiat Doblo + Lancia Lybra Emblema

Awatar użytkownika
bryś
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 675
Rejestracja: 26 lis 2004, 00:00
Lokalizacja: KRAKÓW

Re: Dedra Integrale - różnice w napędach

Postautor: bryś » 02 mar 2013, 14:51

nie wierz w to co sie swieci a co nie w 20 letnim samochodzie podnies na podnosniku auto i sprobUj czy dziala. Jak dziala to tylne kola, obracajac jedno z nich powinny obydwa sie obracac w ta sama strone ,jesli nie dziala to w przeciwna strone jak w kazdym aucie bez szpery
Ostatnio zmieniony 02 mar 2013, 19:17 przez Dudi, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Ort.

Awatar użytkownika
ThemADI_NS
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1340
Rejestracja: 16 paź 2006, 00:00
Imię: Adam
Lokalizacja: Brzezna / Nowy Sącz

Re: Dedra Integrale - różnice w napędach

Postautor: ThemADI_NS » 02 mar 2013, 18:05

Od razu tak sprawdzałem ;) i obraca jak zwykły dyfer czyli zblokowania brak.
Obrazek Oj... miejsca coraz mniej... ;)

Awatar użytkownika
brynol69
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 69
Rejestracja: 08 kwie 2010, 10:28
Imię: Tomek
Lokalizacja: Mysłowice

Re: Dedra Integrale - różnice w napędach

Postautor: brynol69 » 12 cze 2016, 16:54

poproszę o złoty szpadel za odkopanie tematu.
a co by było gdyby rozpiąć przód? da radę tak jeździć na dłuższą metę czy coś się rozsypie?
Fiat Tipo 1600 Turbo

Awatar użytkownika
wladek-15
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 638
Rejestracja: 27 cze 2014, 23:00
Imię: Radek
Lokalizacja: Siemiatycze

Re: Dedra Integrale - różnice w napędach

Postautor: wladek-15 » 12 cze 2016, 17:02

Nie wiem i wole nie sprawdzać ;) Jednaj powiem ci że w moim egzemplarzu poprzedni właściciel miał różne rozmiary opon na osi przedniej i tylnej co poskutkowało uszkodzeniem skrzyni biegów ... Z tego powodu nawet zapas powinien być w tym samym rozmiarze według mojej opinii oczywiście
Były Dedra Turbo DS 1.9 67kw, Peugeot 405 1.9D 55kw, 2xBMW E46 2.0D 100kw ŚMIERDZIELE
Tempra SW 4x4 2.0b 83kw, Rover 416 1.6b 84kw Do zadań specjalnych LPG
Jest Golf 4 następca Rovera 1.6 b 105KM BĘZIN + LPG (Pojazd użytkowy)
Jest Yamaha - YZF R1, Suzuki - DR 650 RS, KTM - EXC 300 2t,
Dedra Integrale 2.0TB 124kw JEST JAZDA
Dedra Integrale Życiorys Auta


Wróć do „::: INTEGRALE i nie tylko - superliga Lancii wszechczasów :::”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości