Kappa 3.0 vs Lybra vs 156

Moderator: stabraf

Awatar użytkownika
norbiwolow
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 953
Rejestracja: 05 paź 2006, 0:00
Lokalizacja: Wołów (Wrocław)
Kontakt:

kappa 3.0 vs lybra vs 156

Post autor: norbiwolow » 04 mar 2008, 10:37

szmer V6 bezcenny :) ja osobiście planuje zmianę mojej V-ki na klekota ale jezeli kiedyś bedę mógł pozwolić sobie na 2 auta to bedzie to napewno cos włoskiego z V6 :)
była KAPPA 3.0 V6 - jest AR 156 2.4 JTD
Obrazek ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Miro
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1371
Rejestracja: 26 sie 2005, 0:00
Imię: Mirek
Lokalizacja: Limanowa/UE

kappa 3.0 vs lybra vs 156

Post autor: Miro » 09 mar 2008, 11:56

"Jaro" pisze:zgadza sie:-)..a najlepszy jest w Themie V6 z 3-ej serii.
....a jakby komus przyszlo do glowy adoptowac do Themy silnik z Alfy 164 Q4...to mialby prawie za szybki samochod:-)
Ten dziek...po prostu najpiekniejsza muzyka z 6-ciocylindrowca:-)...
Ja mam zamiar w przyszlym roku wlozyc silnik z alfy Q4 tylko wczesniej bede musial gdzies taki wyhaczyc bo wcale nie jest latwo :x
Thema z takim silnikiem to bedzie cos :roll:
Lancia Thema 3.0V6 12V 93r
Alfa Romeo 147 1.6 16V 06r
FSO Polonez Caro Plus 3.0V6 24V 98r
501579950
_____Thema_____

Awatar użytkownika
fiergloo
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 988
Rejestracja: 02 wrz 2007, 0:00
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

kappa 3.0 vs lybra vs 156

Post autor: fiergloo » 13 mar 2008, 17:54

Miro musisz szukać wypadkowej Q4. Bo ze sprawnej Q4 nie ma sensu przekładać silnika. Samo to że wersji Q4 wyszło bardzo niewiele i większość ma już status kolekcjonerski.
Blog o motoryzacyjnej włoszczyźnie i nie tylko: http://www.fiergloo.pl/
Dużo o Alfa Romeo: http://www.alfaholicy.org/

Awatar użytkownika
Weeb
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 402
Rejestracja: 16 paź 2007, 0:00
Lokalizacja: W-wa

kappa 3.0 vs lybra vs 156

Post autor: Weeb » 13 mar 2008, 18:01

"RobertWroc" pisze:co do zawieszenia w Kappie (przynajmniej mojej) jest zawieszenie hydroaktywne,wspomagane przez siłowniki hydrauliczne regulujące twardośc zawieszenie w zależności od warunków. W pozycji AUTO- stara się utrzymać max komfortu natomiast w pozycji SPORT max przyczepności i stabilności.
Za Kappą przemawia również sprzęgło-Viscodrive które ułatwia przeniszenie mocy eliminując jej straty na jałowe kręcenie kółek.
A masz to jeszcze aktywne, czy pod samochodem wrzucone są zwykłe amortyzatory ?
Pozdrawiam
Łukasz
------------------------------------------------------------------------
Była ostra Włoszka Lancia Kappa 3.0 '97

Awatar użytkownika
Miro
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1371
Rejestracja: 26 sie 2005, 0:00
Imię: Mirek
Lokalizacja: Limanowa/UE

kappa 3.0 vs lybra vs 156

Post autor: Miro » 14 mar 2008, 13:03

"fiergloo" pisze:Miro musisz szukać wypadkowej Q4. Bo ze sprawnej Q4 nie ma sensu przekładać silnika. Samo to że wersji Q4 wyszło bardzo niewiele i większość ma już status kolekcjonerski.
Wiem wiem, bedzie ciezko :x ale dzieki za rade :)
Lancia Thema 3.0V6 12V 93r
Alfa Romeo 147 1.6 16V 06r
FSO Polonez Caro Plus 3.0V6 24V 98r
501579950
_____Thema_____

Awatar użytkownika
norbiwolow
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 953
Rejestracja: 05 paź 2006, 0:00
Lokalizacja: Wołów (Wrocław)
Kontakt:

kappa 3.0 vs lybra vs 156

Post autor: norbiwolow » 09 maja 2008, 11:48

ja juz ponad miesiąc latam 156 2.4 JTD 185KM 395Nm i jak na razie same pozytywne wrażenia - fakt - zawias przód to pięta achillesowa - dodatkowo wrocławskie drogi przyszpieszają wymianę wachaczy :)

suma summarum - powiem jedno - w tym aucie można sie zakochać !!!

co do silnika - same popzytywy - w porównaniu do V6 troszkę słabszy ale daje radę i ten syk z turbo 5 cylindrów :)
była KAPPA 3.0 V6 - jest AR 156 2.4 JTD
Obrazek ObrazekObrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pozostałe”