Dedra Integrale - różnice w napędach

Dział stworzony specjalnie dla posiadaczy i miłośników najlepszych Lancii w historii. Znalazłeś coś ciekawego w sieci, chcesz coś udostępnić - podziel się tutaj (z wyjątkiem porad technicznych)
Eagle_gd
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 14
Rejestracja: 21 lis 2009, 4:10
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Dedra Integrale różnice w napędach

Post autor: Eagle_gd » 18 kwie 2010, 19:37

topcio1 pisze:a delta w twoim avatarze kręci się z ręcznym ?
recznym tylko podcinasz autko by sie ulozylo jak nalezy :)

Awatar użytkownika
topcio
Prezes Lancia Klub Polska
Prezes Lancia Klub Polska
Posty: 11958
Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie

Re: Dedra Integrale różnice w napędach

Post autor: topcio » 06 sie 2010, 16:24

Czy jest możliwe przerobienie napędów w Dedrze aby działały jak w Delcie? Dużo trzeba przełożyć?
Delta Intergale 16v
Fulvia Coupe 1.3 S 1972
Fulvia Coupe 1.3S 1971
Beta Spider Zagato 1.6
Obrazek

Eagle_gd
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 14
Rejestracja: 21 lis 2009, 4:10
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Dedra Integrale różnice w napędach

Post autor: Eagle_gd » 12 sie 2010, 0:52

przekladka tylnego dyfra duzo by pomogla(pasuje bez wiekszych problemow) a najlepiej to zapodac zestaw skrzynie cala z dyfrem + dyfer tyl

Awatar użytkownika
bryś
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 683
Rejestracja: 26 lis 2004, 0:00
Lokalizacja: KRAKÓW

Re: Dedra Integrale różnice w napędach

Post autor: bryś » 19 lut 2012, 17:04

na koniec chyba by nie było niedomówień wszystko pokazane i wytłumaczone

Awatar użytkownika
mac1us
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1321
Rejestracja: 01 wrz 2009, 20:10
Imię: Maciek
Lokalizacja: Radziszów Kraków

Re: Dedra Integrale różnice w napędach

Post autor: mac1us » 19 lut 2012, 18:07

Ja mam jeszcze coś w normalniejszym języku http://www.awdwiki.com/en/lancia/#Lanci ... _Romeo_155

Ogólnie to Delta Integrale różni się przełożeniem i dyfrem z torsenem w stosunku do Dedry i Tempry.
Ze swoich obserwacji mogę napisać, że jak się zakopałem w śniegu to kręcił się tylko tył, mowa o Temprze.

Awatar użytkownika
ThemADI_NS
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1346
Rejestracja: 16 paź 2006, 0:00
Imię: Adam
Lokalizacja: Brzezna / Nowy Sącz

Re: Dedra Integrale różnice w napędach

Post autor: ThemADI_NS » 23 lis 2012, 18:55

A o co chodzi w blokadzie dyfra? Co oznaczają te kontrolki obok przycisku i kiedy blokada zaczyna działać? Wystarczy pstryknięcie i ma trzymać czy może musi dostać jakiejś różnicy w obrotach kół?
Obrazek Oj... miejsca coraz mniej... ;)

Awatar użytkownika
mac1us
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1321
Rejestracja: 01 wrz 2009, 20:10
Imię: Maciek
Lokalizacja: Radziszów Kraków

Re: Dedra Integrale - różnice w napędach

Post autor: mac1us » 23 lis 2012, 21:41

Nie wiem jak wygląda to w Dedrze, ale tempra i prisma ma 2 lampki w przycisku pomarańczową i zieloną. Mechanizm różnicowy musi się przestawić i wtedy zębatka się zazębi i poprzez czujnik w dyfrze załącza się zielona lampka.

Awatar użytkownika
ThemADI_NS
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1346
Rejestracja: 16 paź 2006, 0:00
Imię: Adam
Lokalizacja: Brzezna / Nowy Sącz

Re: Dedra Integrale - różnice w napędach

Post autor: ThemADI_NS » 23 lis 2012, 21:59

Czyli dopóki zielona dioda nie rozbłyśnie, to dyfer nie jest zblokowany?
...albo inaczej...
Włączam blokadę, świeci się żółty trójkąt. Zaczynam jechać, przy ok. 30km/h trójkąt gaśnie, zielona się nie zaświeca...
Czy to znaczy, że blokada nie działa czy po prostu nie miała potrzeby zadziałania?
Obrazek Oj... miejsca coraz mniej... ;)

Awatar użytkownika
mac1us
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1321
Rejestracja: 01 wrz 2009, 20:10
Imię: Maciek
Lokalizacja: Radziszów Kraków

Re: Dedra Integrale - różnice w napędach

Post autor: mac1us » 23 lis 2012, 22:02

Jak przekroczysz 30 to zawsze zgaśnie, bo tak jest podłączone. Jedz bardzo powoli to się może załączy. Co to za auto?

Awatar użytkownika
ThemADI_NS
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1346
Rejestracja: 16 paź 2006, 0:00
Imię: Adam
Lokalizacja: Brzezna / Nowy Sącz

Re: Dedra Integrale - różnice w napędach

Post autor: ThemADI_NS » 24 lis 2012, 7:52

Dedra ;)
Obrazek Oj... miejsca coraz mniej... ;)

Awatar użytkownika
vanisch
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 6287
Rejestracja: 04 sie 2006, 0:00
Imię: Bartosz
Lokalizacja: Tarnów

Re: Dedra Integrale - różnice w napędach

Post autor: vanisch » 24 lis 2012, 11:39

Kupiłeś to "cudo"? :roll:
Były:
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v,
Delta VVT i 2.0 16v Turbo na części
Lybra 2.0 20v Emblema
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu, Peugeot 207, Fiat Doblo, Pro_Ceed, IS200
GTC, Meriva, Vectra
Berlingo
Są:
BMW + 3x Dedra + K V6 + Yaris Verso + Vibe + SC Sporting

Awatar użytkownika
bryś
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 683
Rejestracja: 26 lis 2004, 0:00
Lokalizacja: KRAKÓW

Re: Dedra Integrale - różnice w napędach

Post autor: bryś » 02 mar 2013, 14:51

nie wierz w to co sie swieci a co nie w 20 letnim samochodzie podnies na podnosniku auto i sprobUj czy dziala. Jak dziala to tylne kola, obracajac jedno z nich powinny obydwa sie obracac w ta sama strone ,jesli nie dziala to w przeciwna strone jak w kazdym aucie bez szpery
Ostatnio zmieniony 02 mar 2013, 19:17 przez Dudi, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Ort.

Awatar użytkownika
ThemADI_NS
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1346
Rejestracja: 16 paź 2006, 0:00
Imię: Adam
Lokalizacja: Brzezna / Nowy Sącz

Re: Dedra Integrale - różnice w napędach

Post autor: ThemADI_NS » 02 mar 2013, 18:05

Od razu tak sprawdzałem ;) i obraca jak zwykły dyfer czyli zblokowania brak.
Obrazek Oj... miejsca coraz mniej... ;)

Awatar użytkownika
brynol69
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 71
Rejestracja: 08 kwie 2010, 10:28
Imię: Tomek
Lokalizacja: Mysłowice

Re: Dedra Integrale - różnice w napędach

Post autor: brynol69 » 12 cze 2016, 16:54

poproszę o złoty szpadel za odkopanie tematu.
a co by było gdyby rozpiąć przód? da radę tak jeździć na dłuższą metę czy coś się rozsypie?
Fiat Tipo 1600 Turbo

Awatar użytkownika
wladek-15
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 718
Rejestracja: 27 cze 2014, 23:00
Imię: Radek
Lokalizacja: Siemiatycze

Re: Dedra Integrale - różnice w napędach

Post autor: wladek-15 » 12 cze 2016, 17:02

Nie wiem i wole nie sprawdzać ;) Jednaj powiem ci że w moim egzemplarzu poprzedni właściciel miał różne rozmiary opon na osi przedniej i tylnej co poskutkowało uszkodzeniem skrzyni biegów ... Z tego powodu nawet zapas powinien być w tym samym rozmiarze według mojej opinii oczywiście
Były Dedra Turbo DS 1.9 67kw, Peugeot 405 1.9D 55kw, 2xBMW E46 2.0D 100kw ŚMIERDZIELE
Tempra SW 4x4 2.0b 83kw, Rover 416 1.6b 84kw,Golf 4 Do zadań specjalnych LPG
Jest Audi A3 1.6 8v następca Golfa 4 1.6 b 105KM BĘZIN + LPG (Pojazd użytkowy)
Jest następna zabawka BMW Z4 E86 Coupe ;)
Jest Yamaha - YZF R1, Suzuki - DR 650 RS, Honda - CR 500 AF
Dedra Integrale ;) 2.0TB 124kw JEST JAZDA

ODPOWIEDZ

Wróć do „::: INTEGRALE i nie tylko - superliga Lancii wszechczasów :::”