Kappa - i co dalej?

Moderator: stabraf

SIWY155
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1048
Rejestracja: 28 kwie 2010, 7:22
Lokalizacja: WARSZAWA

Re: Kappa - i co dalej?

Post autor: SIWY155 » 08 gru 2013, 13:18

Dudi pisze:
SIWY155 pisze:Wiesz Dudi...V-ki już nie ma więc na czymś trzeba oprzeć i zbudować kolejną legendę. W czasach Barchetty była v-ka i nic nie trzeba było kombinować
A V6 z Themy to co??? :roll: :D
Żarty sobie robisz:-)
Były:Prisma 1600;Ypsilon m-jet 70KM; Kappa 2.0 20v Power Drive,Ypsilon FL m-jet 75 KM bi-colore,Lybra 1,8 sedan;Delta III Bi-colore 1,6 M-jet,Ypsilon FL m-jet 90 KM bi-colore DFN;[/b] Thesis 3,0 V6 24v z polskiego salonu, rodzinny democar na święta kościelne, państwowe i rodzinne, na zlot i do teściów - pod warunkiem, że nie padał deszcz ( przebieg 98698km);
Alfa :75 2.0 T.S. ; 145 1.6 T.S.; 155 Super 2.0 T.S.16v, Sport 1.8 T.S.16v LPG; 156 1.6 T.S. LPG, 2.0 T.S., 2.5 V6 24v;156 SW 1.8 T.S., 2.0 JTS; 166 3,0 Super ; 159 1,9 JTDm 16v
Fiat: Stilo Abarth, Punto II 1,2 8v, Panda 1,1 ; 1,2; 1,3 m-jet, Grande Punto 1,4 8v ;Punto Evo 1,3 m-jet 90 KM, Linea 1,4 T-jet,Sedici 1,6 16v 4x4 Emotion
Jest: Giulietta Sportiva 2,0 jtdm,Fiat Panda III 1,2

Awatar użytkownika
FXX
Administrator
Administrator
Posty: 10673
Rejestracja: 27 mar 2009, 16:14
Imię: Kamil

Re: Kappa - i co dalej?

Post autor: FXX » 08 gru 2013, 13:27

To tak jakby powiedzieć, że 3.2V6 ze 159 było legendarne :D
Volvo S60 R-Design D5

Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD

Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX

Obrazek

SIWY155
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1048
Rejestracja: 28 kwie 2010, 7:22
Lokalizacja: WARSZAWA

Re: Co zamiast Kappy?

Post autor: SIWY155 » 08 gru 2013, 13:35

luka pisze:Volvo S60 minimum to 2,5 140 i 170 KM, z tym ze ten pierwszy nie jedzie, potem 2.0 T 180 KM - mniej spotykane, wszystkie 5 cylindrowe, fajne auta, ale też dosyć kosztowne.
Luka widzę, że lubisz chyba volvo...co zatem sądzisz o s40 od roku 2004?
Były:Prisma 1600;Ypsilon m-jet 70KM; Kappa 2.0 20v Power Drive,Ypsilon FL m-jet 75 KM bi-colore,Lybra 1,8 sedan;Delta III Bi-colore 1,6 M-jet,Ypsilon FL m-jet 90 KM bi-colore DFN;[/b] Thesis 3,0 V6 24v z polskiego salonu, rodzinny democar na święta kościelne, państwowe i rodzinne, na zlot i do teściów - pod warunkiem, że nie padał deszcz ( przebieg 98698km);
Alfa :75 2.0 T.S. ; 145 1.6 T.S.; 155 Super 2.0 T.S.16v, Sport 1.8 T.S.16v LPG; 156 1.6 T.S. LPG, 2.0 T.S., 2.5 V6 24v;156 SW 1.8 T.S., 2.0 JTS; 166 3,0 Super ; 159 1,9 JTDm 16v
Fiat: Stilo Abarth, Punto II 1,2 8v, Panda 1,1 ; 1,2; 1,3 m-jet, Grande Punto 1,4 8v ;Punto Evo 1,3 m-jet 90 KM, Linea 1,4 T-jet,Sedici 1,6 16v 4x4 Emotion
Jest: Giulietta Sportiva 2,0 jtdm,Fiat Panda III 1,2

SIWY155
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1048
Rejestracja: 28 kwie 2010, 7:22
Lokalizacja: WARSZAWA

Re: Kappa - i co dalej?

Post autor: SIWY155 » 08 gru 2013, 13:55

Misza pisze:Peugeot 607?
Wydaje się ciekawą ofertą ale Francuziki jakoś mi nie leżą jak patrzę na nie przez pryzmat Scudo i Ulysse z którymi obcuję na co dzień. Poza tym nie chciałbym zwiększyć rozmiaru, a może nawet odrobinę zmniejszyć
Były:Prisma 1600;Ypsilon m-jet 70KM; Kappa 2.0 20v Power Drive,Ypsilon FL m-jet 75 KM bi-colore,Lybra 1,8 sedan;Delta III Bi-colore 1,6 M-jet,Ypsilon FL m-jet 90 KM bi-colore DFN;[/b] Thesis 3,0 V6 24v z polskiego salonu, rodzinny democar na święta kościelne, państwowe i rodzinne, na zlot i do teściów - pod warunkiem, że nie padał deszcz ( przebieg 98698km);
Alfa :75 2.0 T.S. ; 145 1.6 T.S.; 155 Super 2.0 T.S.16v, Sport 1.8 T.S.16v LPG; 156 1.6 T.S. LPG, 2.0 T.S., 2.5 V6 24v;156 SW 1.8 T.S., 2.0 JTS; 166 3,0 Super ; 159 1,9 JTDm 16v
Fiat: Stilo Abarth, Punto II 1,2 8v, Panda 1,1 ; 1,2; 1,3 m-jet, Grande Punto 1,4 8v ;Punto Evo 1,3 m-jet 90 KM, Linea 1,4 T-jet,Sedici 1,6 16v 4x4 Emotion
Jest: Giulietta Sportiva 2,0 jtdm,Fiat Panda III 1,2

Awatar użytkownika
wujekp
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 6894
Rejestracja: 03 paź 2006, 0:00
Lokalizacja: Kraków

Re: Co zamiast Kappy?

Post autor: wujekp » 08 gru 2013, 19:20

SIWY155 pisze:
luka pisze:Volvo S60 minimum to 2,5 140 i 170 KM, z tym ze ten pierwszy nie jedzie, potem 2.0 T 180 KM - mniej spotykane, wszystkie 5 cylindrowe, fajne auta, ale też dosyć kosztowne.
Luka widzę, że lubisz chyba volvo...co zatem sądzisz o s40 od roku 2004?
To chyba żart? S40? Toż to okrutny badziew jest. Prawdziwe Volvo (oprócz tego że najprawdziwsze Volvo skończyło się w ubiegłym tysiącleciu ;) ) to to nie jest. Znajomy, który niechcący nabył taki pojazd, dość szybko się go pozbywał, bo to ani nie miało miejsca w środku, ani nie wyglądało, ani nie jechało, ani nie było bezawaryjne.
Pozdrawiam
Wujek (p)
Lancia Delta III 1.8 tbi, Fiat Croma 2.4
była: Lancia Kappa 2.0T, "Lancia" Voyager/Chrysler T&C 3.8

Liczby nie kłamią, ale kłamcy liczą ...
Jeśli chcesz do mnie napisać wybierz raczej maila zamiast PW - wujekp(małpa)lanciapolska.org - mogę odpowiadać z opóźnieniem na PW :)

Awatar użytkownika
Wilkin
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 5284
Rejestracja: 02 lis 2009, 21:40
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Re: Kappa - i co dalej?

Post autor: Wilkin » 08 gru 2013, 19:31

Napiszę krótko - po sprzedaży wszystkich moich Kapp i zostaniu ze 166
poprostu tęsknie za starą _ i nie widzę żadnej alternatywy dla tego auta.
A 166 pogonie ;)
Tyśka ma podobne zdanie.
byłe: Delta II 1.6 16V Hpe,Kappa 2.0 20V "Litwin" ,Kappa 2.0 20V "Przemytnik",Delta II bi-colore 2.0 16V Vice miss Sypniewo,Ypsilon 1.3 JTD bi-colore Miss Topornia,Kappa 3.0 Coupe Aut 2vice Zwierzyń, Kappa 2.0 20 VT. Alfa 166 3.0 sportronic.
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza ;)

Awatar użytkownika
Taz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4093
Rejestracja: 03 kwie 2007, 0:00
Imię: Irek
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontakt:

Re: Kappa - i co dalej?

Post autor: Taz » 08 gru 2013, 19:45

Do ideału jej trochę brakuje, ale jak gość zmięknie trochę z kasą, to ja bym osobiście brał. Ale decyzja i auto nie będą moje. Na tą chwilę sprawa w toku... Jak się coś zmieni w którąkolwiek stronę to damy znać. Do wymiany auta się nie spieszy, jest jeszcze cała zima :)
'12 Lancia Voyager 3,6
'03 Mercedes CLK 55 AMG
'06 Yamaha R6 RJ11 track only
...i służbowa '21 Skoda Octavia 1,5 150KM DSG

Awatar użytkownika
wujekp
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 6894
Rejestracja: 03 paź 2006, 0:00
Lokalizacja: Kraków

Re: Kappa - i co dalej?

Post autor: wujekp » 08 gru 2013, 19:46

Wilkin pisze:Napiszę krótko - po sprzedaży wszystkich moich kapp i zostaniu z 166
poprostu tęsknie za starą _ i nie widzę żadnej alternatywy dla tego auta.
A 166 pogonie ;)
Tyśka ma podobne zdanie.
No cóż. To witam w klubie. Też "tęsknię" za Kappą. Ale wiem że do Kappy nie wrócę. Z powodów dla których ją sprzedałem. Gdybym miał takie warunki jak Kuba ;) to bym nigdy Kappy nie sprzedał.
Pozdrawiam
Wujek (p)
Lancia Delta III 1.8 tbi, Fiat Croma 2.4
była: Lancia Kappa 2.0T, "Lancia" Voyager/Chrysler T&C 3.8

Liczby nie kłamią, ale kłamcy liczą ...
Jeśli chcesz do mnie napisać wybierz raczej maila zamiast PW - wujekp(małpa)lanciapolska.org - mogę odpowiadać z opóźnieniem na PW :)

Awatar użytkownika
topcio
Prezes Lancia Klub Polska
Prezes Lancia Klub Polska
Posty: 11956
Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie

Re: Kappa - i co dalej?

Post autor: topcio » 08 gru 2013, 19:51

Taz pisze:Dudi, mam identyczne zdanie co ty :) Wygląd powala.
Tak, zwłaszcza na zdjęciu, a nawet z 5 metrów. W bliższym kontakcie jak dla mnie :pfff: , plastikowe tuby powalają, deska bez
ICS : beczy : nędza.
166 Grześka Wilkina oglądałem ze wszystkich stron a nawet byłem wieziony i jakoś nie wygląda mi na coś co miało by zastąpić K.
Delta Intergale 16v
Fulvia Coupe 1.3 S 1972
Fulvia Coupe 1.3S 1971
Beta Spider Zagato 1.6
Obrazek

Awatar użytkownika
Tomzik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 5389
Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
Imię: Tomczysław ;)
Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie

Re: Kappa - i co dalej?

Post autor: Tomzik » 08 gru 2013, 20:29

Why?

Miejsca raczej wiele mniej ni ma, rozstaw osi ten sam.

Bagażnik o te 35l mniejszy, ale prawie 500 to wciąż nieźle. Nie wiem jak z jakością wykonania, ale Kappa też koło ideału stanowczo nie stała.

Na plus 166 na pewno lepsze prowadzenie (a nie ponton), heble te same, wypas lepszy, w tym ten od bezpieczeństwa, lepsze audio seryjne (zwłaszcza z DSP) wygląd kwestia gustu, ale moim zdaniem Kappa na pewno nie dystansuje tu 166, zwłaszcza poliftowej... V6 Busso są też dużą zaletą wg mnie i tylko w pełni zdrowe 20VT można postawić koło 3/3,2 V6, niestety chyba takich już nie ma i raczej nie będzie. V6 w Kappie jest wykastrowane o 20KM w stosunku do 3,0 w Alfie. 6 biegów w Alfie zamiast 5 w Lancii - obniżenie hałasu i spalania (o 4 biegowych automatach nawet nie chcę słyszeć, bo domyślam się jak one są zestopniowane - niczym w Syrence...)

Ja widzę tylko jeden duży minus - Alfa to przy Lancii masówka ;)
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205

Awatar użytkownika
jakubg
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 5640
Rejestracja: 22 sty 2008, 0:00
Lokalizacja: Brodnica/Ciche
Kontakt:

Re: Kappa - i co dalej?

Post autor: jakubg » 08 gru 2013, 21:55

wujekp pisze:
Wilkin pisze:Napiszę krótko - po sprzedaży wszystkich moich kapp i zostaniu z 166
poprostu tęsknie za starą _ i nie widzę żadnej alternatywy dla tego auta.
A 166 pogonie ;)
Tyśka ma podobne zdanie.
No cóż. To witam w klubie. Też "tęsknię" za Kappą. Ale wiem że do Kappy nie wrócę. Z powodów dla których ją sprzedałem. Gdybym miał takie warunki jak Kuba ;) to bym nigdy Kappy nie sprzedał.
Rozumiem, że chodzi o mieszkaniowe warunki i okolice :)
Są: Lancia Musa 1,3 M-jet'06;Ypsilon 1.4 16V'04;Kappa 2.4jtd '99;Kappa 2.4TDS SW '98;Delta 1.6 GT i.e. '89
Były:Kappa 3.0V6 SW Automat '96;Y 1,2 LS ECVT '97;Kappa 3.0V6 Automat '96;Delta II 1.6 8v;Lybra 2.0 SW Automat '00;Y10 Mia 1.0 '91;Kappa 2,4jtd '01;Y 1,2 LS ECVT '96;Thema 8.32 '88 oraz 1/2 Kappy 2.0t 16V '95

Zapraszam do sklepiku!

Awatar użytkownika
Dawid
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4784
Rejestracja: 11 lip 2009, 17:48
Imię: Dawid
Lokalizacja: Głuchołazy

Re: Kappa - i co dalej?

Post autor: Dawid » 08 gru 2013, 22:00

Nie wiem....czytam temat i stwierdzam,coś ze mną nie tak? Nie tęsknie za Kappą wcale.I chyba jako jedyne auto u mnie było nieporozumieniem. Stwierdzam to po czasie.Fakt brakuje mi cały czas mocy jaką zrobił w niej Dominik,ale nic więcej. Po Kappie zszedłem klasę niżej do "D" i nie odczułem tego in "-". Teraz mam kompakta i też jakoś.....Jak można tęsknić za Kappą???
Były:
Fiat Cinqecento 700 93r
Fiat Seicento 900 design Sporting 01r
Lancia Delta II 2.0 16V 93r
Lancia Kappa SW 2.4 JTD +soft 99r
Lancia Y 1.2 01r
Fiat Bravo II 1.9 MJet +soft 08r
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD 03r
Fiat Stilo Abarth 2.4 04r
Lancia Delta Platino 1.6 MultiJet 10r
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V 05r
Lancia Musa Platino 1.4 16V 07r

Jest:
Fiat Freemont Lounge 2.0 MultiJet FWD 14r
Alfa Romeo Giulietta Distinctive 2.0 JTDm 11r
Yamaha FJR 1300 A

Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe

Awatar użytkownika
jakubg
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 5640
Rejestracja: 22 sty 2008, 0:00
Lokalizacja: Brodnica/Ciche
Kontakt:

Re: Kappa - i co dalej?

Post autor: jakubg » 08 gru 2013, 22:04

Miałeś Kappę JTD ;)
Są: Lancia Musa 1,3 M-jet'06;Ypsilon 1.4 16V'04;Kappa 2.4jtd '99;Kappa 2.4TDS SW '98;Delta 1.6 GT i.e. '89
Były:Kappa 3.0V6 SW Automat '96;Y 1,2 LS ECVT '97;Kappa 3.0V6 Automat '96;Delta II 1.6 8v;Lybra 2.0 SW Automat '00;Y10 Mia 1.0 '91;Kappa 2,4jtd '01;Y 1,2 LS ECVT '96;Thema 8.32 '88 oraz 1/2 Kappy 2.0t 16V '95

Zapraszam do sklepiku!

Awatar użytkownika
Tomzik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 5389
Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
Imię: Tomczysław ;)
Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie

Re: Kappa - i co dalej?

Post autor: Tomzik » 08 gru 2013, 22:07

Coś w tym jest ;)
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205

Awatar użytkownika
Dawid
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4784
Rejestracja: 11 lip 2009, 17:48
Imię: Dawid
Lokalizacja: Głuchołazy

Re: Kappa - i co dalej?

Post autor: Dawid » 08 gru 2013, 22:17

Tomzik pisze:Coś w tym jest ;)
Tzn ?
Były:
Fiat Cinqecento 700 93r
Fiat Seicento 900 design Sporting 01r
Lancia Delta II 2.0 16V 93r
Lancia Kappa SW 2.4 JTD +soft 99r
Lancia Y 1.2 01r
Fiat Bravo II 1.9 MJet +soft 08r
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD 03r
Fiat Stilo Abarth 2.4 04r
Lancia Delta Platino 1.6 MultiJet 10r
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V 05r
Lancia Musa Platino 1.4 16V 07r

Jest:
Fiat Freemont Lounge 2.0 MultiJet FWD 14r
Alfa Romeo Giulietta Distinctive 2.0 JTDm 11r
Yamaha FJR 1300 A

Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pozostałe”