Delta Nuova - jak zrobić z niej integrale?

Dział stworzony specjalnie dla posiadaczy i miłośników najlepszych Lancii w historii. Znalazłeś coś ciekawego w sieci, chcesz coś udostępnić - podziel się tutaj (z wyjątkiem porad technicznych)
Awatar użytkownika
igrek
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 142
Rejestracja: 20 wrz 2007, 0:00
Lokalizacja: Jaworzno

Delta Nuova - jak zrobić z niej integrale?

Post autor: igrek » 20 lis 2007, 22:10

Witam.
Mam pytanie: Co potrzeba, żeby z delty 2.0 16V zrobić 2.0 16V integrale?
Chodzi mi o spis części i info z jakich modeli pasują.

Z góry dzięki za info
Nie bić nowy jestem :)
Jazda po A4- moja praca :)
Diagnostyka i Elektronika Pojazdowa 502 905 598 (mój brat)

Awatar użytkownika
karol1125
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 416
Rejestracja: 15 cze 2007, 0:00
Lokalizacja: Lidzbark k/Działdowa

Delta Nuova - jak zrobić z niej integrale?

Post autor: karol1125 » 21 lis 2007, 16:54

Heh. Najlepiej Turbo i 4x4 8)
Delta Nuova 1,8 8V 94r.

mariusz76

Delta Nuova - jak zrobić z niej integrale?

Post autor: mariusz76 » 21 lis 2007, 18:22

Popytaj Evo, on oferował na Allegro taką przeróbkę chyba za 8500zł.

evo
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 190
Rejestracja: 11 lis 2007, 0:00
Lokalizacja: Zielona Góra

Delta Nuova - jak zrobić z niej integrale?

Post autor: evo » 21 lis 2007, 23:35

jeśli delta 836 to robimy bez problemu :D

Yannick
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 24
Rejestracja: 19 lip 2007, 0:00
Lokalizacja: Brzesko

Delta Nuova - jak zrobić z niej integrale?

Post autor: Yannick » 22 lis 2007, 13:04

jeśli delta 836 to robimy bez problemu
wnioskuję z tego, że miałes okazję jeździć czymś takim? jak się prowadzi taka odmłodzona integrale? podejrzewam, że dawcą jest dedra integrale, czy silnik zostaje z delty wtedy (oczywiście jeśli jest to 2.0 16V T)?
Delta Nuova HF LS

Awatar użytkownika
igrek
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 142
Rejestracja: 20 wrz 2007, 0:00
Lokalizacja: Jaworzno

Delta Nuova - jak zrobić z niej integrale?

Post autor: igrek » 22 lis 2007, 15:00

"evo" pisze:jeśli delta 836 to robimy bez problemu :D
Sprawa wygląda tak: mam z kumplem możliwość przywiezienia dedry 2.0 integrale za paręset oiro i nasunęło mi się, że skoro dedra to delta w sedanie to napęd można by przełożyć. I tu moje pytanie:
Co dokładnie mam wydrzeć z dedry i wsadzić do delty.
Silnik chce kumpel do tempry :)

Z góry dzięki za podpowiedzi
Nie bić nowy jestem :)
Jazda po A4- moja praca :)
Diagnostyka i Elektronika Pojazdowa 502 905 598 (mój brat)

Awatar użytkownika
viruskill
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 335
Rejestracja: 15 lis 2006, 0:00
Lokalizacja: niebocko

Delta Nuova - jak zrobić z niej integrale?

Post autor: viruskill » 22 lis 2007, 16:04

Bedzie duzo roboty zeby przerobic na integralke.
DEDRA INTEGRALE
rok 1992, skóra, przebieg 200 tys
180 pajacyków pod maska :D
STAG 300
661315659

evo
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 190
Rejestracja: 11 lis 2007, 0:00
Lokalizacja: Zielona Góra

Delta Nuova - jak zrobić z niej integrale?

Post autor: evo » 22 lis 2007, 18:45

"Yannick" pisze:
jeśli delta 836 to robimy bez problemu
wnioskuję z tego, że miałes okazję jeździć czymś takim? jak się prowadzi taka odmłodzona integrale? podejrzewam, że dawcą jest dedra integrale, czy silnik zostaje z delty wtedy (oczywiście jeśli jest to 2.0 16V T)?
jeśli masz silnik turbo to zaczyna mieć sens :P , ze słabszymi to raczej gadzet :? . silnik turbo naturalnie że zostaje.
jeździ dobrze szczególnie gdy ślisko lub powyżej 300km/350Nm :D .
tych którzy chcą to działać czeka kilka niespodzainek :roll: , ja robię to komercyjnie stąd wszystkiego nie zdradzę. pracy jest rzeczywiśie sporo ale ile takich śmiga w europie?? kilka, kilkanaście??? wyjątkowe auto za nieduże pieniądze :wink:

Awatar użytkownika
karol1125
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 416
Rejestracja: 15 cze 2007, 0:00
Lokalizacja: Lidzbark k/Działdowa

Delta Nuova - jak zrobić z niej integrale?

Post autor: karol1125 » 22 lis 2007, 19:44

Najwięcej roboty to będziesz miał z pociągnięciem wału do tylnego napędu. Wchodziłem nieraz pod moją deltę i jeżeli się nie mylę to pod spodem na środku jest kanał do wydechu. Jeżeli uda ci się tam upchnąć wałek to spoko a jeżeli nie to nieciekawie, bo będzie trzeba robić tunel pod podłogą. No a nawet jak ci się uda to czeka cie i tak przeróbka wydechu. Zawieszenie z dyfrem na tył od dedry i spoko(przynajmniej tak myślę). Najlepiej jakbyś miał kogoś znajomego kto zna się na 4-ro napędówkach. Bo nie wiem jak to jest dokładnie z tym rozdziałem mocy na tył i przód.
Delta Nuova 1,8 8V 94r.

evo
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 190
Rejestracja: 11 lis 2007, 0:00
Lokalizacja: Zielona Góra

Delta Nuova - jak zrobić z niej integrale?

Post autor: evo » 22 lis 2007, 20:09

są to przeróbki ingerujące bezpośrednio w konstrukcję, bezbieczeństwo pojazdu :!: :!: :!: . takie rzeczy należy ze zrozumieniem techniki, odpowiedzialnie, odbiór techniczny indywidualny-zmiany!!!! muszą zostać naniesione w papiery!!!!

Awatar użytkownika
karol1125
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 416
Rejestracja: 15 cze 2007, 0:00
Lokalizacja: Lidzbark k/Działdowa

Delta Nuova - jak zrobić z niej integrale?

Post autor: karol1125 » 22 lis 2007, 21:00

"evo" pisze:są to przeróbki ingerujące bezpośrednio w konstrukcję, bezbieczeństwo pojazdu :!: :!: :!: . takie rzeczy należy ze zrozumieniem techniki, odpowiedzialnie, odbiór techniczny indywidualny-zmiany!!!! muszą zostać naniesione w papiery!!!!
To już inna bajka, a kolega pyta co jest do zmiany. Bezpieczeństwo i przepisy tak ale to już jak się człowiek zdecyduje i zbierze potrzebne elementy.
Delta Nuova 1,8 8V 94r.

Awatar użytkownika
igrek
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 142
Rejestracja: 20 wrz 2007, 0:00
Lokalizacja: Jaworzno

Delta Nuova - jak zrobić z niej integrale?

Post autor: igrek » 23 lis 2007, 13:49

"evo" pisze:są to przeróbki ingerujące bezpośrednio w konstrukcję, bezbieczeństwo pojazdu :!: :!: :!: . takie rzeczy należy ze zrozumieniem techniki, odpowiedzialnie, odbiór techniczny indywidualny-zmiany!!!! muszą zostać naniesione w papiery!!!!
Nie musisz krzyczeć.
Wystarczy powiedzieć czy trzeba ciąć budę czy nie, bo jeśli tak to wstawię całą podłogę z dedry :) problem żaden.
Na marginesie to nie oglądałem dedry integrale, bo pewnie już bym mniej więcej wiedział co i jak.
Nie bić nowy jestem :)
Jazda po A4- moja praca :)
Diagnostyka i Elektronika Pojazdowa 502 905 598 (mój brat)

evo
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 190
Rejestracja: 11 lis 2007, 0:00
Lokalizacja: Zielona Góra

Delta Nuova - jak zrobić z niej integrale?

Post autor: evo » 23 lis 2007, 19:35

"igrek" pisze:
"evo" pisze:są to przeróbki ingerujące bezpośrednio w konstrukcję, bezbieczeństwo pojazdu :!: :!: :!: . takie rzeczy należy ze zrozumieniem techniki, odpowiedzialnie, odbiór techniczny indywidualny-zmiany!!!! muszą zostać naniesione w papiery!!!!
Nie musisz krzyczeć.
Wystarczy powiedzieć czy trzeba ciąć budę czy nie, bo jeśli tak to wstawię całą podłogę z dedry :) problem żaden.
Na marginesie to nie oglądałem dedry integrale, bo pewnie już bym mniej więcej wiedział co i jak.
izi, jeśli masz silnik turbo to możesz się bawić, jeśli wolnossący to w serii jest ospały i kilogramy go zabiją+zużycie paliwa, płytę podłogową przerabia się albo nie w zależności od wersji

Awatar użytkownika
igrek
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 142
Rejestracja: 20 wrz 2007, 0:00
Lokalizacja: Jaworzno

Delta Nuova - jak zrobić z niej integrale?

Post autor: igrek » 23 lis 2007, 21:58

Coś bliżej??, Ja mam 5 drzwiwego LS'a.
A co do mocy to myślałem nad 2.0 20VT tylko nie wiem czy do skrzyni spasi czy flansze trza będzie strugać.
Nie bić nowy jestem :)
Jazda po A4- moja praca :)
Diagnostyka i Elektronika Pojazdowa 502 905 598 (mój brat)

Kabar
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 428
Rejestracja: 31 gru 2004, 0:00
Imię: Michał
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Delta Nuova - jak zrobić z niej integrale?

Post autor: Kabar » 23 lis 2007, 22:08

Płytę trzeba przerabiać jeśli masz koło zapasowe w podłodze bagażnika.
Jeśli masz wersję 5-drzwiową HFki (taką posiadam), przynajmniej z początków produkcji, nie wiem jak było później, to nie ma potrzeby ingerencji w podłogę.
Ta wersja fabrycznie ma płaską podłogę i zbiornik przesunięty do tyłu w celu zrobienia miejsca na napędy.
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „::: INTEGRALE i nie tylko - superliga Lancii wszechczasów :::”